abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133372195
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:54 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Grappig, ik wou net hetzelfde in dit topic vermelden. Wat een aflevering _O_ En in het verleden was er op het einde van een conceptaflevering als dit altijd een logische verklaring, maar dit keer gelukkig niet, dat maakte het perfect.
Mooie aflevering inderdaad. Dat die koffievlek identiek werd aan de eerder gevonden foto is anders niet echt met logica te verklaren. Wel grappig dat juist Tim Russ (Tuvok) in een aflevering over de toekomst zit.
pi_133373509
Leuke aflevering weer. Hij is terug _O_
  dinsdag 19 november 2013 @ 17:42:25 #228
147091 janeway
live long and prosper
pi_133416897
Ik kwam Nathan fillion tegen in Percy Jackson, daar speelt ie Hermes. Percy Jackson en Annabeth hebben een dialoog en vullen elkaar zinnen aan. Zegt Fillion wat leuk jullie vullen elkaars zinnen aan. Later heeft ie het over een tv show dat na 1 seizoen van de buis is gehaald terwijl er veel aanhangers zijn.. Hahaha erg leuk weer.
Deze castle ga ik snel even kijken
pi_137390779
Wat een spannende aflevering was dat zondag _O_
pi_137904029
Ik begin nu aan de aflevering van vandaag :)
pi_139621086
Wat een aflevering _O_

Eindelijk alle verhaallijnen afgerond en van die rot-senator af :W
pi_139630583
Inderdaad wat een geweldige aflevering.
Hoopte dat het niet tot een cliff hanger zou komen. Gelukkig niet.

Inderdaad, eindelijk closure.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef Max23 het volgende:
Wat een aflevering _O_

Eindelijk alle verhaallijnen afgerond en van die rot-senator af :W
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_139897643
Hmm, seizoenscliffhanger }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139921208
Inderdaad, grrrr.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:40 schreef Max23 het volgende:
Hmm, seizoenscliffhanger }:|

SPOILER
pi_139935389
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef merry77 het volgende:
Inderdaad, grrrr.
SPOILER
[..]

SPOILER
pi_139940839
SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 06:47 schreef Bladblaadje het volgende:

[..]

SPOILER
pi_139942202
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:59 schreef merry77 het volgende:
SPOILER
[..]

SPOILER
pi_140263580
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef merry77 het volgende:
Inderdaad, grrrr.
SPOILER
[..]

Volgens tv.com is Castle verlengd :)
http://www.tv.com/news/wh(...)dition-139277541628/
pi_145064693
Aparte, maar toffe seizoensopening ^O^
pi_145083126
Wat? Is het nieuwe seizoen alweer begonnen? Waar te zien?
Somebody that I used to know
pi_145091820
De eerste aflevering waar ik me gruwelijk heb zitten ergeren...

SPOILER
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145092061
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
De eerste aflevering waar ik me gruwelijk heb zitten ergeren...

SPOILER
Ja hij staat ook niet onder schot ofzo :P

En dan dat van die man bij die caravan...
In hun database hebben ze die eerste kerel staan als eigenaar en daarna is er opeens die andere kerel die dan opeens in hun systeem staat.
pi_145092406
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:54 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Ja hij staat ook niet onder schot ofzo :P

Niet dat ze zien nee, maar om dan direct tot die conclusie te springen terwijl je die man al 7 jaar persoonlijk kent? Ik vond het een hele onlogische zet.

Dat andere kwam omdat het systeem gehacked was, daar zat nog enigszins logica achter.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145093217
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Niet dat ze zien nee, maar om dan direct tot die conclusie te springen terwijl je die man al 7 jaar persoonlijk kent? Ik vond het een hele onlogische zet.

Dat andere kwam omdat het systeem gehacked was, daar zat nog enigszins logica achter.
En wat willen ze er dan mee bereiken...?
Was leuker als ze een heel seizoen hem kwijt waren ofzo :P

En die moeder en dochter doen alsof alles weer normaal is ofzo... :S
pi_145093278
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:29 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

En wat willen ze er dan mee bereiken...?
Was leuker als ze een heel seizoen hem kwijt waren ofzo :P
een heel seizoen zonder fillion zou een te grote gok zijn geweest denk ik, maar had het graag wat langer dan 1 aflevering zien duren... ze hebben nu 3 maanden behandeld in de eerste ep :')
pi_145093339
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

een heel seizoen zonder fillion zou een te grote gok zijn geweest denk ik, maar had het graag wat langer dan 1 aflevering zien duren... ze hebben nu 3 maanden behandeld in de eerste ep :')
Oh en ook nog het stukje waarin ze denken dat hij in die auto zit die geplet is... :')
En dan stoppen ze met de hele zoektocht, gaan ze naar het bureau en iedereen stopt met het zoeken waar ze heen zouden kunnen zijn gegaan.
pi_145099001
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Oh en ook nog het stukje waarin ze denken dat hij in die auto zit die geplet is... :')
En dan stoppen ze met de hele zoektocht, gaan ze naar het bureau en iedereen stopt met het zoeken waar ze heen zouden kunnen zijn gegaan.
Dat met die auto was inderdaad wel te triest voor woorden en hoe Beckett op die brandende auto afrende in haar jurk :')

Dat andere vond ik niet zo erg. Als iemand twee maanden vermist is en je die ineens een zak geld ziet dumpen is toch vreemd. Tel daar de tent met zijn bezittingen erin erbij..
pi_146601925
Eindelijk toch getrouwd ^O^
pi_149765310
Het doorlopende verhaal van de afgelopen 2 afleveringen was erg spannend. Blij dat ze na al die seizoenen eindelijk van die moordenaar af zijn.
pi_149816482
was ik even blij dat ik de laatste 2 afleveringen in 1x kon zien vanwege tijdgebrek (en dus niet een week tegen een cliffhanger aan hoefde te kijken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')