Dank je. Jij sterkte met je zwager.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:41 schreef DrMabuse het volgende:
Gewoon fijn blijven gebruiken.
Sterkte ermee.
Qat verbieden vanwege parkeeroverlastquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis toch niet voor mijn deur, dus is het ook gewoon niet erg.
Typisch, dingen lekker makkelijk goedpraten, JIJ hebt er toch geen last van, dus is er geen overlast.
Typische positieve reactie van een recreatieve drugsgebruiker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:47 schreef TheHappyPrince het volgende:
Sterkte ermee.
---
Zal ik zeker doenLekker van genieten! Jij ook sterkte met je bekrompenheid, ik hoop op verwijding.
Ja dat had ik al gezien maar daar hoor ik dus niets wat een verbod rechtvaardigt, waarbij nog komt dat een verbod daaraan echt niks gaat helpen. Een verbod leidt tot meer criminaliteit en meer overlast, ik dacht dat dat na de drooglegging in de VS destijds al wel duidelijk was.quote:
Ja, dat mensen hier kennelijk geen hol snappen dat als 90% van de bevolking iets gebruikt er altijd wel een paar idioten tussenzitten. Alcohol is bij normaal regelmatig gebruik bij normale personen niet schadelijk, dit i.t.t. harddrugs. Elke dag 2 glazen wijn is minder schadelijk dan elke dag 2 shots heroine. En natuurlijk heb ik over een uiterste en is heroine vele malen schadelijker dan wiet of qat, maar in dat hele grijze gebied moet ergens een scheidslijn getrokken worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:45 schreef El_Matador het volgende:
In alles ja. Gewone huisvaders die veranderen in dronken monsters. Zegt je dat iets?
Dan heb je ook gehoord dat maar 30% een lagere school opleiding afgemaakt hebben en de rest nooit op school heeft gezeten, zou dat ook niet de voornaamste reden zijn dat ze niet functioneren in onze maatschappij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:46 schreef LXIV het volgende:
Ik hoorde juist dat 90% van de Somaliers een uitkering had. Dat is volgens de definitie van het Trimbos misschien goed functioneren, maar naar mijn mening niet.
En dan is qat kauwen en geen reet uitvoeren dan een logisch gevolg? Zo van ik heb niks met m'n leven gedaan dus ga ik maar een uitkering vangen en dit uitgeven aan drugs?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:53 schreef Basp1 het volgende:
Dan heb je ook gehoord dat maar 30% een lagere school opleiding afgemaakt hebben en de rest nooit op school heeft gezeten, zou dat ook niet de voornaamste reden zijn dat ze niet functioneren in onze maatschappij.
Vertel dat maar aan de inwoners bij de grenssteden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:54 schreef TheHappyPrince het volgende:
Maar even weer on-topic... Het is voor mij duidelijk dat Nederland de conservatieve kant opgaat. Wiet zal in de toekomst ook worden verboden, helaas, en dat terwijl duidelijk is dat gedogen zorgt voor minder criminaliteit en overlast.
Bij het GP werd nochtans beweerd dat wij deze mensen kei-hard nodig hadden in Nederland. Daarbij werd toch niet bedoeld: kei-hard nodig om uitkering te trekken en qat te kauwen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan heb je ook gehoord dat maar 30% een lagere school opleiding afgemaakt hebben en de rest nooit op school heeft gezeten, zou dat ook niet de voornaamste reden zijn dat ze niet functioneren in onze maatschappij.
Hoeveel idioten zitten er onder de honderdduizenden wietrokende en X-slikkende partypeople? En hoeveel overlast veroorzaken die eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat mensen hier kennelijk geen hol snappen dat als 90% van de bevolking iets gebruikt er altijd wel een paar idioten tussenzitten. Alcohol is bij normaal regelmatig gebruik bij normale personen niet schadelijk, dit i.t.t. harddrugs. Elke dag 2 glazen wijn is minder schadelijk dan elke dag 2 shots heroine. En natuurlijk heb ik over een uiterste ..
Je geeft al goed weer dat alle goedpraters hier hun eigen hachje proberen te redden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:47 schreef TheHappyPrince het volgende:
Sterkte ermee.
---
Zal ik zeker doenLekker van genieten! Jij ook sterkte met je bekrompenheid, ik hoop op verwijding.
Ja, ook zo mooi. Waarom ben ik ineens een crimineel als ik gewoon lekker mijn wietje haal in Nederland? Of mijn Duitse maten? Wie schaden wij eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:54 schreef Catbert het volgende:
Vertel dat maar aan de inwoners bij de grenssteden.
Geen idee, vertel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:55 schreef El_Matador het volgende:
Hoeveel idioten zitten er onder de honderdduizenden wietrokende en X-slikkende partypeople? En hoeveel overlast veroorzaken die eigenlijk?
Hoe kom jij erbij dat jij dan crimineel bent? En ik vermoed dat niemand er een issue mee had als er geen overlast veroorzaakt wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:56 schreef El_Matador het volgende:
Ja, ook zo mooi. Waarom ben ik ineens een crimineel als ik gewoon lekker mijn wietje haal in Nederland? Of mijn Duitse maten? Wie schaden wij eigenlijk?
De politie die gewoon blijken te falen want de overlast die je veroorzaakt zijn blijkbaar parkeerproblemen en zelfs die kan men niet handhaven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ook zo mooi. Waarom ben ik ineens een crimineel als ik gewoon lekker mijn wietje haal in Nederland? Of mijn Duitse maten? Wie schaden wij eigenlijk?
We zijn een eng conservatief land aan het worden, waar alles wat ook maar een beetje vreemd is verboden dient te worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:54 schreef TheHappyPrince het volgende:
Maar even weer on-topic... Het is voor mij duidelijk dat Nederland de conservatieve kant opgaat. Wiet zal in de toekomst ook worden verboden, helaas, en dat terwijl duidelijk is dat gedogen zorgt voor minder criminaliteit en overlast.
Lees jij er wel eens iets over in de kranten? Zou je wel verwachten, aangezien dat soort berichten enorm graag opgepikt worden.quote:
Maar kom jij nu eens met objectieve onderzoeken die je stellingen kunnen onderbouwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je geeft al goed weer dat alle goedpraters hier hun eigen hachje proberen te redden.
Dus van jullie blikveld moeten we het maar niet hebben
Edit: Nevermind, quotefailquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef TheHappyPrince het volgende:
Je geeft al goed weer dat alle goedpraters hier hun eigen hachje proberen te redden.
Ik parkeer netjes in de vakken bedoeld voor klanten van de shop. Ja, nee, ik ben een gevaar voor de omgeving.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De politie die gewoon blijken te falen want de overlast die je veroorzaakt zijn blijkbaar parkeerproblemen en zelfs die kan men niet handhaven.![]()
Maar ons kabinet heeft de oplossing gewoon nog meer verbieden dan lossen de andere problemen vanzelf op, dat er nog meer problemen mee gecreerd worden daarvoor moet je bijna wel een druggebruiker zijn om dat te denken.
O.a. ik ben de reden voor het pasjessysteem; buitenlandse klanten die in de grenssteden een zakje gemalen plant komen kopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:57 schreef Catbert het volgende:
Hoe kom jij erbij dat jij dan crimineel bent? En ik vermoed dat niemand er een issue mee had als er geen overlast veroorzaakt wordt.
Als je uit Somalie komt is alles "een beter bestaan", daar hoef je echt niks voor "op te bouwen" om het een stuk beter te hebben. Dat land is een troosteloze zandbak zonder functionerende overheid, zonder structuur, zonder wetten. Dat die mensen goed opgevangen moeten worden, en niet af moeten glijden in hun eigen kleine beperkte qat-wereldje, dat is een feit, maar dat bereik je niet door simpelweg maar met verboden te gaan smijten. Dat soort kortzichtigheid heeft nog nooit tot oplossingen geleid.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik me afvraag.
Deze Somaliers komen naar Nederland omdat ze hier een beter bestaan op willen bouwen. Waarom blijven ze dan zo lethargisch hangen en niksdoen en die troep kauwen? Ze willen toch graag hun kinderen een beter leven geven?
Waarom moet Nederland deze mensen die zelf geen enkel initiatief nemen in hun gewoonte faciliteren?
Ja lekker makkelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:59 schreef El_Matador het volgende:
Het gemiddelde IQ bij een hardstylefeest is niet hoger dan dat bij een voetbalwedstrijd. Waar alcohol komt kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |