My thoughts exactly....Die Amerikanen zijn leip publiekquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat deze shit word verlengt terwijl Caprica en Firefly gecanceld werden na een seizoen?
same here, al zaten er ook in de laatste 2 eps wel hele rare stukken, maar ik moet weten hoe het zit met dat schip en waarom dat leger meteen vertrok, Terra nova was/is toch een aardig modern kamp met relatief veel voorzieningen, dus waarom met het hele leger vertrekken en niet met een kleine expeditie? Als ze in s2 samen met de sixers in de jungle/bomen leven, dan is dat ook niet geloofwaardig dat ze zomaar het kamp opgaven... ze waren immers met 2x zoveel en beter bewapend dan tayler en zn jochiesquote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
Ik heb best zin in nog een seizoen Terra Nova, vind de serie steeds beter worden en de season final was gewoon goed.
Ik wil niet veel zeggen maar de serie Babylon 5 was wel 1 van de eerste series die een meerjarenplan had.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:16 schreef Symer het volgende:
Lost is dat opzicht uniek. Als er 1 serie is waar alle afleveringen vanaf de pilot tot aan de finale perfect aan elkaar rijgen en blijk geven van een overduidelijk meerjarenplan is het Lost wel.
En daarom ben ik zo benieuwd naar seizoen 2quote:Op woensdag 28 december 2011 11:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
same here, al zaten er ook in de laatste 2 eps wel hele rare stukken, maar ik moet weten hoe het zit met dat schip en waarom dat leger meteen vertrok, Terra nova was/is toch een aardig modern kamp met relatief veel voorzieningen, dus waarom met het hele leger vertrekken en niet met een kleine expeditie? Als ze in s2 samen met de sixers in de jungle/bomen leven, dan is dat ook niet geloofwaardig dat ze zomaar het kamp opgaven... ze waren immers met 2x zoveel en beter bewapend dan tayler en zn jochies
en Lost niet, inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:36 schreef Zaraoth het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar de serie Babylon 5 was wel 1 van de eerste series die een meerjarenplan had.
Ik vind van wel, iig de laatste 3 afleveringen zijn zeker de moeite waard. De rest weet ik niet meer precies.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef Deceit het volgende:
Ik heb t t/m episode 5 bekeken, of 6.. is het de moeite waard om verder te kijken of niet?
ok.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:54 schreef ems. het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en er is geen manier om mij de rest te laten kijken, zo slecht was het.
ok dan ga ik m kijken, want ik las dat ie verlengd werd dus wil t zienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik vind van wel, iig de laatste 3 afleveringen zijn zeker de moeite waard. De rest weet ik niet meer precies.
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef Deceit het volgende:
Ik heb t t/m episode 5 bekeken, of 6.. is het de moeite waard om verder te kijken of niet?
Ja, het wordt steeds beter.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef Deceit het volgende:
Ok 1-1 tussenstand of ik het verder na aflevering 6 moet kijken.. bij de 3 van wel of niet dan kijk ik t wel of niet! Dus moet ik kijken? :p
quote:
quote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:34 schreef maurisioo het volgende:
Het enige wat ik wat jammer vond is dat ze in het begin de wereld van 2149 (dacht ik) niet heel erg goed hebben laten zien. Ze hadden daar eigenlijk nog iets langer in moeten blijven denk ik. Maar ach wat maakt het nu nog uit.
Zielig voor je zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft niet zeg
CGI deed pijn aan mijn ogen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |