Not Foundquote:
En in combinatie met welk abonnement?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En om welke telefoon gaat het precies?
HTC Sensation XE + Beats, die 2e in hun top 5 staat bij gratis telefoonsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En om welke telefoon gaat het precies?
En dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Die jij wil is ook helemaal niet gratis prutser
Alleen bij 500 en 1000 minuten
Meh, overal stond gratis. godverdomme dat betekenden die getalletjes dus :/quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Dennis101 het volgende:
Hoe kom jij erbij dat die telefoon gratis zou zijn?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Meh, overal stond gratis. godverdomme dat betekenden die getalletjes dus :/
Neh, 31 per maand.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef zyntex het volgende:
Dus je hebt hem gratis voor 45 euro permaand en dat 2 jaar lang
[..]
Nog eventjes hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef sage-noko het volgende:
Beste FOK!-kers,
Ik heb recent een nieuwe telefoon besteld, via een verlengingsactie (GSMWeb)
Ik had daarvoor bij hun een 2 jarig telfort abbo afgesloten, sim only. Omdat deze bijna afloopt heb ik hetzelfde afgesloten, maar met internet enz en nieuwe telefoon.
Daarvoor kreeg ik een brief van hun waarin stond dat ik ik GRATIS elke telefoon die ik wou kon krijgen met een verlenging. Natuurlijk geldt de actie tot 31 Januari 2012. Maar mijn nieuwe abbo gaat in op 11-01-2012. Dus valt het binnen de actievoorwaarden. Alles prima, formulier ingevult etc, alleen dit stukje bevalt mij niet echt in de laatste email:
VERZENDGEGEVENS:
Verzenddatum: 10-1-2012
Verzendwijze: Rembours: EUR 323. Dit bedrag betaalt u aan de postbode.
BARCODE zending: 3SQWRH009219377.
Ohja, de link was (die vermeld stond in de brief): http://www.gsmweb.nl/telfort/gratistelefoon.htm
Nu heb ik ze een mailtje gestuurd waarin staat dat ik dit soort geouwehoer echt flauw vind en dat ik niks van plan ben te betalen qua telefoonkosten. Abbo prima, dat was de afspraak. Ik heb alles 10x doorgelezen (echt hoor).
Maar, ik vraag jullie mening hierover, mede FOK!-kers.
Gr gr
Niet echt, was alleen mad omdat ik dacht dat ze mij verkeerde info gaven, maar 300 euro kan er wel uitquote:
Zou graag morgen de gezichten van de klantenservice van GSMweb willen zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog eventjes hoor
Je hebt alles 10x doorgelezen en nog snapte je het niet![]()
![]()
![]()
Wat zullen ze bij telfort hebben gelachen om jou zeg
JA MAAR DAN IS HIJ DUS NIET GRATIZZZZ faggyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ja kan er ook wel om lachen eigenlijk :p
Dit topic had dan ook beter in onz kunnen staan want je bent best wel grappigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:52 schreef sage-noko het volgende:
[..]
En de eerste volwassen reactie is gearriveerd! Danku.
Ajoh, daar was ik nog niet achter!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:52 schreef zyntex het volgende:
[..]
JA MAAR DAN IS HIJ DUS NIET GRATIZZZZ faggy
Dankjewel man, jij bent ook garpig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit topic had dan ook beter in onz kunnen staan want je bent best wel grappig
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Je kan 'm binnen 30 dagen terugsturen, dan moeten ze je het geld teruggeven: http://www.kieskeurig.nl/online-kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ja kan er ook wel om lachen eigenlijk :p
TS zijn IQ is lager dan zijn maandbedrag!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ik stel voor dat we TS opgeven voor de Nationale IQ test. Bonnie St. Claire zal dan niet meer op de laatste plek staan.
Hij kan al geen eens een tefefoon bestellen denk je dat dan terug sturen wel gaat lukken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan 'm binnen 30 dagen terugsturen, dan moeten ze je het geld teruggeven: http://www.kieskeurig.nl/online-kopen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij kan al geen eens een tefefoon bestellen denk je dat dan terug sturen wel gaat lukken?
Waar lees jij dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan 'm binnen 30 dagen terugsturen, dan moeten ze je het geld teruggeven: http://www.kieskeurig.nl/online-kopen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij kan al geen eens een tefefoon bestellen denk je dat dan terug sturen wel gaat lukken?
Als de consument het product binnen de afkoelingsperiode terugstuurt, is de verkoper verplicht binnen 30 dagen het betaalde bedrag terug te betalen.quote:
Sowieso is er de wet van koop op afstand dat je het dan zomaar mag annuleren tochquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de consument het product binnen de afkoelingsperiode terugstuurt, is de verkoper verplicht binnen 30 dagen het betaalde bedrag terug te betalen.
Mwah, ik wil deze telefoon heel graag, heb nu een nokia E75. En voor iedereen de lacht, veel plezier. Las het namelijk verkeerd. Geld heb ik ook wel dus is geen probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Yes, klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso is er de wet van koop op afstand dat je het dan zomaar mag annuleren toch
Het was dan ook best wel grappig manquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:00 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Mwah, ik wil deze telefoon heel graag, heb nu een nokia E75. En voor iedereen de lacht, veel plezier. Las het namelijk verkeerd. Geld heb ik ook wel dus is geen probleem
Zit je nog wel aan je contractverlening vast.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja klopt wel, zit mezelf ook uit te lachen nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was dan ook best wel grappig man
Je moet hem dus in die 7 werkdagen terugsturen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de consument het product binnen de afkoelingsperiode terugstuurt, is de verkoper verplicht binnen 30 dagen het betaalde bedrag terug te betalen.
En die afkoelingsperiode is 7 werkdagen.
Je neemt het in ieder geval sportief opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ja klopt wel, zit mezelf ook uit te lachen nu.
Yep.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je moet hem dus in die 7 werkdagen terugsturen...
Achja je leeft maar 1 keer he, beter om je fouten kunnen lachen en verdergaan dan ergens blijven haken. Het geld kan ik missen en de telefoon wil ik dusjaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Je neemt het in ieder geval sportief op
De iPhone heeft 175 euro aan productiekosten. Doe mij maar een geavanceerd toestel.quote:
Welke gek neemt er nu zoveel belminuten, dan konden ze me netzogoed geen brief hebben gestuurdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Tja ik weet ook niet wie dat doetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:12 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Welke gek neemt er nu zoveel belminuten, dan konden ze me netzogoed geen brief hebben gestuurd
Maar dat word toch van de zaak gedaan? Want zou wel logisch zijn, sommige mensen krijgen ook een auto van de zaak.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik weet ook niet wie dat doet
Lijkt mij dat je anders gewoon een zakelijke abo neemt als je zoveel belt maarja misschien zijn er gekken die het nodig hebben
Ja maar de zaak zal dan toch ook een zakelijke abo moeten aanschaffenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Maar dat word toch van de zaak gedaan? Want zou wel logisch zijn, sommige mensen krijgen ook een auto van de zaak.
Welk deel van 100 minuten snap je niet?quote:
Hihi ik ben anders soms ook niet helder, ik snapte het gedeelte van 'geen gratis telefoon' niet :pquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Welk deel van 100 minuten snap je niet?
Het is besmettelijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:28 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Hihi ik ben anders soms ook niet helder, ik snapte het gedeelte van 'geen gratis telefoon' niet :p
Haha ja volgens mij ook, achja heb je tenminste iets om over te lachen ;pquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is besmettelijk blijkbaar.
Afkoelingsperiode is 14 kalenderdagen,quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En die afkoelingsperiode is 7 werkdagen.
Achja was te verwachtenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:33 schreef Skv het volgende:
God, iemand maakt een leesfoutje. Lekker met heel Fok gaan vertellen hoe dom diegene wel niet is. Het is hier soms ook net een kleuterschool hé?
Eigenlijk wel.quote:
Die pubertjes hebben niks beters te doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:33 schreef Skv het volgende:
God, iemand maakt een leesfoutje. Lekker met heel Fok gaan vertellen hoe dom diegene wel niet is. Het is hier soms ook net een kleuterschool hé?
[..]
Probeert u mij te imponeren met uw geavanceerde taalgebruik?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:10 schreef T-mo-T het volgende:
Zie hier de reden waarom malafide marketingpraktijken nog bestaansrecht hebben.
Blij dat je erom kan lachen, ik was eerst wel sipjes maar nu niet meer, was echt aan een nieuwe tel toe, en dit is zo'n goeie upgrade dat ik er een paar jaar mee vooruit kanquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:19 schreef Fha het volgende:
Echt heel grappig ditMaar ook wel een beetje sip voor TS
Je moest het drie keer lezen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Probeert u mij te imponeren met uw geavanceerde taalgebruik?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef sage-noko het volgende:
Beste FOK!-kers,
Ik heb recent een nieuwe telefoon besteld, via een verlengingsactie (GSMWeb)
Ik had daarvoor bij hun een 2 jarig telfort abbo afgesloten, sim only. Omdat deze bijna afloopt heb ik hetzelfde afgesloten, maar met internet enz en nieuwe telefoon.
Daarvoor kreeg ik een brief van hun waarin stond dat ik ik GRATIS elke telefoon die ik wou kon krijgen met een verlenging. Natuurlijk geldt de actie tot 31 Januari 2012. Maar mijn nieuwe abbo gaat in op 11-01-2012. Dus valt het binnen de actievoorwaarden. Alles prima, formulier ingevult etc, alleen dit stukje bevalt mij niet echt in de laatste email:
VERZENDGEGEVENS:
Verzenddatum: 10-1-2012
Verzendwijze: Rembours: EUR 323. Dit bedrag betaalt u aan de postbode.
BARCODE zending: 3SQWRH009219377.
Ohja, de link was (die vermeld stond in de brief): http://www.gsmweb.nl/telfort/gratistelefoon.htm
Nu heb ik ze een mailtje gestuurd waarin staat dat ik dit soort geouwehoer echt flauw vind en dat ik niks van plan ben te betalen qua telefoonkosten. Abbo prima, dat was de afspraak. Ik heb alles 10x doorgelezen (echt hoor).
Maar, ik vraag jullie mening hierover, mede FOK!-kers.
Gr gr
Edit: ben een beetje blond somsnegeer dit hele bericht.
Maar ik wil hem welquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mocht je hem niet willen hebben, gewoon terugsturen en zeggen dat het een impulsaankoop was.
Moest niet, heb het wel gedaan.quote:
Sturen ze hem terug en zeggen ze dat het een impulsverkoop was.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mocht je hem niet willen hebben, gewoon terugsturen en zeggen dat het een impulsaankoop was.
Ofniet, beter lezen volgende keer dus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Denken dat je iets gratis krijgt
Sssst, marketingstruc van GSMweb!
Als je dat al moeilijk taalgebruik vindt, ben ik eigenlijk niet zo verrast dat je erin getrapt bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Probeert u mij te imponeren met uw geavanceerde taalgebruik?
huh watsegjuh, snapt ff nie johquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:57 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Als je dat al moeilijk taalgebruik vindt, ben ik eigenlijk niet zo verrast dat je erin getrapt bent
Afkoelingsperiode is 7 werkdagen, er staat nergens in geen enkel wetboekdat dit 14 dagen is. Wellicht in datgene van 2013 omdat dit gaat veranderen op eu gebied. Maar nu niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Afkoelingsperiode is 14 kalenderdagen,
Desalniettemin gaat deze vlieger niet op aangezien een telefoonabbo een 'op maat gemaakte' dienst is, die dus uitgezonderd is van deze regeling
Nope, goed geïntegreerd lol.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:55 schreef Dromer het volgende:
Dat ze er 'gratis' bijzetten terwijl dat alleen in het uiterste geval zo is, vind ik al langer storend.
Maar het staat er wel heel erg duidelijk bij, dus TS was blijkbaar volledig verblind door het 'GRATIS'.
Nederlander hè.
Ik heb de phone al, geweldig dingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ga je betalen of retour laten zenden, TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |