en jij bent? Mooie eerste post hoor, maar hoe lang kijk je al mma?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:42 schreef Baconstrips het volgende:
Kijk meer uit naar Belfort vs Johnson dan naar de main-event zelf.
Paul Harrisquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
Palhares methods online.. by submission 2,25, TKO 7.00
Ik ben Thom, vriend van me zit hier wel eens op. Kijk MMA vanaf Sonnen vs Silva (mooi begin lijkt me) en volg het vanaf toen non-stop. Zit nooit op FOK!, heb het account net aangemaakt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en jij bent? Mooie eerste post hoor, maar hoe lang kijk je al mma?
I wouldquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
Palhares.. ik denk dat er wel mensen zijn die hem ducken
all goods things come in pairsquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk eens 1 pagina terug
UFC undisputed 3 full roster.
http://www.ufcundisputed.com/roster
Paulhares heeft zeer veel potentieel, het was jammer dat hij het tegen Dan Henderson net niet redde. Hij had hem bijna in een kneebar en hij bezorgde nota bene Dan Henderson een zeer brute slam. Er zijn maar weinigen die dat ooit hebben gedaan. Ik denk dat hij nog wel een title shot krijgt op termijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Hooidraad het volgende:
Misschien zijn jullie het niet met me eens, maar er zijn een paar match-ups voor de komende tijd waar ik me enigszins over verbaas. Paul Harris is wat mij betreft een paar overwinningen verwijderd van een title shot, maar aan Massenzio heeft hij een tegenstander die niet in de buurt van de top zit.
Rampage krijgt na zijn title shot Bader, een zeer goeie tegenstander maar wel eentje die 2 recente losses heeft en nog niet tot de top LHWs hoort. Ik had voor Bader liever nog een matigere tegenstander gehad zodat zijn naam weer wat opgebouwd kon worden.
Dan is er nog UFC vet Cheick Kongo die net als Paul Harris ook tegen de top van zijn divisie aan zit te hikken, maar als volgende tegenstander Mark Hunt krijgt.
Ze hebben vast hun redenen voor het kiezen van die match-ups (Paul & Cheick: record aandikken voor een title run?) maar het zijn er geen waar ik pumped voor zal zijn. Nou ja, naar Rampage vs. Bader ben ik wel benieuwd, maar ik denk dat Bader weinig kans maakt als Ortiz hem al naar de grond kan slaan. En dan heeft Rampage nog een soort thuisvoordeel ook.
Heel goed Paxlie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:43 schreef Paxlie het volgende:
UFC Undisputed 3
Even de games crew helpen lieve fokkertjes
Hij staat er in dit lijstje inderdaad niet tussenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Baconstrips het volgende:
Kijk ik er nou overheen of zit Rory MacDonald niet in het spel...
En Alexander Gustafsson...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Baconstrips het volgende:
Kijk ik er nou overheen of zit Rory MacDonald niet in het spel...
quote:The fact that guys like Joe Stevenson, Sean McCorkle, and Fredson Paixao are on the roster but guys like Joe Lauzon, Anthony Johnson, and Jake Ellenberger aren't even listed is a heaping pile of dog shit on THQ's part. SEAN. MCCORKLE.
quote:Wow no Rumble? And no Palhares?
Veel klagen ook over het uiterlijk van de fighters/models etc ..quote:No Gus, Mitrione, Rumble, Ellenburger, Crazy Joe, Rory Mac, and Nate isn't at LW, so I can't pathetically avenge Cowboys loss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 13:58:04 ]
Nou is het blijkbaar een quote uit 'Workaholics' maar toch..quote:Miguel Torres Facebook :
"Fact: Most serial killers are dry guys"
Dit is de goden verzoekenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou is het blijkbaar een quote uit 'Workaholics' maar toch..![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dit is de goden verzoeken![]()
Torres zou beter moeten weten!
Btw Geo, 16:00 uur onze tijd? Dan pak ik hem wel even mee.
In dat geval ga ik op mijn werk kijken of ik kan spijbelen en ook kan kijken...quote:
Stipt half 4 de auto in, dan red ik het netquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dit is de goden verzoeken![]()
Torres zou beter moeten weten!
Btw Geo, 16:00 uur onze tijd? Dan pak ik hem wel even mee.
Haten is verlatenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:52 schreef Hooidraad het volgende:
Die pre fight pressers zijn ook niet boeiend. Iedereen stelt voorspelbare vragen en de antwoorden zijn net zo voorspelbaar.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
CHECK YOUR LOCAL LISTINGS!Idd... Check your listings internationally !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The path of the righteous is the hardest one !
ben hem nu streaming op de iPhone aan het kijken via ufc.comquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.youtube.com/user/UFC#p/l/rbcVtxoIaN0
Of via UFC.tv
Ah, goed idee. We moeten Taz wel inhalen natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga maar eens MMA playground invullen inde tussen tijd, mijn UFC 142 countdown is nog bezig met downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |