Ik weet niet waar jij vandaan komt? Maar je wil dus zeggen dat je nooit terrasjes ziet waar mensen een biertje voor hun neus hebben? Ook als je zelf nooit het glas heft? Kom nou.quote:
In mijn Nederlandse "ik maak dat zelf wel uit want ik weet het beter" cultuurquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt? Maar je wil dus zeggen dat je nooit terrasjes ziet waar mensen een biertje voor hun neus hebben? Ook als je zelf nooit het glas heft? Kom nou.
Algemeen geaccepteerd, overal wordt een glas bij geschonken hier in Nederland, trouwens overal wel in het westen
10% en niet 90%.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:48 schreef Flow3r het volgende:
Er zijn zoveel dingen beter voor de mens, maar dat was niet waar het over ging; alcohol is onderhand een onderdeel van onze cultuur geworden, qat is dat niet.
90% van de Somaliers kunnen niet werken vanwege qat, dat geven ze zelf aan. In ons land waar de alcohol rijkelijk vloeit is 90% van de mensen prima in staat om te werken.
Groot verschil tussen alcohol en qat, lijkt me duidelijk.
Heb je hier een bron of onderbouwing van? Het lijkt mij grote onzin namelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:48 schreef Flow3r het volgende:
90% van de Somaliers kunnen niet werken vanwege qat, dat geven ze zelf aan. In ons land waar de alcohol rijkelijk vloeit is 90% van de mensen prima in staat om te werken.
Groot verschil tussen alcohol en qat, lijkt me duidelijk.
Goh daarom zijn er zoveel werkelozen en mensen in de bijstand/ ww enz... Ow nee dat is maar 10% van de populatie volgens jou.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:48 schreef Flow3r het volgende: In ons land waar de alcohol rijkelijk vloeit is 90% van de mensen prima in staat om te werken.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:18 schreef Flow3r het volgende:
eh, nee, we verbieden qat en de Somaliers vertrekken naar Engeland
Ja und? Toen ik nog dicht bij Galgenwaard woonde stonden er op wedstrijddagen ook overal auto's geparkeerd in de omringende wijk. Om die reden iets verbieden is echt debiel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:12 schreef t-8one het volgende:
Nog even de reden van het verbod:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)j-met-qatverbod.html
Oh nee,slechts 80 % zit aan de qat en bijna allemaal hebben ze een uitkeringquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heb je hier een bron of onderbouwing van? Het lijkt mij grote onzin namelijk.
quiz, coquilles, quatsch, squash, jaquet, petanque...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:04 schreef El_Matador het volgende:
Zou je QAT nog wel mogen leggen in Wordfeud? Het is één van de weinige woorden die ik ken met een Q.
Want die zijn allemaal verslaafd aan alcohol en dat is de reden dat ze niet kunnen werken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goh daarom zijn er zoveel werkelozen en mensen in de bijstand/ ww enz... Ow nee dat is maar 10% van de populatie volgens jou.
Geen stijl/powned filmpjes als serieus bewijs willen aanvoeren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh nee,slechts 80 % zit aan de qat en bijna allemaal hebben ze een uitkering![]()
Ik zou het niet weten, jij beweert dat 90% van de autochtone nederlandse bevolking in staat is om te werken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Want die zijn allemaal verslaafd aan alcohol en dat is de reden dat ze niet kunnen werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |