Wij hebben een bus van Leifheit, uit de lijn Fresh and Easy(ik geloof dat de inhoud 750 mL is).. Mijn schoonouders hebben hem al laten stuiteren, de deksel bleef zitten, de bus was wel gescheurd...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:38 schreef Aventura het volgende:
Wat is dat voor doos Laiveneertiekje? Wij hebben nu die van Friso, maar daarvan schiet het deksel steeds los. Dat is thuis niet zo erg, maar als we een dag of weekendje weggaan natuurlijk wel.
Ik ben ook heel benieuwd! Hier ook al 2 keer de bovenkant los geschoten waardoor de hele inhoud op de grond lag, beetje jammer dat het 2x met een bijna vol pak gebeurde. Heb nu een weckpot in de vaatwasser staan die we willen gaan gebruiken, maar weet nog niet of dat handig is.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:38 schreef Aventura het volgende:
Wat is dat voor doos Laiveneertiekje? Wij hebben nu die van Friso, maar daarvan schiet het deksel steeds los. Dat is thuis niet zo erg, maar als we een dag of weekendje weggaan natuurlijk wel.
Ja hoor, ze kruipt al een tijdje! En ze is veel beweeglijker dan Ivan rond dezelfde leeftijd en houdt ook meer van klimmen. Gek genoeg gaat ze nog niet zelf staan.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zit er al beweging in trouwens of doet ze een Leia?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Doe nog eens een mooie foto van je dame dan
Zit er al beweging in trouwens of doet ze een Leia?![]()
Gelukkig kan je er om lachenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh en zijn eerste woordje is......
Mama![]()
Geertquote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
ik gooi die van mij er ook nog maar een keer in:
Geert zei vanmorgen ook gericht Mama! Met een oergrom, 't leek echt alsof 't vanuit z'n tenen kwam
En dat tweede streepje is nu mijn prachtige meisje:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vraagje...
Morgen is officieel mn NOD, maar eigenwijs als ik ben heb ik net alvast getest.
Dit kwam eruit:
[ afbeelding ]
Kan het zo zijn dat het dan vals is of is het toch echt een dikke vette ja?
Ik durf niet te juichen...
Fijn om te lezen dat het beter met hem gaat Poezebeest. En mooi he om te zien dat je kleintje steeds wijzer wordt. Hier heeft de kleine meid vanmiddag voor het eerst echt gericht naar de mobiel liggen lachen. Zo mooi om te zien.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:31 schreef Poezebeest het volgende:
Hier ook het idee dat de nexium beter werkt dan de zantac. Het is iig vriendelijker om toe te dienen. Kleine man is veel rustiger in zijn slaap, minder grommen, keel schrapen en kreunen. En als hij wakker is, is het een tevreden jongetje. We zien hem ook ontwikkelen, hij volgt ons met z'n ogen vindt de mobiel boven de box erg leuk en z'n eerste lach laat niet lang meer op zich wachten. Zo leuk om te zien bij je eigen kind
Maar natuurlijk kan ik erom lachenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er om lachen![]()
Jouw dame heeft het gewoon slim bekeken. Ik zou zelf af en toe ook nog wel gedragen willen worden hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
+1quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat pakje van de bovenste foto is haar allereerste pakje die ze aan heeft gehad, maar ik vond 'm zo leuk dat ik 'm nog een keer heb gekochtLex had een overslagvestje van die lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heeft Bodpa nu met een klein bruin vogeltje
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:21 schreef danic het volgende:
We hebben hier trouwens een vermaanddag, 8 maanden alweer. Dan mag er best wel een foto bij toch![]()
[ afbeelding ]
Helaas heeft ze geen lekker dagje. Stomme tandjes. Ze slaapt onrustig, gloeit en is wat hangerig. Maar gelukkig verder wel vrolijk en lief.
Meer vocht doen we al grotere speen ga ik morgen halen, maar ze word nu vaker wakker en is echt meer aan het trappen, ze is ook weer veel minder troostbaar.. Ik vind het zo sneu.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef DJMO het volgende:
5 a 10 cc meer water toevoegen, grotere speen een optie?
over in huis met vrije voetjes .. Jan loopt binnenshuis nog steeds blootsvoets / met sokken, omdat hij platvoetjes had/heeft en met blote voeten (leren) lopen is nog altijd het beste voor de goede ontwikkeling van de voet(zool) :-)
jij nog gefeliciteerd schat! Ik vergat je helemaalquote:Op maandag 9 januari 2012 00:04 schreef Sugarsnap het volgende:
Thnx voor alle felicitaties. Vandaag was een drukke, maar vooral vermoeiende dag en ik vermoed dan ook dat Eline zich al vroeg weer meld.
De laatste tijd heb ik niet zo veel meer geschreven, wel gelezen. Eline was al een tijdje baby-af en helemaal toen ze met goed 11 maanden ging lopen.
Morgen doe ik een uitgebreide foto-spam, voor nu tot ziens in het dreumestopic!
Dat zei miss_sly ook gelijk tegen me toen ze Eva irl zag! Ik vind het nog steeds een raar gezicht, maar vind het ook zonde om af te knippen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]wat een muppie
en met Sennakapsel
en voor de mamazeggers , thumbsup!
Rond deze tijd had ik het dus ook kunnen weten....quote:Op zondag 8 januari 2012 20:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Sugarsnap, gefeliciteerd met je mini!
Enne, vandaag een jaar geleden een tweede streepje gepiest:
[..]
En dat tweede streepje is nu mijn prachtige meisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
word met de dag verliefder op dat kleine hummeltje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |