Je gaat hem gebruiken als mixer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen
Een gewone boormachine zou eventueel nog kunnen maar sowieso erg onhandig. Het moet te monteren zijn(2 uur vasthouden is zwaar kut). Toerental moet zeker niet te hoog zijn(bij boor te hoog), moet regelbaar zijn.
Min of meer. Tijdens het bierbrouwen moet er veel geroerd worden. Dan kan natuurlijk ook automatischquote:
Ja okay, dat mechanisme ken ik. Ik wilde graag zeker weten dat ze allemaal zo werken. Als ik een ruitenwissertje op de kop tip, dan wil ik er niet achterkomen dat het een nutteloos ding isquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:53 schreef Wiebelkont het volgende:
http://auto.howstuffworks.com/wiper1.htm
Je ging toch dat computerventilatormixertje (scrabble!!) bouwen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja okay, dat mechanisme ken ik. Ik wilde graag zeker weten dat ze allemaal zo werken. Als ik een ruitenwissertje op de kop tip, dan wil ik er niet achterkomen dat het een nutteloos ding is
Maar daar kan ik geen 18 liter vloeistof/mout mee roerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je ging toch dat computerventilatormixertje (scrabble!!) bouwen?
Voor 2 uur lang roeren in die hoeveelheden is een ruitenwissermotor of boormachine geen goed idee, die raken dan oververhit. Je moet de motor dan op zijn minst actief koelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar daar kan ik geen 18 liter vloeistof/mout mee roeren
Dat was alleen voor gistopkweken.
Daar denken vorige bouwers anders overquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Voor 2 uur lang roeren in die hoeveelheden is een ruitenwissermotor of boormachine geen goed idee, die raken dan oververhit. Je moet de motor dan op zijn minst actief koelen.
Ohquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar denken vorige bouwers anders over
Vooral omdat er niet 2 uur aan één stuk geroerd hoeft te worden. Alleen tijdens het verwarmen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen
Een gewone boormachine zou eventueel nog kunnen maar sowieso erg onhandig. Het moet te monteren zijn(2 uur vasthouden is zwaar kut). Toerental moet zeker niet te hoog zijn(bij boor te hoog), moet regelbaar zijn.
Een staafmixer is niet gemaakt om te roeren, maar om te pureren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:41 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Oh. Waarom dan niet gewoon een grote staafmixer?
Niet handig, mijnheer met praktische instellingquote:Of zo'n propellor op een boormachine zoals ze ook oliebollenbeslag maken!
Dat was-deels- het antwoord op de vraag van Wiebel.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:46 schreef Wiebelkont het volgende:
Sorry, ik zal niet meer proberen te helpen.
Ochtendhumeur. Snap ik ook wel als je hem wakker maakt met een ruitenwisservraagquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoef je niet direct zo gepikeerd te doen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ochtendhumeur. Snap ik ook wel als je hem wakker maakt met een ruitenwisservraag
Niet echt, maar ik vond bier sowieso eerst nietsquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Hou je van perzik?
Dan moet je van Lindemans deze eens proberen: http://www.lindemans.be/start/pecheresse/en
De Pecheresse.
quote:En als je deze kunt vinden, die is ook erg lekker: http://beeradvocate.com/beer/profile/725/32858
De Mystic Kriek (niet van Lindemans)
In de buurt!? Jij komt regelmatig in het land van de Kriek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Ga binnenkort eens zien of ze Kriek bieren verkopen bij de slijterij in de buurt
Hello.quote:
Moi?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die rose witbiertjes niets voor jou dan?
Dat doen ze. Ze doen het zelfs in Ssupermarkten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik vond bier sowieso eerst niets
[..]
Ga binnenkort eens zien of ze Kriek bieren verkopen bij de slijterij in de buurt
Een snob zou zeggen dat je dan eens een heineken moet proberenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Oud bruin is het enige dat ik wel lekker vind(want smaakt niet naar bier
)
En dat is de reden dat veel vrouwen die kriekbieren wel drinken want zoet, fruit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Kriek, brrr... dat is echt zo niets voor mij
Als typisch meisje-dat-geen-bier-lust hebben vrienden mij dat eens voorgezet. Het was beter dan gewoon bier, maar daar was dan ook alles mee gezegd
)
Hoe sta je tegenover Bavaria? En Euroshopper? En Dommelsch?quote:
Er zit veel verschil in Kriek-soorten heb ik ontdektquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Kriek, brrr... dat is echt zo niets voor mij
Als typisch meisje-dat-geen-bier-lust hebben vrienden mij dat eens voorgezet. Het was beter dan gewoon bier, maar daar was dan ook alles mee gezegd
)
Heel veel ja. Je hebt zoete krieken, je hebt hele zure krieken, je hebt ze die er tussenin zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er zit veel verschil in Kriek-soorten heb ik ontdekt
hetzelde, pils van zeer matige kwaliteit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover Bavaria? En Euroshopper? En Dommelsch?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hetzelde, pils van zeer matige kwaliteit.
Maar ik drink in principe alles....
En aangezien je gewoon zonder op het merk te moeten letten door wilde zuipen, ben je maar weer begonnen met roken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:19 schreef MaJo het volgende:
Dommelschtoen ik gestopt was met roken proefte ik het opeens goed, wat een bocht
Och, komt dan toch een soortgelijk bedrijf met soortgelijke bestuurders voor terug die met het huidige kut systeem verplicht zijn door te modderen...quote:
Yep. En door de overgang naar een nieuw bedrrijf gaat die pleuriszooi nog langer duren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, komt dan toch een soortgelijk bedrijf met soortgelijke bestuurders voor terug die met het huidige kut systeem verplicht zijn door te modderen...
Ach, ik heb wel een lichte voorkeur voor het merk bier maar ik betwijfel of ik het er uit zou halen in een test. De chipsvergelijking gaat volgens mij nog net iets beter op als je alleen maar zin zou hebben in paprikachips van Croky en die van Lay's weigert te etenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mensen die bij een merk bier zweren zijn raar, alsof je ook altijd alleen trek heb in paprika chips
Denk het niet. Reclame uit januari is aan het eind van het jaar vaak wat meer vergetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Whiteguy het volgende:
Loden leeuw voor komend jaar is trouwens ook wle bekend. Die tyfus carglass reclame met die Friese boeren en hun miekroeskoepjiesje skoerkjus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |