abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106047509
Na aflevering 4 ben ik afgehaakt.....aangezien ik lees dat de serie stukje bij beetje beter wordt toch maar weer checken dan!
De enige echte.
pi_106049634
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:34 schreef Rnie het volgende:
Na aflevering 4 ben ik afgehaakt.....aangezien ik lees dat de serie stukje bij beetje beter wordt toch maar weer checken dan!
Niet stukje bij beetje. Het gros van de afleveringen is gewoon ruk; fillers met zo nu en dan een stukje relevant verhaal erdoor, en de laatste 2 afleveringen gaan weer helemaal over het verhaal zelf, waarbij de laatste dubbele aflevering duidelijk samen met de eerste dubbele aflevering, de afleveringen zijn waar een flink deel van het budget ingepompt is.
pi_106059961
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 03:13 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Niet stukje bij beetje. Het gros van de afleveringen is gewoon ruk; fillers met zo nu en dan een stukje relevant verhaal erdoor, en de laatste 2 afleveringen gaan weer helemaal over het verhaal zelf, waarbij de laatste dubbele aflevering duidelijk samen met de eerste dubbele aflevering, de afleveringen zijn waar een flink deel van het budget ingepompt is.
Series als Lost waren zo geweldig omdat er zelden tot nooit fillers waren....ik had toch stiekem wel een beetje verwacht dat Terra Nova zo'n serie zou worden...maar helaas dus :(
De enige echte.
pi_106063988
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef Rnie het volgende:

[..]

Series als Lost waren zo geweldig omdat er zelden tot nooit fillers waren....ik had toch stiekem wel een beetje verwacht dat Terra Nova zo'n serie zou worden...maar helaas dus :(
Als je de laatste aflevering nou eerst eens kijkt voordat je dit soort dingen schrijft...
pi_106066522
quote:
7s.gif Op maandag 26 december 2011 19:25 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Als je de laatste aflevering nou eerst eens kijkt voordat je dit soort dingen schrijft...
Dan doel je op de laatste aflevering.....ik heb het over de resterende 9 (Met uitzondering van de Pilot). Dat een seizoen eindigt met een cliffhanger is een must....dat weten we onderhand wel ;) Zonder Clifhanger hou je de kijkertjes niet vast :)
De enige echte.
pi_106076906
Ik had bij 'Lost' juist het idee dat de schrijvers zelf niet eens wisten wat ze ermee aan moesten. Nieuwe raadsels stapelden zich op en het hing met moeite aan elkaar. De makers hebben ook uitgelegd dat ze op een gegeven moment er even goed voor moesten gaan zitten om alles uit te vogelen.

Ik hou ervan als alle afleveringen al zijn geschreven nog voordat de opnames zijn begonnen. Bij het eerste seizoen van 'Heroes' zie je dat goed terug: in de eerste afleveringen wordt al vooruit geblikt op latere ontwikkelingen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 02:03:44 #257
300718 Kenju
Say It!!??
pi_106077201
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:45 schreef Kontiki het volgende:
Ik had bij 'Lost' juist het idee dat de schrijvers zelf niet eens wisten wat ze ermee aan moesten. Nieuwe raadsels stapelden zich op en het hing met moeite aan elkaar. De makers hebben ook uitgelegd dat ze op een gegeven moment er even goed voor moesten gaan zitten om alles uit te vogelen.

Ik hou ervan als alle afleveringen al zijn geschreven nog voordat de opnames zijn begonnen. Bij het eerste seizoen van 'Heroes' zie je dat goed terug: in de eerste afleveringen wordt al vooruit geblikt op latere ontwikkelingen.
Neemt niet weg dat het bij Lost beter werd gedaan. En ik denk dat seizoen één en twee wel gewoon zoals het initieel bedoeld was, weergegeven zijn. Maar op een gegeven moment (gedurende seizoen 2 of 1, terwijl seizoen 2 al vastlag oid) werden er drie seizoen bij besteld, en moesten ze gaan klooien. Na het 2e seizoen ging Lost dan ook feitelijk als een nachtkaars uit, maar echt slecht werd het niet. En dat komt gewoon door knap schrijfwerk waarmee men het toch interessant wist te houden. Bij Terra Nova is er gewoon teveel op te merken, en dat ligt gewoon aan een minderwaardige staf.

Overigens kan het goed dat er bij Heroes ook opeens een hoop bijverzonnen moest worden, en dat begon al in het tweede seizoen, als ik me niet vergis. Volgens mij erkende men ook dat het gewoon ruk was, en kapte men het ook snel af. Maar ook daar waren de mindere aflveringen (oftewel de afleveringen uit een minder deel van het verhaallijn) a. onderdeel van een verhaallijn en geen fillers, en b. nog van een redelijk niveau. Dit terwijl Terra Nova afleveringen in de regel gewoon erg slecht zijn. Doet me eigenlijk denken aan Stargate Atlantis dat in het laatste seizoen enorm veel fillers had. En die waren net zo ruk als de gemiddelde Terra Nova aflevering. Verschil is alleen dat het daar pas na een paar seizoenen kwam, en er uitzicht was op iets interessants, omdat het er eerder ook al was. Bij Terra Nova begonnen ze in het eerste seizoen, bij aflevering 3 al met fillers. Ik hoop dat ze begrijpen dat het tweede seizoen gewoon een verhaallijn moet krijgen, omdat het truukje van een interessante opening + slot niet blijft werken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_106077394
Bij Heroes was het voor zover ik weet de bedoeling dat er ieder seizoen een volledig nieuwe cast zou komen. Maar toen bleek de serie heel erg populair te zijn en wilden ze de bestaande cast houden en is de boel snel herschreven rond de oude verhaallijnen. Domste beslissing ooit.

En bij Terra Nova hadden ze alle creatievelingen die het een kinderserie wilden maken er meteen uit moeten gooien.
  dinsdag 27 december 2011 @ 02:39:11 #259
300718 Kenju
Say It!!??
pi_106077537
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 02:20 schreef anoniemelurker het volgende:
Bij Heroes was het voor zover ik weet de bedoeling dat er ieder seizoen een volledig nieuwe cast zou komen. Maar toen bleek de serie heel erg populair te zijn en wilden ze de bestaande cast houden en is de boel snel herschreven rond de oude verhaallijnen. Domste beslissing ooit.

En bij Terra Nova hadden ze alle creatievelingen die het een kinderserie wilden maken er meteen uit moeten gooien.
Ok, dat wist ik niet over Heroes. Dat is inderdaad erg jammer dat ze dat niet hebben gedaan. Ergens ook wel begrijpelijk, omdat het commercieel aantrekkelijk is om een populaire cast te hebben. Maar met nieuwe mensen kun je gewoon nieuwe dingen doen. Hier hadden ze gewoon sterk moeten zijn en het concept moeten aanhouden. Dan waren er onwijs veel mogelijkheden geweest. Erg jammer dat ze dat niet gedaan hebben.

En wat Terra Nova betreft, tsja, het kinderachtige, clichématige, puberale kon me allemaal gestolen worden. Maar dat zat er vanaf het begin af aan al in, en zou er altijd ingekomen zijn. En idee was dus al fout en te makkelijk. De karakters verrassen totaal niet. Iedereen doet wat je verwacht dat ze doen. Dat is nu net hoe je een karakter interessant kan maken en kan ontwikkelen; wanneer hij of zij juist nièt doet wat binnen de verwachtingen ligt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_106079562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 02:03 schreef Kenju het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het bij Lost beter werd gedaan. En ik denk dat seizoen één en twee wel gewoon zoals het initieel bedoeld was, weergegeven zijn. Maar op een gegeven moment (gedurende seizoen 2 of 1, terwijl seizoen 2 al vastlag oid) werden er drie seizoen bij besteld, en moesten ze gaan klooien. Na het 2e seizoen ging Lost dan ook feitelijk als een nachtkaars uit, maar echt slecht werd het niet..
De schrijvers van Lost gingen bewust klooien omdat ABC juist géén duidelijke bestelling wilde doen. ABC wilde de serie lang rekken als het populair bleef en dan abrupt stoppen als de kijkers wegbleven. Toen hebben de schrijvers het begin van seizoen 3 gemaakt (dat iedereen in kooien opgesloten zat), met de boodschap: "dit is het soort doelloze afleveringen dat jullie gaan krijgen als jullie ons niet vertellen hoeveel seizoen we nog hebben om het verhaal af te maken."

ABC is door de knieën gegaan en heeft gevraagd hoeveel seizoenen ze nog nodig hadden.

Lost is dat opzicht uniek. Als er 1 serie is waar alle afleveringen vanaf de pilot tot aan de finale perfect aan elkaar rijgen en blijk geven van een overduidelijk meerjarenplan is het Lost wel.
pi_106081173
Toch maar weer opgepakt. Toen ik hier de CGI zag van aflevering 8 met die vis ben ik afgehaakt.
Wat me over de streep trok om toch weer te kijken waren de verhalen die ik hier las over de laatste afleveringen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:46:44 #262
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_106081382
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:16 schreef Symer het volgende:

[..]

De schrijvers van Lost gingen bewust klooien omdat ABC juist géén duidelijke bestelling wilde doen. ABC wilde de serie lang rekken als het populair bleef en dan abrupt stoppen als de kijkers wegbleven. Toen hebben de schrijvers het begin van seizoen 3 gemaakt (dat iedereen in kooien opgesloten zat), met de boodschap: "dit is het soort doelloze afleveringen dat jullie gaan krijgen als jullie ons niet vertellen hoeveel seizoen we nog hebben om het verhaal af te maken."

ABC is door de knieën gegaan en heeft gevraagd hoeveel seizoenen ze nog nodig hadden.

Lost is dat opzicht uniek. Als er 1 serie is waar alle afleveringen vanaf de pilot tot aan de finale perfect aan elkaar rijgen en blijk geven van een overduidelijk meerjarenplan is het Lost wel.
Geeneen serie heeft een meerjarenplan. Ik had van de interviewers zelf gehoord bij Jimmy Kimmel dat ze geen volledig uitgedachte verhaallijn hadden. Battlestar Galactica had dat bijvoorbeeld ook niet.
When all else fails, you always have delusion.
pi_106081784
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:46 schreef Mirel het volgende:

[..]

Geeneen serie heeft een meerjarenplan. Ik had van de interviewers zelf gehoord bij Jimmy Kimmel dat ze geen volledig uitgedachte verhaallijn hadden. Battlestar Galactica had dat bijvoorbeeld ook niet.
Dat ging over de individuele afleveringen en de kleinere verhaallijnen. Natuurlijk ga je niet even 121 afleveringen schrijven nadat ABC besluit de pilot aan te kopen. Wat ze wel hebben gedaan na de pilot is het laatste kwartier van de finale schrijven en een globale verhaallijn opzetten om daar te komen.
pi_106085455
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:04 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat ging over de individuele afleveringen en de kleinere verhaallijnen. Natuurlijk ga je niet even 121 afleveringen schrijven nadat ABC besluit de pilot aan te kopen. Wat ze wel hebben gedaan na de pilot is het laatste kwartier van de finale schrijven en een globale verhaallijn opzetten om daar te komen.
Daarbij ben ik ook niet altijd overtuigd van de oprechtheid van deze uitspraken van dergelijke mensen. Bij interviews achteraf werd ook gesteld dat Lost gewoon helemaal is, zoals men het zich voor ogen hadden. Yeah, right.
Dat er kennelijk onduidelijkheid bij Lost was over extra afleveringen doet overigens niet af aan de suggestie dat ze het wel degelijk hebben uitgerekt tov wat het verhaal van origine was. Alleen konden ze het kennelijk met een duidelijk gesteld contract er mee aan de gang.
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:12:08 #265
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_106087126
Volgens mij was bij Battlestar Galactica ook al vanaf episode 1 bekend dat het 4 seizoenen ging duren. En zo "voelt" de serie voor mij ook, eigenlijk.
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:17:10 #266
356891 Abed
hooggeleid
pi_106087301
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef Rnie het volgende:

[..]

Lost was koningen, maar genoeg fillers hoor, meeer dan genoeg. How about die ep over Jacks Tattoo. :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:56:56 #267
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_106088916
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:12 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Volgens mij was bij Battlestar Galactica ook al vanaf episode 1 bekend dat het 4 seizoenen ging duren. En zo "voelt" de serie voor mij ook, eigenlijk.
Battlestar Galactica heeft dezelfde problemen gekend die ook bij Lost de kop opstaken; onduidelijkheid over het aantal seizoenen (toevallig dat beide series er vrijwel gelijktijdig mee kampten).
Ronald D. Moore heeft er altijd op gehamerd dat BSG een begin en einde kende en dat hij daar naar toe wilde werken.
Op aandringen van Moore is toen in 2007 al besloten dat het vierde seizoen, het laatste zou zijn.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 december 2011 @ 18:48:24 #268
151126 angel008
pi_106095498
zo dat scheelt canceled zijn we hier ook weer vanaf :D

next!
pi_106095852
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef angel008 het volgende:

next!
Bron?

-edit- van Wiki:

quote:
Season 2
FOX Broadcasting stated that no decision will be made until 2012 regarding the continuation of the series.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_106096123
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef angel008 het volgende:

next!
huh?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 19:25:16 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_106097060
Nog niet toch? Er staat dat ze nog een beslissing gaan nemen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106098209
De 2 hoofdrolspelers hebben al verlengd, al weet ik niet of dat überhaupt iets zegt. Hier staat dat ze dus inderdaad op zijn vroegst in januari een beslissing gaan nemen.:

quote:
Terra Nova: Key Contracts Extended; Good Sign for Season Two?
13 hours ago | TVSeriesFinale.com | See recent TVSeriesFinale news »

A decision about the fate of Terra Nova was expected by the end of the month -- at least in part because the options for the cast expire on December 31st. A high-level meeting was held on December 16th between execs from Fox and 20th Century Fox but no decision was reached and they won't decide what to do until at least January.

In the meantime, the show's producers are making moves to secure contract extensions on key actors Jason O'Mara and Stephen Lang. They're also looking to beef up the show's writing staff, searching for high-level writers to join executive producers Brannon Braga and Rene Echevarria.

Because of Terra Nova's extensive post-production work, Fox will have to decide on the TV show's fate before execs have a chance to see their development options for new shows. If they wait until late January, »

- TVSeriesFinale.com
pi_106098467
Ach, het zal voor mij niet voor het eerst zijn dat (voor mij) vermakelijk serie snel gecancled wordt.

The Hard Times of RJ Burger en Knight Rider 2008 gingen al voor. ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:48:37 #274
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_106101170
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef TheGeneral het volgende:
De 2 hoofdrolspelers hebben al verlengd, al weet ik niet of dat überhaupt iets zegt. Hier staat dat ze dus inderdaad op zijn vroegst in januari een beslissing gaan nemen.:

[..]

Het geeft in ieder geval aan dat FOX binnenshuis de serie nog niet gecancelled heeft.
Maar het zegt ook niet meer dan dat, want FOX moét enkele hoofdrolspelers wel een nieuw contract aanbieden om te voorkomen dat zij straks voor een ander project tekenen en onbeschikbaar zouden zijn.

Wat ik begrijp uit datgene wat ik hier en daar lees op internet hangt het overleven van Terra Nova ook af van verschillende andere factoren. Onder andere hoe goed of slecht de mid season series gaan presteren van FOX en of Hugh Laurie bijtekent voor nog een seizoen House M.D.
Wanneer Laurie dat niet doet, zou het hoogstwaarschijnlijk het einde betekenen van House, waardoor er een Slot vrijkomt, wat de overlevingskansen van Terra Nova weer geen kwaad zou doen.
pi_106105247
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Wat deze shit word verlengt terwijl Caprica en Firefly gecanceld werden na een seizoen? :(
  woensdag 28 december 2011 @ 09:01:53 #276
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_106116658
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:13 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Wat deze shit word verlengt terwijl Caprica en Firefly gecanceld werden na een seizoen? :(
My thoughts exactly....Die Amerikanen zijn leip publiek
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  woensdag 28 december 2011 @ 10:54:07 #277
104871 remlof
Europees federalist
pi_106118771
Ik heb best zin in nog een seizoen Terra Nova, vind de serie steeds beter worden en de season final was gewoon goed.
pi_106118964
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
Ik heb best zin in nog een seizoen Terra Nova, vind de serie steeds beter worden en de season final was gewoon goed.
same here, al zaten er ook in de laatste 2 eps wel hele rare stukken, maar ik moet weten hoe het zit met dat schip en waarom dat leger meteen vertrok, Terra nova was/is toch een aardig modern kamp met relatief veel voorzieningen, dus waarom met het hele leger vertrekken en niet met een kleine expeditie? Als ze in s2 samen met de sixers in de jungle/bomen leven, dan is dat ook niet geloofwaardig dat ze zomaar het kamp opgaven... ze waren immers met 2x zoveel en beter bewapend dan tayler en zn jochies
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_106121751
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:16 schreef Symer het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar de serie Babylon 5 was wel 1 van de eerste series die een meerjarenplan had.
pi_106123631
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:00 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

same here, al zaten er ook in de laatste 2 eps wel hele rare stukken, maar ik moet weten hoe het zit met dat schip en waarom dat leger meteen vertrok, Terra nova was/is toch een aardig modern kamp met relatief veel voorzieningen, dus waarom met het hele leger vertrekken en niet met een kleine expeditie? Als ze in s2 samen met de sixers in de jungle/bomen leven, dan is dat ook niet geloofwaardig dat ze zomaar het kamp opgaven... ze waren immers met 2x zoveel en beter bewapend dan tayler en zn jochies
En daarom ben ik zo benieuwd naar seizoen 2
  woensdag 28 december 2011 @ 13:44:42 #281
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_106123948
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:36 schreef Zaraoth het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen maar de serie Babylon 5 was wel 1 van de eerste series die een meerjarenplan had.
en Lost niet, inderdaad. 8-)
pi_106124928
De meeste van de HBO-series hebben dat volgens mij ook gewoon.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_106186661
Nadat ik het seizoen had opgegeven ben ik toch wel benieuwd hoe het verder gaat in seizoen 2.
Denk dat ze op zoek gaan naar de andere tijdscheur.
Laatste 2 afleveringen krikten het niveau toch weer op. Alleen weer jammer van de CGI op die brug. Dat was weer net iets te nep.
pi_106310879
eigenlijk zegt onderstaande link precies wat ik denk.. Man waarom is Terra Nova soms toch zo tenenkrommend, maar ook weer interessant genoeg om te volgen...grrrrrrrr

http://www.tvguide.com/Ne(...)-Finale-1040970.aspx
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 2 januari 2012 @ 15:13:16 #285
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_106312626
Alles bij elkaar is het gewoon een heel beperkte serie. Dat ze er in het begin en het eind wat leuks mee neerzette is leuk, maar niet genoeg om de hele serie te gaan volgen.
Het is geen verhaal van 'aan de ene kant zus, maar aan de andere kant zo'. Immers doet dat vermoeden dat er twee gelijkwaardige zijden zijn. Daar is geen sprake van. Er zijn een paar afleveringen die aan een doorlopend verhaal bijdragen die wel aardig zijn, waarvan er drie ook daadwerkelijk als geheel interessant zijn om te kijken. Derest is ronduit klote. Als ik vooraf zou weten dat het volgende seizoen op een soortgelijke manier inhoudelijk in elkaar gezet is, zou ik het zeker niet kijken, en anderen ook afraden om deze serie te kijken. We moeten ook niet vergeten dat de goede afleveringen die aan het verhaal bijdragen, ook weer niet top zijn als je het loskoppeld van de TN-norm. Tov. van het gros van de TN afleveringen steken ze in positieve zin uit, maar feitelijk wordt er natuurlijk weinig nieuws gedaan, zijn de effecten beperkt en is het verhaal ook weinig vernieuwend.
pi_106648824
Heb het eerste seizoen even bekeken zónder dit topic te bekijken, want ik verwachtte al dat jullie alles zouden afkraken zoals bij elke serie.

Ik vond het begin wat matig, maar zeker de laatste afleveringen waren geweldig! :D
pi_106648882
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en er is geen manier om mij de rest te laten kijken, zo slecht was het. :')
Conscience do cost.
pi_106648895
Ik heb t t/m episode 5 bekeken, of 6.. is het de moeite waard om verder te kijken of niet?
pi_106648966
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef Deceit het volgende:
Ik heb t t/m episode 5 bekeken, of 6.. is het de moeite waard om verder te kijken of niet?
Ik vind van wel, iig de laatste 3 afleveringen zijn zeker de moeite waard. De rest weet ik niet meer precies. :P
pi_106648969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:54 schreef ems. het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en er is geen manier om mij de rest te laten kijken, zo slecht was het. :')
ok.
pi_106649149
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ik vind van wel, iig de laatste 3 afleveringen zijn zeker de moeite waard. De rest weet ik niet meer precies. :P
ok dan ga ik m kijken, want ik las dat ie verlengd werd dus wil t zien :) thanks!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:11:30 #292
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_106649553
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef Deceit het volgende:
Nee.
pi_106650413
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef maurisioo het volgende:

[..]

ok.
:Y
Conscience do cost.
pi_106651505
Ok 1-1 tussenstand of ik het verder na aflevering 6 moet kijken.. bij de 3 van wel of niet dan kijk ik t wel of niet! Dus moet ik kijken? :p
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:03:03 #295
104871 remlof
Europees federalist
pi_106651534
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef Deceit het volgende:
Ok 1-1 tussenstand of ik het verder na aflevering 6 moet kijken.. bij de 3 van wel of niet dan kijk ik t wel of niet! Dus moet ik kijken? :p
Ja, het wordt steeds beter.
pi_106651964
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef remlof het volgende:

[..]

pi_106653004
Het enige wat ik wat jammer vond is dat ze in het begin de wereld van 2149 (dacht ik) niet heel erg goed hebben laten zien. Ze hadden daar eigenlijk nog iets langer in moeten blijven denk ik. Maar ach wat maakt het nu nog uit. :)
pi_106653170
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef remlof het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:34 schreef maurisioo het volgende:
Het enige wat ik wat jammer vond is dat ze in het begin de wereld van 2149 (dacht ik) niet heel erg goed hebben laten zien. Ze hadden daar eigenlijk nog iets langer in moeten blijven denk ik. Maar ach wat maakt het nu nog uit. :)
Alsjeblieft niet zeg :')

CGI deed pijn aan mijn ogen ;(
pi_106653330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
CGI deed pijn aan mijn ogen ;(
Jongeh die CGI was baas
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_106653337
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[..]

Alsjeblieft niet zeg :')