Ik ben unbanned!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:12 schreef Lorrelies het volgende:
Oh wat is wachten op tentamenuitslagen verschrikkelijk zeg
OT: kom vanavond misschien wel even die nieuwe chatdingen uitproberenOf is dat er nog niet?
Nee dat is er niet, ik zet voor de gein hele info ervan in dit topic.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:12 schreef Lorrelies het volgende:
Oh wat is wachten op tentamenuitslagen verschrikkelijk zeg
OT: kom vanavond misschien wel even die nieuwe chatdingen uitproberenOf is dat er nog niet?
ik moest t 3 keer opnieuw lezen voordat ik wist dat je sarcastisch was..quote:Op maandag 9 januari 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee dat is er niet, ik zet voor de gein hele info ervan in dit topic.
luchtbogen?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:46 schreef Flodder450 het volgende:
Ik krijg echt het horendol van die luchtbogen
Die voeren de druk van de gewelven en het dak af via de "boog" die de muur en de Steunbeer verbind, de steunbeer voert daarna de druk af de grond inquote:
Had toch gekund dat het nog niet in de server was gezetquote:Op maandag 9 januari 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee dat is er niet, ik zet voor de gein hele info ervan in dit topic.
Ah zo voor die kathedralen jaquote:Op maandag 9 januari 2012 18:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die voeren de druk van de gewelven en het dak af via de "boog" die de muur en de Steunbeer verbind, de steunbeer voert daarna de druk af de grond in
quote:
wat een geklaagquote:
Nog nooit gedaanquote:Op maandag 9 januari 2012 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ENCHANTEEEEEEN!
niet dat enchanten zo boeiend is eigg..
Me neither... maar ik loop ook niet zo vaak te hakken met een pickaxe of zwaard, dus heb ik er ook weinig aan gok ik....quote:
IK WIL ZO'N TRUIquote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vic [ afbeelding ]
lekkere x benen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vic [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |