abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106642093
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:41 schreef DrMabuse het volgende:
Gewoon fijn blijven gebruiken.

Sterkte ermee.
Dank je. Jij sterkte met je zwager.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_106642113

Sterkte ermee.

---

Zal ik zeker doen :) Lekker van genieten! Jij ook sterkte met je bekrompenheid, ik hoop op verwijding.
pi_106642156
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tis toch niet voor mijn deur, dus is het ook gewoon niet erg _O-.

Typisch, dingen lekker makkelijk goedpraten, JIJ hebt er toch geen last van, dus is er geen overlast _O-.
Qat verbieden vanwege parkeeroverlast :') Verbied dan gewoon auto's, ben je er ook van af. En verbied alcohol, want die Heineken-vrachtwagens blokkeren regelmatig de weg als ze voor een cafe laden en lossen. Heel irritant.
pi_106642244
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:47 schreef TheHappyPrince het volgende:

Sterkte ermee.

---

Zal ik zeker doen :) Lekker van genieten! Jij ook sterkte met je bekrompenheid, ik hoop op verwijding.
Typische positieve reactie van een recreatieve drugsgebruiker.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_106642285
quote:
Ja dat had ik al gezien maar daar hoor ik dus niets wat een verbod rechtvaardigt, waarbij nog komt dat een verbod daaraan echt niks gaat helpen. Een verbod leidt tot meer criminaliteit en meer overlast, ik dacht dat dat na de drooglegging in de VS destijds al wel duidelijk was.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:53:19 #281
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106642318
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:45 schreef El_Matador het volgende:
In alles ja. Gewone huisvaders die veranderen in dronken monsters. Zegt je dat iets?
Ja, dat mensen hier kennelijk geen hol snappen dat als 90% van de bevolking iets gebruikt er altijd wel een paar idioten tussenzitten. Alcohol is bij normaal regelmatig gebruik bij normale personen niet schadelijk, dit i.t.t. harddrugs. Elke dag 2 glazen wijn is minder schadelijk dan elke dag 2 shots heroine. En natuurlijk heb ik over een uiterste en is heroine vele malen schadelijker dan wiet of qat, maar in dat hele grijze gebied moet ergens een scheidslijn getrokken worden.

Je kunt trouwens de cijfers van he trimbosinstituut (die 90% niet zondermeer) toepassen op die somaliers. Trimbos interviewed een doorsnee van de bevolking. Dat 90% van de mensen die een keer qat gebruikt hebben doodnormaal zijn is logisch, dat zijn over het algemeen niet de mensen die het de hele dag door gebruiken zoals die groep somaliers, die zijn wel gewoon verslaafd.

Waarom het niet gedoogd is zoals wiet, is gewoon puur omdat er geen maatschappelijk draagvlak voor is. Er zijn te weinig mensen die het gebruiken en de regelmatige gebruikers is een beetje het type waar de gemiddelde Nederlander niet op zit te wachten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106642328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:46 schreef LXIV het volgende:

Ik hoorde juist dat 90% van de Somaliers een uitkering had. Dat is volgens de definitie van het Trimbos misschien goed functioneren, maar naar mijn mening niet.

Dan heb je ook gehoord dat maar 30% een lagere school opleiding afgemaakt hebben en de rest nooit op school heeft gezeten, zou dat ook niet de voornaamste reden zijn dat ze niet functioneren in onze maatschappij.
pi_106642348
Maar even weer on-topic... Het is voor mij duidelijk dat Nederland de conservatieve kant opgaat. Wiet zal in de toekomst ook worden verboden, helaas, en dat terwijl duidelijk is dat gedogen zorgt voor minder criminaliteit en overlast.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:54:28 #284
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106642357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:53 schreef Basp1 het volgende:
Dan heb je ook gehoord dat maar 30% een lagere school opleiding afgemaakt hebben en de rest nooit op school heeft gezeten, zou dat ook niet de voornaamste reden zijn dat ze niet functioneren in onze maatschappij.
En dan is qat kauwen en geen reet uitvoeren dan een logisch gevolg? Zo van ik heb niks met m'n leven gedaan dus ga ik maar een uitkering vangen en dit uitgeven aan drugs?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:54 schreef TheHappyPrince het volgende:
Maar even weer on-topic... Het is voor mij duidelijk dat Nederland de conservatieve kant opgaat. Wiet zal in de toekomst ook worden verboden, helaas, en dat terwijl duidelijk is dat gedogen zorgt voor minder criminaliteit en overlast.
Vertel dat maar aan de inwoners bij de grenssteden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:55:35 #285
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106642395
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Bij het GP werd nochtans beweerd dat wij deze mensen kei-hard nodig hadden in Nederland. Daarbij werd toch niet bedoeld: kei-hard nodig om uitkering te trekken en qat te kauwen?
Ik dacht juist dat er behoefte was aan laagopgeleidde mensen in de bouw, om schoon te maken, in fabrieken te werken.

Als die mensen sowieso niks kunnen dan vraag ik me af waarom we ze met duizenden tegelijk in Nederland toe moeten laten en juich ik het enkel toe wanneer ze uit frustratie vanwege geen qat naar Engeland vertrekken. Dan mogen die perfide Britten betalen.
The End Times are wild
pi_106642401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:53 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, dat mensen hier kennelijk geen hol snappen dat als 90% van de bevolking iets gebruikt er altijd wel een paar idioten tussenzitten. Alcohol is bij normaal regelmatig gebruik bij normale personen niet schadelijk, dit i.t.t. harddrugs. Elke dag 2 glazen wijn is minder schadelijk dan elke dag 2 shots heroine. En natuurlijk heb ik over een uiterste ..
Hoeveel idioten zitten er onder de honderdduizenden wietrokende en X-slikkende partypeople? En hoeveel overlast veroorzaken die eigenlijk?

† In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:56:15 #287
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_106642415
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:47 schreef TheHappyPrince het volgende:

Sterkte ermee.

---

Je geeft al goed weer dat alle goedpraters hier hun eigen hachje proberen te redden.
Dus van jullie blikveld moeten we het maar niet hebben :')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_106642424
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:54 schreef Catbert het volgende:

Vertel dat maar aan de inwoners bij de grenssteden.
Ja, ook zo mooi. Waarom ben ik ineens een crimineel als ik gewoon lekker mijn wietje haal in Nederland? Of mijn Duitse maten? Wie schaden wij eigenlijk?

dinsdag 10 januari 2012 @ 14:57:04 #289
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106642437
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:55 schreef El_Matador het volgende:
Hoeveel idioten zitten er onder de honderdduizenden wietrokende en X-slikkende partypeople? En hoeveel overlast veroorzaken die eigenlijk?
Geen idee, vertel?

quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:56 schreef El_Matador het volgende:
Ja, ook zo mooi. Waarom ben ik ineens een crimineel als ik gewoon lekker mijn wietje haal in Nederland? Of mijn Duitse maten? Wie schaden wij eigenlijk?
Hoe kom jij erbij dat jij dan crimineel bent? En ik vermoed dat niemand er een issue mee had als er geen overlast veroorzaakt wordt.
pi_106642487
Je geeft al goed weer dat alle goedpraters hier hun eigen hachje proberen te redden.

---

Joh, live and let live. Ik red niemands hachje, is helemaal niet nodig. :)
pi_106642498
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De politie die gewoon blijken te falen want de overlast die je veroorzaakt zijn blijkbaar parkeerproblemen en zelfs die kan men niet handhaven. _O-

Maar ons kabinet heeft de oplossing gewoon nog meer verbieden dan lossen de andere problemen vanzelf op, dat er nog meer problemen mee gecreerd worden daarvoor moet je bijna wel een druggebruiker zijn om dat te denken. 8-)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:59:01 #292
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_106642516
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:54 schreef TheHappyPrince het volgende:
We zijn een eng conservatief land aan het worden, waar alles wat ook maar een beetje vreemd is verboden dient te worden.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_106642519
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Geen idee, vertel?
Lees jij er wel eens iets over in de kranten? Zou je wel verwachten, aangezien dat soort berichten enorm graag opgepikt worden.

Het gemiddelde IQ bij een hardstylefeest is niet hoger dan dat bij een voetbalwedstrijd. Waar alcohol komt kijken.

Zie je ineens 28.000 man staan genieten zonder spoortje agressie. Probeer dat es bij (en vooral rondom) Ajax-AZ. ;)

pi_106642542
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:56 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Maar kom jij nu eens met objectieve onderzoeken die je stellingen kunnen onderbouwen. :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:00:20 #295
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106642557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef TheHappyPrince het volgende:
Edit: Nevermind, quotefail :')
pi_106642570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De politie die gewoon blijken te falen want de overlast die je veroorzaakt zijn blijkbaar parkeerproblemen en zelfs die kan men niet handhaven. _O-

Maar ons kabinet heeft de oplossing gewoon nog meer verbieden dan lossen de andere problemen vanzelf op, dat er nog meer problemen mee gecreerd worden daarvoor moet je bijna wel een druggebruiker zijn om dat te denken. 8-)
Ik parkeer netjes in de vakken bedoeld voor klanten van de shop. Ja, nee, ik ben een gevaar voor de omgeving.

Het is op mij niet van toepassing, maar ik kan me voorstellen dat mijn maten in Duitsland straatdealers gaan zoeken als het pasjessysteem is ingevoerd.

Dat drukt de criminaliteit lekker. _O-

pi_106642621
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:57 schreef Catbert het volgende:

Hoe kom jij erbij dat jij dan crimineel bent? En ik vermoed dat niemand er een issue mee had als er geen overlast veroorzaakt wordt.
O.a. ik ben de reden voor het pasjessysteem; buitenlandse klanten die in de grenssteden een zakje gemalen plant komen kopen. _O-

pi_106642637
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik me afvraag.
Deze Somaliers komen naar Nederland omdat ze hier een beter bestaan op willen bouwen. Waarom blijven ze dan zo lethargisch hangen en niksdoen en die troep kauwen? Ze willen toch graag hun kinderen een beter leven geven?
Waarom moet Nederland deze mensen die zelf geen enkel initiatief nemen in hun gewoonte faciliteren?
Als je uit Somalie komt is alles "een beter bestaan", daar hoef je echt niks voor "op te bouwen" om het een stuk beter te hebben. Dat land is een troosteloze zandbak zonder functionerende overheid, zonder structuur, zonder wetten. Dat die mensen goed opgevangen moeten worden, en niet af moeten glijden in hun eigen kleine beperkte qat-wereldje, dat is een feit, maar dat bereik je niet door simpelweg maar met verboden te gaan smijten. Dat soort kortzichtigheid heeft nog nooit tot oplossingen geleid.
pi_106642677
We zijn een eng conservatief land aan het worden, waar alles wat ook maar een beetje vreemd is verboden dient te worden.

---

Vergeet studeren niet, dat wordt ook langzamerhand verboden.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:03:53 #300
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106642686
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:59 schreef El_Matador het volgende:
Het gemiddelde IQ bij een hardstylefeest is niet hoger dan dat bij een voetbalwedstrijd. Waar alcohol komt kijken.
Ja lekker makkelijk :')

Zet een soort aso's bij mekaar en als ze dan ranja drinken voordat ze gaan rellen is opeen ranja de oorzaak :')

Hooligans komen om te rellen. Partygangers komen om te feesten. Herrieschoppers in het uitgaansleven schoppen herrie omdat ze dat willen, niet omdat ze een bepaalde drugs ophebben. En ja, ik heb hier in Utrecht echt wel ervaringen gehad met doorgesnoven types die agressief werden. Wat ze precies ophadden heb ik ze niet gevraagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')