Waar twijfel je over, Vitor vs. Johnson? Dan vind ikzelf in ieder geval een hele moeilijke.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef leeroy het volgende:
Ik moet nog bets plaatsen en ik wil nog hier mijn picks plaatsen maar ik kan niet kiezen
let op mijn woorden, Belfort is een washed up fighter en potentiële cancrusher. Rumble laat niks van hem heel. Ik hoorde van Sonnen dat hij laatst probeerde een bus te voeren met een wortel! crazy!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Als je twijfelt .. waarschijnlijk tussen Johnson en Vitor, waarom dan wedden? Bewaar dat geld voor een pick waar je zekerder over bent (op deze card of komende) .. niet inzetten om maar in te zetten
alexis texasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Freeze het op 4.07, dek haar kop af.. en denk der tieten weg.. dat is het bovenlichaam van een vent.. serieus ik zat te kijken en ik dacht damn wat een schouders..
Wel een Alexis Taxis behind
First:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef Lesnar het volgende:
[..]
let op mijn woorden, Belfort is een washed up fighter en potentiële cancrusher. Rumble laat niks van hem heel. Ik hoorde van Sonnen dat hij laatst probeerde een bus te voeren met een wortel! crazy!
rumble wins by human blanket
ik loop een beetje te fucken, ik denk gewoon dat rumble wint. 7 euro heb ik ingezet, jajaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
First:
Second: Post eens een screenie dan hoe jij heel je spaarvarken op Rumble hebt?
Third: Hij houdt het over de Nogeira brothers niet over Vitor.
Het is dat ik geen abo heb.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |