Dude, het is TIEFSAISON.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:45 schreef greavy het volgende:
Aargh. Ze kunnen mij wat, daar bij die Duitsers. Ik zoek wel even iets anders op
Misschien dan toch maar dagje havens of lokale bedieningen ofzo.
Nou IK wil meequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
want Guess what: IN JANUARI WIL ER TOCH NIEMAND MEE![]()
De Schwebebahn rijdt wel hoor. Die gaat juist in de zomer- en herfstvakantie dicht voor onderhoud.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude, het is TIEFSAISON.
Niks rijdt. Geen museumlijn, geen excursietrein, geen Schwebebahn, geen toeristentreintje. Alles is in onderhoud, want dat kan mooi nu, want Guess what: IN JANUARI WIL ER TOCH NIEMAND MEE![]()
Face it
Oh okee. Die heeft er jarenlang echt vrijwel permanent uit gelegenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Igen het volgende:
[..]
De Schwebebahn rijdt wel hoor. Die gaat juist in de zomer- en herfstvakantie dicht voor onderhoud.
Of is het telkens in de zomer- of herfstvakantie dat je op het idee komt om daar eens heen te gaan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Die heeft er jarenlang echt vrijwel permanent uit gelegen
Voor 2014 staat nieuw materieel gepland voor de Wuppertaler Schwebebahn. Vossloh Kiepe levert de treinen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Die heeft er jarenlang echt vrijwel permanent uit gelegen
Even een vraagje:quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef V2 het volgende:
Ja, allemaal extra veel drinken en dan in een SLT stappen. Wát een goed plan
ja mooi hequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ironisch daar met die SLT.
De S-Bahn niet idd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even een vraagje:
In de buurlanden hebben wel alle stoptreinen een toilet? De S-Bahn heeft dat niet atlijd volgens mij.
Klopt. Berlijn en Hamburg: geen wc. Baureihe 420, 422 en 423 (München, Stuttgart, Keulen, Rijn-Ruhr): ook geen wc. En daar zitten ook behoorlijk lange ritten bij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even een vraagje:
In de buurlanden hebben wel alle stoptreinen een toilet? De S-Bahn heeft dat niet atlijd volgens mij.
Wel zuipen, niet pissen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ironisch daar met die SLT.
425 is voor RB's, 423 voor S. Dat houden ze vrij strikt uit elkaar geloof ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt. Berlijn en Hamburg: geen wc. Baureihe 420, 422 en 423 (München, Stuttgart, Keulen, Rijn-Ruhr): ook geen wc. En daar zitten ook behoorlijk lange ritten bij.
De x-wagons in Rijn-Ruhr/Keulen hadden wel wc's. En de 425 heeft ze ook, al rijden die alleen op S-Bahn-netwerken die die naam eigenlijk niet verdienen.
Heel wisselend. Mönchengladbach Hbf heeft GEEN toiletten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef James1988 het volgende:
Hoe zit het met wc's op Duitse stations, zijn die overal en zelfs op stationnetjes van het formaat Zaltbommel?
Ik ga deze nazomer ook naar Berlijn. InnoTrans bezoeken
Achja, de S-bahn wordt toch gezien als een tussenvorm van een metro/U-Bahn en een RegionalBahnquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
425 is voor RB's, 423 voor S. Dat houden ze vrij strikt uit elkaar geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |