Episodesquote:Wildly famous mystery novelist Richard Castle (Nathan Fillion) is bored with his own success. Then he learns that a real-world copycat killer has started staging murder scenes depicted in his novels. Castle is questioned by NYPD Detective Kate Beckett (Stana Katic), a bright and aggressive detective who keeps her investigations under tight rein. Though they instantly clash, sparks of another sort also begin to fly, leading both to danger and a hint of romance as Castle steps in to help find the killer. And once that case is solved, he and Beckett build on their new relationship as they look to solve more strange homicides in New York - as much fun as one can have with death and murder.
Castle is kept grounded by his Broadway diva mother, Martha Rodgers (Susan Sullivan), and quick-witted teenage daughter Alexis (Molly Quinn). Also starring in the series are Ruben Santiago-Hudson as NYPD Captain Roy Montgomery, Tamala Jones as Medical Examiner Lanie Parish, Jon Huertas as NYPD Detective Javier Esposito and Seamus Dever as NYPD Detective Kevin Ryan.
"Castle" is produced by ABC Studios. Andrew Marlowe (writer, "Air Force One") serves as executive producer/writer, along with executive producers Armyan Bernstein, Barry Schindel, Rob Bowman (who also directed the pilot) and Laurie Zaks.
Linksquote:
[*] 16/03/2009 - Nanny McDead
[*] 09/03/2009 - Flowers For Your Grave
quote:
Het is wel grappig, in het echt zijn die 2 acteurs ook getrouwd.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:23 schreef Rick_Castle het volgende:
Ben benieuwd, promo zag er goed uit
Die MOET wel supertof worden jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef Rick_Castle het volgende:
Kan niet wachten op de noir aflevering
Dat doen ze knap ja, het gaat ook niet irriteren dat het nooit écht wat wordt. Misschien de laatste aflevering? (hopelijk duurt dat nog héél lang)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:26 schreef Nelson90 het volgende: de spanning tussen Castle en Beckett is altijd aanwezig, maar zeker niet te dominant.
Ja ik volg Bones ook..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Rick_Castle het volgende:
Volgt er hier ook iemand Bones trouwens en zoja welke van de 2 series vinden jullie beter?
Zeg, ik kijk geen promo's enzo, en dan wil ik ze ook niet echt tegenkomen in een topic hierquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef Rick_Castle het volgende:
Zo onzettend veel zin in die aflevering, promo's en alles wat ik er tot dusver over heb gelezen is echt heerlijk.
Ja volg Bones ook al volg ik Castle al langer. Bones nog niet zolang geleden begonnen met kijken en in 1 maand tijd 6 seizoenen erdoorheen geblazen. Bones is vaak vies, daar houd ik wel van. Erg visueel, bijvoorbeeld de aflevering met de body farm. De humor tussen bij de series is inderdaad erg verschillend al denk ik dat ik Bones net wat grappiger vind. Ik ben een man en ik ben echt gek van Stana Katic dus als ik daar op af moet gaan zou ik voor Castle gaan. De chemie tussen Beckett en Castle vind ik ook wat "echter" dan tussen Bones en Booth al is dat ook beter geworden nu ze al in seizoen 7 zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:56 schreef janeway het volgende:
[..]
Ja ik volg Bones ook..
Vind ze beiden erg leuk.. Ze zijn wel verschillend Bones heeft ook wel humor maar anders als bij Castle.. Ik vind bij Castle de kleine subtiele hints naar andere Series, Films ed erg leuk..
Volg je zelf Bones ook en wat vind jij er van?
Idd de chemie tussen Caskett is beter.. Bij Bones zijn ze nu een "stel" De smerigheid vind ik ook geweldig.. Kan gruwelen en erom lachen te gelijk, de Bodyfarm was idd geweldig.. Ik vind het beiden toffe series, en wacht nu enorm op de volgende aflevering van Castle waar ik al een preview van gezien heb..quote:Op zondag 29 januari 2012 02:23 schreef Rick_Castle het volgende:
[..]
Ja volg Bones ook al volg ik Castle al langer. Bones nog niet zolang geleden begonnen met kijken en in 1 maand tijd 6 seizoenen erdoorheen geblazen. Bones is vaak vies, daar houd ik wel van. Erg visueel, bijvoorbeeld de aflevering met de body farm. De humor tussen bij de series is inderdaad erg verschillend al denk ik dat ik Bones net wat grappiger vind. Ik ben een man en ik ben echt gek van Stana Katic dus als ik daar op af moet gaan zou ik voor Castle gaan. De chemie tussen Beckett en Castle vind ik ook wat "echter" dan tussen Bones en Booth al is dat ook beter geworden nu ze al in seizoen 7 zitten.
Ik had die spoiler-verslaving ook, maar merkte dat ik het leuker vond om te kijken zonder spoilersquote:Op zondag 29 januari 2012 02:16 schreef Rick_Castle het volgende:
Oké mijn excuses, nog niet zolang op FOK maar nu je het zegt. Had ik nog niet echt over nagedacht. In het vervolg zet ik die dingen in spoilertags! Ik ben zelf echt een spoiler addicht, alles wat er nieuw te lezen valt wil ik altijd meteen weten:P
Ja, ik probeer het ook zonder maar ik merk dat ik (ongemerkt) toch steeds weer die sites af ga. Heb twitter daarom al uitgezetquote:Op maandag 30 januari 2012 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had die spoiler-verslaving ook, maar merkte dat ik het leuker vond om te kijken zonder spoilers
ik kan em altijd pas op dinsdag kijken dus ik vind dinsdag goedquote:
quote:By the way, Ryan say 'Boy'oh'...boyo...Boy'oh...boyo...Boy'oh..boyoooh...Boy'oh...booyooh... Anyway..
Ja maar het waren de verkeerde!quote:
ja... Mja, toch leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar het waren de verkeerde!
kunnen ze alvast oefenenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Geweldige aflevering. Leuke twists. Dat ie zich ook versprak
Oh...dan ga ik denk ik maar even een weekje wachten....just in casequote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:24 schreef Saavedra het volgende:
Een part 1 vandaag, en een part 2 volgende week geloof ik. Ga zometeen maar eens kijken. Volgende week is het tweede deel weer Rob Bowman/Andrew W. Marlowe werk dus ik ben benieuwd..
Cliffhanger... of nie zo erg?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef jpg97 het volgende:
Eerste aflevering gezien en ik vond het .. mwoaaa... had er meer van verwacht.
Dat bedacht ik me dus ook. Vooral omdat een auto vaak nog even blijft drijven voordat ie daadwerkelijk onder water raakt. Deze ging direct als een baksteen naar beneden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:10 schreef Little_Acorn het volgende:
Leuke aflevering.
Wat me wel opviel is dat de auto wel erg snel zonk ondanks dat er nog vrij veel lucht in zat.
Niet juist verder weg na afgelopen ep?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:28 schreef Rick_Castle het volgende:
Volgt er nog wel iemand Castle hier? De laatste paar episodes waren goed en vooral die van gisteren vond ik erg chill. Caskett komt nu toch wel dichtbij, misschien al einde van het seizoen?
En die blikken als ze werden gestoord in hun gesprek iedere keer, ze hebben echt een chemie zoals Bruce Willis en Cybill Shepherd hadden in Moonlighting vroeger..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef merry77 het volgende:
vond laatste wel sterk met hier en daar een flinke Becket-Castle relatie dingetjes erin.
Zoals Castle die realiseert dat Kate wel degelijk alles gehoord heeft.
Eerst het dieptepunt voor het hoogtepunt met de relatie.
And we all know how that turned out.....quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En die blikken als ze werden gestoord in hun gesprek iedere keer, ze hebben echt een chemie zoals Bruce Willis en Cybill Shepherd hadden in Moonlighting vroeger..
Nee nee nog drie afleveringen. Maar ik heb niet de illusie dat de twee komende episodes opeens veel spektakel gaan biedenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef merry77 het volgende:
wat?? nu alweer aan de seizoenfinale aflevering???
Maar hoe moet het dan met je usernamequote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat een bagger. Castle is echt een klein kindDe schrijvers verneuken die hele serie zo op deze manier. Ze zitten toch niet meer op high school ofzo
Wat tergend langzaam allemaal. Anyway, wat ik heb gelezen qua spoilers beloofd er nog wel wat moois te gaan gebeuren en ik laat Castle niet zomaar vallen maar nog een seizoen dit gezever en ik ben er wel klaar mee denk ik.
Rick Castle was in serie 1 al een klein kind...quote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat een bagger. Castle is echt een klein kindDe schrijvers verneuken die hele serie zo op deze manier. Ze zitten toch niet meer op high school ofzo
Wat tergend langzaam allemaal. Anyway, wat ik heb gelezen qua spoilers beloofd er nog wel wat moois te gaan gebeuren en ik laat Castle niet zomaar vallen maar nog een seizoen dit gezever en ik ben er wel klaar mee denk ik.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef Aestivate het volgende:
Haha briljante EP! Regelmatig hardop gelachen om die Slaughter.
Ik vind het juist altijd wel "echt" doen overkomen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Saavedra het volgende:
Baldwin en Fillion hebben zo veel meer chemie dan Katic en Fillion
Was idd helemaal geweldig, hoe Alexis als een soort van matrix-catwoman uit het plafond kwam zeilen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk Castle niet om de geloofwaardige verhaallijnende make-up was echt gaaf gedaan, ik heb me priima vermaakt en Castle en Beckett maken vooruitgang met wat er gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het had zo uit een van de Castle boeken kunnen komen, die hebben ook altijd wel een lekkere dampende scene er in zitten..quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:48 schreef Sasman het volgende:
Wat een seizoensfinale. Die laatste scene's.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:55 schreef Radobe het volgende:
It's official. Castle has been renewed for a 5th season!
via facebook-page van Castle
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:55 schreef Radobe het volgende:
It's official. Castle has been renewed for a 5th season!
via facebook-page van Castle
Speaking of Castle boeken, er is ook een vierde Nikki Heat boek aangekondigd, Frozen Heat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het had zo uit een van de Castle boeken kunnen komen, die hebben ook altijd wel een lekkere dampende scene er in zitten..
Dit is het USA topic, ik denk dat niemand op tv kijkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zit ik nou naar nieuwe afleveringen te kijken op sbs? (Volgens IMDB niet, maar ken deze nog niet. 1vd weinige series die ik niet DL dus..)
Ik ben zo iemand die wel naar castle op Sbs kijkt. Gewoon iedere week braaf voor de tv om een aflevering te kijken. Het is telkens weer een uitdaging of ik het geduld kan opbrengen om de aflevering af te wachten en niet te downloaden. Donderdagavond is voor mij Castle&The mentalist-avond. Yeejj!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dit is het USA topic, ik denk dat niemand op tv kijkt.
Dat geduld heb ik nooit. Dus ik kijk alleen nederlandse programma's live.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:55 schreef angela_love het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die wel naar castle op Sbs kijkt. Gewoon iedere week braaf voor de tv om een aflevering te kijken. Het is telkens weer een uitdaging of ik het geduld kan opbrengen om de aflevering af te wachten en niet te downloaden. Donderdagavond is voor mij Castle&The mentalist-avond. Yeejj!
Ze zijn leuk als je de serie niet kent, vlot geschreven met nog best wel een aardig plot. De opvolgende delen worden ook beter vind ik persoonlijk (ook langer qua aantal bladzijden), en reviews op oa amazon zijn ook redelijk positief. Maar als je de serie volgt is het nog wat leuker, dat wel. Ben benieuwd trouwens, het 4e deel is vorige week verzonden door Amazon, dat verwacht ik komende week wel in de brievenbus..quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef Frag_adder het volgende:
Zijn de boeken echt goed of vooral leuk als je de serie kent?
Ach ja, ik hoop dat het seizoen snel begint!
De trailer was al erg leuk.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Nelson90 het volgende:
Goede aflevering waardoor ik er meteen weer helemaal in zit.
Stana Katic lijkt er zelfs elk jaar nog beter uit te gaan zien
Sorry, te druk deze weekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:20 schreef 67Impala het volgende:
Dit is niet echt een aflevering met die hard kijkers geloof ikaflevering is alweer 4 dagen geleden geaired en 0 reacties
![]()
ontopic: Weer een leuke aflevering, jaloezie ten top
Inderdaad! Dit seizoen is tot nu toe zeer vermakelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef 67Impala het volgende:
Leuke aflevering weer van de week! Murder in the Hamptons
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:04 schreef janeway het volgende:
Ik vind het geweldig, ook die woordgrappen alla casket die al jaren over het internet een en weer schieten en ijskoud gebruiken.. Humor
Ik was aan het kijken samen met mijn vriend en toen ze het erover hadden zei ik 'casket' voordat ze het in de serie zeiden. Mijn vriend keek me heel vreemd aan daarna...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:04 schreef janeway het volgende:
Ik vind het geweldig, ook die woordgrappen alla casket die al jaren over het internet een en weer schieten en ijskoud gebruiken.. Humor
Vandaag een luchtige aflevering en toch ook weer heel sterk. Erg leuke setting weer, Nebula 9quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:42 schreef Saavedra het volgende:
Nou, ik vond deze toch een stuk minder dan die van twee weken geleden. Die vond ik echt erg leuk, luchtig is Castle op zijn sterkst. Niet als alles heel zwaar moet worden aangezet.
En de naam van de Captain had ook wel veel weg van Mal. En 'that Josh Whedon show'.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef janeway het volgende:
Erg leuk weer. Ook de referenties naar firefly geweldig.. 1 seizoen, maar 12 afleveringen, opnieuw uitbrengen, film van maken geweldig..
Ja goed hequote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En de naam van de Captain had ook wel veel weg van Mal. En 'that Josh Whedon show'.
hahaha, die was idd top....als Castle dat muziekje nadoetquote:Op donderdag 15 november 2012 22:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Vond dat juist wel grappig.
En Castle die de muzikale ondersteuning doet![]()
![]()
Ze maakte toch ook een referentie naar taken in de aflevering (Volgens mij Ryan wanneer hij hoort dat Castle naar Parijs is)quote:Op zondag 3 maart 2013 09:55 schreef Pek het volgende:
Het is wel een 1 op 1 copie van de film "Taken", was dat ook niet in Parijs?Alleen heeft Castle niet de skillset van Liam Neeson, maar zijn vader gelukkig wel.
![]()
Ik vond het wat over the top allemaal, maar wel leuk dat Alexis eens wat meer te doen kreeg.
Om eerlijk te zijn interesseert Castle's familie me eigenlijk niks. Alleen maar aanstellerij zonder inhoud, normaal als ik kijk en een scene met Castle en zijn moeder of dochter thuis, dan skip ik tot er weer wat gebeurt. Nu Beckett daar soms ook is is dat lastiger maar ik heb nooit gevoeld dat ik wat heb gemist.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:55 schreef Pek het volgende:
Ik vond het wat over the top allemaal, maar wel leuk dat Alexis eens wat meer te doen kreeg.
Ik vond deze ook erg leuk. Leuke horrorverwijzingen. 'No reception'. 'Cabin in the woods'.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:13 schreef Saavedra het volgende:
Ik heb het juist precies andersom, ik vind zulke luchtige afleveringen altijd het vermakelijkst. Ik kijk Castle toch vooral daarvoor, ik vind het niet heel bijzonder als ze heel serieus echte drama willen maken. Dat hele verhaal met die Becket en haar moeder interesseert me ook geen fluit meer.
Dit. Heb hem daarnet bekeken. Wat een aflevering.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef pikinhand het volgende:
Net de laatste aflevering gezien.. ik moet zeggen, wow... dat had ik echt totaal niet verwacht dat dat zou gebeuren. Een van de beste tv serie afleveringen die ik de laatste jaren heb gezien.
Andere series? Ik heb nog nooit een serie met flashbacks gezien. Vond 'm niet zo geweldig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:13 schreef Arn0 het volgende:
Heerlijke aflevering, mooie herinnering waarom ik zo van Castle (de serie) hou. En andere series doen elk seizoen twee flashbackafleveringen, dit was de eerste van de hele reeks geloof ik en dan nog was het merendeel nieuw materiaal.
Helemaal mee eens, heel mooie aflevering. Meningen zijn verdeeld zie ik, vond deze wel weer Castle sterk ondanks dat je het inderdaad wel eens tegenkomt in andere series.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:13 schreef Arn0 het volgende:
Heerlijke aflevering, mooie herinnering waarom ik zo van Castle (de serie) hou. En andere series doen elk seizoen twee flashbackafleveringen, dit was de eerste van de hele reeks geloof ik en dan nog was het merendeel nieuw materiaal.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:48 schreef Jill-RMC het volgende:
"We both deserve more"
![]()
Dusss... wanneer begint seizoen 6?
quote:SEASON PREMIERE MONDAY SEP 23 10|9c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Max23 het volgende:
Deze serie wordt steeds beter. En Beckett wordt steeds knapper
Grappig, ik wou net hetzelfde in dit topic vermelden. Wat een afleveringquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:31 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk dat ik een nieuwe favoriete aflevering heb
Mooie aflevering inderdaad. Dat die koffievlek identiek werd aan de eerder gevonden foto is anders niet echt met logica te verklaren. Wel grappig dat juist Tim Russ (Tuvok) in een aflevering over de toekomst zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Grappig, ik wou net hetzelfde in dit topic vermelden. Wat een afleveringEn in het verleden was er op het einde van een conceptaflevering als dit altijd een logische verklaring, maar dit keer gelukkig niet, dat maakte het perfect.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef Max23 het volgende:
Wat een aflevering![]()
Eindelijk alle verhaallijnen afgerond en van die rot-senator af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:40 schreef Max23 het volgende:
Hmm, seizoenscliffhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef merry77 het volgende:
Inderdaad, grrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:47 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:59 schreef merry77 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef merry77 het volgende:
Inderdaad, grrrr.Volgens tv.com is Castle verlengdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
http://www.tv.com/news/wh(...)dition-139277541628/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
De eerste aflevering waar ik me gruwelijk heb zitten ergeren...Ja hij staat ook niet onder schot ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan dat van die man bij die caravan...
In hun database hebben ze die eerste kerel staan als eigenaar en daarna is er opeens die andere kerel die dan opeens in hun systeem staat.
Niet dat ze zien nee, maar om dan direct tot die conclusie te springen terwijl je die man al 7 jaar persoonlijk kent? Ik vond het een hele onlogische zet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:54 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja hij staat ook niet onder schot ofzo
En wat willen ze er dan mee bereiken...?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet dat ze zien nee, maar om dan direct tot die conclusie te springen terwijl je die man al 7 jaar persoonlijk kent? Ik vond het een hele onlogische zet.
Dat andere kwam omdat het systeem gehacked was, daar zat nog enigszins logica achter.
een heel seizoen zonder fillion zou een te grote gok zijn geweest denk ik, maar had het graag wat langer dan 1 aflevering zien duren... ze hebben nu 3 maanden behandeld in de eerste epquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:29 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En wat willen ze er dan mee bereiken...?
Was leuker als ze een heel seizoen hem kwijt waren ofzo
Oh en ook nog het stukje waarin ze denken dat hij in die auto zit die geplet is...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
een heel seizoen zonder fillion zou een te grote gok zijn geweest denk ik, maar had het graag wat langer dan 1 aflevering zien duren... ze hebben nu 3 maanden behandeld in de eerste ep
Dat met die auto was inderdaad wel te triest voor woorden en hoe Beckett op die brandende auto afrende in haar jurkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Oh en ook nog het stukje waarin ze denken dat hij in die auto zit die geplet is...
En dan stoppen ze met de hele zoektocht, gaan ze naar het bureau en iedereen stopt met het zoeken waar ze heen zouden kunnen zijn gegaan.
Alhoewel ik het nog steeds een leuke serie vind, is het na zeven seizoen eigenlijk ook wel prima geweest. Wat ik wel jammer vind is dat ze er op deze manier geen mooi einde aan kunnen maken, als dit waar is wordt het of stoppen met een aflevering die niet als finale bedoeld is of alsnog een nieuw seizoen met offscreen wijzigingen..quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:59 schreef Max23 het volgende:
Hmm, dit gaat zo niet lang meer duren natuurlijk
Toekomst televisieserie Castle onzeker
De afgelopen aflevering was wel erg goed, eindelijk weer verder met het verhaal van Castle's verdwijningquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alhoewel ik het nog steeds een leuke serie vind, is het na zeven seizoen eigenlijk ook wel prima geweest. Wat ik wel jammer vind is dat ze er op deze manier geen mooi einde aan kunnen maken, als dit waar is wordt het of stoppen met een aflevering die niet als finale bedoeld is of alsnog een nieuw seizoen met offscreen wijzigingen..
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef biertapper het volgende:
http://deadline.com/2015/(...)season-8-1201425016/
SBS loopt gelijk met Amerika jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:04 schreef Postbus100 het volgende:
Zijn ze op sbs6 momenteel bezig met het nieuwste seizoen? Kate wordt gevraagd als senator.
goed nieuws, maar het is dan wel aannemelijk dat S08 het laatste seizoen zal gaan zijn vrees ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef biertapper het volgende:
http://deadline.com/2015/(...)season-8-1201425016/
Ah, bedankt. Maar toch was ik gisteren een beetje verward. Aan de ene kant spraken ze van man/vrouw, aan de andere kant leek hun relatie nog heel pril (de baas wist het nog niet). Terwijl ik weet dat een van de laatste seizoenen de trouwdag was aangebroken. Vaag...quote:
Waar?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:35 schreef Max23 het volgende:
Wat een spannende openingsaflevering van het nieuwe seizoen
Ik kijk ze altijd online (via streams etc.)quote:
De 2e aflevering is anders ook top! Wauw!quote:Op woensdag 23 september 2015 14:35 schreef Max23 het volgende:
Wat een spannende openingsaflevering van het nieuwe seizoen
Dit kan weleens uitgroeien tot het beste seizoenquote:Op woensdag 30 september 2015 00:17 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
De 2e aflevering is anders ook top! Wauw!
Nou, dat is het einde voor Castle dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:33 schreef biertapper het volgende:
http://www.tvguide.com/news/stana-katic-is-leaving-castle/
![]()
![]()
pff, stop er dan gelijk maar helemaal mee.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:33 schreef biertapper het volgende:
http://www.tvguide.com/news/stana-katic-is-leaving-castle/
![]()
![]()
Zal nog een seizoen doormodderen worden met Castle's PI Agency gok ik.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef byah het volgende:
[..]
pff, stop er dan gelijk maar helemaal mee.
En het hoge woord is eruit, ze stoppen er inderdaad mee.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef byah het volgende:
[..]
pff, stop er dan gelijk maar helemaal mee.
Dit dus, einde was leuk qua verhaallijn, maar grote sof..quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:17 schreef byah het volgende:
Het einde gezien, maar damn wat was dat afgeraffeld zeg, totaal Castle onwaardig
Nouja, hoewel kort en er achteraan geplakt was er tenminste een einde...quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dit dus, einde was leuk qua verhaallijn, maar grote sof..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |