Wij hebben een bus van Leifheit, uit de lijn Fresh and Easy(ik geloof dat de inhoud 750 mL is).. Mijn schoonouders hebben hem al laten stuiteren, de deksel bleef zitten, de bus was wel gescheurd...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:38 schreef Aventura het volgende:
Wat is dat voor doos Laiveneertiekje? Wij hebben nu die van Friso, maar daarvan schiet het deksel steeds los. Dat is thuis niet zo erg, maar als we een dag of weekendje weggaan natuurlijk wel.
Ik ben ook heel benieuwd! Hier ook al 2 keer de bovenkant los geschoten waardoor de hele inhoud op de grond lag, beetje jammer dat het 2x met een bijna vol pak gebeurde. Heb nu een weckpot in de vaatwasser staan die we willen gaan gebruiken, maar weet nog niet of dat handig is.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:38 schreef Aventura het volgende:
Wat is dat voor doos Laiveneertiekje? Wij hebben nu die van Friso, maar daarvan schiet het deksel steeds los. Dat is thuis niet zo erg, maar als we een dag of weekendje weggaan natuurlijk wel.
Ja hoor, ze kruipt al een tijdje! En ze is veel beweeglijker dan Ivan rond dezelfde leeftijd en houdt ook meer van klimmen. Gek genoeg gaat ze nog niet zelf staan.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zit er al beweging in trouwens of doet ze een Leia?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Doe nog eens een mooie foto van je dame dan
Zit er al beweging in trouwens of doet ze een Leia?![]()
Gelukkig kan je er om lachenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh en zijn eerste woordje is......
Mama![]()
Geertquote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
ik gooi die van mij er ook nog maar een keer in:
Geert zei vanmorgen ook gericht Mama! Met een oergrom, 't leek echt alsof 't vanuit z'n tenen kwam
En dat tweede streepje is nu mijn prachtige meisje:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vraagje...
Morgen is officieel mn NOD, maar eigenwijs als ik ben heb ik net alvast getest.
Dit kwam eruit:
[ afbeelding ]
Kan het zo zijn dat het dan vals is of is het toch echt een dikke vette ja?
Ik durf niet te juichen...
Fijn om te lezen dat het beter met hem gaat Poezebeest. En mooi he om te zien dat je kleintje steeds wijzer wordt. Hier heeft de kleine meid vanmiddag voor het eerst echt gericht naar de mobiel liggen lachen. Zo mooi om te zien.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:31 schreef Poezebeest het volgende:
Hier ook het idee dat de nexium beter werkt dan de zantac. Het is iig vriendelijker om toe te dienen. Kleine man is veel rustiger in zijn slaap, minder grommen, keel schrapen en kreunen. En als hij wakker is, is het een tevreden jongetje. We zien hem ook ontwikkelen, hij volgt ons met z'n ogen vindt de mobiel boven de box erg leuk en z'n eerste lach laat niet lang meer op zich wachten. Zo leuk om te zien bij je eigen kind
Maar natuurlijk kan ik erom lachenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er om lachen![]()
Jouw dame heeft het gewoon slim bekeken. Ik zou zelf af en toe ook nog wel gedragen willen worden hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
+1quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat pakje van de bovenste foto is haar allereerste pakje die ze aan heeft gehad, maar ik vond 'm zo leuk dat ik 'm nog een keer heb gekochtLex had een overslagvestje van die lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heeft Bodpa nu met een klein bruin vogeltje
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:21 schreef danic het volgende:
We hebben hier trouwens een vermaanddag, 8 maanden alweer. Dan mag er best wel een foto bij toch![]()
[ afbeelding ]
Helaas heeft ze geen lekker dagje. Stomme tandjes. Ze slaapt onrustig, gloeit en is wat hangerig. Maar gelukkig verder wel vrolijk en lief.
Meer vocht doen we al grotere speen ga ik morgen halen, maar ze word nu vaker wakker en is echt meer aan het trappen, ze is ook weer veel minder troostbaar.. Ik vind het zo sneu.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef DJMO het volgende:
5 a 10 cc meer water toevoegen, grotere speen een optie?
over in huis met vrije voetjes .. Jan loopt binnenshuis nog steeds blootsvoets / met sokken, omdat hij platvoetjes had/heeft en met blote voeten (leren) lopen is nog altijd het beste voor de goede ontwikkeling van de voet(zool) :-)
jij nog gefeliciteerd schat! Ik vergat je helemaalquote:Op maandag 9 januari 2012 00:04 schreef Sugarsnap het volgende:
Thnx voor alle felicitaties. Vandaag was een drukke, maar vooral vermoeiende dag en ik vermoed dan ook dat Eline zich al vroeg weer meld.
De laatste tijd heb ik niet zo veel meer geschreven, wel gelezen. Eline was al een tijdje baby-af en helemaal toen ze met goed 11 maanden ging lopen.
Morgen doe ik een uitgebreide foto-spam, voor nu tot ziens in het dreumestopic!
Dat zei miss_sly ook gelijk tegen me toen ze Eva irl zag! Ik vind het nog steeds een raar gezicht, maar vind het ook zonde om af te knippen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]wat een muppie
en met Sennakapsel
en voor de mamazeggers , thumbsup!
Rond deze tijd had ik het dus ook kunnen weten....quote:Op zondag 8 januari 2012 20:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Sugarsnap, gefeliciteerd met je mini!
Enne, vandaag een jaar geleden een tweede streepje gepiest:
[..]
En dat tweede streepje is nu mijn prachtige meisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
word met de dag verliefder op dat kleine hummeltje!
Nou het was hier nu een probeersel omndat ze van voeding 2 naar 3 ging en opeens bijna een half uur over een fles deed en het leek alsof ze te veel moeite moest doen met de M-speen.. Maar mijn oudste heeft nooit een L-speen gebruikt eerlijk gezegd (tenminste niet dat ik me kan herinneren..)quote:Op maandag 9 januari 2012 12:13 schreef cleany het volgende:
wanneer begin je eigenlijk met zo'n L-speen dan?
Aha...ik vroeg me af wanneer we eventueel over zouden moeten gaan, maar dat hoeft blijkbaar dus niet per se.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:16 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Nou het was hier nu een probeersel omndat ze van voeding 2 naar 3 ging en opeens bijna een half uur over een fles deed en het leek alsof ze te veel moeite moest doen met de M-speen.. Maar mijn oudste heeft nooit een L-speen gebruikt eerlijk gezegd (tenminste niet dat ik me kan herinneren..)
Ze denken trouwens dat het een schimmeltje is. HA dacht eerst spruw, maar dat is na onderzoek uitgesloten. Maar het schijnt dat ze van een schimmel die in de mond leeft ook weer een ontsteking kunnen krijgen.. Dus we gaan maar smeren. De HA was niet echt meedenkend met het hele "hoe voorkom ik dat de vingers in de mond gaan"...quote:Op maandag 9 januari 2012 18:19 schreef Susie het volgende:
Geweldig Aventura!
Das vervelend Faithz, hoe gaan jullie dat aanpakken dan?
bite-x een optie? sterkte!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ze denken trouwens dat het een schimmeltje is. HA dacht eerst spruw, maar dat is na onderzoek uitgesloten. Maar het schijnt dat ze van een schimmel die in de mond leeft ook weer een ontsteking kunnen krijgen.. Dus we gaan maar smeren. De HA was niet echt meedenkend met het hele "hoe voorkom ik dat de vingers in de mond gaan"...
Wij denken dit op te lossen door een krabwantje aan te doen.. Maar ben bang dat hij die zelf uitkrijgt met wat gewinkel.. Dus misschien moet er ook nog schilderstape bij
wat stom geregeld zeg, hier stuurt de arts het recept meteen door naar de apotheek op het moment dat hij 't invoert in de computer... en dan kom je bij de apotheek aan, en ligt het al meteen klaar voor je. Misschien eens omzien naar 'n andere huisarts? Oh, misschien nog een tip, anti krabwantje krijgt hij misschien wel uit, maar een wat langere sok tot aan z'n ellebogen wordt al lastigerquote:Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef Nirak het volgende:
Ik ben onze HA overigens vet beu.. Je maakt een afspraak en zorgt dat je kindje gedronken heeft en uitgeslapen is voordat je gaat. Want dat is voor je kind, de huisarts en de mensen in de wachtkamer wel zo fijn. Maar ze laten je doodleuk een half uur zitten om vervolgens bot te reageren als je gaat vragen hoe lang het nog ongeveer duurt voordat de assistente komt kijken. Vervolgens weet die het niet en zit je nog eens zo lang op de HA zelf te wachten en ondertussen schijt je kind zichzelf tot aan de nek toe onder... En daarna mag je dan weer achteraan in de rij gaan staan voor dat fucking receptje en sta je na ongeveer 1,5 uur eindelijk bij de apotheek met een kind dat inmiddels helemaal over de flos is van de vermoeidheid.. Want slapen lukt niet als je tot 2 x toe wordt wakker gemaakt omdat er iemand naar je vinger en je mond wil kijken..
Bij de apotheek hadden ze er gelukkig wel begrip voor en hebben ze een copie van zn verzekeringspas gemaakt om de inschrijving later te doen zodat ik mijn lieve jongen in bed kon gaan leggen
Och DMLquote:
Hier slingeren er inmiddels 3 rond.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet o grinniken van die ene speen. Dottir gebruikt ze alleen als ze slaapt of zielig is, maar wij rouleren er 6
Ja met schildje en ring en al...quote:Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oe MP dat is wel even schrikken zeg. Met schildje en al dus?
Knuffel voor de slechte nachten... hier gisteravond ook een keer extra wakker geweest, maar rest van de nacht ging wel goed.
Vanmorgen van 11 tot 12 geslapen en ga zo een poging doen voor dutje nr 2. Ze zat net in dr oogjes te wrijven , dus nu ingebakerd aan de borst...
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:49 schreef mrien het volgende:
Ik heb de speen aan de staart/punt van een tutpopje van Difrax geknoopt, ideaal om spenen mee terug te vindenen Jan vind ze zo 's nachts ook zelf terug
Woah!quote:
Probleem is niet de huisarts, die is fijn. Maar de assistentes... wat een #$*(^Q#(*%#&.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 06:21 schreef J-net het volgende:
Trouwens Nirak ik zou een afspraak maken met de HA of een andere zoeken" die van mij werkt op tijd. En toen we met kleine kwamen met 2 wkn omdat er een kattenhaar in zijn oog zat, toen vroeg hij of we aan t einde van t spreekuur terug konden komen, dan had hij meer tijd voor ons, wij konden en dat was super.
Die van ons neemt echt alle tijd voor je. Ik moest paar weken terug uitstrijkje ....... Waarbij ik me nu bedenk dat ik nog voor de uitslag moet bellen*mental note* maar hij neemt echt tijd, even uitleggen, rustig en netjes procedure uitvoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mamma :)
Tjee, wat ken je de cd goed hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Woah!![]()
En ik hoor daar het liedje uit de musical Nijntje gaat op vakantie over het dagboek.
We hebben de musical zelf op dvd. Die hebben we opgezet voor Ivan toen we naar Frankrijk reden afgelopen zomer. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik hem zelf inmiddels zo'n 300 keer heb gezien/gehoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tjee, wat ken je de cd goed hahaKlopt als een bus.
Och erm.... het gaat zo snel he?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:41 schreef Claudia_x het volgende:
Shit, waar is de tijd gebleven.
[ afbeelding ]
Fuck it, ik doe gewoon een megaspam.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:10 schreef danic het volgende:
Claudia, wat een mooie foto![]()
Doe er nog eens één van hoe ze nu is! Of moet ik een paar daagjes wachten voor een grote fotospam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is lastig om Lena in beeld te vangen, vind ik. Ze kan zich heel goed zelf vermaken en zit gerust een paar uur in een hoekje met wat speelgoed te rommelen. Op deze foto kijkt ze wat zielig omdat ze ziek was:
Maar ze is vooral een heel vrolijk meisje dat met de dag avontuurlijker en fysieker wordt. Ze is all over the place, gaat nog niet staan maar klimt wel als een gek, is ontzettend nieuwsgierig en is altijd daar waar de actie is. Ik moet haar de hele dag door van de vreemdste plekken vandaan plukken. Het gekke is dat Ivan rond deze tijd al liep en in die zin motorisch verder was, maar Lena vind ik avontuurlijker.
Die laatste foto is écht Lena. Ze heeft een heel idiosyncratische manier waarop ze haar neus optrekt als ze lacht. Inmiddels heeft ze wel 8 zichtbare tanden én meer haar, want jawel, het groeit!En het lijkt erg op Ivans haar (toen hij een maand of 6 was
). Het wordt steeds blonder.
[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 10-01-2012 10:38:12 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Wat leuk om te horen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:35 schreef miss_sly het volgende:
Op die laatste foto vind ik haar erg op je lijken, Claudia!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jarig!
En voor nu, tot ziens in het dreumestopic!
half jaar na je bevalling kun je worden opgeroepen (vanaf je 30e).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Nirak het volgende:
Wickiewat kl*te zeg... Sterkte!
@susie, ik vroeg me ook af wanneer je na een zwangerschap voor t uitstrijkje kan, kreeg vorig jaar de eerste uitnodiging. Maarja, zwanger he
Eerste volle dag kdv is heel goed gegaan
En wat een lieverds kwamen er voorbij op de foto's
Inderdaad erg tof van hem. Maar het op de borst slapen in bed durven we niet aan. Niet zozeer vanwege het op de borst slapen, ze ligt immers ook regelmatig tussen ons in, maar we durven haar niet te verplaatsen. Veel te bang dat ze weer wakker wordt. Om haar in haar huidige slaap te krijgen heeft ons al anderhalf uur met heel veel huilen (door mij) en brullen (door Marieke) gekost. We willen niet het risico nemen dat ze weer compleet over de zeik gaat. Ze heeft haar slaap hard nodig (vandaag overdag heeft ze ook maar 2 keer een slaapje van 2 uur gedaan, vind ik wat magertjes voor een kindje van 6,5 week)quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:59 schreef DJMO het volgende:
en op zijn borst laten slapen in bed SB ? Wel ongelooflijk goed van hem zeg![]()
Ik wacht wel met de sinaspril , hij is op dit moment klaarwakker met een pak luiers aan 't spelen, maar hij valt redelijk snel in slaap aan de borst gelukkig.
Haha, ja, ventje kijkt er ook soms een beetje melodramatisch bij. Ik zie dat steeds meer, dat hij er wat theater tussendoor gooit. Kan het niet goed omschrijven, maar ik hoor en zie precies het verschil tussen echt onbehagen en aandacht vragen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas hoest ook af en toe, Aventura. Al vrees ik dat dit ook is "hé, ik hoest. Nu krijg ik nog meer aandacht"![]()
Hij is er nog wat jong voor maar over een paar weken zou je het ook met een klein beetje yoghurt kunnen mengen. Kijken hoe hij dat vindt...quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:19 schreef Aventura het volgende:
Haha herkenbaar. Heel gelijkmatige knul hier, behalve als het flesje in beeld komt. (Of te laat in beeld komt). Nachten gaan weer prima, van 23 tot 7 uur, vaste prik. Het is net of hij een ingeprogrammeerde wekker heeft.
We zijn nu trouwens al een week fruit aan het proberen. Gepureerd, geprakt, uit het handje, maar hij vindt het nog niks. Vandaag ga ik banaan pureren en mengen met wat warme melk. 's kijken of dat dan gaat.
He getsie, het mag nu wel eens weer beter gaan hoor! Dikke knuffel voor julliequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef wickie het volgende:
Wies is vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Ze heeft het RS virus en is al dagen flink benauwd, ook wil ze al dagen bijna niet drinken. Vooral omdat ze niet drinkt is ze opgenomen, hopen dat ze snel opknapt en weer gaat drinken. M'n arme muppie![]()
Vriendlief slaapt bij haar vanavond en ik ga proberen een hele nacht te slapen.
Pfff ik hoop dat alle shit hierna eindelijk eens stopt, heb er schoon genoeg van.
Juist om die reden zat ik huilend op de bank terwijl mn vriend haar op bed legde. Maar heel lief dat je meedenktquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:10 schreef Aventura het volgende:
Owja en summerbreeze, wat een drama zeg! Die nacht komt gelukig nooit meer terug, moet je maar denken. Wat me in een van je posts opviel is dat je vertelt dat je Marieke al huilend (jij zelf dus) in bed legde. Nou snap ik wel dat je wanhopig was, maar onlangs zei iemand met een huilbaby dat je het beste kunt proberen om zelf rustig te blijven en bemoedigende geluiden naar je baby kunt maken. Nogmaals, dit is wel heeeeeel makkelijk gezegd hoor, en je baby was echt acuut ziek, maar mss is het toch iets om in je achterhoofd te houden als zich weer eens zo'n prutnacht aandient?
Koorts heeft ze in ieder geval ook niet... dus maar blijven knuffelen, wiegen, lopen etc tot ze in slaap valt, ze is ook echt heel moe, net viel ze bijna in slaap... arm kind.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:14 schreef TimeJumper het volgende:
Jee Susie, zonde zeg,en frustrerend omdat je eigenlijk niet kan achterhalen waarom ze huilt.
En even een stukje in de auto gaan rijden met de kleine? misschien dat dat helptquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef Susie het volgende:
[..]
Koorts heeft ze in ieder geval ook niet... dus maar blijven knuffelen, wiegen, lopen etc tot ze in slaap valt, ze is ook echt heel moe, net viel ze bijna in slaap... arm kind.
Volgens mij reageerde ik daar gisteren nog op, dat Anouk ook vaak zo lang wakker is. Het wakker zijn vind ik niet erg, maar het huilen... dwars door je hart heen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef Juud79 het volgende:
Susie, ik had gistermiddag zo'n middag, niet leuk.....
Toen ik op het punt stond om er een zetpil in te stoppen, viel ze in de Beco in slaap, om 17.10 en ze had sinds 11.35 niet meer geslapen.
Na een half uur was ze weer wakker en toen was het over.....
Dus dat zou ik doen, een badje en/of een zetpil. Hier helpt een badje ook vaak goed, dat zorgt ervoor dat Lientje ontspant en in een andere modus raakt.
Dat herken ik nog van Janquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:20 schreef MamaPurk het volgende:
Even trots!
Sarah zette vanmiddag 1 stapje los, schrok ervan en liet zich op haar pamperkontje vallen. Ik schrok ook en daardoor over enthousiastMaar ze deed het niet nog een keer helaas. Wel liep ze met een hand los achter de poppenwagen, drie stappen heel nonchalant.. Mijn stoere kleine (maar het gaat wel erg snel allemaal hoor...)
Wat Nirak bedoelt is niet afwachten tot ze moe is, maar op vaste tijdstippen in bed leggen, moe of niet. Tot rust "dwingen" zeg maar. Dus niet wachten tot ze in d'r ogen gaat wrijven, maar een half uur na de fles, hop naar bed. (jij gaf toch kv?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Susie het volgende:
Joh F-R das ook wat! Brrr, moet er niet aan denken.
Het in bed leggen gaat op zo'n moment echt niet Nirak, maar lief van![]()
Die lotion heb ik, maar niet aan gedacht om dat 's middags te doen. Die ga ik dus ff onthouden F-R![]()
Voordeel nu wel is dat ze zo uitgeput is, dat ze nu dus al vanaf 18 ligt te pitten, half uur geleden wakker is geweest, wat gedronken heeft en alweer slaapt. Ik duik er dus ook nu in, ff wat slaap meepakken!
Die krijgt ze dus ook. Zodra we naar boven gaan nemen we haar ook mee naar beneden/op de stoel om te knuffelen. Zodra ze dan weer tekenen van vermoeidheid begint te vertonen (of gewoonweg in slaap valt) leggen we haar weer in bed. Dat stukje was ik net vergeten te vermelden zie ik nu. Vind het ook eigenlijk wel grappig dat ze ons al zo duidelijk kan laten merken wat er is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:36 schreef DJMO het volgende:
dat kan ook papa en mama honger zijn he SB, ze is nog zo klein. Als je haar nu die veiligheid en geborgenheid geeft waar ze blijkbaar om miept, dan heb je daar later profijt van !
weet je, ik zit hier nu tips te geven (te herhalen) voor mensen met baby's met slaapproblemen, maar als ik even goed kijk, slaapt geert ook vrij weinig. Heel toevallig heeft hij vandaag, semi-ingebakerd aan de borst in slaap gevallen en daarna in z'n eigen bedje gelegd, 2 uur geslapen daar. Normaal haalt hij de vijf minuten niet eens in z'n bedquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
die tip heb ik idd ook gekregen; Liene oogt soms na 5 uur wakker zijn nog niet moe, dus nu stop ik haar gewoon na 2 uur wakker zijn op bed, soms een half uurtje langer, maar ik bewaak nu haar grenzen, voordat ze er zelf overheen gaat...(en dan overprikkeld is en helemaal niet meer gaat slapen).
overdag gaat dan inmiddels vrij goed, de eerste 2 dutjes in elk geval, 3e is nog lastig, maar soms neem ik dan genoegen met een dutje aan de borst...
(hier nu regeldagen dus de nachten gaan ff niet zo lekker...)
Wick; had al op je FB gepost, maar ook hier een dikke
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat Nirak bedoelt is niet afwachten tot ze moe is, maar op vaste tijdstippen in bed leggen, moe of niet. Tot rust "dwingen" zeg maar. Dus niet wachten tot ze in d'r ogen gaat wrijven, maar een half uur na de fles, hop naar bed. (jij gaf toch kv?)
Totaaaaaal verkeerd gelezen, sorry.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, zo goed als het gisteren met mn meissie ging, zo slecht ging het vannacht. Ze heeft de hele nacht flinke buikpijn gehad waar paracetamol niet tegen blijkt te werken. Ik heb dus de gehele nacht met haar op de bank gezeten en geen oog dicht gedaan. Dat zet de slaapmeter op 5 uur in de afgelopen 48 uur waarvan een half uur in de laatste 24. Vriendlief gaat vandaag dus thuiswerken zodat ioc nu even wat slaap kan gaan inhalen. Maar dan moet mijn lichaam niet blijven teren op de aanwezige adrenaline waardoor ik nu dus niet kan slapen en alleen maar af en aan kan janken van vermoeidheid en frustratie om het feit dat ik niks kan doen tegen de pijn van mijn (inmiddels weer vrij vrolijke) meisje.
/egopost, sorry, moest er even uit.
Das beter dan 4:00 he!quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:30 schreef Susie het volgende:
[..]
Totaaaaaal verkeerd gelezen, sorry.Maar inderdaad dat moet ik ook proberen te doen. Bemerk inderdaad dat ik dat niet doe, omdat ze nog zo leuk en lief aan het "spelen" is. Totdat het in ene brullen wordt en tja...
Maarrrrrr... ze heeft geslapen tot 5:45 en nu ligt ze sinds 6:30 weer in bed (ik lag er ook naast, ze slaapt nog in de wieg naast ons, maar ik kon de slaap niet meer vatten) en sinds een kwartier slaapt ze echt. Daarvoor was het nog wat piepen en speen uitspugen enzo, ben benieuwd voor hoe lang!
![]()
kindigestquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, zo goed als het gisteren met mn meissie ging, zo slecht ging het vannacht. Ze heeft de hele nacht flinke buikpijn gehad waar paracetamol niet tegen blijkt te werken. Ik heb dus de gehele nacht met haar op de bank gezeten en geen oog dicht gedaan. Dat zet de slaapmeter op 5 uur in de afgelopen 48 uur waarvan een half uur in de laatste 24. Vriendlief gaat vandaag dus thuiswerken zodat ioc nu even wat slaap kan gaan inhalen. Maar dan moet mijn lichaam niet blijven teren op de aanwezige adrenaline waardoor ik nu dus niet kan slapen en alleen maar af en aan kan janken van vermoeidheid en frustratie om het feit dat ik niks kan doen tegen de pijn van mijn (inmiddels weer vrij vrolijke) meisje.
/egopost, sorry, moest er even uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |