Dude, het is TIEFSAISON.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:45 schreef greavy het volgende:
Aargh. Ze kunnen mij wat, daar bij die Duitsers. Ik zoek wel even iets anders op
Misschien dan toch maar dagje havens of lokale bedieningen ofzo.
Nou IK wil meequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
want Guess what: IN JANUARI WIL ER TOCH NIEMAND MEE![]()
De Schwebebahn rijdt wel hoor. Die gaat juist in de zomer- en herfstvakantie dicht voor onderhoud.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude, het is TIEFSAISON.
Niks rijdt. Geen museumlijn, geen excursietrein, geen Schwebebahn, geen toeristentreintje. Alles is in onderhoud, want dat kan mooi nu, want Guess what: IN JANUARI WIL ER TOCH NIEMAND MEE![]()
Face it
Oh okee. Die heeft er jarenlang echt vrijwel permanent uit gelegenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Igen het volgende:
[..]
De Schwebebahn rijdt wel hoor. Die gaat juist in de zomer- en herfstvakantie dicht voor onderhoud.
Of is het telkens in de zomer- of herfstvakantie dat je op het idee komt om daar eens heen te gaan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Die heeft er jarenlang echt vrijwel permanent uit gelegen
Voor 2014 staat nieuw materieel gepland voor de Wuppertaler Schwebebahn. Vossloh Kiepe levert de treinen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Die heeft er jarenlang echt vrijwel permanent uit gelegen
Even een vraagje:quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef V2 het volgende:
Ja, allemaal extra veel drinken en dan in een SLT stappen. Wát een goed plan
ja mooi hequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ironisch daar met die SLT.
De S-Bahn niet idd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even een vraagje:
In de buurlanden hebben wel alle stoptreinen een toilet? De S-Bahn heeft dat niet atlijd volgens mij.
Klopt. Berlijn en Hamburg: geen wc. Baureihe 420, 422 en 423 (München, Stuttgart, Keulen, Rijn-Ruhr): ook geen wc. En daar zitten ook behoorlijk lange ritten bij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even een vraagje:
In de buurlanden hebben wel alle stoptreinen een toilet? De S-Bahn heeft dat niet atlijd volgens mij.
Wel zuipen, niet pissen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ironisch daar met die SLT.
425 is voor RB's, 423 voor S. Dat houden ze vrij strikt uit elkaar geloof ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt. Berlijn en Hamburg: geen wc. Baureihe 420, 422 en 423 (München, Stuttgart, Keulen, Rijn-Ruhr): ook geen wc. En daar zitten ook behoorlijk lange ritten bij.
De x-wagons in Rijn-Ruhr/Keulen hadden wel wc's. En de 425 heeft ze ook, al rijden die alleen op S-Bahn-netwerken die die naam eigenlijk niet verdienen.
Heel wisselend. Mönchengladbach Hbf heeft GEEN toiletten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef James1988 het volgende:
Hoe zit het met wc's op Duitse stations, zijn die overal en zelfs op stationnetjes van het formaat Zaltbommel?
Ik ga deze nazomer ook naar Berlijn. InnoTrans bezoeken
Achja, de S-bahn wordt toch gezien als een tussenvorm van een metro/U-Bahn en een RegionalBahnquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
425 is voor RB's, 423 voor S. Dat houden ze vrij strikt uit elkaar geloof ik.
Niet echt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
425 is voor RB's, 423 voor S. Dat houden ze vrij strikt uit elkaar geloof ik.
of één.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Twee stelletjes Mat bewaren is genoeg. Ik snap bijvoorbeeld ook niet dat er 4 U'tjes bewaard worden, terwijl 2 wel genoeg zou moeten zijn.
ok, maar ben je er zelf geweest?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat is VET ik heb daar cabineritten van
Hij wekt bij mij eerlijk gezegd weinig meer verbazing op dan jij. Het grootste verschil is dat hij jonger is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:47 schreef greavy het volgende:
Ik begin mij nu serieus af te vragen of deze persoon wel hersenen heeft.
Ene Koen:
http://www.spoorforum.com(...)art=0&st=0&sk=t&sd=a
En een topic die ik even niet kan vinden op 3Rail, van dezelfde Koen.
Op Somda ook al zo'n kansloos topic.
http://www.somda.nl/forum/11413/Behouden+Plan+T+526%3F/
Ja dag. Toen jij nog aan dat ding kluste, wuifde je kritische geluiden ook weg. Ik vind de reactie van het NSM op de vraag waarom ze geen Plan T hebben bewaard zeer uitgebreid en goed onderbouwd. Hoe jammer ik het ook vind hoor, daar niet van!quote:
En toen je 14 was?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:18 schreef greavy het volgende:
Maar mijn hersenen zitten nog ergens. Ik ben mij nog bewust dat dit een onmogelijk plan is.
Net als de 115 eigenlijk ook is...
Toen ik 14 was, was ik nog niet met treinen bezigquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toen je 14 was?![]()
Asc heeft zeker wel een punt hoor.
Er staat een bak "in revisie". Zoeken oa lassers. Maar als lassers zich melden om vrijwillig werk te verlenen, krijgen zij nooit antwoord. Is niet alleen bij lassers.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe zou het nu trouwens zijn met de 766? Het laatste nieuws op de site van stichting mat'54 is namelijk van eind november.
Als je naar Borkum gaat dan moet je inderdaad ook met dat treintje. Veerboot komt aan in een of andere oostblok-legerbasis-achtige omgeving, het 'leuke' dorpje ligt een paar km verderop aan de andere kant van het eiland. Je kunt met de bus (tss... bus...quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Of wacht. Waarom ga ik eigenlijk naar Borkum toe. Juist, voor het treintje.
Heb nu de hele planning bijna af, en kijk nu of het treintje wel rijdt. En wat doet 'ie? Juist. NIET rijden.
Tussen zwolle en emmen zullen ook nog wel een stuk of 10 stellen gebruikt wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:02 schreef GlenSpey het volgende:
Hoeveel V'tjes zijn er eigelijk nog in actieve dienst op het moment?
Hier in Arnhem zie ik er nog regelmatig eentje staan voor ritjes naar Wageningen of Zutphen (als vervangend materieel). Hoe lang gaat het nog duren voor de laatste paar voorgoed zijn verdwenen?
dat zijn die verschrikkelijke boedel/stoptreintjes toch? brrr... (oke, sprinter vind ik ook helemaal niks)quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:02 schreef GlenSpey het volgende:
Hier in Arnhem zie ik er nog regelmatig eentje staan voor ritjes naar Wageningen of Zutphen (als vervangend materieel). Hoe lang gaat het nog duren voor de laatste paar voorgoed zijn verdwenen?
Ik denk dat er nog net iets meer dan 50 V'tjes rondkarren, maar ze worden niet allemaal iedere dag ingezet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:02 schreef GlenSpey het volgende:
Dat suddert dus nog minstens drie jaar langer door dan nodig, zeg maarquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:36 schreef Peterselieman het volgende:
Hoelang het duurt voordat ze verdwijnen? Eind dit jaar zal het rijdende park wel gereduceerd zijn tot een stuk of 25 of nog minder en nog voor 2015 is het helemaal afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |