He hoi.quote:
volgens wat websites wel, doorprikken wordt afgeraden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogen blaarpleisters trouwens wel op bloedblaren?
vaag, op 2 medische sites stond van welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar daar is het nu te laat voor. Dat ding trek je er niet zo gauw van af. Gewoon laten zitten tot het eraf valt.
En? Heb je je al in de St Rombout begeven?quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vaag, op 2 medische sites stond van welNou ja, ding zit er nu al
geen tijd voor gehad tot nu toequote:Op woensdag 11 januari 2012 07:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Heb je je al in de St Rombout begeven?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Keiharde aanpak studiefraude
Is er hier nog iemand niet helemaal eerlijk
Yeah, rightquote:Zo worden onaangekondigd ouderlijke woningen van studenten bezocht en zelfs kledingkasten minutieus uitgekamd of er persoonlijke spullen van studerende kinderen liggen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien komt er een een onderbroekencriterium. minder dan 2 is overnachten in het weekend, meer dan 2 thuiswonend....
De was laten doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef Nembrionic het volgende:
Yeah, rightAlsof dat niet zou kunnen
Hoeveel uitwonenden komen in het weekend wel niet bij hun ouders logeren? En hoeveel daarvan laten gewoon spullen achter?(wat heel normaal is)
Juist. Ik vind het dus een rare methode..maar het zal wel weer zo'n uit z'n verband gerukte uitspraak zijn.quote:
Geeft weer aan hoe simpel studenten zijn...quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef Nembrionic het volgende:
Yeah, rightAlsof dat niet zou kunnen
Hoeveel uitwonenden komen in het weekend wel niet bij hun ouders logeren? En hoeveel daarvan laten gewoon spullen achter?(wat heel normaal is)
Ja, het voornoemde verband.quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beetje bangmakerij in combinatie met waarschijnlijk meer controle. De sensatiekrant van Nederland heeft natuurlijk het meest bizarre/ onzinnige punt gekozen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geeft weer aan hoe simpel studenten zijn...
Ik gok dat 'ie bedoelt dat ze niet op eigen benen kunnen staan(was bij ouders laten doen, thuis logeren, moeders eten laten koken etc)quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien komt er een een onderbroekencriterium. minder dan 2 is overnachten in het weekend, meer dan 2 thuiswonend....
Zijn het geen servo's dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Gekke vraag..maar draaien alle ruitenwissermotoren gewoon rond? Of zijn er uitzonderingen?
Dat is dus mijn vraag. Ik zie veel berichten van nietquote:
Nietquote:
Neenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is een accuboormachine dan niet handiger?
Ik ga zo mijn auto voor de APK naar een garage brengen, als ik er aan denk vraag ik het daar evenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen
Een gewone boormachine zou eventueel nog kunnen maar sowieso erg onhandig. Het moet te monteren zijn(2 uur vasthouden is zwaar kut). Toerental moet zeker niet te hoog zijn(bij boor te hoog), moet regelbaar zijn.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn auto voor de APK naar een garage brengen, als ik er aan denk vraag ik het daar even
Ik gokte ook een beetje dat hij het wel zou komen vertellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:39 schreef Soempie het volgende:
Oeh, die vraag zou een goede reden kunnen zijn om Wiebel wakker te maken.
Wiebel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:39 schreef Soempie het volgende:
Oeh, die vraag zou een goede reden kunnen zijn om Wiebel wakker te maken.
Zou helemaal mooi zijn als je je bedenkt dat Soemp thuis wil bevallenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wiebel?
-OH GOD OH GOD OH JEZUS HET GAAT GEBEUREN! SNEL, NAAR DE AUTO!
Welnee gekkie, ik vroeg me alleen af of ruitenwissers motoren gebruiken of servo's
-![]()
Dat is ook de reden dat ik hem niet wakker maak.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wiebel?
Welnee gekkie, ik vroeg me alleen af of ruitenwissers motoren gebruiken of servo's
-![]()
Die jongen gaat zijn slaap hard nodig hebben de komende tijdquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik hem niet wakker maak.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wiebel?
-![]()
[..]
Wiebel?
-![]()
Mogelijke verklaringen:quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou helemaal mooi zijn als je je bedenkt dat Soemp thuis wil bevallen
[..]
Wiebel?
-![]()
Dat dus. Ik zie 'm al helemaal zitten. En dan gepikeerd zijn dat Soemp er zo lang over doet om bij de auto te zijn..die gewoon lekker een bakkie zit te doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mogelijke verklaringen:
-Dat is Wiebel door de stress vergeten
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:53 schreef Wiebelkont het volgende:
http://auto.howstuffworks.com/wiper1.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |