Kom op zeg, Alistair "The Reem" Overeem.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:20 schreef Fyodor het volgende:
Wat een **** TT![]()
CroCop
The Axe Murderer
The Reem
enz.
Eens. Deze TT moet aangepast worden naar RiiiIIIIiiiiOOOOOOOOO!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:11 schreef Fyodor het volgende:
Ik bedoelde meer dat over een paar dagen UFC RIO is...
Had je de laatste post moeten makenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:43 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Eens. Deze TT moet aangepast worden naar RiiiIIIIiiiiOOOOOOOOO!!
The Answer is toch niet zo erg? Bij Allen Iverson dekte het de lading perfect. En Rashad heeft zijn nickname gewoon gestolen van de twee Sugar Ray's.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
The Count. Het zou beter zijn zonder die o.
Makkelijk scoren voor Bas, maar hij heeft wel gelijk.. maar hij weet ook wel hoe het werkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:13 schreef incognitoomuch het volgende:
@BasRuttenMMA
Cyborg wants to clear her name, simple, send the drink to the athletic commission, let them test it. I just don't believe they put it in drinks to LOSE weight. If they DO put roids in, show the drink and her name is cleared. Its what I would do. Like I said before, they all say "I took something over the counter". What? Tell us what you took? Help your fellow fighters not to make the same mistake by accident, just saying
Zo maar eens even kijken.... Aldo by TKO!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
Methods voor belfort/aldo fight @ unibet, ik wacht op de methods voor toquinho, al is de by sub maar 2+ all in![]()
Ze staan er toch echtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:56 schreef Fenomeno het volgende:
US books hebben ook nog geen methods voor andere fights dan Aldo - Mendes, en daar kopieert Unibet ze altijd van
Vind Rampage toch wel een van de beste nicknames in mma history!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
MMA:
The Prodigy
Showtime (ook best aardig)
Rampage (Omdat ook bijna niemand zijn voornaam meer gebruikt dan weet je dat het een goede is)
Cyborg (roid Santos)
Tank
Shogun
Kickbox:
The Doctor
WOW DUDE... JOUW AVA, FUCKING TRIPPYquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:29 schreef 33 het volgende:
[..]
Vind Rampage toch wel een van de beste nicknames in mma history!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
dat deel met Lorenzo is grappig, awkwarddddddddd
Oh dude dat stuk met Burt![]()
In combinatie met Keith Jardine vind ik het voor geen meter klinken. En nee, dat gaat niet over Keith als vechter, maar simpelweg over z'n naamquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef Mujahedine het volgende:
Coolste nickname blijft toch 'The Dean of Mean' voor mij.
Die ben ik toevallig nu aan het kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef THEFXR het volgende:
PODCAST #174-joe rogan -Eddie Bravo, Brian Redban
Ustream.tv/joerogan he is with bravo and they talk cyborg hgh lesnar gsp cruz... MMA!
Inclusief epische t-shirtsquote:
Iedereen is altijd fucking eerlijk, echt awesome om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ben ik toevallig nu aan het kijken
Wel tof met die dokter aan de telefoon en Bravie die geen problemen heeft met steroids/PEDs.
Ik vind die podcasts heel tof
Dit topic komt makkelijk vol vóór die tijd hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:11 schreef Fyodor het volgende:
Ik bedoelde meer dat over een paar dagen UFC RIO is...
Eens. The Reem Overeem is ook zo dubbelop.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:46 schreef SimtekF1 het volgende:
The Reem is echt een kut nickname, Demolition Man is zoveel vetter.
Dat is geen nickname meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Met dit gebagger komt het voor die tijd wel vol ja
War Machine
True, maar tijd terug had hij wel weer een nette KO over yve edwards dacht ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Cardizzle14 het volgende:
Hands of stone, en dan niemand finishen jarenlang
Wendel Oliveira heeft een 10 fight win streak, zo scouten we nog eens een goeie fighterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohja, klopt
Deze 2 toppers hebben die nick wel nog
en die ene War Machine is nog ongeslagenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wendel Oliveira heeft een 10 fight win streak, zo scouten we nog eens een goeie fighter
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en die ene War Machine is nog ongeslagen
Nu hij gezien heeft dat hij eigenlijk verloor tegen Marques?quote:
Pacman verloor eigenlijk al veel eerder van Marquez maar ook toen won hij... nothing new therequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu hij gezien heeft dat hij eigenlijk verloor tegen Marques?
En moet Manny nog een olympicstyle drug test doen?
Erik Koch doet het heel aardig in de UFC nu, en heeft alleen van Mendes verloren. Yahya heeft een win over Mike Brown (wel short notice) en Eddie Wineland, en Omigawa heeft een naam, maar niet veel gepresteerd. Het zijn solide wins (vooral over Koch), maar inderdaad niets wat hem in mijn ogen een echte bedreiging voor Aldo maakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Ligt het nou aan mijn casual knowledge..? Maar als ik zo naar de unbeaten win streak van Mendes kijk zie ik niet echt namen staan die mij bekend klinken... Heb dan ook nooit echt de WEC gevolgt, maar de namen waar Aldo van heeft gewonnen zijn dat dan weer wel.
Vazquez en Swanson zijn ook aardig capabel. Wat mij betreft verdient hij zeker een title shot.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Erik Koch doet het heel aardig in de UFC nu, en heeft alleen van Mendes verloren. Yahya heeft een win over Mike Brown (wel short notice) en Eddie Wineland, en Omigawa heeft een naam, maar niet veel gepresteerd. Het zijn solide wins (vooral over Koch), maar inderdaad niets wat hem in mijn ogen een echte bedreiging voor Aldo maakt.
Vazquez wel, Swanson is weinig meer dan een journeyman tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vazquez en Swanson zijn ook aardig capabel. Wat mij betreft verdient hij zeker een title shot.
quote:On "UFC Tonight" and Twitter, Helwani gave some interesting insight into how Tuesday's main event announcement of Alexander Gustafsson vs. Antonio Rogerio Nogueira came together. According to Helwani, Dana White originally offered Nogueira to Dan Henderson but Hendo turned the fight down. The plan was that if Rashad Evans defeated Phil Davis at UFC On Fox 2, he would get the next shot at current champion Jon Jones with the Hendo/Nogueira winner being next in line for a title shot. Helwani said Henderson's next fight is in limbo as a result.
Uiteraard. Als je al de #1/#2 contender bent die vrijwel zeker een van de komende twee title shots krijgt, waarom zou je dan een gevecht met een veel lager geklasseerde tegenstander accepteren, helemaal wanneer dit iemand is die jou al eens heeft gesubmit?quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:13 schreef Hooidraad het volgende:
UFC Tonight: UFC Returning To Atlanta, Dan Henderson Turns Down Fight
[..]
Laten we eerlijk zijn wie maakt er nu wel kans tegen Bones, ik gaf Machida de beste kans..quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:36 schreef Fyodor het volgende:
Flinke step up voor Gustafsson! Benieuwd of hij voorbij lil nog komt, zou me niets verbazen als Alexander een UD wint voor eigen publiek.
Dan Henderson maakt in mijn ogen weinig kans tegen Jones. Na 5 rondes met Shogun was hij helemaal kapot, laat staan als hij tegen een machine als Jones gaat.
Ik denk dat Cain Velasquez die cut ook wel kan halen niet? Hij komt altijd wat.. op de weegshaal met 223? 226?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:32 schreef incognitoomuch het volgende:
Daniel Cormier moet zakken naar LHW en overstappen naar de UFC!
Wel meer toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat Cain Velasquez die cut ook wel kan halen niet? Hij komt altijd wat.. op de weegshaal met 223? 226?
Tweet uncle Dana zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef THEFXR het volgende:
UFC prelims komen niet meer op feesbook,maar op fx, hoe gaan we die bekijken?
Ik las gisteren ergens in de vlotte dat het op beide te zien zou zijn.. heb geen link meerquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef THEFXR het volgende:
UFC prelims komen niet meer op feesbook,maar op fx, hoe gaan we die bekijken?
alleen 1 fight, de rest op fxquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens in de vlotte dat het op beide te zien zou zijn.. heb geen link meer
en jij bent? Mooie eerste post hoor, maar hoe lang kijk je al mma?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:42 schreef Baconstrips het volgende:
Kijk meer uit naar Belfort vs Johnson dan naar de main-event zelf.
Paul Harrisquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
Palhares methods online.. by submission 2,25, TKO 7.00
Ik ben Thom, vriend van me zit hier wel eens op. Kijk MMA vanaf Sonnen vs Silva (mooi begin lijkt me) en volg het vanaf toen non-stop. Zit nooit op FOK!, heb het account net aangemaakt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en jij bent? Mooie eerste post hoor, maar hoe lang kijk je al mma?
I wouldquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
Palhares.. ik denk dat er wel mensen zijn die hem ducken
all goods things come in pairsquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk eens 1 pagina terug
UFC undisputed 3 full roster.
http://www.ufcundisputed.com/roster
Paulhares heeft zeer veel potentieel, het was jammer dat hij het tegen Dan Henderson net niet redde. Hij had hem bijna in een kneebar en hij bezorgde nota bene Dan Henderson een zeer brute slam. Er zijn maar weinigen die dat ooit hebben gedaan. Ik denk dat hij nog wel een title shot krijgt op termijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Hooidraad het volgende:
Misschien zijn jullie het niet met me eens, maar er zijn een paar match-ups voor de komende tijd waar ik me enigszins over verbaas. Paul Harris is wat mij betreft een paar overwinningen verwijderd van een title shot, maar aan Massenzio heeft hij een tegenstander die niet in de buurt van de top zit.
Rampage krijgt na zijn title shot Bader, een zeer goeie tegenstander maar wel eentje die 2 recente losses heeft en nog niet tot de top LHWs hoort. Ik had voor Bader liever nog een matigere tegenstander gehad zodat zijn naam weer wat opgebouwd kon worden.
Dan is er nog UFC vet Cheick Kongo die net als Paul Harris ook tegen de top van zijn divisie aan zit te hikken, maar als volgende tegenstander Mark Hunt krijgt.
Ze hebben vast hun redenen voor het kiezen van die match-ups (Paul & Cheick: record aandikken voor een title run?) maar het zijn er geen waar ik pumped voor zal zijn. Nou ja, naar Rampage vs. Bader ben ik wel benieuwd, maar ik denk dat Bader weinig kans maakt als Ortiz hem al naar de grond kan slaan. En dan heeft Rampage nog een soort thuisvoordeel ook.
Heel goed Paxlie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:43 schreef Paxlie het volgende:
UFC Undisputed 3
Even de games crew helpen lieve fokkertjes
Hij staat er in dit lijstje inderdaad niet tussenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Baconstrips het volgende:
Kijk ik er nou overheen of zit Rory MacDonald niet in het spel...
En Alexander Gustafsson...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Baconstrips het volgende:
Kijk ik er nou overheen of zit Rory MacDonald niet in het spel...
quote:The fact that guys like Joe Stevenson, Sean McCorkle, and Fredson Paixao are on the roster but guys like Joe Lauzon, Anthony Johnson, and Jake Ellenberger aren't even listed is a heaping pile of dog shit on THQ's part. SEAN. MCCORKLE.
quote:Wow no Rumble? And no Palhares?
Veel klagen ook over het uiterlijk van de fighters/models etc ..quote:No Gus, Mitrione, Rumble, Ellenburger, Crazy Joe, Rory Mac, and Nate isn't at LW, so I can't pathetically avenge Cowboys loss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 13:58:04 ]
Nou is het blijkbaar een quote uit 'Workaholics' maar toch..quote:Miguel Torres Facebook :
"Fact: Most serial killers are dry guys"
Dit is de goden verzoekenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou is het blijkbaar een quote uit 'Workaholics' maar toch..![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dit is de goden verzoeken![]()
Torres zou beter moeten weten!
Btw Geo, 16:00 uur onze tijd? Dan pak ik hem wel even mee.
In dat geval ga ik op mijn werk kijken of ik kan spijbelen en ook kan kijken...quote:
Stipt half 4 de auto in, dan red ik het netquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dit is de goden verzoeken![]()
Torres zou beter moeten weten!
Btw Geo, 16:00 uur onze tijd? Dan pak ik hem wel even mee.
Haten is verlatenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:52 schreef Hooidraad het volgende:
Die pre fight pressers zijn ook niet boeiend. Iedereen stelt voorspelbare vragen en de antwoorden zijn net zo voorspelbaar.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
CHECK YOUR LOCAL LISTINGS!Idd... Check your listings internationally !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The path of the righteous is the hardest one !
ben hem nu streaming op de iPhone aan het kijken via ufc.comquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.youtube.com/user/UFC#p/l/rbcVtxoIaN0
Of via UFC.tv
Ah, goed idee. We moeten Taz wel inhalen natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga maar eens MMA playground invullen inde tussen tijd, mijn UFC 142 countdown is nog bezig met downloaden
Redelijk geluid, tot nu toe.. wel een irritant zoem erinquote:
3 events: UFC 142 - UFC on FX 1 & UFC on FOX 2quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
Hoelang loopt de Fok! TUP nog Taz?Hoeveel events..
Try and failquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, goed idee. We moeten Taz wel inhalen natuurlijk
Ga hem van de week even bekijkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Nicelaat maar weten of het iets is en of het waard is om aan te schaffen, ik twijfelde al om hem aan te schaffen tijdje terug
quote:
Hahaha geniaalquote:
Hehe!quote:
Sowieso!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:23 schreef McNulty het volgende:
Miller is en blijft undisputed de goeiste!
Ik kan me herineren dat Aldo vertelde dat hij onderdak nodig had en de pa van zijn vriendin wilde niet dat zijn dochter ongehuwd met hem in een kamer zou slapen. Resultaat: they got marriedquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
Aldo's wife: "My first impression of Aldo was.. he was not a great looking guy"
"But.. he was a beautiful guy looking on the inside"
Wat romantisch..
Lefties FTWquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Main card
Aldo vs. Mendes -
Belfort vs. A. Johnson -
Palhares vs. Massenzio -
E. Silva vs. Prater [ afbeelding ] -
Barboza vs. Etim -
Doe je een multi-bet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Main card
Aldo vs. Mendes -
Belfort vs. A. Johnson -
Palhares vs. Massenzio -
E. Silva vs. Prater [ afbeelding ] -
Barboza vs. Etim -
Wat nog veel erger is i.m.o.: Cecil Peoples is één van de drie judgesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:19 schreef THEFXR het volgende:
fuck,fuck en nog eens fuck!![]()
![]()
Mazzagatti Draws UFC 143 Referee Assignment for Condit-Diaz
Goed nieuws lijkt me, voor Duitsland was nooit zoveel animo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
Lees nu op Sherdog dat iemand zegt dat de tickets voor UFC in Zweden binnen 15min uitverkocht waren..nou weet ik niet meer wie van fok! wou gaan, pax? En heb je tickets?
twitter:mbish86 twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:17:25There was some confusion, so I got confirmation from the UFC that all PPV/FOX main events will be 5 rounds while FX/FUEL shows will be 3. reageer retweet
Kut concept is het ook, altijd al gevonden.....quote:This means fights like Gustafsson/Lil Nog Sanchez/Ellenberger Miller/Guillard will be 3 rounders.
De mainstream heeft nog geen geduld voor 5 rondes! Understand, you must!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:mbish86 twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:17:25There was some confusion, so I got confirmation from the UFC that all PPV/FOX main events will be 5 rounds while FX/FUEL shows will be 3. reageer retweet
all main events will be 5 rounds from now on.. niet dus!
[..]
Kut concept is het ook, altijd al gevonden.....
Nee 5 round main events is gewoon kut ..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
De mainstream heeft nog geen geduld voor 5 rondes! Understand, you must!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Palhares vs. Massenzio
E. Silva vs.Prater Yeah I said it...
Barboza vs. EtimIk ben vergeten wat ik als signature had...
Ja maar niet elk main event bevat title contenders..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik sta wel achter main events van vijf rondes. Als vechters hun title shot verdienen met een main event van vijf rondes, heeft de kampioen niet een heel erg groot voordeel in de latere rondes. Wel zo eerlijk.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
Lees nu op Sherdog dat iemand zegt dat de tickets voor UFC in Zweden binnen 15min uitverkocht waren..nou weet ik niet meer wie van fok! wou gaan, pax? En heb je tickets?
De meesten die in een main event vechten zijn ex-kampioenen, kampioenen of mensen die in de running zijn voor een title shot. Niet altijd, maar meestal wel. Dat is een goede lijn om te trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar niet elk main event bevat title contenders..
Dan moet je zeggen title eliminator fights moeten 5 rounds, maar dat kan vaak niet omdat de UFC nog wel eens wat wil omgooien..
Niet altijd, maar je moet ergens een grens trekken.quote:Als je een BW/FW/LW fight hebt wat een om title contention gaat kan die goed niet het main event zijn omdat GSP op de card vecht of een andere grote naam of champ.. dan is hij maar 3 rounds, dan kun je je nog niet voorbereiden op de champ.
Dus het werkt niet altijd zo..
Waar twijfel je over, Vitor vs. Johnson? Dan vind ikzelf in ieder geval een hele moeilijke.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef leeroy het volgende:
Ik moet nog bets plaatsen en ik wil nog hier mijn picks plaatsen maar ik kan niet kiezen
let op mijn woorden, Belfort is een washed up fighter en potentiële cancrusher. Rumble laat niks van hem heel. Ik hoorde van Sonnen dat hij laatst probeerde een bus te voeren met een wortel! crazy!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Als je twijfelt .. waarschijnlijk tussen Johnson en Vitor, waarom dan wedden? Bewaar dat geld voor een pick waar je zekerder over bent (op deze card of komende) .. niet inzetten om maar in te zetten
alexis texasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Freeze het op 4.07, dek haar kop af.. en denk der tieten weg.. dat is het bovenlichaam van een vent.. serieus ik zat te kijken en ik dacht damn wat een schouders..
Wel een Alexis Taxis behind
First:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef Lesnar het volgende:
[..]
let op mijn woorden, Belfort is een washed up fighter en potentiële cancrusher. Rumble laat niks van hem heel. Ik hoorde van Sonnen dat hij laatst probeerde een bus te voeren met een wortel! crazy!
rumble wins by human blanket
ik loop een beetje te fucken, ik denk gewoon dat rumble wint. 7 euro heb ik ingezet, jajaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
First:
Second: Post eens een screenie dan hoe jij heel je spaarvarken op Rumble hebt?
Third: Hij houdt het over de Nogeira brothers niet over Vitor.
Het is dat ik geen abo heb.....
dana zegt dat het doorgaatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:32 schreef Fenomeno het volgende:
Belfort eiste dat hij morgen @ fight time max 205 lbs mag wegen en de ufc is akkoord met Belforts eisen. If not, fight is off, AJs fucked.
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Ff n vraagje.. Stel ik doe 2 bets en ik zet in op dubbel, moeten mijn beide bets dan goed zijn om mijn prijs te winnen? En stel ik heb 1tje mis, krijg ik dan helemaal niets?
Zou hij nog zwaar gaan tafelen dan vijf uur voor een gevecht?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:38 schreef Fenomeno het volgende:
Ik lees nu op sherdog dat hij op 2 pm 205 moet wegen, dan heeft hij daarna nog dik 5 uur tot fight om te bulken.
Dat zou wel Baas zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:05 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Kratje bier, ff langs de MC Donalds. Lekker hoor.
Edinaldo Oliveiraquote:
dat is idd de WTF? die iedereen heeft, zou mij verbazen als niet niet gecut wordt, het hoogste aantal ponden afwijking,12!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Nou.. ik ga eens kijken, ik lees al dat Rumble het niet gehaald heeft.. vet nietwtf en dan is hij nog een klasse hoger gegaan.......
Dit staat op sherdog, vaag verhaal..quote:According to Johnsons manager Glenn Robinson of Authentic Sports Management, who spoke to MMAWeekly.com on Friday, Rumble woke up on Friday morning weighing 191.5lbs, only 5.5lbs away from the 186lb weight limit for middleweight.
With three hours to go until weigh-ins, Johnson was only a pound and a half away from making weight when his body started feeling off.
Robinson says that Johnson started feeling sick and unstable, and so the UFC doctors came in to check him out to see what exactly was going on.
Johnson was extremely apologetic to both the UFC and to his opponent Vitor Belfort prior to the weigh-ins, but after getting sick just hours before and the doctors giving him fluids to rehydrate, there just wasnt much else left to do.
Nou nou Andy, als je niet oppast krijgen we ook op MW een interim titelgevecht.quote:Ultimate Fighting Championship (UFC) Middleweight Champion Anderson Silva, who is currently on the sidelines with a shoulder injury, tells Brazilian television show "Bom Dia Brasil" (via Tatame.com) that he has suffered yet another setback on his road to a return to the Octagon. This time, it's "The Spider's" back that seems to be giving him trouble. Though Silva's past injuries may have been questioned in the past, UFC President Dana White reiterated that his shoulder injury is legit as he was examined by UFC doctors. The 36-year-old mixed martial artist (MMA) has not seen action since defeating Yushin Okami at UFC 134 on Aug. 27, 2011 in Rio de Janeiro, Brazil. The Brazilian is expected to defend his 185-pound strap against the winner of the higly anticipated scrap pitting Chael Sonnen vs. Mark Munoz, which will take place on Jan. 28, 2012 at UFC on Fox 2 in Chicago, Illinois.
ik geloof er geen hol van dat zijn rug onderzocht is door ufc doctors, het is al vaker gezegd dat hij duckt dmv injury's, het begint nu echt op te vallen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:45 schreef Hooidraad het volgende:
UFC Quick Quote: Anderson Silva suffers another injury
[..]
Nou nou Andy, als je niet oppast krijgen we ook op MW een interim titelgevecht.
Winnaar van Sonnen vs. Muñoz tegen de winnaar van Maia vs. Bisping?![]()
Maar hij heeft voorlopig nog genoeg hersteltijd.
Beetje last van zijn rug misschien, wat hij meteen een blessure noemtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof er geen hol van dat zijn rug onderzocht is door ufc doctors, het is al vaker gezegd dat hij duckt dmv injury's, het begint nu echt op te vallen.
@ 33:23 Dana tegen Rumble: "Cut the crapquote:
Je hebt geen winnaar gekozen bij de Paul Harris fight.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:57 schreef Sinji het volgende:
Dit event krijgt me niet hyped helaas. Al is Erick Silva altijd wel vermakelijk om te zien. Mijn picks:
Jose Aldo vs. Chad Mendes
Vitor Belfort vs. Anthony Johnson
Rousimar Palhares vs. Mike Massenzio
Carlo Prater vs. Erick Silva
Edson Barboza vs. Terry Etim
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je hebt geen winnaar gekozen bij de Paul Harris fight.
Verder mis ik de picks van:
leeroy, LitmanenAFCA , cardizzle14, happel, bootje84, jajong, kevin_, vierkantblokje,THEFXR, Paxlie, Fenomeno & Geo
Was te verwachten, maar toch even vragenquote:
Main cardquote:
Wie heeft hij geduckt dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof er geen hol van dat zijn rug onderzocht is door ufc doctors, het is al vaker gezegd dat hij duckt dmv injury's, het begint nu echt op te vallen.
Enkeltje naar Bellator dus!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Nate Marquardt Released from BAMMA Contract
Zover ik weet heeft hij niemand geducked en altijd alles op MW bevochten wat op hem afgegooid werd.. het enige waar ik misschien nu twijfels ben kan hebben is de rematch met Sonnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt jongeman.quote:
Ik heb er wel wat verstand van maar ik gebruik even het beeld wat de maatschappij heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt jongeman.
Je hebt het toch tegen mij, en zoals je weet ben ik bovenmatig intelligent dus zou het logisch zijn als je gewoon de juiste definities aan zou houden van dingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat verstand van maar ik gebruik even het beeld wat de maatschappij heeft![]()
Waar zijn je picks? En hoe was je vakantie?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:38 schreef Jajong het volgende:
Originele picks iedereen. Ik twijfel eigenlijk alleen over Etim/Barboza. Ga even wat onderzoek doen brb.
QFT!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn picks zijn:
Aldo
Vitor
Paul Harris
Silva
Barboza.
Tja. Zijn imo vrij makkelijk picks op 1 naquote:
Hahaquote:
Hoe snel kan het gaan, binnen 24 uur van veelbelovend vechter naar een situatie waarin hij waarschijnlijk zijn laatste partij in de UFC vecht, win or lose.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Tja je weet nooit.. Vitor kan boos zijn en het respectloos vinden en dan als 'vintage vitor' erin komen stormen TKO scoren of zelf KO gaan.. maar ik denk dat hij de eerste ronde Rumble moe gaat maken, veel clinchen etc, body shots.. en dan in de 2e ronde wat 'afstraffen' dmv ground and pound
Als ik King Mo begrijp is het cutten voor een normale vechter al een aanslag op je nieren. Dus de hoeveelheid die Rumble heeft gecut moet verwoestend zijn geweest voor zijn nieren. Als je een lange carriere wilt, dan doe je dit niet lijkt mij. Misschien dat hij nog met een verklaring komt..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
Waarschijnlijk "omdat het kan", omdat het hem lukte en hij nog snel en sterk was (voor 1 a 2 rondes) op dat gewicht.. en als je daar succes hebt blijf je vaak doorgaan..
Maarja gezond zal het niet zijn.. Gleison Tibau doet het ook zo extreem..
Hij is 1,88m en 205 (93kg) volgens wikipedia.. je zou zeggen met een goed dieet, en niet tussen gevechten in jezelf opblaast dat hij MW moet halen.
Misschien leert hij ervan als hij dadelijk gecut wordt door de UFC.
Hier, niet normaal.. en Rumble doet hetzelfde of misschien nog meer.quote:Gleison Tibau Talks About Cutting 33lbs And Gaining 28lbs From The WeighIns Till The Fight
Tja zo gaat het in de vechtsport.. alleen sommige gaan door tot in het extreme..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:39 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Als ik King Mo begrijp is het cutten voor een normale vechter al een aanslag op je nieren. Dus de hoeveelheid die Rumble heeft gecut moet verwoestend zijn geweest voor zijn nieren. Als je een lange carriere wilt, dan doe je dit niet lijkt mij. Misschien dat hij nog met een verklaring komt..
Zieke zooi, lijkt me verstandig als ze dit in de hand houden in plaats van zo geforceerd te doen over roids.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:02 schreef Fyodor het volgende:
Hier een interessant artikel met de visie van King Mo op de hele Rumble situatie.
Lawal: Rumble May Have Done Long Term Damage To His Body
Waarom? Die vechters zijn toch verantwoordelijk wat ze met hun lichaam doen? Als hun 40lbs willen cutten prima..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zieke zooi, lijkt me verstandig als ze dit in de hand houden in plaats van zo geforceerd te doen over roids.
Omdat je nu dus ziet dat ze die verantwoordelijkheid niet aankunnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Die vechters zijn toch verantwoordelijk wat ze met hun lichaam doen? Als hun 40lbs willen cutten prima..
Het zijn geen domme jongens, kom nou, en dan nog.. overal maar regeltjes op leggen.. gewoon je eigen verstand gebruiken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:45 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou graag caged weigh ins willen zien, dus gewoon live inwegen voor het gevecht, dan stimuleer je niet meer om zieke cuts te maken maar gewoon om fighters op hun eigen gewicht te laten vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |