Nee nee nog drie afleveringen. Maar ik heb niet de illusie dat de twee komende episodes opeens veel spektakel gaan biedenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef merry77 het volgende:
wat?? nu alweer aan de seizoenfinale aflevering???
Maar hoe moet het dan met je usernamequote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat een bagger. Castle is echt een klein kindDe schrijvers verneuken die hele serie zo op deze manier. Ze zitten toch niet meer op high school ofzo
Wat tergend langzaam allemaal. Anyway, wat ik heb gelezen qua spoilers beloofd er nog wel wat moois te gaan gebeuren en ik laat Castle niet zomaar vallen maar nog een seizoen dit gezever en ik ben er wel klaar mee denk ik.
Rick Castle was in serie 1 al een klein kind...quote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat een bagger. Castle is echt een klein kindDe schrijvers verneuken die hele serie zo op deze manier. Ze zitten toch niet meer op high school ofzo
Wat tergend langzaam allemaal. Anyway, wat ik heb gelezen qua spoilers beloofd er nog wel wat moois te gaan gebeuren en ik laat Castle niet zomaar vallen maar nog een seizoen dit gezever en ik ben er wel klaar mee denk ik.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef Aestivate het volgende:
Haha briljante EP! Regelmatig hardop gelachen om die Slaughter.
Ik vind het juist altijd wel "echt" doen overkomen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Saavedra het volgende:
Baldwin en Fillion hebben zo veel meer chemie dan Katic en Fillion
Was idd helemaal geweldig, hoe Alexis als een soort van matrix-catwoman uit het plafond kwam zeilen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk Castle niet om de geloofwaardige verhaallijnende make-up was echt gaaf gedaan, ik heb me priima vermaakt en Castle en Beckett maken vooruitgang met wat er gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |