Ofniet, beter lezen volgende keer dus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Denken dat je iets gratis krijgt
Sssst, marketingstruc van GSMweb!
Als je dat al moeilijk taalgebruik vindt, ben ik eigenlijk niet zo verrast dat je erin getrapt bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Probeert u mij te imponeren met uw geavanceerde taalgebruik?
huh watsegjuh, snapt ff nie johquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:57 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Als je dat al moeilijk taalgebruik vindt, ben ik eigenlijk niet zo verrast dat je erin getrapt bent
Afkoelingsperiode is 7 werkdagen, er staat nergens in geen enkel wetboekdat dit 14 dagen is. Wellicht in datgene van 2013 omdat dit gaat veranderen op eu gebied. Maar nu niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Afkoelingsperiode is 14 kalenderdagen,
Desalniettemin gaat deze vlieger niet op aangezien een telefoonabbo een 'op maat gemaakte' dienst is, die dus uitgezonderd is van deze regeling
Nope, goed geïntegreerd lol.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:55 schreef Dromer het volgende:
Dat ze er 'gratis' bijzetten terwijl dat alleen in het uiterste geval zo is, vind ik al langer storend.
Maar het staat er wel heel erg duidelijk bij, dus TS was blijkbaar volledig verblind door het 'GRATIS'.
Nederlander hè.
Ik heb de phone al, geweldig dingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ga je betalen of retour laten zenden, TS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |