In de spoiler tag van de fok server denkquote:Op maandag 9 januari 2012 13:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja waar moet het dan staan?
anders heb IK weer de OP verneukt
Ja link blijft werken bij updatequote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
In de spoiler tag van de fok server denk
Iets van
Kaart: linkje
Weet trouwens niet of die link hetzelfde blijft bij een kaart update
Sagrada Familia.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.planetminecraft.com/project/cathedral-of-cologne-11/
![]()
![]()
ah dat scheelt, die is nog steeds niet afquote:Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sagrada Familia.
Doe het.
hoeveel levels heb je nu?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:50 schreef Jump het volgende:
Ojee, ik was vergeten dat minecraft openstond op de achtergrond met de blaze farm actief. Zo'n drie uurMC ging traag !!
Van 0 naar 53 in 1 keerquote:
ENCHANTEEEEEEN!quote:
moet je wel genoeg bookshelves om je table hebben!quote:Op maandag 9 januari 2012 15:56 schreef Jump het volgende:
Ik wil een diamond pick met Fortune er op. En ik las dat je meer kans hebt op goede enchants tussen level 30 en 40 en zo.
Effienciency IV en Unbreaking III is het geworden. Goede pickaxe voor te minen!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
moet je wel genoeg bookshelves om je table hebben!
Dat wilde ik ook al zeggen jaquote:Op maandag 9 januari 2012 15:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah dat scheelt, die is nog steeds niet af
Hoelang kun je nu met zo'n ding?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Effienciency IV en Unbreaking III is het geworden. Goede pickaxe voor te minen!
Ik wil zoveel maar ik kan ook niet alles krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:10 schreef Jajong het volgende:
Ik wil graag dat Bobbernaut gebanned blijft..
Langquote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoelang kun je nu met zo'n ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |