quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:55 schreef Radobe het volgende:
It's official. Castle has been renewed for a 5th season!
via facebook-page van Castle
Speaking of Castle boeken, er is ook een vierde Nikki Heat boek aangekondigd, Frozen Heat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het had zo uit een van de Castle boeken kunnen komen, die hebben ook altijd wel een lekkere dampende scene er in zitten..
Dit is het USA topic, ik denk dat niemand op tv kijkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zit ik nou naar nieuwe afleveringen te kijken op sbs? (Volgens IMDB niet, maar ken deze nog niet. 1vd weinige series die ik niet DL dus..)
Ik ben zo iemand die wel naar castle op Sbs kijkt. Gewoon iedere week braaf voor de tv om een aflevering te kijken. Het is telkens weer een uitdaging of ik het geduld kan opbrengen om de aflevering af te wachten en niet te downloaden. Donderdagavond is voor mij Castle&The mentalist-avond. Yeejj!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dit is het USA topic, ik denk dat niemand op tv kijkt.
Dat geduld heb ik nooit. Dus ik kijk alleen nederlandse programma's live.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:55 schreef angela_love het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die wel naar castle op Sbs kijkt. Gewoon iedere week braaf voor de tv om een aflevering te kijken. Het is telkens weer een uitdaging of ik het geduld kan opbrengen om de aflevering af te wachten en niet te downloaden. Donderdagavond is voor mij Castle&The mentalist-avond. Yeejj!
Ze zijn leuk als je de serie niet kent, vlot geschreven met nog best wel een aardig plot. De opvolgende delen worden ook beter vind ik persoonlijk (ook langer qua aantal bladzijden), en reviews op oa amazon zijn ook redelijk positief. Maar als je de serie volgt is het nog wat leuker, dat wel. Ben benieuwd trouwens, het 4e deel is vorige week verzonden door Amazon, dat verwacht ik komende week wel in de brievenbus..quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef Frag_adder het volgende:
Zijn de boeken echt goed of vooral leuk als je de serie kent?
Ach ja, ik hoop dat het seizoen snel begint!
De trailer was al erg leuk.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Nelson90 het volgende:
Goede aflevering waardoor ik er meteen weer helemaal in zit.
Stana Katic lijkt er zelfs elk jaar nog beter uit te gaan zien
Sorry, te druk deze weekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:20 schreef 67Impala het volgende:
Dit is niet echt een aflevering met die hard kijkers geloof ikaflevering is alweer 4 dagen geleden geaired en 0 reacties
![]()
ontopic: Weer een leuke aflevering, jaloezie ten top
Inderdaad! Dit seizoen is tot nu toe zeer vermakelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef 67Impala het volgende:
Leuke aflevering weer van de week! Murder in the Hamptons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |