SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbasquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Klopt, maar er is nu weer eens duidelijk gezegd wat voor ons de context is, dan kan er vanaf nu besloten worden om maar te blijven zeiken of gewoon te accepteren dat er wat getrolld wordt. Ik ga voor het tweede.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ALS EVENT!!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:01 schreef MineraalWater het volgende:
Weetje wat me vet lijkt om te maken, Een spookhuis met boobytraps en shitOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Doe hier je voordeel meequote:Op zondag 8 januari 2012 14:01 schreef MineraalWater het volgende:
Weetje wat me vet lijkt om te maken, Een spookhuis met boobytraps en shit
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
Dat idee had ik ook al laatstquote:Op zondag 8 januari 2012 14:01 schreef MineraalWater het volgende:
Weetje wat me vet lijkt om te maken, Een spookhuis met boobytraps en shitAlleen had ik zoiets van: hoe, wat, waar....
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Nee dus. In beperkte mate is slowchat toegestaan maar hou het zoveel mogelijk on-topic.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
ja idd het was iets te veelquote:Op zondag 8 januari 2012 14:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee dus. In beperkte mate is slowchat toegestaan maar hou het zoveel mogelijk on-topic.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
-edit- nog 1x en ik ga een ban aanvragen.
[ Bericht 45% gewijzigd door Morpheus2002 op 08-01-2012 14:07:31 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
inb4 random comment over mijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ach, zo heb je 30.000 video's op Youtube met griefers. Server eigenaren kunnen zichzelf er gewoon tegen beveiligen.quote:![]()
![]()
Omdat je die toen verwijderd had.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef gogosweden het volgende:
als dit een reeks is, waarom stond hij dan niet meer in my AT?![]()
heb ik helemaal niet gedaanquote:Op zondag 8 januari 2012 14:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat je die toen verwijderd had.![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Kan met een modquote:Op zondag 8 januari 2012 14:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Was een mooi plaatje trouwens, zag het er maar zo uit![]()
![]()
Top TThttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Update voor Minecraft Pocket edition
http://mojang.com/2012/01/08/where-is-my-update/
Website is alleen down![]()
![]()
quote:I hope you have had a great Christmas and a fun New Year’s Eve! Minecraft – Pocket Edition was released for iOS and Android in the middle of November. We went to Minecon, had vacation and then the Christmas came by and a lot of gamers got a smartphone/tablet and bought Minecraft – Pocket Edition. As I stated in a previous post we had an initial plan of making Minecraft – Pocket Edition more like Minecraft Creative. But alas we were wrong. We have read tons of comments and feedback and it seems like we made a huge mistake. You wanted monsters, resources, animals and more different blocks. This means that the initial code we had written didn’t exactly fit with the new plan where we wanted to add all the stuff you have been asking for. So we have been reorganizing, rewritten and changed the whole plan for Minecraft – Pocket Edition.
So where is my update?
We have planned to submit and update by February the 8th. Then Android Market and the iOS AppStore must approve it and it will be in your hands.
What will the update include?
In the background a lot of stuff has changed to support the survival aspects of the game. You will see some neat looking animals and new blocks. Crafting won’t be in this update since we need to redesign the GUI for it and it will need some iteration and thinking. But the great part is that the foundation for survival will be mostly done and we can throw out much more fun updates! Yay!And hopefully the progress of the updates will be much more faster. Oh, and of course some bug-fixing have been done too. Doors and fences will be in there it too!
I’ll keep you updated when we have more stuff to share. In the meantime, if you want to get in touch with me you can follow me on twitter: @Kappische![]()
ey ja TT is weg.. :\quote:Op zondag 8 januari 2012 16:07 schreef Flodder450 het volgende:
Welke zuurpruim heeft EN mijn posts uit deze thread verwijdert en de TT weggehaald?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Tom, het waren een paar goeie posts net zoals die van Plex. Beter kon ik het niet verwoorden. Chatsysteem ga ik is naar kijken.
[ Bericht 8% gewijzigd door Yuri_Boyka op 08-01-2012 16:18:32 ]If not now, then when.![]()
Bedanktquote:Op zondag 8 januari 2012 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tom, het waren een paar goeie posts net zoals die van Plex. Beter kon ik het niet verwoorden. Chatsysteem ga ik is naar kijken.![]()
![]()
still banned D:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
BOAWZS!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hela hola luitjes! Ik ben nieuw met dit spel en kom jullie joinen. Ik ben bekend met hoe het ongeveer werkt, heb al eventjes singleplayer gedaan.
Hoe hebben jullie de map ingedeeld qua wie wat kan omploegen? Ik wil niet iemand anders zijn werk om zeep helpen.
Ingame ben ik Mehrz.![]()
Gewoon bouwen waar niets staat.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef Fleberp het volgende:
Hela hola luitjes! Ik ben nieuw met dit spel en kom jullie joinen. Ik ben bekend met hoe het ongeveer werkt, heb al eventjes singleplayer gedaan.
Hoe hebben jullie de map ingedeeld qua wie wat kan omploegen? Ik wil niet iemand anders zijn werk om zeep helpen.
Ingame ben ik Mehrz.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
bedankt voor je post, je hebt rechten manquote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef Fleberp het volgende:
Ingame ben ik Mehrz.
gewoon een dirtkoepel over iemands huis heen bouwen!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Same here, zal wel een betaalde expansion worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef igottagun het volgende:
Word minecraft nog geupdate? Wil wel weer wat nieuwe dingen..-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Deze maand nog,quote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef igottagun het volgende:
Word minecraft nog geupdate? Wil wel weer wat nieuwe dingen..![]()
Voor Alpha gratisquote:Op zondag 8 januari 2012 18:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same here, zal wel een betaalde expansion worden.![]()
![]()
bron?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
zou triest zijn als er uberhaupt betaalde updates komen, want vroeger was het zo dat je MC kocht voor hoe het was, en je niks hoefde te betalen voor updates..quote:Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Alle betaalde update's zijn alleen voor Alpha users gratis. Stond vroeger op de websiteOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ach, misschien is het ooit wel leuk als er een DLC komt waarbij mensen die hem hebben gekocht 20 meer blokken krijgen ofzoquote:Op zondag 8 januari 2012 18:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zou triest zijn als er uberhaupt betaalde updates komen, want vroeger was het zo dat je MC kocht voor hoe het was, en je niks hoefde te betalen voor updates..
Al denk ik eerlijk gezegd dat zoiets er niet komt![]()
![]()
Ik denk vooral dat die updates gekocht moeten gaan worden, omdat de verkoop na de release zwaar is tegengevallen.![]()
bron?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:48 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik denk vooral dat die updates gekocht moeten gaan worden, omdat de verkoop na de release zwaar is tegengevallen.Fear is the grease of society.![]()
19,620,589 registered users, of which 4,590,369 (23.40%) have bought the game.
In the last 24 hours, 67,547 people registered, and 11,813 people bought the game.
Voor de release waren het er 4.100.000, niet dat 100.000 weinig is. Maar vergeleken met de getallen voor de release valt het wel tegen toch?![]()
MC was niet altijd 15 euro. Maar je kan als bedrijf niet blijven teren op de verkoop, je wilt in de toekomst ook nog loon ontvangen etc.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:39 schreef Flodder450 het volgende:
oh boohoo ze (Mojang) zijn toch allang binnen?
minecraft verkocht als een terelier
4,5Miljoen x¤15=?![]()
Jij bent de mod die ik sprak?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bedankt voor je post, je hebt rechten man![]()
Btw, ik hoor iedereen over 1.8 maar als ik speel zie ik gewoon 1.0, ik zou aannemen dat als je via je browser speelt je meteen de nieuwste versie draait?![]()
ah ja vroeger was alles beter enzoquote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Fleberp het volgende:
[..]
Jij bent de mod die ik sprak?![]()
Btw, ik hoor iedereen over 1.8 maar als ik speel zie ik gewoon 1.0, ik zou aannemen dat als je via je browser speelt je meteen de nieuwste versie draait?
ja, 1.8 was nog beta, de versie die je nu speelt 1.0.0 komt daarnaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Fleberp het volgende:
[..]
Btw, ik hoor iedereen over 1.8 maar als ik speel zie ik gewoon 1.0, ik zou aannemen dat als je via je browser speelt je meteen de nieuwste versie draait?![]()
![]()
that's me!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Fleberp het volgende:
[..]
Btw, ik hoor iedereen over 1.8 maar als ik speel zie ik gewoon 1.0, ik zou aannemen dat als je via je browser speelt je meteen de nieuwste versie draait?
en verder dit :quote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
ja, 1.8 was nog beta, de versie die je nu speelt 1.0.0 komt daarnaWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Zal die DLC niet ook als een mod uitkomen? Mocht het een betaalde versie zijn dan
Gieters komen harder aan dan popcorn![]()
Dat dacht ik dus ook al, Als het uit zou komen zijn er nog altijd mods die het misschien wel 10x beter maken.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef KaasManiak het volgende:
Zal die DLC niet ook als een mod uitkomen? Mocht het een betaalde versie zijn dan![]()
Of mensen die die mod namaken
Bob, heb je al een unban?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
nein :\quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
(naam aanvullen)Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
(naam aanvullen)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:52 schreef bobbernaut het volgende:
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
(naam aanvullen)![]()
graag alleen t tekst stukje kopierenquote:anders quote van een quote en dat zie ja dan niet!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
(naam aanvullen)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
graag alleen t tekst stukje kopierenanders quote van een quote en dat zie ja dan niet!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
(naam aanvullen)![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
graag alleen t tekst stukje kopierenanders quote van een quote en dat zie ja dan niet!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
(naam aanvullen)![]()
GAAT LEKKER ZO!!! GA ZO DOOR!!
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:04 schreef bobbernaut het volgende:
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Plexcon
Vbownswow
Dnbrainwash
MenderV
TomVNL
Epicosaurus
JaimyLee
maurisioo
remlof
Groentetaart
Weerfenomeen84
Harregarre
sosua
Jesse_van_Laar
psvunited
Pixiio
aron7120
Looniar
robjes
rockxas1
Larshei
Wubdor
Sitethief
l2emy
Torchedini
Drebbelman
WalkingSlow
Datdus
Piekartz
einschtein
xMordecai
replay11nl
aSe38
Keees2
KaasManiak
Fried__Chicken
DutchSpike
Bobbernaut
Maanvis
Flodder450
Goost
TGMB1
Euribob
Powerkiwi
Lorrelies
Joostmakaay
vaagjunior
Alstead
Huibster
OmgItsAsy
mschol
Bereton
Delano888
Chaoot
Rens23
basserbas![]()
Wow, gaat hard. Goed bezig mensen.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Wat heeft ie gedaan?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
Powerkiwi
(naam aanvullen)![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik zit op telefoon dus zet er zelf maar mijn naam bij.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
Powerkiwi
TomVNL
Lorrelies
(naam aanvullen)
(lief van mij hè Tom)(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
Powerkiwi
TomVNL
Lorrelies
Rijsttafel
(naam aanvullen)Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
8 pre-1.8. De bazen hebben besloten, unban is een feit.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waaarom was hij weggetrapt dan?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Doe ik hem even voor het echie:
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
Powerkiwi
TomVNL
Lorrelies
Rijsttafel
Bestemmingsplan
(naam aanvullen)![]()
Haha Rijstquote:Op zondag 8 januari 2012 22:32 schreef rijsttafel het volgende:
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
Powerkiwi
TomVNL
Lorrelies
Rijsttafel
(naam aanvullen)
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
Powerkiwi
TomVNL
Lorrelies
Rijsttafel
Bestemmingsplan
mschol
waarom niet...![]()
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
Powerkiwi
TomVNL
Lorrelies
Rijsttafel
Bestemmingsplan
mschol
Snorrenbaard
Flodder450![]()
Jullie zijn echt helden!!applaus voor jezelf!!!
Zie je drumpie, ze willen mij unbanned!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ssssssssssst, niet verklappenquote:
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Ik zal niks zeggen over dat je een smurf als afbeelding hebtquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Berend zijn ideequote:Op zondag 8 januari 2012 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij wil het zelf ook, volgens de petitie.![]()
![]()
Haha rijst begon he!quote:
Maar iedereen die getekend heeft is baas!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
Powerkiwi
TomVNL
Lorrelies
Rijsttafel
Bestemmingsplan
mschol
Snorrenbaard
Flodder450Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nouja, je hebt me OP nog niet aangepast zoals ik op Skype zei, als je dat doet kijk ik even.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef bobbernaut het volgende:
Jullie zijn echt helden!!applaus voor jezelf!!!
Zie je drumpie, ze willen mij unbanned!!If not now, then when.![]()
Dank jequote:Op maandag 9 januari 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol Mender is 3 dagen na mij jarig.
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Dat zou wel fucking vet zijn om te bouwen ja ;Dquote:Op maandag 9 januari 2012 00:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gefeliciteerd!
Flodder, dit plein bedoelde ik:
[ afbeelding ]
of misschien de lakenhal van Yper?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:54 schreef bobbernaut het volgende:
FREE BOBBERNAUT!!
AUB UNBAN BOB!
Teken de petitie hier:
---------------------
Rijsttafel
Bobbernaut
Plexcon
Maurisioo
Drumpie
Pixiio
Powerkiwi
TomVNL
Lorrelies
Rijsttafel
Bestemmingsplan
mschol
Snorrenbaard
Flodder450
quote:Thanksquote:Op maandag 9 januari 2012 00:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gefeliciteerd!
Flodder, dit plein bedoelde ik:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou inderdaad ook erg stoer zijn! Dat is dan wel weer meteen een redelijk groot project volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:32 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat zou wel fucking vet zijn om te bouwen ja ;D
of misschien de lakenhal van Yper?
Op de andere kant: zijn we wel de eerste server die hem heeft. Ook wel leuk!![]()
yupquote:Op maandag 9 januari 2012 00:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou inderdaad ook erg stoer zijn! Dat is dan wel weer meteen een redelijk groot project volgens mij.
Op de andere kant: zijn we wel de eerste server die hem heeft. Ook wel leuk!
maar eerst ff Notre Dame afmaken daarna zien we wel verder![]()
![]()
FOK!CRAFT UPDATE
Er staat een nieuwe plugin op de server genaamd HeroChat. Hiermee is het mogelijk om meerdere chat channels te hebben in-game.
Er zijn 4 channels:
- Global (normale chat)
- Local (je ontvangt alleen messages van users die 300 blokjes in de buurt zijn)
- Onzin (voor alle onzin, gebagger, gebobbernauten getroll moet je hier wezen)
- Serieus (als je niet gestoord wilt worden door chatspam of ander getroll)
Commands:
/ch list
/ch who
/ch <channel> (auto join)
/ch join <channel>
/ch leave <channel>
/<channel> <message> (kun je snel een bericht sturen naar een channel zonder te joinen)
/ch ignore <player> (heb je last van iemand, ignore hem)(let op: je ontvangt vanaf dan nooit meer een message van die persoon, typ /ch ignore <player> om weer messages te ontvangen)
Private password channels:
Er kan op aanvraag een eigen channel gemaakt worden waar een wachtwoord op zit.
p.s. IRC is tijdelijk out, we zijn bezig om ook controle daarover te hebben. We laten nog weten wanneer IRC weer werkend is.
Verder zijn er nog 2 plugins van de server af, dat zijn: Chatmanager en Chatwarn, chatmanager regelde de kleuren etc en dat wordt nu door HeroChat gedaan. Chatwarn regelde de gecensureerde woorden wat HeroChat nu doet.
[ Bericht 4% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-01-2012 02:22:34 ]If not now, then when.![]()
Serieus is echt voor mensen die helemaal niks met global en overige te maken willen hebben of die gewoon rustig willen chatten zonder global en overige chat. Als je alleen in 1 channel wilt chatten moet je wel de overige leaven.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is het verschil tussen serieus en global dan precies? Want in beide mag gebagger niet.
Toch is het handig om sowieso de Global mee te krijgen, maar dit is eigen keus.If not now, then when.![]()
Jep. Daarnaast wil ik nog even vermelden dat me host tussen 15:00GMT en 17:00GMT 10 minuten onderhoud gaat plegen dus dan is de server 10 minuten offline.If not now, then when.![]()
Er is wel dynmap, maar niet voor users.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:32 schreef Fleberp het volgende:
Gebruiken jullie ook Dynmap? Ik lees dat het een google maps overzicht maakt van de server.If not now, then when.![]()
Feli..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Gefeliciteerd MenderNice!quote:Op maandag 9 januari 2012 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FOK!CRAFT UPDATE
Er staat een nieuwe plugin op de server genaamd HeroChat. Hiermee is het mogelijk om meerdere chat channels te hebben in-game.
Er zijn 4 channels:
- Global (normale chat)
- Local (je ontvangt alleen messages van users die 300 blokjes in de buurt zijn)
- Onzin (voor alle onzin, gebagger, gebobbernauten getroll moet je hier wezen)
- Serieus (als je niet gestoord wilt worden door chatspam of ander getroll)
Commands:
/ch list
/ch who
/ch <channel> (auto join)
/ch join <channel>
/ch leave <channel>
/<channel> <message> (kun je snel een bericht sturen naar een channel zonder te joinen)
/ch ignore <player> (heb je last van iemand, ignore hem)(let op: je ontvangt vanaf dan nooit meer een message van die persoon, typ /ch ignore <player> om weer messages te ontvangen)
Private password channels:
Er kan op aanvraag een eigen channel gemaakt worden waar een wachtwoord op zit.
p.s. IRC is tijdelijk out, we zijn bezig om ook controle daarover te hebben. We laten nog weten wanneer IRC weer werkend is.
Verder zijn er nog 2 plugins van de server af, dat zijn: Chatmanager en Chatwarn, chatmanager regelde de kleuren etc en dat wordt nu door HeroChat gedaan. Chatwarn regelde de gecensureerde woorden wat HeroChat nu doet.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Ik wil graag dat Bobbernaut gebanned blijft..[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik wil graag dat drumpie geband wordt,.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Drump ik heb niks op skype gekregen ._.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
VOOR MENDER!!!
kinderachtig gedrag -.-quote:Op maandag 9 januari 2012 11:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar was die ban dan eigenlijk voor?
sws ik word meteen gemute door mensen als ik online kom
beter kan je wel ff kijken wie je gemuted heeft, weet je tenminste of je tegen diegene kan praten ..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
neh daar wordt wss alleen maar getrolld.. ik blijf vooral in globalquote:Op maandag 9 januari 2012 11:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb jij dan even mazzel met het nieuwe onzinchannel.
kan dat?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OF je gaat natuurlijk in allebei zitten.
Je kan de berichten van allebei lezen, wat je typed komt maar in één van de kanalen (kun je kiezen) terecht. Althans, dat had ik eruit begrepen.![]()
Ik zal je niet muten hoor Bobjequote:Op maandag 9 januari 2012 11:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kinderachtig gedrag -.-
sws ik word meteen gemute door mensen als ik online kom
beter kan je wel ff kijken wie je gemuted heeft, weet je tenminste of je tegen diegene kan praten ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
haha waarom geedit?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ah ok..quote:Op maandag 9 januari 2012 13:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja kijk omdat dit en dat.
ja waar moet het dan staan?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:17 schreef Ame_thyst het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4
Waarom staat die niet in de OP? Get to work Bob
anders heb IK weer de OP verneukt
In de spoiler tag van de fok server denkquote:Op maandag 9 januari 2012 13:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja waar moet het dan staan?
anders heb IK weer de OP verneukt
Iets van
Kaart: linkje
Weet trouwens niet of die link hetzelfde blijft bij een kaart update
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja link blijft werken bij updatequote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
In de spoiler tag van de fok server denk
Iets van
Kaart: linkje
Weet trouwens niet of die link hetzelfde blijft bij een kaart update![]()
![]()
mag ik aub unban? D:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Sagrada Familia.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.planetminecraft.com/project/cathedral-of-cologne-11/
![]()
![]()
Doe het.![]()
ah dat scheelt, die is nog steeds niet afquote:Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sagrada Familia.
Doe het.
ik dacht eerst altijd dat drumpie 40 was..
Ojee, ik was vergeten dat minecraft openstond op de achtergrond met de blaze farm actief. Zo'n drie uurMC ging traag !!
hoeveel levels heb je nu?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:50 schreef Jump het volgende:
Ojee, ik was vergeten dat minecraft openstond op de achtergrond met de blaze farm actief. Zo'n drie uurMC ging traag !!
Van 0 naar 53 in 1 keerquote:
ENCHANTEEEEEEN!quote:
niet dat enchanten zo boeiend is eigg..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik wil een diamond pick met Fortune er op. En ik las dat je meer kans hebt op goede enchants tussen level 30 en 40 en zo.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
moet je wel genoeg bookshelves om je table hebben!quote:Op maandag 9 januari 2012 15:56 schreef Jump het volgende:
Ik wil een diamond pick met Fortune er op. En ik las dat je meer kans hebt op goede enchants tussen level 30 en 40 en zo.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Effienciency IV en Unbreaking III is het geworden. Goede pickaxe voor te minen!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
moet je wel genoeg bookshelves om je table hebben!Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat wilde ik ook al zeggen jaquote:Op maandag 9 januari 2012 15:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah dat scheelt, die is nog steeds niet afDenk alleen niet dat die makkelijk te makken is met al die ronde pilaren etc...
Hoelang kun je nu met zo'n ding?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Effienciency IV en Unbreaking III is het geworden. Goede pickaxe voor te minen!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik wil zoveel maar ik kan ook niet alles krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:10 schreef Jajong het volgende:
Ik wil graag dat Bobbernaut gebanned blijft..![]()
Langquote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoelang kun je nu met zo'n ding?20 minuten zitten minen, en nog steeds een groen balkje eronder!
UNBANNED BITCHES!!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is dit nou weer dan? Ik dacht dat ik pas mijn naam onder iets had gezet zodat hij langer gebanned zou blijven.quote:
Wat een onzin zeg!![]()
![]()
Zorgen dat de mobs ver genoeg van de spawner zijn, maar jij nog dicht genoegd bent zodat deze actief blijft. Plaats een piston naast de mobs die een bepaalde tijd de mobs doet stikken. Daarna sla ik ze dood met het blote vuistje met 1 klopquote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef Rensie23 het volgende:
Jump hoe kan je automatisch exp farm zonder dat je ze hoeft te hitten dan?
Voorbeeld van den Blaze Farm:
Mijn arrow/bone farm is ook zeer simplistisch:
Mobs vallen in het water en gaan naar 1 kant:
Daar vallen ze in een diepere geul en gaan ze naar de rechterkant. Hier vallen ze in een put van 23 blokjes diep:
Onderaan is het mooi verzamelen geblazen:
En hier hoef ik ze maar met het blote vuistje dood te slaan, dan heb je goodies en xp:
[ Bericht 25% gewijzigd door Jump op 09-01-2012 16:59:54 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
@jump aha, ik dacht dat je helemaal niks hoeft te doen en tog exp kreeg, vond het al raar maar je moest dus wel hitte.![]()
Oh wat is wachten op tentamenuitslagen verschrikkelijk zeg
OT: kom vanavond misschien wel even die nieuwe chatdingen uitproberenOf is dat er nog niet?
Ik ben unbanned!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:12 schreef Lorrelies het volgende:
OT: kom vanavond misschien wel even die nieuwe chatdingen uitproberenOf is dat er nog niet?
Nee dat is er niet, ik zet voor de gein hele info ervan in dit topic.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:12 schreef Lorrelies het volgende:
If not now, then when.![]()
ik moest t 3 keer opnieuw lezen voordat ik wist dat je sarcastisch was..quote:Op maandag 9 januari 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee dat is er niet, ik zet voor de gein hele info ervan in dit topic.
luchtbogen?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:46 schreef Flodder450 het volgende:
Ik krijg echt het horendol van die luchtbogen![]()
![]()
Die voeren de druk van de gewelven en het dak af via de "boog" die de muur en de Steunbeer verbind, de steunbeer voert daarna de druk af de grond inquote:![]()
![]()
Had toch gekund dat het nog niet in de server was gezetquote:Op maandag 9 januari 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee dat is er niet, ik zet voor de gein hele info ervan in dit topic.
EN YES, mijn herexamen gehaald als het goed isOMGGG zo opgelucht
Ik heb trouwens geen 'nieuwe' stronghold gevonden, maar zit gewoon direct op een bekende. Wel zo makkelijk.![]()
Ah zo voor die kathedralen jaquote:Op maandag 9 januari 2012 18:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die voeren de druk van de gewelven en het dak af via de "boog" die de muur en de Steunbeer verbind, de steunbeer voert daarna de druk af de grond in
Ik dacht aan luchtbogen als bogen in de lucht die lelijk waren wat andere mensen op de server gemaakt hadden.![]()
![]()
servercrashOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
SERVER DOWN DOOR FAPGEWELDFok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Bob terug
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wat een geklaagquote:
Nog nooit gedaanquote:Op maandag 9 januari 2012 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ENCHANTEEEEEEN!
niet dat enchanten zo boeiend is eigg..
Me neither... maar ik loop ook niet zo vaak te hakken met een pickaxe of zwaard, dus heb ik er ook weinig aan gok ik....quote:(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
IK WIL ZO'N TRUIquote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vic [ afbeelding ]![]()
lekkere x benen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vic [ afbeelding ]
nvmOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
En je post als een doorgecokete maltezer met adhd. Je geeft me hoofdpijn. Vergroot je kalmte...quote:
Nu eerst paracetamol..
Van Jinx! he? Die hebben ook leuke shirts, heb daar ook altijd veel van WoW besteld (quote:Op maandag 9 januari 2012 20:45 schreef Lorrelies het volgende:
Deze is ook eigenlijk best geniaalDiamanten ketting
[ afbeelding ]i know..i know...)
![]()
Ik hoop en denk dat dat alleen voor binnenshuis was?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:28 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Van Jinx! he? Die hebben ook leuke shirts, heb daar ook altijd veel van WoW besteld (i know..i know...)
![]()
hahaquote:Op maandag 9 januari 2012 22:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik hoop en denk dat dat alleen voor binnenshuis was?![]()
![]()
Lolwut?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:00 schreef vogelkooi het volgende:
Plaatje van meisje kan niet! De N moet in spiegelbeeld.
Jou meningquote:Op maandag 9 januari 2012 23:17 schreef Lorrelies het volgende:
Faal texturepack
Maareh, wat bouw je daar![]()
Fear is the grease of society.![]()
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
had hem beter andersom kunnen doenquote:
Wow ... geen woorden voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
Goeie morgen! Is er nog iets nieuws op de minecrafts sinds de release?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
JAAAAAIIIIMYYYYYYYYYYYYYOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jezus. Dat is wel vrij uitgebreid voor iets wat eigenlijk niet bruikbaar isquote:.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Neenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik hoop en denk dat dat alleen voor binnenshuis was?![]()
![]()
Volgens mij heb je je caps-lock vast gejizztquote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
NEE HOOR!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je caps-lock vast gejizztOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Slap aftreksel van 4chan natuurlijk.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
9gagHet bewijs dat mensen die speciaal onderwijs volgen geen internet moeten krijgen
Nouja, 9gag heeft zijn nut en 4chan ook. Andere doelgroep en focus enzo. Neemt niet weg dat 9gag gewoon minder is dan 4chan imho.![]()
4chan ken ik niet super goed ofzo maar 9gag sprak mij wel aan en er staan vaak wel leuke plaatjes tussen, ook daarnaast dat de site overzichtelijk is integendeel tot Reddit.If not now, then when.![]()
Het zijn dus wel allemaal plaatjes en memes die van rechtstreeks van 4chan worden gejat of erger nog slecht worden toegepast, dat is het een beetje. En Memebase is dan nog wel goed daarin, 9gag gewoon een stuk minder.![]()
Reddit bestaat toch niet zolang?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:54 schreef tuut-chips het volgende:
Reddit >4chan >9gag
9gag repost alleen maar van Reddit en 4chan.If not now, then when.![]()
nee zeikforum.. :\quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
2005.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Reddit bestaat toch niet zolang?
En ik ben het met Tuut eens![]()
![]()
wow is dat ingame?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
2005.
En ik ben het met Tuut eens
[ afbeelding ]![]()
http://www.minecraftforum(...)er-shader-alpha-v4d/quote:
TP is gecustomized maar hij lijkt het meest op deze:
http://www.minecraftforum(...)-saga-continues-32x/![]()
Dankjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://www.minecraftforum(...)er-shader-alpha-v4d/
TP is gecustomized maar hij lijkt het meest op deze:
http://www.minecraftforum(...)-saga-continues-32x/![]()
Dat water alleen al maakt het zoveel mooierquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
2005.
[ afbeelding ](alleen zou mijn laptop het wss helemaal niet trekken
)
Zijn nog geen water shaders voor 1.x.
Wel al wat bloom dingen enzo, maar die zogen in 1 keer mn 2gig gpu vol.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Klopt, lukt alleen met 1.00 nogquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn nog geen water shaders voor 1.x.
Wel al wat bloom dingen enzo, maar die zogen in 1 keer mn 2gig gpu vol.![]()
![]()
ik heb 1.0, welke versie hebben jullie dan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Water shaders of dof en bloom?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb samen met OptiFine dit geinstalleerd, en loopt redelijk goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat water alleen al maakt het zoveel mooier(alleen zou mijn laptop het wss helemaal niet trekken
)
![]()
Het is ook wel mooi maar ook weer lelijk. Alles is blokkerig + de wolken en dan krijg je ineens zo realistisch water.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
2005.
[ afbeelding ]
Ik vind dat juist wel grappigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi maar ook weer lelijk. Alles is blokkerig + de wolken en dan krijg je ineens zo realistisch water.![]()
![]()
![]()
gheheOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
lol tis alleen om mijn bones&arrows the showen
Volgende tt : %#+= ?
Mix van minecraft/terraria voor iOS.
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]gr gr android gebruiker.
![]()
wowquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ik vind het er wel leuk uitzien, iig beter dan dat terrariaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is daar wow aan, het is gewoon fucking lelijk en dom.![]()
Snorrenbaard.quote:
Geld van pappie en mammie booii bn jy zeg, later cker rijtjeshuis met je scootie voor te teur.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Berend. het volgende:
ik hoef alleen maar mijn avatar te laten zien, skeere android boys
Heb het net ff gespeeld, en het steekt best goed in elkaar. Iig meer variatie als mc pe. Iig tot 8 feb.http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geld van pappie en mammie booii bn jy zeg, later cker rijtjeshuis met je scootie voor te teur.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: