Er is wel dynmap, maar niet voor users.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:32 schreef Fleberp het volgende:
Gebruiken jullie ook Dynmap? Ik lees dat het een google maps overzicht maakt van de server.
Nice!quote:Op maandag 9 januari 2012 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FOK!CRAFT UPDATE
Er staat een nieuwe plugin op de server genaamd HeroChat. Hiermee is het mogelijk om meerdere chat channels te hebben in-game.
Er zijn 4 channels:
- Global (normale chat)
- Local (je ontvangt alleen messages van users die 300 blokjes in de buurt zijn)
- Onzin (voor alle onzin, gebagger, gebobbernauten getroll moet je hier wezen)
- Serieus (als je niet gestoord wilt worden door chatspam of ander getroll)
Commands:
/ch list
/ch who
/ch <channel> (auto join)
/ch join <channel>
/ch leave <channel>
/<channel> <message> (kun je snel een bericht sturen naar een channel zonder te joinen)
/ch ignore <player> (heb je last van iemand, ignore hem)(let op: je ontvangt vanaf dan nooit meer een message van die persoon, typ /ch ignore <player> om weer messages te ontvangen)
Private password channels:
Er kan op aanvraag een eigen channel gemaakt worden waar een wachtwoord op zit.
p.s. IRC is tijdelijk out, we zijn bezig om ook controle daarover te hebben. We laten nog weten wanneer IRC weer werkend is.
Verder zijn er nog 2 plugins van de server af, dat zijn: Chatmanager en Chatwarn, chatmanager regelde de kleuren etc en dat wordt nu door HeroChat gedaan. Chatwarn regelde de gecensureerde woorden wat HeroChat nu doet.
kinderachtig gedrag -.-quote:Op maandag 9 januari 2012 11:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar was die ban dan eigenlijk voor?
neh daar wordt wss alleen maar getrolld.. ik blijf vooral in globalquote:Op maandag 9 januari 2012 11:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb jij dan even mazzel met het nieuwe onzinchannel.
kan dat?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OF je gaat natuurlijk in allebei zitten.
Ik zal je niet muten hoor Bobjequote:Op maandag 9 januari 2012 11:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kinderachtig gedrag -.-
sws ik word meteen gemute door mensen als ik online kom
beter kan je wel ff kijken wie je gemuted heeft, weet je tenminste of je tegen diegene kan praten ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
haha waarom geedit?quote:
ah ok..quote:Op maandag 9 januari 2012 13:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja kijk omdat dit en dat.
ja waar moet het dan staan?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:17 schreef Ame_thyst het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4
Waarom staat die niet in de OP? Get to work Bob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |