Voor m'n gevoel heeft ie nog maar net een vriendin, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet de details nog niet, maar als zij al langer staat ingeschreven en het is op haar naam is dat wel logisch denk ik...
Ik zou meer bedoelen dat ze snel gaan samenwonenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet de details nog niet, maar als zij al langer staat ingeschreven en het is op haar naam is dat wel logisch denk ik...
Precies, maarja, Etcie is zo bezig met het vinden van een huisje, natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou meer bedoelen dat ze snel gaan samenwonen
Ah...quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee de banners in het midden onder 'kies uw vakgebied'.
Logisch, da's ook hartstikke leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, maarja, Etcie is zo bezig met het vinden van een huisje, natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Logisch, da's ook hartstikke leuk
Ik was helemaal door het dolle heen toen ik dit huis kon krijgen, bedenken hoe we het in gingen richten enzo
Dit is echt zo 100% een vrouwenreactiequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Logisch, da's ook hartstikke leuk
Ik was helemaal door het dolle heen toen ik dit huis kon krijgen, bedenken hoe we het in gingen richten enzo
Wat is dan de mannenreactie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is echt zo 100% een vrouwenreactie
Ja, een arrogante kwal is het wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is Mart Smeets een vervelende man zegHij wordt nu gebeld door Coen en Sander... zou ik ook niet blij mee zijn, maar je kan ook normaal doen
Ik ben dan ook een vrouwquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is echt zo 100% een vrouwenreactie
Nou, niet welke leuke behangetjes je kunt uitzoeken e.d.quote:
Oh, dat was leuk om uit te zoeken, maar het was ook een fijn vooruitzicht dat ik eindelijk al mijn meubels kwijt zou kunnenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, niet welke leuke behangetjes je kunt uitzoeken e.d.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Graag een foto met stopcontact en de krant van vandaag om dat te bewijzen![]()
Dat vond ik zo'n crime, ik ben echt heel slecht met kleuren e.d.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, niet welke leuke behangetjes je kunt uitzoeken e.d.
Ik zoek altijd naar stopcontacten op fotosquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Graag een foto met stopcontact en de krant van vandaag om dat te bewijzen![]()
Dan kun je nu in het zwangere-buiken-topic je lol opquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zoek altijd naar stopcontacten op fotos
Hoezo? Zit er weer een neppert? Stopcontacten kijk je als je niet gelooft dat een user echt is. In het verleden hadden ze dan vaak een willekeurige fotos van het net geplukt...en dan zag je opeens een amerikaans stopcontact op de achtergrondquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan kun je nu in het zwangere-buiken-topic je lol op
Ja dat was dus vorige week in OUD, een heel ziek verhaalquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo? Zit er weer een neppert? Stopcontacten kijk je als je niet gelooft dat een user echt is. In het verleden hadden ze dan vaak een willekeurige fotos van het net geplukt...en dan zag je opeens een amerikaans stopcontact op de achtergrond
I knowquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat was dus vorige week in OUD, een heel ziek verhaal
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, morgen krijg ik het geld terug dat ik teveel betaald had aan Nuon, daar kan ik wel een wasmachine van kopen, of twee
Ook dat zou kunnen, maar daar wacht ik nog even meequote:
Dr. Phil dient op te rotten van de (inter)nationale televisie. Misselijkmakende vent die denkt dat alleen zijn mening de ultieme is...quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
En is Dr.Phil een soort Jerry Springer? ik zit nu per ongeluk 5 minuten te kijken, maar tering he
Een soort Mart Smeets dus?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dr. Phil dient op te rotten van de (inter)nationale televisie. Misselijkmakende vent die denkt dat alleen zijn mening de ultieme is...
Mag ik je ruitenwissermotor?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SC, suggesties nodig. Ik werd net gebeld over de APK van de Fiat en het is niet goed. Zou daar 864 euro kosten om allemaal te laten vervangen. Distributieriem moet ook gebeuren, met dat erbij zit je boven de 1000 euro voor een auto die 600 was om te kopen en dat wordt me te gortig. Ik rij ongeveer 1500 km per jaar, dus een lichte gas- of dieselauto kan uit. Laten we als budget max. 1000 euro zeggen (goedkoper mag natuurlijk ook). Wat zijn dan leuke keuzes?
quote:
quote:
Die steak heb ik maar laten liggen en bij de slager gehaald. Volgens de verpakking was de inhoud 78% biefstuk, en de rest was water en een soort slager Frankenstein mix.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Doe mij maar de aardappelen en de becel vloeibaar
En ook de steaks, kunnen mooi de vriezer in.
In je meterkast?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb de aardappelen laten liggen want waar laat ik 6 kg piepers
die is maar 80 cm!quote:
Geenstijl gisteren over Mart Smeets:quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, een arrogante kwal is het wel.
Dat was 'ie ook bij Eva Jinek. Overigens ook een mens waar ik enorme koude rillingen bij krijg
quote:'zoals u weet is seks met Mart altijd een trio: jij, hij en zijn ego'
Het wordt vanaf a.s. weekend winter, stampottijd dus en daarom jas je die 6 kilo er toch zo doorheen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geenstijl gisteren over Mart Smeets:
[..]
Kwam die uitspraak uit de mond van Ria Visser?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geenstijl gisteren over Mart Smeets:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen voor stamppot schil en kook ik ze zelf.
De foto's zijn dezelfde als die op de nieuwe catalogi staan, en deze had toevallig vooral veel hoofdquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Die zien er wel goed uit, alleen vrag ik me af waarom het hoofd van meneer op de banner 'Exact, Techniek & Onderzoek' meer uitvergroot is dan de rest...
Zelfs dat niet, dan kopen we een zak voorgeschilde blokjes of zo en die koken/stampen we.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Same herealleen voor stamppot schil en kook ik ze zelf.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De foto's zijn dezelfde als die op de nieuwe catalogi staan, en deze had toevallig vooral veel hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |