Not Foundquote:
En in combinatie met welk abonnement?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En om welke telefoon gaat het precies?
HTC Sensation XE + Beats, die 2e in hun top 5 staat bij gratis telefoonsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En om welke telefoon gaat het precies?
En dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Die jij wil is ook helemaal niet gratis prutser
Alleen bij 500 en 1000 minuten
Meh, overal stond gratis. godverdomme dat betekenden die getalletjes dus :/quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Dennis101 het volgende:
Hoe kom jij erbij dat die telefoon gratis zou zijn?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Meh, overal stond gratis. godverdomme dat betekenden die getalletjes dus :/
Neh, 31 per maand.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef zyntex het volgende:
Dus je hebt hem gratis voor 45 euro permaand en dat 2 jaar lang
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Meh, overal stond gratis. godverdomme dat betekenden die getalletjes dus :/
Nog eventjes hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef sage-noko het volgende:
Beste FOK!-kers,
Ik heb recent een nieuwe telefoon besteld, via een verlengingsactie (GSMWeb)
Ik had daarvoor bij hun een 2 jarig telfort abbo afgesloten, sim only. Omdat deze bijna afloopt heb ik hetzelfde afgesloten, maar met internet enz en nieuwe telefoon.
Daarvoor kreeg ik een brief van hun waarin stond dat ik ik GRATIS elke telefoon die ik wou kon krijgen met een verlenging. Natuurlijk geldt de actie tot 31 Januari 2012. Maar mijn nieuwe abbo gaat in op 11-01-2012. Dus valt het binnen de actievoorwaarden. Alles prima, formulier ingevult etc, alleen dit stukje bevalt mij niet echt in de laatste email:
VERZENDGEGEVENS:
Verzenddatum: 10-1-2012
Verzendwijze: Rembours: EUR 323. Dit bedrag betaalt u aan de postbode.
BARCODE zending: 3SQWRH009219377.
Ohja, de link was (die vermeld stond in de brief): http://www.gsmweb.nl/telfort/gratistelefoon.htm
Nu heb ik ze een mailtje gestuurd waarin staat dat ik dit soort geouwehoer echt flauw vind en dat ik niks van plan ben te betalen qua telefoonkosten. Abbo prima, dat was de afspraak. Ik heb alles 10x doorgelezen (echt hoor).
Maar, ik vraag jullie mening hierover, mede FOK!-kers.
Gr gr
Niet echt, was alleen mad omdat ik dacht dat ze mij verkeerde info gaven, maar 300 euro kan er wel uitquote:
Zou graag morgen de gezichten van de klantenservice van GSMweb willen zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog eventjes hoor
Je hebt alles 10x doorgelezen en nog snapte je het niet![]()
![]()
![]()
Wat zullen ze bij telfort hebben gelachen om jou zeg
JA MAAR DAN IS HIJ DUS NIET GRATIZZZZ faggyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ja kan er ook wel om lachen eigenlijk :p
Dit topic had dan ook beter in onz kunnen staan want je bent best wel grappigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:52 schreef sage-noko het volgende:
[..]
En de eerste volwassen reactie is gearriveerd! Danku.
Ajoh, daar was ik nog niet achter!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:52 schreef zyntex het volgende:
[..]
JA MAAR DAN IS HIJ DUS NIET GRATIZZZZ faggy
Dankjewel man, jij bent ook garpig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit topic had dan ook beter in onz kunnen staan want je bent best wel grappig
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Die jij wil is ook helemaal niet gratis prutser
Alleen bij 500 en 1000 minuten
Je kan 'm binnen 30 dagen terugsturen, dan moeten ze je het geld teruggeven: http://www.kieskeurig.nl/online-kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ja kan er ook wel om lachen eigenlijk :p
TS zijn IQ is lager dan zijn maandbedrag!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ik stel voor dat we TS opgeven voor de Nationale IQ test. Bonnie St. Claire zal dan niet meer op de laatste plek staan.
Hij kan al geen eens een tefefoon bestellen denk je dat dan terug sturen wel gaat lukken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan 'm binnen 30 dagen terugsturen, dan moeten ze je het geld teruggeven: http://www.kieskeurig.nl/online-kopen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij kan al geen eens een tefefoon bestellen denk je dat dan terug sturen wel gaat lukken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |