Mooie aflevering inderdaad. Dat die koffievlek identiek werd aan de eerder gevonden foto is anders niet echt met logica te verklaren. Wel grappig dat juist Tim Russ (Tuvok) in een aflevering over de toekomst zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Grappig, ik wou net hetzelfde in dit topic vermelden. Wat een afleveringEn in het verleden was er op het einde van een conceptaflevering als dit altijd een logische verklaring, maar dit keer gelukkig niet, dat maakte het perfect.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef Max23 het volgende:
Wat een aflevering![]()
Eindelijk alle verhaallijnen afgerond en van die rot-senator af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:40 schreef Max23 het volgende:
Hmm, seizoenscliffhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef merry77 het volgende:
Inderdaad, grrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:47 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:59 schreef merry77 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef merry77 het volgende:
Inderdaad, grrrr.Volgens tv.com is Castle verlengdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
http://www.tv.com/news/wh(...)dition-139277541628/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
De eerste aflevering waar ik me gruwelijk heb zitten ergeren...Ja hij staat ook niet onder schot ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan dat van die man bij die caravan...
In hun database hebben ze die eerste kerel staan als eigenaar en daarna is er opeens die andere kerel die dan opeens in hun systeem staat.
Niet dat ze zien nee, maar om dan direct tot die conclusie te springen terwijl je die man al 7 jaar persoonlijk kent? Ik vond het een hele onlogische zet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:54 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja hij staat ook niet onder schot ofzo
En wat willen ze er dan mee bereiken...?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet dat ze zien nee, maar om dan direct tot die conclusie te springen terwijl je die man al 7 jaar persoonlijk kent? Ik vond het een hele onlogische zet.
Dat andere kwam omdat het systeem gehacked was, daar zat nog enigszins logica achter.
een heel seizoen zonder fillion zou een te grote gok zijn geweest denk ik, maar had het graag wat langer dan 1 aflevering zien duren... ze hebben nu 3 maanden behandeld in de eerste epquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:29 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En wat willen ze er dan mee bereiken...?
Was leuker als ze een heel seizoen hem kwijt waren ofzo
Oh en ook nog het stukje waarin ze denken dat hij in die auto zit die geplet is...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
een heel seizoen zonder fillion zou een te grote gok zijn geweest denk ik, maar had het graag wat langer dan 1 aflevering zien duren... ze hebben nu 3 maanden behandeld in de eerste ep
Dat met die auto was inderdaad wel te triest voor woorden en hoe Beckett op die brandende auto afrende in haar jurkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Oh en ook nog het stukje waarin ze denken dat hij in die auto zit die geplet is...
En dan stoppen ze met de hele zoektocht, gaan ze naar het bureau en iedereen stopt met het zoeken waar ze heen zouden kunnen zijn gegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |