wat een geklaagquote:
Nog nooit gedaanquote:Op maandag 9 januari 2012 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ENCHANTEEEEEEN!
niet dat enchanten zo boeiend is eigg..
Me neither... maar ik loop ook niet zo vaak te hakken met een pickaxe of zwaard, dus heb ik er ook weinig aan gok ik....quote:
IK WIL ZO'N TRUIquote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vic [ afbeelding ]
lekkere x benen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vic [ afbeelding ]
En je post als een doorgecokete maltezer met adhd. Je geeft me hoofdpijn. Vergroot je kalmte...quote:
Van Jinx! he? Die hebben ook leuke shirts, heb daar ook altijd veel van WoW besteld (quote:Op maandag 9 januari 2012 20:45 schreef Lorrelies het volgende:
Deze is ook eigenlijk best geniaalDiamanten ketting
[ afbeelding ]
Ik hoop en denk dat dat alleen voor binnenshuis was?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:28 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Van Jinx! he? Die hebben ook leuke shirts, heb daar ook altijd veel van WoW besteld (i know..i know...)
hahaquote:Op maandag 9 januari 2012 22:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik hoop en denk dat dat alleen voor binnenshuis was?
Lolwut?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:00 schreef vogelkooi het volgende:
Plaatje van meisje kan niet! De N moet in spiegelbeeld.
Jou meningquote:Op maandag 9 januari 2012 23:17 schreef Lorrelies het volgende:
Faal texturepack
Maareh, wat bouw je daar
had hem beter andersom kunnen doenquote:
Wow ... geen woorden voor.quote:
Jezus. Dat is wel vrij uitgebreid voor iets wat eigenlijk niet bruikbaar isquote:
Neenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik hoop en denk dat dat alleen voor binnenshuis was?
Volgens mij heb je je caps-lock vast gejizztquote:
NEE HOOR!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je caps-lock vast gejizzt
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
9gagHet bewijs dat mensen die speciaal onderwijs volgen geen internet moeten krijgen
Reddit bestaat toch niet zolang?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:54 schreef tuut-chips het volgende:
Reddit >4chan >9gag
9gag repost alleen maar van Reddit en 4chan.
nee zeikforum.. :\quote:
2005.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Reddit bestaat toch niet zolang?
wow is dat ingame?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
2005.
En ik ben het met Tuut eens
[ afbeelding ]
http://www.minecraftforum(...)er-shader-alpha-v4d/quote:
Dankjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://www.minecraftforum(...)er-shader-alpha-v4d/
TP is gecustomized maar hij lijkt het meest op deze:
http://www.minecraftforum(...)-saga-continues-32x/
Dat water alleen al maakt het zoveel mooierquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
2005.
[ afbeelding ]
Klopt, lukt alleen met 1.00 nogquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn nog geen water shaders voor 1.x.
Wel al wat bloom dingen enzo, maar die zogen in 1 keer mn 2gig gpu vol.
Water shaders of dof en bloom?quote:
Ik heb samen met OptiFine dit geinstalleerd, en loopt redelijk goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat water alleen al maakt het zoveel mooier(alleen zou mijn laptop het wss helemaal niet trekken
)
Het is ook wel mooi maar ook weer lelijk. Alles is blokkerig + de wolken en dan krijg je ineens zo realistisch water.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
2005.
[ afbeelding ]
Ik vind dat juist wel grappigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi maar ook weer lelijk. Alles is blokkerig + de wolken en dan krijg je ineens zo realistisch water.
quote:
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Mix van minecraft/terraria voor iOS.
[ afbeelding ]
wowquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Mix van minecraft/terraria voor iOS.
[ afbeelding ]
ik vind het er wel leuk uitzien, iig beter dan dat terrariaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is daar wow aan, het is gewoon fucking lelijk en dom.
Snorrenbaard.quote:
Geld van pappie en mammie booii bn jy zeg, later cker rijtjeshuis met je scootie voor te teur.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Berend. het volgende:
ik hoef alleen maar mijn avatar te laten zien, skeere android boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |