Waarom kan dat niet dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef MaJo het volgende:
En G. is ziek waardoor Noa weer niet meekan naar Utrecht
Hij zou met de auto komen en dan konden we meerijden. Met de bus is ook zo'n gesleep.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet dan?
Ik ben ook nog steeds niet 100![]()
Nog steeds verkouden en last ergens in mijn keel. Dus erg rustig aan doen maar.
Dat is goed nieuws!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kindje waar ik het eerder trouwens over had is inmiddels geboren, met 26 weken. Schijnt gezond te zijn dus voorlopig hebben ze goede hoop begrijp ik.
Dat is niet ideaal neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:10 schreef MaJo het volgende:
Hij zou met de auto komen en dan konden we meerijden. Met de bus is ook zo'n gesleep.
Oh, dus ik heb het van hem? Bedankt!quote:En hij zit nu ook al weken te kwakkelen, ik heb nergens last van
Ik ben ook mobiel dus ik doe met je meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit in de trein en mijn werk-laptop heeft blijkbaar een proxy iets waardoor ik maar met mijn telefoon van de WiFi gebruik maak
Nouououououou........quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!!G. is ook 2 maanden te vroeg geboren en met hem is ook alles goed gekomen
Ja blijft zeker spannendquote:maar hier zitten natuurlijk nog wel wat extra weken tussen, blijft wel spannend dan!
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet ideaal nee
[..]
Oh, dus ik heb het van hem? Bedankt!![]()
Is dat echt zo? Jij had toch ook wat klachten de laatste tijd? Misschien wel in een andere vorm dan hij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig javind het alleen nogal apart dat ik nergens last van heb
Lichamelijk is ie in ordequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nouououououou........
[..]
Ja blijft zeker spannend
Er kan natuurlijk zoveel gebeuren. Maar dat 'ie gezond is is natuurlijk wel een enorme meevaller
Ja, het is een jongetje(maar dat wisten we al, daar is geen geheim van gemaakt in tegenstelling tot sommige mensenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lichamelijk is ie in orde
Het is een jongetje dus? Wel bizar dat G. in een jaar opeens een vriendin heeft, gaat trouwen en nu papa is geworden
Ik was een paar dagen misselijk na die high teaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Jij had toch ook wat klachten de laatste tijd? Misschien wel in een andere vorm dan hij.
Stom hè van die mensen die dat geheim houden!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het is een jongetje(maar dat wisten we al, daar is geen geheim van gemaakt in tegenstelling door sommige mensen)
En ja, het is snel gegaan
Ja, echt suf. Uiteindelijk komen we het toch te wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:20 schreef MaJo het volgende:
Stom hè van die mensen die dat geheim houden!![]()
Ik hoop het nietquote:Wie weet ben jij over een jaar ook papa![]()
Ach ik zie toch wel aan de buik wat het wordtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, echt suf. Uiteindelijk komen we het toch te weten
[..]
Ik hoop het niet
Dat is me echt even te snel
Ja, het kan zeker vanzelfsprekend zijn maar ik zeg nu dat het me even veel te snel is als dat allemaal binnen een jaar gebeurt. Een beetje controle en vrijheid over mijn eigen leven vind ik toch echt belangrijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik zie toch wel aan de buik wat het wordt
Lijkt me wel een gek idee ja, ik zou me daar ook echt even op voor moeten bereidenmaar aan de andere kant kan het ook heel vanzelfsprekend zijn
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het kan zeker vanzelfsprekend zijn maar ik zeg nu dat het me even veel te snel is als dat allemaal binnen een jaar gebeurt. Een beetje controle en vrijheid over mijn eigen leven vind ik toch echt belangrijk.
http://www.nu.nl/sport/27(...)kom-bij-ajax-az.htmlquote:Kinderen tot en met twaalf jaar en hun begeleiders mogen aanwezig zijn bij het bekerduel tussen Ajax en AZ.
Kan jij me dan ook vertellen uit welke show Urbanus' opmerking over de Heideroosjes komt? Wil dat stuk graag in het geheel horen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik herinner me net dat ik boven nog een passend Urbanus-album heb liggen (ik spaar ze):
[ afbeelding ]
.
In het supportershome die dag alleen ranja en glacé koeken...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig initiatief: Alleen kinderen welkom bij Ajax-AZ
[..]
http://www.nu.nl/sport/27(...)kom-bij-ajax-az.html
Wel een pijnlijke spelfout: ''Het lespakket biet extra ondersteuning.''
Rellen voor het stadionquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mogen die kids geen sneeuwwitje?
Of juist veel bier voor de papa's die het stadion niet inmogen
Zouden ze hier soms meelezen? Die fout is inmiddels gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig initiatief: Alleen kinderen welkom bij Ajax-AZ
[..]
http://www.nu.nl/sport/27(...)kom-bij-ajax-az.html
Wel een pijnlijke spelfout: ''Het lespakket biet extra ondersteuning.''
Dat was geweldig!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef iamredleader het volgende:
Een beetje zoals die genverbrander
Die link kwam ook al in me opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef iamredleader het volgende:
Een beetje zoals die genverbrander
Nee, het was SuperMarkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Nico_S. het volgende:
Zouden ze hier soms meelezen? Die fout is inmiddels gecorrigeerd.
Denk niet dat die dwergen daarmee overweg kunnen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mogen die kids geen sneeuwwitje?
Nee, denk dat het home gewoon dicht is die dag, uit voorzorg...quote:Of juist veel bier voor de papa's die het stadion niet inmogen
riep er iemand?quote:
Want rellende koters? Grut van 7 dat met de ME gaat vechten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Nee, denk dat het home gewoon dicht is die dag, uit voorzorg...
Nee, bierzuipende oudere jongeren die alsnog proberen binnen te komen of zo...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Want rellende koters? Grut van 7 dat met de ME gaat vechten?
In de onsterfelijke woorden van een bijna 3-jarige:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef Nico_S. het volgende:
Toevoeging: en gij zult mijn posts niet wijzigen.
Het al even onsterfelijke antwoord: daarom.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In de onsterfelijke woorden van een bijna 3-jarige:
Waarom?
Vraagje: Dat 'Bazinga!' in je avatar-onderschrift, waar komt dat vandaan?quote:
the Big bang theory!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraagje: Dat 'Bazinga!' in je avatar-onderschrift, waar komt dat vandaan?
Zag in Edinburgh namelijk dit shirt en moest aan je denken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraagje: Dat 'Bazinga!' in je avatar-onderschrift, waar komt dat vandaan?
Zag in Edinburgh namelijk dit shirt en moest aan je denken:
[ afbeelding ]
quote:
Jup. Geniaal, vooral de eerste 3 seizoenenquote:
Op basis van dat filmpje word ik niet enthousiast.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jup. Geniaal, vooral de eerste 3 seizoenen
Zeg dat nou niet, ik moet het 4e nog kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jup. Geniaal, vooral de eerste 3 seizoenen
Nah, het is wel goed hoor, maar naar mijn smaak wat platter en dat vond ik wel jammer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, ik moet de 4e nog kijken
Dat is inderdaad jammerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nah, het is wel goed hoor, maar naar mijn smaak wat platter en dat vond ik wel jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog eentje voor de computerprutsersNobody expects the Spanish Inquisition!
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ZuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog eentje voor de computerprutsers![]()
Ja, zeer spijtig. Ik hoop dat er fondsen gevonden gaan worden voor een doorstart.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:12 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ha C4, al gehoord dat het Aviodrome dicht is? Zonde toch, van zo'n mooie vliegtuigcollectie.
De veiling van de collectie en de gebouwen is in voorbereiding. Verwacht wordt dat dat ongeveer drie maanden zal duren. Als er voor die veiling niemand met een knuist vol geld komt is het definitief afgelopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, zeer spijtig. Ik hoop dat er fondsen gevonden gaan worden voor een doorstart.
Dan is het maar te hopen dat de voor NL historie waardevolle kisten een plekje in Nederland krijgen. Misschien dat de DDA en/of het MLM nog wat kunnen betekenen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:16 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De veiling van de collectie en de gebouwen is in voorbereiding. Verwacht wordt dat dat ongeveer drie maanden zal duren. Als er voor die veiling niemand met een knuist vol geld komt is het definitief afgelopen.
Mja. DDA? Aviodrome heeft één Dakota. En de meeste vliegtuigen (alhoewel niet allemaal) zijn civiel; voor het MLM zit er dus ook niet zo heel veel tussen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat de voor NL historie waardevolle kisten een plekje in Nederland krijgen. Misschien dat de DDA en/of het MLM nog wat kunnen betekenen?
De collectie is blijkbaar groter dan wat er in het museum stond. Ben benieuwd waar de overige kisten dan staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja. DDA? Aviodrome heeft één Dakota. En de meeste vliegtuigen (alhoewel niet allemaal) zijn civiel; voor het MLM zit er dus ook niet zo heel veel tussen.
Ja, da's veel meer dan er nu tentoongesteld staat. Zo voor de vuist weg (mijn laatste bezoek is ook alweer een tijdje geleden) kan ik me op militair gebied een Junkers JU 52, Saab Viggen, MIG-21 en een Starfighter voor de geest halen. (En ik denk niet dat het MLM ernstig op nóg een Starfighter zit te wachten.)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De collectie is blijkbaar groter dan wat er in het museum stond. Ben benieuwd waar de overige kisten dan staan.
Nee, die Starfighter willen ze zehern niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, da's veel meer dan er nu tentoongesteld staat. Zo voor de vuist weg (mijn laatste bezoek is ook alweer een tijdje geleden) kan ik me op militair gebied een Junkers JU 52, Saab Viggen, MIG-21 en een Starfighter voor de geest halen. (En ik denk niet dat het MLM ernstig op nóg een Starfighter zit te wachten.)
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, die Starfighter willen ze zehern niet.
Maar het zou toch zonde zijn als bv die collectie Fokkers uit NL zou verdwijnen. Misschien iets voor FOK!
Volgens mij niet, maar daar is het nu te laat voor. Dat ding trek je er niet zo gauw van af. Gewoon laten zitten tot het eraf valt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogen blaarpleisters trouwens wel op bloedblaren?
Ziet er tof uitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar daar is het nu te laat voor. Dat ding trek je er niet zo gauw van af. Gewoon laten zitten tot het eraf valt.
Trouwens, wat is er gaver dan apenkooien?
Dit:
Wow! Da's zeker gaaf. Ik was een ramp met gym op school, maar apenkooien vond ik leuk. Dit is geweldig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar daar is het nu te laat voor. Dat ding trek je er niet zo gauw van af. Gewoon laten zitten tot het eraf valt.
Trouwens, wat is er gaver dan apenkooien?
Dit:
Ja! Ik heb een paar afleveringen gezien en dit is zeker de moeite waard.quote:
He hoi.quote:
volgens wat websites wel, doorprikken wordt afgeraden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogen blaarpleisters trouwens wel op bloedblaren?
vaag, op 2 medische sites stond van welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
En? Heb je je al in de St Rombout begeven?quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vaag, op 2 medische sites stond van welNou ja, ding zit er nu al
geen tijd voor gehad tot nu toequote:Op woensdag 11 januari 2012 07:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Heb je je al in de St Rombout begeven?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Keiharde aanpak studiefraude
Is er hier nog iemand niet helemaal eerlijk
Yeah, rightquote:Zo worden onaangekondigd ouderlijke woningen van studenten bezocht en zelfs kledingkasten minutieus uitgekamd of er persoonlijke spullen van studerende kinderen liggen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien komt er een een onderbroekencriterium. minder dan 2 is overnachten in het weekend, meer dan 2 thuiswonend....
De was laten doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef Nembrionic het volgende:
Yeah, rightAlsof dat niet zou kunnen
Hoeveel uitwonenden komen in het weekend wel niet bij hun ouders logeren? En hoeveel daarvan laten gewoon spullen achter?(wat heel normaal is)
Juist. Ik vind het dus een rare methode..maar het zal wel weer zo'n uit z'n verband gerukte uitspraak zijn.quote:
Geeft weer aan hoe simpel studenten zijn...quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef Nembrionic het volgende:
Yeah, rightAlsof dat niet zou kunnen
Hoeveel uitwonenden komen in het weekend wel niet bij hun ouders logeren? En hoeveel daarvan laten gewoon spullen achter?(wat heel normaal is)
Ja, het voornoemde verband.quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beetje bangmakerij in combinatie met waarschijnlijk meer controle. De sensatiekrant van Nederland heeft natuurlijk het meest bizarre/ onzinnige punt gekozen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geeft weer aan hoe simpel studenten zijn...
Ik gok dat 'ie bedoelt dat ze niet op eigen benen kunnen staan(was bij ouders laten doen, thuis logeren, moeders eten laten koken etc)quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien komt er een een onderbroekencriterium. minder dan 2 is overnachten in het weekend, meer dan 2 thuiswonend....
Zijn het geen servo's dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Gekke vraag..maar draaien alle ruitenwissermotoren gewoon rond? Of zijn er uitzonderingen?
Dat is dus mijn vraag. Ik zie veel berichten van nietquote:
Nietquote:
Neenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is een accuboormachine dan niet handiger?
Ik ga zo mijn auto voor de APK naar een garage brengen, als ik er aan denk vraag ik het daar evenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen
Een gewone boormachine zou eventueel nog kunnen maar sowieso erg onhandig. Het moet te monteren zijn(2 uur vasthouden is zwaar kut). Toerental moet zeker niet te hoog zijn(bij boor te hoog), moet regelbaar zijn.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn auto voor de APK naar een garage brengen, als ik er aan denk vraag ik het daar even
Ik gokte ook een beetje dat hij het wel zou komen vertellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:39 schreef Soempie het volgende:
Oeh, die vraag zou een goede reden kunnen zijn om Wiebel wakker te maken.
Wiebel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:39 schreef Soempie het volgende:
Oeh, die vraag zou een goede reden kunnen zijn om Wiebel wakker te maken.
Zou helemaal mooi zijn als je je bedenkt dat Soemp thuis wil bevallenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wiebel?
-OH GOD OH GOD OH JEZUS HET GAAT GEBEUREN! SNEL, NAAR DE AUTO!
Welnee gekkie, ik vroeg me alleen af of ruitenwissers motoren gebruiken of servo's
-![]()
Dat is ook de reden dat ik hem niet wakker maak.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wiebel?
Welnee gekkie, ik vroeg me alleen af of ruitenwissers motoren gebruiken of servo's
-![]()
Die jongen gaat zijn slaap hard nodig hebben de komende tijdquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik hem niet wakker maak.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wiebel?
-![]()
[..]
Wiebel?
-![]()
Mogelijke verklaringen:quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou helemaal mooi zijn als je je bedenkt dat Soemp thuis wil bevallen
[..]
Wiebel?
-![]()
Dat dus. Ik zie 'm al helemaal zitten. En dan gepikeerd zijn dat Soemp er zo lang over doet om bij de auto te zijn..die gewoon lekker een bakkie zit te doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mogelijke verklaringen:
-Dat is Wiebel door de stress vergeten
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:53 schreef Wiebelkont het volgende:
http://auto.howstuffworks.com/wiper1.htm
Je gaat hem gebruiken als mixer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen
Een gewone boormachine zou eventueel nog kunnen maar sowieso erg onhandig. Het moet te monteren zijn(2 uur vasthouden is zwaar kut). Toerental moet zeker niet te hoog zijn(bij boor te hoog), moet regelbaar zijn.
Min of meer. Tijdens het bierbrouwen moet er veel geroerd worden. Dan kan natuurlijk ook automatischquote:
Ja okay, dat mechanisme ken ik. Ik wilde graag zeker weten dat ze allemaal zo werken. Als ik een ruitenwissertje op de kop tip, dan wil ik er niet achterkomen dat het een nutteloos ding isquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:53 schreef Wiebelkont het volgende:
http://auto.howstuffworks.com/wiper1.htm
Je ging toch dat computerventilatormixertje (scrabble!!) bouwen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja okay, dat mechanisme ken ik. Ik wilde graag zeker weten dat ze allemaal zo werken. Als ik een ruitenwissertje op de kop tip, dan wil ik er niet achterkomen dat het een nutteloos ding is
Maar daar kan ik geen 18 liter vloeistof/mout mee roerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je ging toch dat computerventilatormixertje (scrabble!!) bouwen?
Voor 2 uur lang roeren in die hoeveelheden is een ruitenwissermotor of boormachine geen goed idee, die raken dan oververhit. Je moet de motor dan op zijn minst actief koelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar daar kan ik geen 18 liter vloeistof/mout mee roeren
Dat was alleen voor gistopkweken.
Daar denken vorige bouwers anders overquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Voor 2 uur lang roeren in die hoeveelheden is een ruitenwissermotor of boormachine geen goed idee, die raken dan oververhit. Je moet de motor dan op zijn minst actief koelen.
Ohquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar denken vorige bouwers anders over
Vooral omdat er niet 2 uur aan één stuk geroerd hoeft te worden. Alleen tijdens het verwarmen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen
Een staafmixer is niet gemaakt om te roeren, maar om te pureren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:41 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Oh. Waarom dan niet gewoon een grote staafmixer?
Niet handig, mijnheer met praktische instellingquote:Of zo'n propellor op een boormachine zoals ze ook oliebollenbeslag maken!
Dat was-deels- het antwoord op de vraag van Wiebel.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:46 schreef Wiebelkont het volgende:
Sorry, ik zal niet meer proberen te helpen.
Ochtendhumeur. Snap ik ook wel als je hem wakker maakt met een ruitenwisservraagquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoef je niet direct zo gepikeerd te doen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ochtendhumeur. Snap ik ook wel als je hem wakker maakt met een ruitenwisservraag
Niet echt, maar ik vond bier sowieso eerst nietsquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Hou je van perzik?
Dan moet je van Lindemans deze eens proberen: http://www.lindemans.be/start/pecheresse/en
De Pecheresse.
quote:En als je deze kunt vinden, die is ook erg lekker: http://beeradvocate.com/beer/profile/725/32858
De Mystic Kriek (niet van Lindemans)
In de buurt!? Jij komt regelmatig in het land van de Kriek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Ga binnenkort eens zien of ze Kriek bieren verkopen bij de slijterij in de buurt
Hello.quote:
Moi?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die rose witbiertjes niets voor jou dan?
Dat doen ze. Ze doen het zelfs in Ssupermarkten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik vond bier sowieso eerst niets
[..]
Ga binnenkort eens zien of ze Kriek bieren verkopen bij de slijterij in de buurt
Een snob zou zeggen dat je dan eens een heineken moet proberenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Oud bruin is het enige dat ik wel lekker vind(want smaakt niet naar bier
)
En dat is de reden dat veel vrouwen die kriekbieren wel drinken want zoet, fruit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Kriek, brrr... dat is echt zo niets voor mij
Als typisch meisje-dat-geen-bier-lust hebben vrienden mij dat eens voorgezet. Het was beter dan gewoon bier, maar daar was dan ook alles mee gezegd
)
Hoe sta je tegenover Bavaria? En Euroshopper? En Dommelsch?quote:
Er zit veel verschil in Kriek-soorten heb ik ontdektquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Kriek, brrr... dat is echt zo niets voor mij
Als typisch meisje-dat-geen-bier-lust hebben vrienden mij dat eens voorgezet. Het was beter dan gewoon bier, maar daar was dan ook alles mee gezegd
)
Heel veel ja. Je hebt zoete krieken, je hebt hele zure krieken, je hebt ze die er tussenin zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er zit veel verschil in Kriek-soorten heb ik ontdekt
hetzelde, pils van zeer matige kwaliteit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover Bavaria? En Euroshopper? En Dommelsch?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hetzelde, pils van zeer matige kwaliteit.
Maar ik drink in principe alles....
En aangezien je gewoon zonder op het merk te moeten letten door wilde zuipen, ben je maar weer begonnen met roken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:19 schreef MaJo het volgende:
Dommelschtoen ik gestopt was met roken proefte ik het opeens goed, wat een bocht
Och, komt dan toch een soortgelijk bedrijf met soortgelijke bestuurders voor terug die met het huidige kut systeem verplicht zijn door te modderen...quote:
Yep. En door de overgang naar een nieuw bedrrijf gaat die pleuriszooi nog langer duren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, komt dan toch een soortgelijk bedrijf met soortgelijke bestuurders voor terug die met het huidige kut systeem verplicht zijn door te modderen...
Ach, ik heb wel een lichte voorkeur voor het merk bier maar ik betwijfel of ik het er uit zou halen in een test. De chipsvergelijking gaat volgens mij nog net iets beter op als je alleen maar zin zou hebben in paprikachips van Croky en die van Lay's weigert te etenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mensen die bij een merk bier zweren zijn raar, alsof je ook altijd alleen trek heb in paprika chips
Denk het niet. Reclame uit januari is aan het eind van het jaar vaak wat meer vergetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Whiteguy het volgende:
Loden leeuw voor komend jaar is trouwens ook wle bekend. Die tyfus carglass reclame met die Friese boeren en hun miekroeskoepjiesje skoerkjus.
En duurder worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep. En door de overgang naar een nieuw bedrrijf gaat die pleuriszooi nog langer duren.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef Mark het volgende:
Iedere reclame met Tineke Schouten is wat mij betreft kanshebber
De C1000 verdwijnt (want overgenomen) en wordt vervangen door eindeloze herhaling van "Hallo Jumbo!"quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef Mark het volgende:
Tja, wat mij betreft is alle pils bijna het zelfde. Als je overstapt van merk proeft de eerste vaak wat raar maar na een anderhalf pilsje merk je dat ook niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel een lichte voorkeur voor het merk bier maar ik betwijfel of ik het er uit zou halen in een test. De chipsvergelijking gaat volgens mij nog net iets beter op als je alleen maar zin zou hebben in paprikachips van Croky en die van Lay's weigert te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef Mark het volgende:
quote:A distillery worker's body has been discovered in the Glenfiddich plant in Banffshire.
Tributes have been paid to team leader Brian Ettles, 46, who died at the plant in Moray on Saturday.
It is understood that he was found dead in a 16ft distillery vat filled with water and yeast. Police would not comment on where Mr Ettles' body was discovered.
The Glenfiddich Distillery was shut on Monday and Tuesday as a mark of respect.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Tip: Over een jaar of 10 tot 20 even geen Glenfiddich kopen!!!
Worker's body 'found in vat' at Glenfiddich distillery
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opgaan in je werk krijgt een nieuwe betekenisquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Opgaan in je werk krijgt een nieuwe betekenis
Heb je nog tips? ik ga er vanavond ook heen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:11 schreef Whiteguy het volgende:
Tja, bijna alle reclames zijn irritant. Die hamsters van Harrie Piekema ook, maar toch vanmiddag die winkel maar weer ns leeg rauzen.
Ik geef de apothekers geen ongelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je lekker mee als je een berg dure medicijnen nodig hebt
Griekse apotheker wil alleen nog contant geld
http://www.nu.nl/economie(...)og-contant-geld.html
Nouja, als ik zo het foldertje zie ga ik uit de categorie 1+1 gratis wel voorquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je nog tips? ik ga er vanavond ook heen.
Misschien helpt dat tegen de geur van zweetvoeten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef TradeMarkie het volgende:
waarom zou je antibacteriele sokken dragen?
Bij grotere auto's klopt dat, een 205'je of iets in dat kaliber zou net moeten kunnen. Zelfde geldt voor gas, al ligt de grens daar wat hoger: licht kan, een Volvo 850 station a ruim 1400 kilo wordt te duurquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zou zeggen dat diesel gezien je km's niet echt een optie is. Wegenbelasting wordt dan wel erg prijzig.
Slechts 1500 km per jaar?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SC, suggesties nodig. Ik werd net gebeld over de APK van de Fiat en het is niet goed. Zou daar 864 euro kosten om allemaal te laten vervangen. Distributieriem moet ook gebeuren, met dat erbij zit je boven de 1000 euro voor een auto die 600 was om te kopen en dat wordt me te gortig. Ik rij ongeveer 1500 km per jaar, dus een lichte gas- of dieselauto kan uit. Laten we als budget max. 1000 euro zeggen (goedkoper mag natuurlijk ook). Wat zijn dan leuke keuzes?
Nope, toen ik weer begon dronk ik niet dus dat staat er los vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En aangezien je gewoon zonder op het merk te moeten letten door wilde zuipen, ben je maar weer begonnen met roken?
Misschien rijdt ie wel 150 dagen per jaar 10 km ...quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slechts 1500 km per jaar?
Kan je dan niet beter af en toe auto huren?
Dan adviseer ik een fiets...quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien rijdt ie wel 150 dagen per jaar 10 km ...
Toch jammer dat je weer begonnen bent.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, toen ik weer begon dronk ik niet dus dat staat er los van
Is dit dan het bewijs dat vrouwen toch zwakker zijn dan mannenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch jammer dat je weer begonnen bent.
Je was zo zelfverzekerd...
Nee, dat zeg/beweer ik niet en die kant wil ik ook niet op...quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dit dan het bewijs dat vrouwen toch zwakker zijn dan mannen![]()
Is het ook, maar het was toch niet het juiste moment. Die komt er wel snel weer aan, wil sowieso stoppen voor mijn dertigstequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch jammer dat je weer begonnen bent.
Je was zo zelfverzekerd...
Dat moment is toch niet zo heel ver meer weg?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het ook, maar het was toch niet het juiste moment. Die komt er wel snel weer aan, wil sowieso stoppen voor mijn dertigste
Ik berg de popcorn wel weer opquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat zeg/beweer ik niet en die kant wil ik ook niet op...
Is er ooit géén goed momentquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het ook, maar het was toch niet het juiste moment. Die komt er wel snel weer aan, wil sowieso stoppen voor mijn dertigste
quote:
Dit heb ik even een paar keer moeten lezen en vertalen naar 'Is er nooit een goed momentquote:Is er ooit géén goed moment
Uit je posts hier had ik al helemaal niet meer de indruk dat je nog AD slikte, dus dat komt vast wel goed, volgens mij ben je met een heleboel dingen best happyquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:30 schreef MaJo het volgende:
Het was niet het goede moment omdat ik aan het verlagen was met mijn antidepressiva. Dat in combinatie met stoppen met roken zorgde ervoor dat ik zwaar depressief werdDus ja, er bestaan zeker moment die minder goed zijn
Ik heb inderdaad nog een paar maanden de tijd en het gaat me ook lukken, alleen wacht ik nu heel even tot ik weer wat stabieler ben want daar wil ik echt nooit meer doorheen
Ik ben er helaas door het afbouwen achter gekomen dat ik (nog) niet zonder AD kan. Maar dat is ook prima, zolang ik het goed slik heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uit je posts hier had ik al helemaal niet meer de indruk dat je nog AD slikte, dus dat komt vast wel goed, volgens mij ben je met een heleboel dingen best happy![]()
Rustig afbouwen, en dan kan je daarna net zo goed weer bezig met stoppen met roken
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Wat een waanzinnige drukke dag was ditWil iemand nog werk van mij zien
Heb banners gemaakt, te zien op http://noordhoffuitgevers.nl/wps/portal/nuho/ho/home
Het zijn die rechthoekige, was een ochtendje prutsen en klaar alweer
Wat je in feite zoekt is een 206je of vergelijkbaar oud koekblikquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SC, suggesties nodig. Ik werd net gebeld over de APK van de Fiat en het is niet goed. Zou daar 864 euro kosten om allemaal te laten vervangen. Distributieriem moet ook gebeuren, met dat erbij zit je boven de 1000 euro voor een auto die 600 was om te kopen en dat wordt me te gortig. Ik rij ongeveer 1500 km per jaar, dus een lichte gas- of dieselauto kan uit. Laten we als budget max. 1000 euro zeggen (goedkoper mag natuurlijk ook). Wat zijn dan leuke keuzes?
Die 2 links van 'Meedenken over leermiddelen?' en 'Hoger Onderwijs Reeks'?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Wat een waanzinnige drukke dag was ditWil iemand nog werk van mij zien
Heb banners gemaakt, te zien op http://noordhoffuitgevers.nl/wps/portal/nuho/ho/home
Het zijn die rechthoekige, was een ochtendje prutsen en klaar alweer
Een 3 of 5 serie met een V6?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat je in feite zoekt is een 206je of vergelijkbaar oud koekblikEenvoudig, redelijk goed zelf te onderhouden, meestal met een aardige km-stand en waarschijnlijk niet voor 2+ jaar. Zeg ik dat goed?
Dus mijn lijst zou zijn:
- Peugeot 206
- Hele oude BMW 3 series, of 5 series (ja, die kun je echt voor onder de 1000e kopen!) - het liefst een V6 want dan maakt de km stand bijna niet uit
- Volvo 340 DL variomatic. Fijne herinneringen aan
Kijk anders hier:
[TK]Citroen ax 1.1 TGE 300 euro, goed onderhoud gehad
Excuus, ik bedoel natuurlijk een "straight six" dus een zes-in-lijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Wiebelkont het volgende:
Een 3 of 5 serie met een V6?
BMW is hét merk van de zes-in-lijn
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik geef de apothekers geen ongelijk.
nee de banners in het midden onder 'kies uw vakgebied'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 2 links van 'Meedenken over leermiddelen?' en 'Hoger Onderwijs Reeks'?
Wat me daarbij opvalt is dat ze een ander lettertype hebben t.o.v. elkaar, wat ik niet mooi vind.
Die hele pagina barst trouwens van de verschillende lettertypes wat het niet echt rustig leesbaar maakt...
Voor m'n gevoel heeft ie nog maar net een vriendin, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet de details nog niet, maar als zij al langer staat ingeschreven en het is op haar naam is dat wel logisch denk ik...
Ik zou meer bedoelen dat ze snel gaan samenwonenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet de details nog niet, maar als zij al langer staat ingeschreven en het is op haar naam is dat wel logisch denk ik...
Precies, maarja, Etcie is zo bezig met het vinden van een huisje, natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou meer bedoelen dat ze snel gaan samenwonen
Ah...quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee de banners in het midden onder 'kies uw vakgebied'.
Logisch, da's ook hartstikke leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, maarja, Etcie is zo bezig met het vinden van een huisje, natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Logisch, da's ook hartstikke leuk
Ik was helemaal door het dolle heen toen ik dit huis kon krijgen, bedenken hoe we het in gingen richten enzo
Dit is echt zo 100% een vrouwenreactiequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Logisch, da's ook hartstikke leuk
Ik was helemaal door het dolle heen toen ik dit huis kon krijgen, bedenken hoe we het in gingen richten enzo
Wat is dan de mannenreactie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is echt zo 100% een vrouwenreactie
Ja, een arrogante kwal is het wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is Mart Smeets een vervelende man zegHij wordt nu gebeld door Coen en Sander... zou ik ook niet blij mee zijn, maar je kan ook normaal doen
Ik ben dan ook een vrouwquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is echt zo 100% een vrouwenreactie
Nou, niet welke leuke behangetjes je kunt uitzoeken e.d.quote:
Oh, dat was leuk om uit te zoeken, maar het was ook een fijn vooruitzicht dat ik eindelijk al mijn meubels kwijt zou kunnenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, niet welke leuke behangetjes je kunt uitzoeken e.d.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Graag een foto met stopcontact en de krant van vandaag om dat te bewijzen![]()
Dat vond ik zo'n crime, ik ben echt heel slecht met kleuren e.d.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, niet welke leuke behangetjes je kunt uitzoeken e.d.
Ik zoek altijd naar stopcontacten op fotosquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Graag een foto met stopcontact en de krant van vandaag om dat te bewijzen![]()
Dan kun je nu in het zwangere-buiken-topic je lol opquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zoek altijd naar stopcontacten op fotos
Hoezo? Zit er weer een neppert? Stopcontacten kijk je als je niet gelooft dat een user echt is. In het verleden hadden ze dan vaak een willekeurige fotos van het net geplukt...en dan zag je opeens een amerikaans stopcontact op de achtergrondquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan kun je nu in het zwangere-buiken-topic je lol op
Ja dat was dus vorige week in OUD, een heel ziek verhaalquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo? Zit er weer een neppert? Stopcontacten kijk je als je niet gelooft dat een user echt is. In het verleden hadden ze dan vaak een willekeurige fotos van het net geplukt...en dan zag je opeens een amerikaans stopcontact op de achtergrond
I knowquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat was dus vorige week in OUD, een heel ziek verhaal
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, morgen krijg ik het geld terug dat ik teveel betaald had aan Nuon, daar kan ik wel een wasmachine van kopen, of twee
Ook dat zou kunnen, maar daar wacht ik nog even meequote:
Dr. Phil dient op te rotten van de (inter)nationale televisie. Misselijkmakende vent die denkt dat alleen zijn mening de ultieme is...quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
En is Dr.Phil een soort Jerry Springer? ik zit nu per ongeluk 5 minuten te kijken, maar tering he
Een soort Mart Smeets dus?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dr. Phil dient op te rotten van de (inter)nationale televisie. Misselijkmakende vent die denkt dat alleen zijn mening de ultieme is...
Mag ik je ruitenwissermotor?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:
quote:
Die steak heb ik maar laten liggen en bij de slager gehaald. Volgens de verpakking was de inhoud 78% biefstuk, en de rest was water en een soort slager Frankenstein mix.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Doe mij maar de aardappelen en de becel vloeibaar
En ook de steaks, kunnen mooi de vriezer in.
In je meterkast?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb de aardappelen laten liggen want waar laat ik 6 kg piepers
die is maar 80 cm!quote:
Geenstijl gisteren over Mart Smeets:quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, een arrogante kwal is het wel.
Dat was 'ie ook bij Eva Jinek. Overigens ook een mens waar ik enorme koude rillingen bij krijg
quote:'zoals u weet is seks met Mart altijd een trio: jij, hij en zijn ego'
Het wordt vanaf a.s. weekend winter, stampottijd dus en daarom jas je die 6 kilo er toch zo doorheen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geenstijl gisteren over Mart Smeets:
[..]
Kwam die uitspraak uit de mond van Ria Visser?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geenstijl gisteren over Mart Smeets:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen voor stamppot schil en kook ik ze zelf.
De foto's zijn dezelfde als die op de nieuwe catalogi staan, en deze had toevallig vooral veel hoofdquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Die zien er wel goed uit, alleen vrag ik me af waarom het hoofd van meneer op de banner 'Exact, Techniek & Onderzoek' meer uitvergroot is dan de rest...
Zelfs dat niet, dan kopen we een zak voorgeschilde blokjes of zo en die koken/stampen we.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Same herealleen voor stamppot schil en kook ik ze zelf.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De foto's zijn dezelfde als die op de nieuwe catalogi staan, en deze had toevallig vooral veel hoofd
Het schijnt dat er een tijd terug in Amerika een aflevering van Dr. Phil was over geweld in relaties. De man én vrouw waren beiden schuldig eraan, maar hij ging vooral in op het gedrag van de man en niet op het gedrag van de vrouw. Zelfs terwijl ze zelf toegaf dat ze haar man wel eens sloeg enzo. Slechtquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dr. Phil dient op te rotten van de (inter)nationale televisie. Misselijkmakende vent die denkt dat alleen zijn mening de ultieme is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |