True, maar tijd terug had hij wel weer een nette KO over yve edwards dacht ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Cardizzle14 het volgende:
Hands of stone, en dan niemand finishen jarenlang
Wendel Oliveira heeft een 10 fight win streak, zo scouten we nog eens een goeie fighterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohja, klopt
Deze 2 toppers hebben die nick wel nog
en die ene War Machine is nog ongeslagenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wendel Oliveira heeft een 10 fight win streak, zo scouten we nog eens een goeie fighter
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en die ene War Machine is nog ongeslagen
Nu hij gezien heeft dat hij eigenlijk verloor tegen Marques?quote:
Pacman verloor eigenlijk al veel eerder van Marquez maar ook toen won hij... nothing new therequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu hij gezien heeft dat hij eigenlijk verloor tegen Marques?
En moet Manny nog een olympicstyle drug test doen?
Erik Koch doet het heel aardig in de UFC nu, en heeft alleen van Mendes verloren. Yahya heeft een win over Mike Brown (wel short notice) en Eddie Wineland, en Omigawa heeft een naam, maar niet veel gepresteerd. Het zijn solide wins (vooral over Koch), maar inderdaad niets wat hem in mijn ogen een echte bedreiging voor Aldo maakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Ligt het nou aan mijn casual knowledge..? Maar als ik zo naar de unbeaten win streak van Mendes kijk zie ik niet echt namen staan die mij bekend klinken... Heb dan ook nooit echt de WEC gevolgt, maar de namen waar Aldo van heeft gewonnen zijn dat dan weer wel.
Vazquez en Swanson zijn ook aardig capabel. Wat mij betreft verdient hij zeker een title shot.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Erik Koch doet het heel aardig in de UFC nu, en heeft alleen van Mendes verloren. Yahya heeft een win over Mike Brown (wel short notice) en Eddie Wineland, en Omigawa heeft een naam, maar niet veel gepresteerd. Het zijn solide wins (vooral over Koch), maar inderdaad niets wat hem in mijn ogen een echte bedreiging voor Aldo maakt.
Vazquez wel, Swanson is weinig meer dan een journeyman tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vazquez en Swanson zijn ook aardig capabel. Wat mij betreft verdient hij zeker een title shot.
quote:On "UFC Tonight" and Twitter, Helwani gave some interesting insight into how Tuesday's main event announcement of Alexander Gustafsson vs. Antonio Rogerio Nogueira came together. According to Helwani, Dana White originally offered Nogueira to Dan Henderson but Hendo turned the fight down. The plan was that if Rashad Evans defeated Phil Davis at UFC On Fox 2, he would get the next shot at current champion Jon Jones with the Hendo/Nogueira winner being next in line for a title shot. Helwani said Henderson's next fight is in limbo as a result.
Uiteraard. Als je al de #1/#2 contender bent die vrijwel zeker een van de komende twee title shots krijgt, waarom zou je dan een gevecht met een veel lager geklasseerde tegenstander accepteren, helemaal wanneer dit iemand is die jou al eens heeft gesubmit?quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:13 schreef Hooidraad het volgende:
UFC Tonight: UFC Returning To Atlanta, Dan Henderson Turns Down Fight
[..]
Laten we eerlijk zijn wie maakt er nu wel kans tegen Bones, ik gaf Machida de beste kans..quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:36 schreef Fyodor het volgende:
Flinke step up voor Gustafsson! Benieuwd of hij voorbij lil nog komt, zou me niets verbazen als Alexander een UD wint voor eigen publiek.
Dan Henderson maakt in mijn ogen weinig kans tegen Jones. Na 5 rondes met Shogun was hij helemaal kapot, laat staan als hij tegen een machine als Jones gaat.
Ik denk dat Cain Velasquez die cut ook wel kan halen niet? Hij komt altijd wat.. op de weegshaal met 223? 226?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:32 schreef incognitoomuch het volgende:
Daniel Cormier moet zakken naar LHW en overstappen naar de UFC!
Wel meer toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat Cain Velasquez die cut ook wel kan halen niet? Hij komt altijd wat.. op de weegshaal met 223? 226?
Tweet uncle Dana zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef THEFXR het volgende:
UFC prelims komen niet meer op feesbook,maar op fx, hoe gaan we die bekijken?
Ik las gisteren ergens in de vlotte dat het op beide te zien zou zijn.. heb geen link meerquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef THEFXR het volgende:
UFC prelims komen niet meer op feesbook,maar op fx, hoe gaan we die bekijken?
alleen 1 fight, de rest op fxquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens in de vlotte dat het op beide te zien zou zijn.. heb geen link meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |