De meesten die in een main event vechten zijn ex-kampioenen, kampioenen of mensen die in de running zijn voor een title shot. Niet altijd, maar meestal wel. Dat is een goede lijn om te trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar niet elk main event bevat title contenders..
Dan moet je zeggen title eliminator fights moeten 5 rounds, maar dat kan vaak niet omdat de UFC nog wel eens wat wil omgooien..
Niet altijd, maar je moet ergens een grens trekken.quote:Als je een BW/FW/LW fight hebt wat een om title contention gaat kan die goed niet het main event zijn omdat GSP op de card vecht of een andere grote naam of champ.. dan is hij maar 3 rounds, dan kun je je nog niet voorbereiden op de champ.
Dus het werkt niet altijd zo..
Waar twijfel je over, Vitor vs. Johnson? Dan vind ikzelf in ieder geval een hele moeilijke.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef leeroy het volgende:
Ik moet nog bets plaatsen en ik wil nog hier mijn picks plaatsen maar ik kan niet kiezen
let op mijn woorden, Belfort is een washed up fighter en potentiële cancrusher. Rumble laat niks van hem heel. Ik hoorde van Sonnen dat hij laatst probeerde een bus te voeren met een wortel! crazy!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Als je twijfelt .. waarschijnlijk tussen Johnson en Vitor, waarom dan wedden? Bewaar dat geld voor een pick waar je zekerder over bent (op deze card of komende) .. niet inzetten om maar in te zetten
alexis texasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Freeze het op 4.07, dek haar kop af.. en denk der tieten weg.. dat is het bovenlichaam van een vent.. serieus ik zat te kijken en ik dacht damn wat een schouders..
Wel een Alexis Taxis behind
First:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef Lesnar het volgende:
[..]
let op mijn woorden, Belfort is een washed up fighter en potentiële cancrusher. Rumble laat niks van hem heel. Ik hoorde van Sonnen dat hij laatst probeerde een bus te voeren met een wortel! crazy!
rumble wins by human blanket
ik loop een beetje te fucken, ik denk gewoon dat rumble wint. 7 euro heb ik ingezet, jajaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
First:
Second: Post eens een screenie dan hoe jij heel je spaarvarken op Rumble hebt?
Third: Hij houdt het over de Nogeira brothers niet over Vitor.
Het is dat ik geen abo heb.....
dana zegt dat het doorgaatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:32 schreef Fenomeno het volgende:
Belfort eiste dat hij morgen @ fight time max 205 lbs mag wegen en de ufc is akkoord met Belforts eisen. If not, fight is off, AJs fucked.
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Ff n vraagje.. Stel ik doe 2 bets en ik zet in op dubbel, moeten mijn beide bets dan goed zijn om mijn prijs te winnen? En stel ik heb 1tje mis, krijg ik dan helemaal niets?
Zou hij nog zwaar gaan tafelen dan vijf uur voor een gevecht?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:38 schreef Fenomeno het volgende:
Ik lees nu op sherdog dat hij op 2 pm 205 moet wegen, dan heeft hij daarna nog dik 5 uur tot fight om te bulken.
Dat zou wel Baas zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:05 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Kratje bier, ff langs de MC Donalds. Lekker hoor.
Edinaldo Oliveiraquote:
dat is idd de WTF? die iedereen heeft, zou mij verbazen als niet niet gecut wordt, het hoogste aantal ponden afwijking,12!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Nou.. ik ga eens kijken, ik lees al dat Rumble het niet gehaald heeft.. vet nietwtf en dan is hij nog een klasse hoger gegaan.......
Dit staat op sherdog, vaag verhaal..quote:According to Johnsons manager Glenn Robinson of Authentic Sports Management, who spoke to MMAWeekly.com on Friday, Rumble woke up on Friday morning weighing 191.5lbs, only 5.5lbs away from the 186lb weight limit for middleweight.
With three hours to go until weigh-ins, Johnson was only a pound and a half away from making weight when his body started feeling off.
Robinson says that Johnson started feeling sick and unstable, and so the UFC doctors came in to check him out to see what exactly was going on.
Johnson was extremely apologetic to both the UFC and to his opponent Vitor Belfort prior to the weigh-ins, but after getting sick just hours before and the doctors giving him fluids to rehydrate, there just wasnt much else left to do.
Nou nou Andy, als je niet oppast krijgen we ook op MW een interim titelgevecht.quote:Ultimate Fighting Championship (UFC) Middleweight Champion Anderson Silva, who is currently on the sidelines with a shoulder injury, tells Brazilian television show "Bom Dia Brasil" (via Tatame.com) that he has suffered yet another setback on his road to a return to the Octagon. This time, it's "The Spider's" back that seems to be giving him trouble. Though Silva's past injuries may have been questioned in the past, UFC President Dana White reiterated that his shoulder injury is legit as he was examined by UFC doctors. The 36-year-old mixed martial artist (MMA) has not seen action since defeating Yushin Okami at UFC 134 on Aug. 27, 2011 in Rio de Janeiro, Brazil. The Brazilian is expected to defend his 185-pound strap against the winner of the higly anticipated scrap pitting Chael Sonnen vs. Mark Munoz, which will take place on Jan. 28, 2012 at UFC on Fox 2 in Chicago, Illinois.
ik geloof er geen hol van dat zijn rug onderzocht is door ufc doctors, het is al vaker gezegd dat hij duckt dmv injury's, het begint nu echt op te vallen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:45 schreef Hooidraad het volgende:
UFC Quick Quote: Anderson Silva suffers another injury
[..]
Nou nou Andy, als je niet oppast krijgen we ook op MW een interim titelgevecht.
Winnaar van Sonnen vs. Muñoz tegen de winnaar van Maia vs. Bisping?![]()
Maar hij heeft voorlopig nog genoeg hersteltijd.
Beetje last van zijn rug misschien, wat hij meteen een blessure noemtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof er geen hol van dat zijn rug onderzocht is door ufc doctors, het is al vaker gezegd dat hij duckt dmv injury's, het begint nu echt op te vallen.
@ 33:23 Dana tegen Rumble: "Cut the crapquote:
Je hebt geen winnaar gekozen bij de Paul Harris fight.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:57 schreef Sinji het volgende:
Dit event krijgt me niet hyped helaas. Al is Erick Silva altijd wel vermakelijk om te zien. Mijn picks:
Jose Aldo vs. Chad Mendes
Vitor Belfort vs. Anthony Johnson
Rousimar Palhares vs. Mike Massenzio
Carlo Prater vs. Erick Silva
Edson Barboza vs. Terry Etim
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je hebt geen winnaar gekozen bij de Paul Harris fight.
Verder mis ik de picks van:
leeroy, LitmanenAFCA , cardizzle14, happel, bootje84, jajong, kevin_, vierkantblokje,THEFXR, Paxlie, Fenomeno & Geo
Was te verwachten, maar toch even vragenquote:
Main cardquote:
Wie heeft hij geduckt dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof er geen hol van dat zijn rug onderzocht is door ufc doctors, het is al vaker gezegd dat hij duckt dmv injury's, het begint nu echt op te vallen.
Enkeltje naar Bellator dus!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Nate Marquardt Released from BAMMA Contract
Zover ik weet heeft hij niemand geducked en altijd alles op MW bevochten wat op hem afgegooid werd.. het enige waar ik misschien nu twijfels ben kan hebben is de rematch met Sonnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt jongeman.quote:
Ik heb er wel wat verstand van maar ik gebruik even het beeld wat de maatschappij heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt jongeman.
Je hebt het toch tegen mij, en zoals je weet ben ik bovenmatig intelligent dus zou het logisch zijn als je gewoon de juiste definities aan zou houden van dingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat verstand van maar ik gebruik even het beeld wat de maatschappij heeft![]()
Waar zijn je picks? En hoe was je vakantie?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:38 schreef Jajong het volgende:
Originele picks iedereen. Ik twijfel eigenlijk alleen over Etim/Barboza. Ga even wat onderzoek doen brb.
QFT!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn picks zijn:
Aldo
Vitor
Paul Harris
Silva
Barboza.
Tja. Zijn imo vrij makkelijk picks op 1 naquote:
Hahaquote:
Hoe snel kan het gaan, binnen 24 uur van veelbelovend vechter naar een situatie waarin hij waarschijnlijk zijn laatste partij in de UFC vecht, win or lose.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Tja je weet nooit.. Vitor kan boos zijn en het respectloos vinden en dan als 'vintage vitor' erin komen stormen TKO scoren of zelf KO gaan.. maar ik denk dat hij de eerste ronde Rumble moe gaat maken, veel clinchen etc, body shots.. en dan in de 2e ronde wat 'afstraffen' dmv ground and pound
Als ik King Mo begrijp is het cutten voor een normale vechter al een aanslag op je nieren. Dus de hoeveelheid die Rumble heeft gecut moet verwoestend zijn geweest voor zijn nieren. Als je een lange carriere wilt, dan doe je dit niet lijkt mij. Misschien dat hij nog met een verklaring komt..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
Waarschijnlijk "omdat het kan", omdat het hem lukte en hij nog snel en sterk was (voor 1 a 2 rondes) op dat gewicht.. en als je daar succes hebt blijf je vaak doorgaan..
Maarja gezond zal het niet zijn.. Gleison Tibau doet het ook zo extreem..
Hij is 1,88m en 205 (93kg) volgens wikipedia.. je zou zeggen met een goed dieet, en niet tussen gevechten in jezelf opblaast dat hij MW moet halen.
Misschien leert hij ervan als hij dadelijk gecut wordt door de UFC.
Hier, niet normaal.. en Rumble doet hetzelfde of misschien nog meer.quote:Gleison Tibau Talks About Cutting 33lbs And Gaining 28lbs From The WeighIns Till The Fight
Tja zo gaat het in de vechtsport.. alleen sommige gaan door tot in het extreme..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:39 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Als ik King Mo begrijp is het cutten voor een normale vechter al een aanslag op je nieren. Dus de hoeveelheid die Rumble heeft gecut moet verwoestend zijn geweest voor zijn nieren. Als je een lange carriere wilt, dan doe je dit niet lijkt mij. Misschien dat hij nog met een verklaring komt..
Zieke zooi, lijkt me verstandig als ze dit in de hand houden in plaats van zo geforceerd te doen over roids.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:02 schreef Fyodor het volgende:
Hier een interessant artikel met de visie van King Mo op de hele Rumble situatie.
Lawal: Rumble May Have Done Long Term Damage To His Body
Waarom? Die vechters zijn toch verantwoordelijk wat ze met hun lichaam doen? Als hun 40lbs willen cutten prima..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zieke zooi, lijkt me verstandig als ze dit in de hand houden in plaats van zo geforceerd te doen over roids.
Omdat je nu dus ziet dat ze die verantwoordelijkheid niet aankunnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Die vechters zijn toch verantwoordelijk wat ze met hun lichaam doen? Als hun 40lbs willen cutten prima..
Het zijn geen domme jongens, kom nou, en dan nog.. overal maar regeltjes op leggen.. gewoon je eigen verstand gebruiken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:45 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou graag caged weigh ins willen zien, dus gewoon live inwegen voor het gevecht, dan stimuleer je niet meer om zieke cuts te maken maar gewoon om fighters op hun eigen gewicht te laten vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |