abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106640684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zoals alcohol?
Zoals XTC, cannabis, ketamine, dopamine, paddo's en LSD? Leuker en minder schadelijk dan alcohol.
pi_106640702
Wat wordt alles en iedereen weer over 1 kam geschoren. Er zijn heel veel mensen die drugs en/of alcohol gebruiken. Als ik sommige mensen in dit topic mag geloven zijn dat allemaal niet functionerende niksnutten die alleen maat teren op de maatschappij.
Tsjah, als dat de manier van discussiëren is kan je dit topic net zo goed gelijk dicht gooien.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:10:02 #228
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_106640734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Alcohol behoort met heroïne en cocaïne tot de meest schadelijke drugs. XTC, cannabis, ketamine, dopamine, paddo's en LSD zijn verreweg minder schadelijk dan alcohol.
Alcohol is net zo verslavend als coke, maar van alcohol ga je eerder dood.

Het RIVM zet alcohol in de zwaarste categorie, en coke in de middencategorie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_106640786
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Yup.
Verander even je avatar. George Carlin bij jouw posts is geen gezicht. Of je trolt aardig, dat kan ook.

quote:
Niet zoveel. Paar boten die brandstof verbruiken.
10 miljoen huishoudens binnenvallen met drugshonden, helemaal uitpluizen en alle drugs vernietigen. En dan ben je er nog steeds niet.

quote:
Je denkt dat een drug de enige manier is om je wekelijkse werkdruk/stress van je af te schudden?
Niet de enige. Wel een veelgebruikte.

Wat is er mis met spacende mensen op een zelfgekozen feest?

Ik heb meer last van skateboarders in de stad en zelfs die mogen van mij lekker hun gang gaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:12:11 #230
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_106640812
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Met alcohol op kan je in ieder geval nog seks met die vrouwen hebben.
probeer het eens met XTC ;)
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_106640821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Met alcohol op kan je in ieder geval nog seks met die vrouwen hebben.
Met X + wiet ook. :9

En dat is nog veul lekkerder ook.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_106640879
Ik heb m'n dierbare zwager van jonge roker tot blower tot heftig verslaafd zien raken aan hard drugs door "vrienden" die hem aanzetten tot meer en meer.

En dat is een weg die velen zullen gaan.

Ook al denken ze zelf er allemaal natuurlijk heel anders over.

"Ze houden het zelf wel in de gaten , gaan niet verslaafd raken" maken ze zichzelf wijs.

Dat deed hij ook.

Gelukkig is hij al een paar jaar clean en heeft weer toekomst en fijne baan.

Maar als ik hem nu over de bewuste periode hoor , dan blijft er echt wel heel erg weinig gezellige romantiek over.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:14:42 #233
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106640909
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:08 schreef Xa1pt het volgende:
Alcohol behoort met heroïne en cocaïne tot de meest schadelijke drugs. XTC, cannabis, ketamine, dopamine, paddo's en LSD zijn verreweg minder schadelijk dan alcohol.
Kunnen mensen die bewerig over de schadelijkheid van alcohol nu eens eindelijk onderbouwen? Ik snap niet waar dat fabeltje vandaan komt. Om verslaafd te raken aan alcohol (wat dan inderdaad een heftige lichamelijke verslaving wordt) moet je er erg regelmatig erg veel van drinken. Het overgrote deel van de gebruikers doet dat niet. Mensen kunnen kennelijk niet het onderscheid zien tussen hoe heftig een daadwerkelijke verslaving is (die is heftig bij alcohol), en hoe snel je verslaafd raakt (dat is bij alcohol gewoon minder snel). Je raakt sneller verslaafd aan koffie, alleen is het afkicken daar weer een stuk minder heftig. Er zijn relatief t.o.v. het aantal gebruikers gewoon HEEL weinig alcoholverslaafden.

Om verslaafd te raken aan coke heb je veel minder nodig, laat staan heroine.

XTC e.d. zijn gewoon randgevallen en vind ik aan de ene kant niet te vergelijken met heroine, maar aan de andere kant ook niet met wiet. Dat is een enorm grijs gebied dat me ook niet enorm interesseert (laat ik het zo zeggen; als XTC gelegaliseerd wordt spring ik niet op de barrikaden).
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:15:23 #234
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_106640944
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verander even je avatar. George Carlin bij jouw posts is geen gezicht. Of je trolt aardig, dat kan ook.

Want om iemand te waarderen moet je elke mening met hem delen?
Hoezo kort door de bocht...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Moderator dinsdag 10 januari 2012 @ 14:17:21 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_106641026
Wat ik me afvraag.
Deze Somaliers komen naar Nederland omdat ze hier een beter bestaan op willen bouwen. Waarom blijven ze dan zo lethargisch hangen en niksdoen en die troep kauwen? Ze willen toch graag hun kinderen een beter leven geven?
Waarom moet Nederland deze mensen die zelf geen enkel initiatief nemen in hun gewoonte faciliteren?
pi_106641054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kunnen mensen die bewerig over de schadelijkheid van alcohol nu eens eindelijk onderbouwen? Ik snap niet waar dat fabeltje vandaan komt.
Van het RIVM.

quote:
Om verslaafd te raken aan alcohol (wat dan inderdaad een heftige lichamelijke verslaving wordt) moet je er erg regelmatig erg veel van drinken. Het overgrote deel van de gebruikers doet dat niet. Mensen kunnen kennelijk niet het onderscheid zien tussen hoe heftig een daadwerkelijke verslaving is (die is heftig bij alcohol), en hoe snel je verslaafd raakt (dat is bij alcohol gewoon minder snel).
Ja, het RIVM zit te slapen. :O

quote:
Er zijn relatief t.o.v. het aantal gebruikers gewoon HEEL weinig alcoholverslaafden.
Bron?
pi_106641140

"Ze houden het zelf wel in de gaten , gaan niet verslaafd raken" maken ze zichzelf wijs.

---

Dat is natuurlijk heel sneu van je vriend, maar uiteindelijk is maar 2 tot 4% van de Nederlanders verslaafd aan drugs, terwijl er veel meer drugs gebruiken. Wie heeft er wel eens niet geblowd?
Ik ben 23 jaar, heb sinds mijn 16e recreatief verschillende soorten drugs gebruikt. Ik heb nooit last van slechte effecten gehad, ik geniet er gewoon van eens in de zoveel tijd. Alcohol is vele malen slechter dan drugs zoals wiet.

En over alcohol... het is niet de verslaving wat het erg zou maken, maar het feit dat alcohol gewoon ontzettend ongezond is, als je meer drinkt dan één glas wijn per dag. Dikmakend, zet aan tot hart- en vaatziekten, doodt hersencellen, noem maar op.
pi_106641192
quote:
XTC e.d. zijn gewoon randgevallen en vind ik aan de ene kant niet te vergelijken met heroine, maar aan de andere kant ook niet met wiet. Dat is een enorm grijs gebied dat me ook niet enorm interesseert (laat ik het zo zeggen; als XTC gelegaliseerd wordt spring ik niet op de barrikaden).
XTC is minder verslavend dan wiet.

pi_106641195
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Prima, op een apart eilandje. Ik wil stufkikkers zoals jij en andere verslaafden niet in de samenleving hebben. Ze flippen op mijn geld en hebben 0,0 toegevoegde waarde
Geweldig idee, iedereen uit de samenleving verwijderen die geen 'toegevoegde waarde' heeft :')
pi_106641233
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik me afvraag.
Deze Somaliers komen naar Nederland omdat ze hier een beter bestaan op willen bouwen. Waarom blijven ze dan zo lethargisch hangen en niksdoen en die troep kauwen? Ze willen toch graag hun kinderen een beter leven geven?
Waarom moet Nederland deze mensen die zelf geen enkel initiatief nemen in hun gewoonte faciliteren?
Ik keur het niet goed, maar kan me wel voorstellen dat als je bent opgegroeid in -fokking- Somalië, je sowieso niet zoveel zin meer hebt. ;)

pi_106641272
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Want om iemand te waarderen moet je elke mening met hem delen?
Hoezo kort door de bocht...
De liberale visie t.a.v. drugs van Carlin kan je moeilijk los zien van de persoon. Waarom ben jij zo anti-ALLE-drugs (ook alcohol?)?

pi_106641304
quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik me afvraag.
[/quote]

Vraag ik me ook af.

Zegt wat over de aard van het beestje vrees ik.
pi_106641312
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:19 schreef TheHappyPrince het volgende:

---

Dat is natuurlijk heel sneu van je vriend, maar uiteindelijk is maar 2 tot 4% van de Nederlanders verslaafd aan drugs, terwijl er veel meer drugs gebruiken. Wie heeft er wel eens niet geblowd?
Ik ben 23 jaar, heb sinds mijn 16e recreatief verschillende soorten drugs gebruikt. Ik heb nooit last van slechte effecten gehad, ik geniet er gewoon van eens in de zoveel tijd. Alcohol is vele malen slechter dan drugs zoals wiet.

En over alcohol... het is niet de verslaving wat het erg zou maken, maar het feit dat alcohol gewoon ontzettend ongezond is, als je meer drinkt dan één glas wijn per dag. Dikmakend, zet aan tot hart- en vaatziekten, doodt hersencellen, noem maar op.
Op XTC, wiet of paddo's zul je geen mensen gaan aanvallen. Agressie komt simpelweg niet in je op.

Zet dat tegenover alcohol. -O-

pi_106641381
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op XTC, wiet of paddo's zul je geen mensen gaan aanvallen. Agressie komt simpelweg niet in je op.

Geloof je het zelf?
pi_106641393
Heb laatst nog MDMA genomen, was geniaal. Ik zou in zo'n staat op niemand boos kunnen zijn, laat staan dat ik iets zou willen kapotmaken.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:26:59 #246
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_106641409
quote:

[..]

Kunnen mensen die bewerig over de schadelijkheid van alcohol nu eens eindelijk onderbouwen?
Er staan linkjes, maar je hebt er al blijk van gegevens slecht thuis te zijn in wetenschap.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_106641411
Geloof je het zelf?

---

Heb je het wel eens gehad? Het antwoord is driewerf ja.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:27:17 #248
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_106641421
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De liberale visie t.a.v. drugs van Carlin kan je moeilijk los zien van de persoon.
Maakt dat wat uit? Ik kijk ook graag naar Youp en Herman Finkers, 2 die mij te links zijn op sociaal vlak. Ik kijk enkel niet zo bekrompen naar een persoon. Een mens heeft meer facetten.
quote:
Waarom ben jij zo anti-ALLE-drugs (ook alcohol?)?
Lijkt me duidelijk.
De grotere problemen met die rotzooi overschaduwen die paar recreanten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_106641477
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
- heb jij deze 3 middelen al eens geprobeerd?
- heb jij wel eens tussen (andere) spacers gestaan? En wel eens een drankje van een ander omgestoten? "Ah nee, joh, geeft niks, we zijn allemaal onhandig nu, geniet van je space!"
- heb jij statistieken voorhanden van criminaliteit door personen onder invloed van een van deze 3 veelgebruikte genotsmiddelen?

pi_106641504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk.
De grotere problemen met die rotzooi overschaduwen die paar recreanten.
Dat kun je dan vast onderbouwen met gedegen onderzoeken. Ik ben benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')