Andere series? Ik heb nog nooit een serie met flashbacks gezien. Vond 'm niet zo geweldig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:13 schreef Arn0 het volgende:
Heerlijke aflevering, mooie herinnering waarom ik zo van Castle (de serie) hou. En andere series doen elk seizoen twee flashbackafleveringen, dit was de eerste van de hele reeks geloof ik en dan nog was het merendeel nieuw materiaal.
Helemaal mee eens, heel mooie aflevering. Meningen zijn verdeeld zie ik, vond deze wel weer Castle sterk ondanks dat je het inderdaad wel eens tegenkomt in andere series.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:13 schreef Arn0 het volgende:
Heerlijke aflevering, mooie herinnering waarom ik zo van Castle (de serie) hou. En andere series doen elk seizoen twee flashbackafleveringen, dit was de eerste van de hele reeks geloof ik en dan nog was het merendeel nieuw materiaal.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:48 schreef Jill-RMC het volgende:
"We both deserve more"
![]()
Dusss... wanneer begint seizoen 6?
quote:SEASON PREMIERE MONDAY SEP 23 10|9c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Max23 het volgende:
Deze serie wordt steeds beter. En Beckett wordt steeds knapper
Grappig, ik wou net hetzelfde in dit topic vermelden. Wat een afleveringquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:31 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk dat ik een nieuwe favoriete aflevering heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |