Terra Nova Renewal: Season 2 Prospects Looking Goodquote:
Getekendquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Terra Nova Renewal: Season 2 Prospects Looking Good
Oh en:
Want to see a second season of Terra Nova?
Show you care by signing the Petition with your Twitter account. http://twitition.com/acjjh
3 was echt niet verkeerd. CGI was beter dan in Terra Nova.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:57 schreef ems. het volgende:
Jurrasic Park 1 & 2![]()
Deel 3 was meer terra nova niveau.
Dat zeker. Het was geen beste film, maar ook niet slecht. Sterer nog, door de effecten was het juist erg vermakelijk. Dat wat die film vermakelijk maakte doordat het erg goed was, is structureel kut in Terra Nova. Die vergelijking slaat dus nergens op aangezien het verhaal zich ook niet laat vergelijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
3 was echt niet verkeerd. CGI was beter dan in Terra Nova.
Oe ik ben gek op B-films, die ga ik kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:57 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Sinds Jurassic Park kijk ik alles met dino's.
Zelfs dit soort http://www.imdb.com/title/tt1637728/ films
http://www.tv.com/shows/terra-nova/episodes/quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie geeft even een update van wat er allemaal is gebeurd vanaf de derde aflevering? Ik ben benieuwd of het nog steeds zo slecht was als in het begin
3 was zwaar kut. CGI was inderdaad beter dan Terra Novaquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
3 was echt niet verkeerd. CGI was beter dan in Terra Nova.
De effecten waren degelijk maar effecten maken een film/serie niet goed en daar kijk ik ook helemaal niet naar. Het saaie verhaaltje en de lege karakters laten zich echter wel degelijk vergelijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat zeker. Het was geen beste film, maar ook niet slecht. Sterer nog, door de effecten was het juist erg vermakelijk. Dat wat die film vermakelijk maakte doordat het erg goed was, is structureel kut in Terra Nova. Die vergelijking slaat dus nergens op aangezien het verhaal zich ook niet laat vergelijken.
Tuurlijk maken de effecten niet een film. Maar ze kunnen wel veel compenseren. JP3 was vermakelijk, omdat de dinoactie in orde was. Terra Nova had ondanks het kutverhaal ook vermakelijk kunnen zijn met wat degelijke dinoactie. In 80 procent van de gevallen kwam het echter niet boven het label tergend uit door de combinatie van een zwak verhaal èn slechte effecten. Het is gewoonweg triest dat de effecten uit een film uit 1993 volledig de effecten uit TN wegvagen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:44 schreef ems. het volgende:
De effecten waren degelijk maar effecten maken een film/serie niet goed en daar kijk ik ook helemaal niet naar. Het saaie verhaaltje en de lege karakters laten zich echter wel degelijk vergelijken.
Dat is jouw mening. Voor mij ligt het helaas niet zo simpel en de dinoactie vond ik erg saai. Dat het er degelijk uitziet doet me niet zoveel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tuurlijk maken de effecten niet een film. Maar ze kunnen wel veel compenseren. JP3 was vermakelijk, omdat de dinoactie in orde was.
Vermakelijker, misschien. Maar kwaliteit was het nooit geworden.quote:Terra Nova had ondanks het kutverhaal ook vermakelijk kunnen zijn met wat degelijke dinoactie.
Dat zeker. Sowieso vind ik die oude effecten (modellen etc) er eigenlijk veel beter uitzien dan CGI. Tenzij de CGI van heel hoog niveau is vind ik het vaker de sfeer breken dan een film/serie interessanter maken.quote:In 80 procent van de gevallen kwam het echter niet boven het label tergend uit door de combinatie van een zwak verhaal èn slechte effecten. Het is gewoonweg triest dat de effecten uit een film uit 1993 volledig de effecten uit TN wegvagen.
Laat a.u.b. duidelijkwezen dat ik het ook een kutfilm vond. Maar vanwege de effecten heb ik het wel uitgekeken. Zonder de effecten was er niets overgebleven. Die film heeft alleen maar bestaanswaarde door de effecten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Voor mij ligt het helaas niet zo simpel en de dinoactie vond ik erg saai. Dat het er degelijk uitziet doet me niet zoveel.
Eens.quote:Vermakelijker, misschien. Maar kwaliteit was het nooit geworden.
Ben het wel eens met dat stukje. Te weinig gedaan met de setting en teveel familiedrama. Maarja, als je dan weer de reacties leest eronder.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef RanTheMan het volgende:
eigenlijk zegt onderstaande link precies wat ik denk.. Man waarom is Terra Nova soms toch zo tenenkrommend, maar ook weer interessant genoeg om te volgen...grrrrrrrr
http://www.tvguide.com/Ne(...)-Finale-1040970.aspx
quote:I actually like the family
...
I like the family too, and for a change you can tolerate the children.
...
I like the family too!
...
Yeah, I agree, solid family too. Enjoy their interaction, it's one of the few nicely normal depictions of family life in haphazard surroundings on TV.
...
I like the Shannon family and especially the scenes with the teenagers. It shows how normal they are in the past (crazy!) world.
...
Amen! Its refreshing to see good kids on TV for once. They dont swear, act like thugs, and really aren't disrespectful. I think people do not relate to them, because they aren't use to good kids anymore.
...
I like the whole family and care about them all.
...
The show got better every week and the finale had me on the edge of my seat.
ineens?quote:
Ik vind het wel een beetje lost-niveauquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:12 schreef maurisioo het volgende:
Ik vind de serie, ondanks dat het niet zo goed is als Lost (nee natuurlijk niet) gewoon leuk om te kijken.
Dan heb je gewoon een slechte smaakquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje lost-niveau
Zegt iemand die lost goed vondquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een slechte smaak
Gewoon doen, het wordt daarna weer steeds beter.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:21 schreef tompsv18 het volgende:
Gister de pilot gezien, die vond ik zeer vermakelijk. De 3e en 4e ep waren echter stukken minder, dus twijfel nog of ik de rest moet gaan kijken..
Als je de pilot goed vond kun je beter de rest van het seizoen ook maar gaan afkijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:21 schreef tompsv18 het volgende:
Gister de pilot gezien, die vond ik zeer vermakelijk. De 3e en 4e ep waren echter stukken minder, dus twijfel nog of ik de rest moet gaan kijken..
100% mee eens. Iemand die nu zich afvraagt om te kijken, zou ik het sowieso afraden. Als het nieuwe seizoen beter is, en het na 3 of 4 afleveringen na het afsluiten van het einde nog steeds interessant is, zou ik eventueel mijn standpunt in deze veranderen. Maar tot nu toe is het alles bij elkaar gewoon een slechte serie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:48 schreef Kenju het volgende:
Wat een bullshit. Het is gewoon een tergend slechte serie met een goede pilot en een goede afsluiting van het seizoen met de laatste 2 afleveringen. Wanneer ze in S02 na het afsluiten van het einde van S01 weer vervallen in het oude niveau wat het grootste deel van de serie aangehouden is, oftewel een zwak, voorspelbare verhaallijn, stereotype karakters, goedkoope, ongeloofwaardige, slechte effecten, en daar bovenop nog het gegeven dat het gros van de inhoud vooral filler-materiaal is, stop ik met kijken.
Ik ga me niet weer door een heel seizoen worstelen, voor alleen maar een spectaculair einde. Spectaculair is dan ook nog eens relatief. Voor Terra Nova is het spectaculair. Maar een actiefilm van dergelijke aard scoort misschein een 6,5 op iMDb. Dan kijk ik in plaats daarval wel gewoon meteen een goede film die hoger scoort dan dat.
Komt pas in mei. Het is de vraag hoe Fringe en Alcatraz zich houden denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nog geen renewal of cacellation bericht?
Heb liever dat Fringe doorgaat eigenlijk, maar weet niet of die serie al bijna afgelopen is.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Komt pas in mei. Het is de vraag hoe Fringe en Alcatraz zich houden denk ik.
Ik neem aan iedereen wel, behalve de halve zolen die niet kijken in Amerika..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb liever dat Fringe doorgaat eigenlijk, maar weet niet of die serie al bijna afgelopen is.
Maar toch is het jammer dat er pas in de laatste aflevering iets noemenswaardig begint. Ik ben bang dat, mocht er een tweede seizoen komen, ze direct weer afglijden naar het niveau van het eerste seizoen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
Ik wil nog wel een seizoen zien, op het eind werd het eindelijk spannend.
Toen werd het eigenlijk pas echt interessantquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:08 schreef rgras het volgende:
Alhoewel, ik ben stiekem toch wel benieuwd naar hele gebeuren omtrent het boegbeeld..
Die zijn helemaal nog niet geschreven manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef maurisioo het volgende:
Kunnen ze gewoon niet het script van de komenede seizoen(en) (als ze dat al hebben) op internet zetten? Wil graag weten hoe het afloopt.
Dit, maar wellicht dat de schrijvers wel ideeën hadden over hoe het verder zou gaan, dit kunnen ze natuurlijk wel op internet dumpen. Was toen ook het geval bij Jerichoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die zijn helemaal nog niet geschreven man
Er is al een half jaar voorbij sinds seizoen 1 is afgelopen, dus kan best. Daarnaast hebben ze echt niet gedacht "he laten we ze in een dinowereld gooien het eerste seizoen en het tweede seizoen zien we wel, alleen even een spannende cliffhanger."quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die zijn helemaal nog niet geschreven man
Nee joh, tijdens het schrijven van het eerste seizoen wisten ze niet eens wat ze wildenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit, maar wellicht dat de schrijvers wel ideeën hadden over hoe het verder zou gaan, dit kunnen ze natuurlijk wel op internet dumpen. Was toen ook het geval bij Jericho
Waarom is Jericho ook alweer gecanceld?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit, maar wellicht dat de schrijvers wel ideeën hadden over hoe het verder zou gaan, dit kunnen ze natuurlijk wel op internet dumpen. Was toen ook het geval bij Jericho
Euhm.. jawel want je geeft in feite een samenvatting van het verloop van het eerste seizoen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Er is al een half jaar voorbij sinds seizoen 1 is afgelopen, dus kan best. Daarnaast hebben ze echt niet gedacht "he laten we ze in een dinowereld gooien het eerste seizoen en het tweede seizoen zien we wel, alleen even een spannende cliffhanger."
Om dezelfde reden waarom andere series worden gecanceld: lage kijkcijfers en marktaandeel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Waarom is Jericho ook alweer gecanceld?
tja, als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Euhm.. jawel want je geeft in feite een samenvatting van het verloop van het eerste seizoen.
<Pilot><vulling><vulling><vulling><vulling><Oh shit.. we moeten een hint van de rode draad laten vallen><vulling><vulling><Season Finale Cliffhanger>
quote:Terra Nova will likely end up the highest-rated cancelled show of the season. It averaged 10.1 million viewers and a 3.6 adult demo rating once you add in a week of DVR playback.
Heel jammer. Vind het een betere serie dan Lost bv, en die staat ook best hoog op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom andere series worden gecanceld: lage kijkcijfers en marktaandeel.
Alhoewel er rondom het cancellen van Jericho allerlei complottheorieën hangen
Dan heb jij geen idee hoe duur CGI is, daar gaat A heel veel tijd in zitten en B de bedrijven die dat doen hebben een uurtarief waar moszkovich jaloers op is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:47 schreef Doler12 het volgende:
Trouwens waar ging al dat geld naar toe? Het kan echt niet allemaal gebruikt zijn voor de afgrijselijke CGI en zo beroemd zijn de acteurs ook weer niet.
Een betere serie dan Lost?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Heel jammer. Vind het een betere serie dan Lost bv, en die staat ook best hoog op mijn lijstje.
Er is veel gefilmd op een gebouwde (buiten)set in Australië.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:47 schreef Doler12 het volgende:
Trouwens waar ging al dat geld naar toe? Het kan echt niet allemaal gebruikt zijn voor de afgrijselijke CGI en zo beroemd zijn de acteurs ook weer niet.
Kheb het over Jerichoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Een betere serie dan Lost?
Terro Nova was een leuke serie om naar te kijken, maar Lost was echt 10x beter. Die had tenminste wel een goed, spannend en interessant verhaal. Daarnaast had die ook veel betere acteurs.
Niks.. Geen ander network zal het willen uitzenden en het zal te duur zijn voor cable.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
Ben benieuwd wat er terecht gaat komen van het "rondshoppen" met de serie bij andere zenders..
Hm. Misschien SyFy met een stuk kleiner budgetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Niks.. Geen ander network zal het willen uitzenden en het zal te duur zijn voor cable.
Dat is zo 1, 2, 3 ook de enige cable zender die ik kan bedenken idd, maar dan zal er flink gesneden moeten worden in de cast en het algehele budget. Kan me niet voorstellen dat Syfy of de showrunners daar aan willen beginnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hm. Misschien SyFy met een stuk kleiner budget
Vond deze serie juist heel erg vernieuwend. Van mij hadden er nog vele seizoenen mogen komen maar helaasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Xaobotnik het volgende:
Was gewoon een kutserie. Zonde van het geld. Dat ze dat bedrag in een fatsoenlijke serie pompen. Heck, wat mij betreft gaan al die series die met een dik budget bezig konden maar ondertussen wanpresteerden dat budget aanwenden voor één goede serie. Maar goed, aangezien ze allemaal over verschillende stations verspreid zitten, zal dat wel niet gebeuren.
Wanneer PSV een goede club wordtquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
Maar wanneer komt er een slotje op dit topic?
Vernieuwend? Alles wat ze doen is al meermaals gedaan. En het centrale thema van een oud-militair die zich eerst tot de inner cirkel van de leiding van de omgeving werkt, alles even oplost, een gezin heeft bestaande uit een dokter/wetenschapper als vrouw, slimme dochter, ietswat recalcitrante zoon, onschuldige jongste is echt zo oud als de weg naar Rome.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Vond deze serie juist heel erg vernieuwend. Van mij hadden er nog vele seizoenen mogen komen maar helaas.
Hopen dat het lukt om ander netwerk te vinden die het wil uitzenden. Maar met het budget van 10miljoen per aflevering schat ik de kans klein
Ik kan me geen serie herinneren waarin ze terug in de tijd gaan in een alternatieve tijdlijn en daar vervolgens een nieuw bestaan op willen bouwen. Uiteraard de standaard dingetjes zoals hierboven zijn inderdaad niet erg vernieuwend maar ik vond de serie wel vernieuwend wat betreft het verhaal en setting.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Vernieuwend? Alles wat ze doen is al meermaals gedaan. En het centrale thema van een oud-militair die zich eerst tot de inner cirkel van de leiding van de omgeving werkt, alles even oplost, een gezin heeft bestaande uit een dokter/wetenschapper als vrouw, slimme dochter, ietswat recalcitrante zoon, onschuldige jongste is echt zo oud als de weg naar Rome.
Er is niets, maar dan ook nìets vernieuwend aan deze kutserie m.i..
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar wat jij vernieuwend vind aan deze serie....
Tsja, als je het specifiek gaat bekijken, dan is iedere serie vernieuwend. Feit is dat de verhaalmotieven zeer bekend zijn en de afgelopen twintig jaar in meerder bekende series en films ook centraal hebben gestaan, en in de meeste gevallen ook veel beter gedaan zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Ik kan me geen serie herinneren waarin ze terug in de tijd gaan in een alternatieve tijdlijn en daar vervolgens een nieuw bestaan op willen bouwen. Uiteraard de standaard dingetjes zoals hierboven zijn inderdaad niet erg vernieuwend maar ik vond de serie wel vernieuwend wat betreft het verhaal en setting.
^^ Dat. Geldt voor heel veel series tegenwoordig, dat soap/drama-effect hoeft echt niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:29 schreef HyperViper het volgende:
Het had zo mooi kunnen worden deze serie.. Jammer dat het een soap moest worden.
No shit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Dopekoe het volgende:
Er is nog hoop
Geruchten van een overname steken de kop op....
Haha niet met hetzelfde budget denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Dopekoe het volgende:
Er is nog hoop
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Dopekoe het volgende:
Er is nog hoop
Wat is jouw bron?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Dopekoe het volgende:
Er is nog hoop
Heb in 3 avonden het hele 1e seizoen gekeken en ik hoop echt dat ze de serie voort kunnen zetten...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]Van mij mogen ze nog even doorgaan, op het laatst werd het spannend.
http://screenrant.com/terra-nova-canceled-season-2-aco-157895/quote:
Hmm maar dat was wel bekend ja, is ook iets van maartquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb in 3 avonden het hele 1e seizoen gekeken en ik hoop echt dat ze de serie voort kunnen zetten...
Ze kunnen er nog zoveel instoppen met de badlands en de phoenix groep...
En ik denk dat het budget wel omlaag kan want ze hoeven niet in elke aflevering CGI te gebruiken....
De serie deed me trouwens een beetje denken aan: A town called Eureka meets Lost meets Jurassic Park meets Stargate....
Heel veel potentie in ieder geval !
[..]
http://screenrant.com/terra-nova-canceled-season-2-aco-157895/
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef ems. het volgende:
Laat ze alsjeblieft geen geld meer weggooien naar dit wanproduct van een serie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |