quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:04 schreef janeway het volgende:
Ik vind het geweldig, ook die woordgrappen alla casket die al jaren over het internet een en weer schieten en ijskoud gebruiken.. Humor
Ik was aan het kijken samen met mijn vriend en toen ze het erover hadden zei ik 'casket' voordat ze het in de serie zeiden. Mijn vriend keek me heel vreemd aan daarna...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:04 schreef janeway het volgende:
Ik vind het geweldig, ook die woordgrappen alla casket die al jaren over het internet een en weer schieten en ijskoud gebruiken.. Humor
Vandaag een luchtige aflevering en toch ook weer heel sterk. Erg leuke setting weer, Nebula 9quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:42 schreef Saavedra het volgende:
Nou, ik vond deze toch een stuk minder dan die van twee weken geleden. Die vond ik echt erg leuk, luchtig is Castle op zijn sterkst. Niet als alles heel zwaar moet worden aangezet.
En de naam van de Captain had ook wel veel weg van Mal. En 'that Josh Whedon show'.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef janeway het volgende:
Erg leuk weer. Ook de referenties naar firefly geweldig.. 1 seizoen, maar 12 afleveringen, opnieuw uitbrengen, film van maken geweldig..
Ja goed hequote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En de naam van de Captain had ook wel veel weg van Mal. En 'that Josh Whedon show'.
hahaha, die was idd top....als Castle dat muziekje nadoetquote:Op donderdag 15 november 2012 22:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Vond dat juist wel grappig.
En Castle die de muzikale ondersteuning doet![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |