* twentemeisje duikt wegquote:
DPAM salequote:
IK ZIE JE WELquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
* twentemeisje duikt weg![]()
* twentemeisje kijkt bij nader inzien toch maar even op de site... gewoon voor de zekerheid...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
IK ZIE JE WEL
en als je wat gaat bestellen..
ook ff opstart
die bovenste broekjes heb ik voor lex! zitten erg goed en mooiquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mijn verlanglijstje van next, even op het salaris wachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een vriendinnetje, of als manlief het leuk vind hou in het zelf voor ooit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor in de achtertuin als het heeel warm is![]()
En nu even op dpam kijken
Wil je er over praten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Reilain het volgende:
Putverdeurie... heb ik gewoon op de DPAM site geklikt net...
Lol... tussen al die tieten (bij mij in elk geval wel) een heel lief klein peutertjequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
hahahaha!
ik zoek nog steeds de monokini van mim-pi dus tik het in bij google enzo.. klik per ongeluk op afbeelding en moeten jullie eens kijken wat je dan ziet als eerste foot
dus zoeken op; mim-pi 2012 monokini
Goeie free publicity.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
hahahaha!
ik zoek nog steeds de monokini van mim-pi dus tik het in bij google enzo.. klik per ongeluk op afbeelding en moeten jullie eens kijken wat je dan ziet als eerste foot
Whahahaha briljant! (en veelzeggendquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
hahahaha!
Rare monokini....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Whahahaha briljant! (en veelzeggend)
juh ik heb m nog steeds niet, kleertjes.com heeft nog maar een deel dus misschien komt 't nog.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Rare monokini....
Dat ding is echt zeldzaam of niet SC?
Die roze is met donkerblauwe strepenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:47 schreef Reilain het volgende:
Ohhh die trui is zeker leuk KD...
Ik willum ik willum ik willum... (maar dan wel de roze met zwarte streepjes)
(maar ik mag eigenlijk echt niet meer...)
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou lijkt me bruin nou juist bij uitstek een kleur waar álles bij kan. Oranje, petrol, roze, rood, blauw, groen. nou ja, alles dus.
bij mijn blonde blauwogen staat het niet zo mooi. bij oudste, met donkerder haar en groenachtige ogen weer wel. Net als bosgroenen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]bruin! Er mag wel wat meer bruin verkocht worden van mij, het staat Niels ook zo mooi.
Ja, inderdaad. In het waslabeltje stond 98 dus dat past dan wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:52 schreef Meimeltje het volgende:
PJ, leuk leuk leuk!
Gympen met lichtjes zijn helemaal hip, hier op school ook veel kinderen met lichtjes in hun schoenen
Lastig idd die maten daar he, nu allemaal 2-3 jaar gekocht?
Voor de laatste wintermaandjes dit jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Meimeltje het volgende:
Bij bruin kan idd veel, zou zelf wel voor een kleurtje gaan, rood of turquoise.
Alvast een jas voor de volgende winter of nog voor de komende 2-3 maandjes?
Welke jas van de Zara is het?
Altijd, ik doe niet aan stoppen met kopen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er belangstelling voor een lindex bestelling?
Jaaaaaa! Die vond ik echt het leukst en zo ontzettend Emma!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:44 schreef Keshet het volgende:
Ik heb van de week deze besteld als verjaardagsjurkje:
[ afbeelding ]
en deze gewoon omdat het kan.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |