abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106592801
Hier ook een onrustige nacht. Maar ja halen we vannacht wel weer in.

Mijn zoon heeft een legging aan O+ Een maat 62 en zit als een joggingsbroek. Mijn magere mannetje O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106593190
Hier op zich een rustige nacht! Laatste flesje om 19:30 en met een aantal keren de speen terug geven goed geslapen tot 06:00.

Cas maakt zo rond 02:00/03:00 geluid in zijn slaap, soort van huilen. Speen erin en dan is het weer goed... Tot een uur later :') Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?

Vandaag is het weer naar het kdv sinds 2,5 week vakantie, ben benieuwd hoe hij thuiskomt. Vast uitgeput O+
pi_106593288
Pfff, onrustige nacht gehad. Meisje is verkouden, zo zielig.
Dus ze kwam om 10 uur, half 1, 3 uur... heb maar babyneusspray gegeven maar volgens mij werkte dat niet echt.
Vanochtend was ze nog steeds heel zielig. Nog een keer neusspray gegeven en toen kwam er een grote groene purk uit haar neus :')
Dus daarna met wattenstaafjes zitten porren tot er wat meer uit kwam.
Nouja ze kon in ieder geval nog wel lachen.
Mijn man ging haar naar het kdv brengen, maar vlak voordat hij weg wilde met haar knalde ze haar broek nog even vol.
Volgens hem zat het vol met gele poep... is dat inherent aan verkoudheid? Het is normaal meer een mosterd kleur, nu was het geler.
Tralalalaaa
  maandag 9 januari 2012 @ 09:56:02 #104
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106593370
Mogguh!

Hier was het gisteravond drama-avond :') . Huilen, krijsen, gillen en gewoonweg niet stil te krijgen. Gelukkig leek het wel alsof ze om 23.00uur de klap met de hamer kreeg, om vervolgens door te slapen tot 4.30uur. Toen tutterde ze nog ff, half slapend weliswaar, een flesje met ruim 100cc leeg :o ! Om 8.30uur heb ik haar maar weer wakker gemaakt voor de voeding en nu ligt ze in haar bedje al mopperend te slapen.
Ons meisje is overigens ook weer/nog steeds verkouden. Hoofdeind omhoog gezet, ui op de kamer, neusspray en snotpompje bij de hand houden dus...
pi_106594043

Jongens in leggings is O+
pi_106594605
Cynthia, wordt hij alleen wakker voor de speen, of toch een bodempje honger? Chris huilde vaak ook in zijn halfslaap om de speen. Dan was hij wakker aan het worden en kon hij zonder speen niet terug in slaap komen. En dan een paar keer per nacht. We hebben een stapel spenen in zijn bedje gelegd met de hoop dat hij zelf een perongeluk zou pakken, maar daarvoor sliep hij weer teveel. Uiteindelijk was ik bij 9 maanden het zo zat (4-6 keer eruit alleen voor de speen), dat ik de speen eruit gedaan heb. Dat was 1 dagje een beetje pruttelen en klaar. Daarna kon hij ook zonder speen de nacht door..

Hier vannacht ook even gedoe. Daan vond het na de voeding om 2 uur wel prima om wakker te blijven. Uiteindelijk bij papa op zijn borstkas in slaap gevallen rond 4 uur. Dat gaan we vannacht maar eerder proberen. Zonet was hij op mijn borstkas ook snel in slaap, terwijl hij de wieg maar friemelt en piept. Blijkbaar toch wat mama/papa honger O+
Maar ben wel verwend met 1 nachtvoeding. :P
pi_106594964
Ik vermoed dat het alleen door de speen komt, hij deed het ook toen hij nog 6 of 4 flessen kreeg.
Vanavond probeer ik even of hij ook in slaap kan komen zonder speen, na de 6 maanden zou de zuigbehoefte minder moeten zijn heb ik gelezen.
pi_106596736
Nou hier voor Sarah een L-speen gehaald, maar die gaat zo snel dat je er net zo goed geen speen op kunt doen :o
Verder ook maar weer eens een fopspeen gehaald, misschien dat ze hem nu wel zou pakken en dan vooral voor de nachtelijk zuigbehoefte.. Dus ik geef haar die speen, kijk heel even niet, hoor een kokhals geluid kijk om, waar is die speen nou?!?! vraag ik me af... Heeft ze dat ding in zijn geheel in haar mond gestopt _O- :') Nou ja waarschijnlijk geen succes dus...
Voor nu ligt ze in ieder geval weer lekker even te slapen :z
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_106596765
wanneer begin je eigenlijk met zo'n L-speen dan?
pi_106596821
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:13 schreef cleany het volgende:
wanneer begin je eigenlijk met zo'n L-speen dan?
Nou het was hier nu een probeersel omndat ze van voeding 2 naar 3 ging en opeens bijna een half uur over een fles deed en het leek alsof ze te veel moeite moest doen met de M-speen.. Maar mijn oudste heeft nooit een L-speen gebruikt eerlijk gezegd (tenminste niet dat ik me kan herinneren..)
pi_106596903
Puck doet het ook nog steeds prima op de M speen dus ik vind het wel best zo.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106597130
Arme Dot..

En Geert :') Ik zie het al helemaal voor me :D

Voor de slechte nachten een :*

Hier straks even naar de HA met de kleine man. Hij heeft een ontstoken vingertje (bij nagelriem) en wil er toch even naar laten kijken omdat zijn andere vingertje nu ook begint.. het zijn toevallig de twee vingers die hij in z'n mond stopt als hij slaapt...
pi_106597686
Whahaha Sarah. Sorry, best gevaarlijk ook, maar ik moest echt hard lachen (en zit op mijn werk).
Visueel ingesteld zoals ik vanmorgen al zei.
pi_106597783
Haha, ik zag ook al hele beelden van baby met enorme speen in de mond.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_106597834
Ik had eigenlijk eerst een foto moeten maken voordat ik dat ding eruit haalde ;)
pi_106597903
Arme dot.
En veel kinderen hebben geheimen afspraken onderling gemaakt lees ik.
Die van ons was eerder op de avond aan het spoken want een ander bedje wil ik niet. Dus toen ze wakker werd maar naar huis gegaan en vanmorgen kon ik haar wakker maken.

Danic wat gaat jouw meisje toch hard ik zie die van mij dat voorlopig echt niet doen. Wel rolt ze continu van het kleed en laatst lag ze brullend onder de kerstboom. En als ze al haar speeltje weggegooid/geschoven heeft is het ook brullen want dan kan ze er net niet meer bij.
pi_106598157
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:16 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Nou het was hier nu een probeersel omndat ze van voeding 2 naar 3 ging en opeens bijna een half uur over een fles deed en het leek alsof ze te veel moeite moest doen met de M-speen.. Maar mijn oudste heeft nooit een L-speen gebruikt eerlijk gezegd (tenminste niet dat ik me kan herinneren..)
Aha...ik vroeg me af wanneer we eventueel over zouden moeten gaan, maar dat hoeft blijkbaar dus niet per se.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:10:51 #118
348178 NotTheSame
pi_106598387
Nirak succes bij de HA straks!

Oeh MamaPurk, dat lijkt me wel eng!

En Daan van Deepfreeze houd mama en papa wakker hihi!

Hier is Draakje in slaap gevallen in de kinderstoel :') . Normaal is ze tussen 11.00uur en 2.00uur redelijk wakker en helder. Ik had haar maar even in de kinderstoel gelegd zodat ik even gauw m'n werkmail kon checken etc...maar ik denk dat de combi verkoudheid/druk weekend/drama-avond z'n tol geëist heeft, binnen 10 minuten was ze knock-out. Heb d'r net maar even overgeheveld naar d'r bedje, hopelijk pikt ze dat...
pi_106599015
Hier is de periode hazeslaapjes weer gestart, ik denk dat het komt van het stoppen en weer starten met de medicijnen, maar ze slaapt niet langer dan een half uur achter elkaar. Gelukkig is ze wel vrolijker :)
De speen was ook wel even schrikken hoor, ik had eigenlijk niet verwacht dat dit kon, maar durf hem haar nu eigenlijk ook al niet meer te geven als ze naar bed gaat.. Dadelijk doet ze het als ik er niet bij :o
Nu is Sarah zowieso heel erg van alles in haar mond stoppen hoor! Zelfs de kleine blokken van de duplo gaan in zijn geheel naar binnen :X Dus het is erg oppassen geblazen hier en we kunnen werkelijk niets op de grond laten liggen wat ook maar iets te klein is..
  maandag 9 januari 2012 @ 14:02:55 #120
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106599994
Oe MP dat is wel even schrikken zeg. Met schildje en al dus?

Knuffel voor de slechte nachten... hier gisteravond ook een keer extra wakker geweest, maar rest van de nacht ging wel goed.
Vanmorgen van 11 tot 12 geslapen en ga zo een poging doen voor dutje nr 2. Ze zat net in dr oogjes te wrijven , dus nu ingebakerd aan de borst...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 9 januari 2012 @ 15:03:37 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106601884
ik had het gister al verteld; maar hier ook even een foto ervan, Liene gaat steeds beter zelf spelen nu ze zich beter voelt.. lekker spelen in dr boxje..

ennn dutje nr 2 is een feit; inmiddels alweer bijna een uur in dr bedje.. :Y
pi_106601965
Hier een vermoeiende ochtend, alleen maar huilen, huilen, huilen, de fles was een strijd en in zijn eigen bed liggen is niet goed. Zolang hij bij mij kan zijn is het goed, dus hij zit vooral tegen mij aan geplakt. Lang leve de draagdoek. Daaag dag-planning, heb niet echt veel kunnen doen, gelukkig is manlief op tijd thuis, kan hij het overnemen en ik ff naar de winkel.

De kleine man lijkt een voorkeurshouding te hebben, ondanks alle voorzorgsmaatregelen. Komende dagen maar even in de gaten houden.
  maandag 9 januari 2012 @ 16:25:03 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106604782
BJ! Wat een scheetje! En wat fijn dat het de goede kant op gaat!

Lastig he Poezebeest, planning naar de maan :D

Hier eentje die de hele middag al aan het piepen is, drinkt, wegleggen en na 10 minuten weer piepen tot brullen. Ze wil gewoon echt niet liggen, want als ik d,r op til, dan is het weer redelijk ok... vermoeiend ook en een overbelaste pols werkt daar ook niet echt aan mee. Mja, ze zal dan hopelijk vannacht lekker doorslapen * Susie hoopt het! ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106605487
Slapen jullie kindjes (+/- 6 maand oud) nu ook korter overdag? Ik merk dat Cas sinds kort hele korte dutjes doet. Van ongeveer een uur, anderhalfuur. Ik, en de dames van het kdv, ben eigenlijk gewend dat hij zeker wel 2 uren slaapt. Hij is verder opperbest van humeur dus daar maak ik me geen zorgen over. Eens kijken hoe hij is wanneer ik zo thuis ben *;
  maandag 9 januari 2012 @ 17:02:48 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106606259
Ventje slaapt ook minder overdag. Na het flesje is het vaak nog een uur spelen, en dan een uur, anderhalf uur slapen. Ritme begint steeds meer op dat van ons te lijken. Dat is ook logisch natuurlijk :)
  maandag 9 januari 2012 @ 17:27:55 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106607223
Hoe is het met Danne Nirak?
  maandag 9 januari 2012 @ 18:01:41 #127
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_106608477
Onze poeperd heeft een zalfje gekregen voor zn vingers en die mogen de komende tijd niet zijn mondje in.. Dus ik hoop dat zn andere vingers ook lekker zijn :)

Anders zal ie aan zn tenen moeten beginnen.
Trotse mamma :)
pi_106608754
Oh, heb ik iets gemist? Wat is er met Danne zn vingers aan de hand dan? :@
Ik heb er overheen gelezen dus. Wat naar en wat raar dat het gaat ontsteken. Ze zouden toch gewoon op hun handen moeten kunnen sabbelen? Sterkte met jullie jochie!

Ik heb echt zo geen nieuws. Mn bolle is heel tevreden en zo lief O+

[ Bericht 21% gewijzigd door Vlinder op 09-01-2012 18:22:16 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 9 januari 2012 @ 18:16:01 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106608976
En hoe voorkom je dan dat-ie aan zijn handje zit?

Hier heeft onze vent trouwens een nieuwe hobby: staan! Weliswaar vastgehouden, maar toch. Ik zet hem dan op mijn bovenbeen neer als ik zit. Hij strekt dan meteen zijn beentjes en gaat lekker staan. Is-ie moe, dan ploft zijn luierkontje even op mijn knie, maar snel daarna strekt hij zijn benen weer. Dit kan hij eindeloos volhouden. Vandaag deed-ie nog iets wat me versteld doet staan. Hij is verzot op de Zwitsaldoekjes-verpakking. Zodra hij er een ziet liggen, pakt hij het en begint er hartstochtelijk op te 'kauwen'. Dat mag eigenlijk niet van mij. Vandaag nam ik het hem af en legde het weg, op de bank naast me. Meneer begint te mekkeren maar accepteert dan dat het pakje weg is. Draait-ie een minuut later zijn hoofd opzij en spot hij de doekjes weer. En opeens werpt hij zich op zijn zij, strekt zich helemaal uit en grist het zo naast me vandaan!! Ik ben nu nog verbijsterd! Ik vind het zo niet baby-achtig: iets hebben, afgenomen krijgen, speuren, het weer in het vizier krijgen, en dan actief bewegen om het weer te pakken te krijgen. Ik vind het heel wat voor mijn 24-wekige.
  maandag 9 januari 2012 @ 18:19:42 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106609084
Geweldig Aventura!

Das vervelend Faithz, hoe gaan jullie dat aanpakken dan?
  maandag 9 januari 2012 @ 18:22:03 #131
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106609151
Oh en hier is d'r speen zoek! Viel ergens uit d'r mond en dacht die pak ik later wel.... Maar weet nu niet meer waar ;( nu de andere die ik heb maar ff snel uitkoken, is wel een ander merk, dus hoop dat ze hem 'accepteert' :D
  maandag 9 januari 2012 @ 18:46:56 #132
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106609935
Kiran kruipt nu opeens ook zoals het hoort.

In 1 week is hij dus gaan staan (en hij doet het nu elke keer, op de bank is hij een soort klimgeit, maar goed dat we geen trap hebben in huis), nee gaan schudden, nieuwe geluiden gaan maken (dadadadadada jajajajajajaja) en nu dus kruipen zoals het hoort.

Pffffff gaat opeens hard zo.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_106610647
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:19 schreef Susie het volgende:
Geweldig Aventura!

Das vervelend Faithz, hoe gaan jullie dat aanpakken dan?
Ze denken trouwens dat het een schimmeltje is. HA dacht eerst spruw, maar dat is na onderzoek uitgesloten. Maar het schijnt dat ze van een schimmel die in de mond leeft ook weer een ontsteking kunnen krijgen.. Dus we gaan maar smeren. De HA was niet echt meedenkend met het hele "hoe voorkom ik dat de vingers in de mond gaan"...
Wij denken dit op te lossen door een krabwantje aan te doen.. Maar ben bang dat hij die zelf uitkrijgt met wat gewinkel.. Dus misschien moet er ook nog schilderstape bij :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 januari 2012 @ 19:07:27 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106610785
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ze denken trouwens dat het een schimmeltje is. HA dacht eerst spruw, maar dat is na onderzoek uitgesloten. Maar het schijnt dat ze van een schimmel die in de mond leeft ook weer een ontsteking kunnen krijgen.. Dus we gaan maar smeren. De HA was niet echt meedenkend met het hele "hoe voorkom ik dat de vingers in de mond gaan"...
Wij denken dit op te lossen door een krabwantje aan te doen.. Maar ben bang dat hij die zelf uitkrijgt met wat gewinkel.. Dus misschien moet er ook nog schilderstape bij :')
bite-x een optie? sterkte!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106610914
Vlinder, fijn toch geen nieuws? Dan gaat alles goed! :) En dat horen we natuurlijk ook graag van je, de leuke dingen en het goede nieuws over je bollo O+

Aventura, klinkt inderdaad niet heel baby-achtig :D
Hmm succes met de vingertjes, dames Faitz en Nirak!

Hier vandaag weer eerste dagje alleen met J. gehad, vriendlief weer werken. Lekker dagje gehad samen, hij kan nu ook ineens zichzelf een tijdje vermaken op een speelkleed. En toen ik met hem ging spelen was het dikke pret, zo leuk dat lachen en enthousiast trappelen met beentjes enzo O+ Je ziet met de dag dat ie zijn handjes meer doorkijgt, af en toe grijpt ie iets, maar dat is nog meer perongeluk, maar het ontwikkelt wel :)

Donderdag naar cb, tweede serie prikjes en ik ben benieuwd of ie dan goed is aangekomen. Ook even vragen wat we moeten doen tegen het overstrekken, dat doet ie sinds een paar weken echt veel, je moet echt oppassen als je hem vasthoudt. Het nieuwe 'planken' in 2012 }:| Iemand enig idee wat we er tegen kunnen doen?
pi_106610962
Ik ben onze HA overigens vet beu.. Je maakt een afspraak en zorgt dat je kindje gedronken heeft en uitgeslapen is voordat je gaat. Want dat is voor je kind, de huisarts en de mensen in de wachtkamer wel zo fijn. Maar ze laten je doodleuk een half uur zitten om vervolgens bot te reageren als je gaat vragen hoe lang het nog ongeveer duurt voordat de assistente komt kijken. Vervolgens weet die het niet en zit je nog eens zo lang op de HA zelf te wachten en ondertussen schijt je kind zichzelf tot aan de nek toe onder... En daarna mag je dan weer achteraan in de rij gaan staan voor dat fucking receptje en sta je na ongeveer 1,5 uur eindelijk bij de apotheek met een kind dat inmiddels helemaal over de flos is van de vermoeidheid.. Want slapen lukt niet als je tot 2 x toe wordt wakker gemaakt omdat er iemand naar je vinger en je mond wil kijken..
Bij de apotheek hadden ze er gelukkig wel begrip voor en hebben ze een copie van zn verzekeringspas gemaakt om de inschrijving later te doen zodat ik mijn lieve jongen in bed kon gaan leggen :)
  maandag 9 januari 2012 @ 19:53:16 #137
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106613221
Ah bah, dat is ruk Nirak! Zeer irritant!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 januari 2012 @ 20:01:38 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106613779
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef Nirak het volgende:
Ik ben onze HA overigens vet beu.. Je maakt een afspraak en zorgt dat je kindje gedronken heeft en uitgeslapen is voordat je gaat. Want dat is voor je kind, de huisarts en de mensen in de wachtkamer wel zo fijn. Maar ze laten je doodleuk een half uur zitten om vervolgens bot te reageren als je gaat vragen hoe lang het nog ongeveer duurt voordat de assistente komt kijken. Vervolgens weet die het niet en zit je nog eens zo lang op de HA zelf te wachten en ondertussen schijt je kind zichzelf tot aan de nek toe onder... En daarna mag je dan weer achteraan in de rij gaan staan voor dat fucking receptje en sta je na ongeveer 1,5 uur eindelijk bij de apotheek met een kind dat inmiddels helemaal over de flos is van de vermoeidheid.. Want slapen lukt niet als je tot 2 x toe wordt wakker gemaakt omdat er iemand naar je vinger en je mond wil kijken..
Bij de apotheek hadden ze er gelukkig wel begrip voor en hebben ze een copie van zn verzekeringspas gemaakt om de inschrijving later te doen zodat ik mijn lieve jongen in bed kon gaan leggen :)
wat stom geregeld zeg, hier stuurt de arts het recept meteen door naar de apotheek op het moment dat hij 't invoert in de computer... en dan kom je bij de apotheek aan, en ligt het al meteen klaar voor je. Misschien eens omzien naar 'n andere huisarts? Oh, misschien nog een tip, anti krabwantje krijgt hij misschien wel uit, maar een wat langere sok tot aan z'n ellebogen wordt al lastiger ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_106616414
The way you rock'n'roll
  maandag 9 januari 2012 @ 20:50:42 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106616551
Oja Jipster, ons zoontje doet ook aan planking. Ik zie het niet als iets waar wij iets aan moeten veranderen. Hij vindt bepaalde houdingen gewoon niet lekker. Met de madonnahouding hoefden wij met 12 weken niet meer aan te komen, vindt-ie niks aan. Doe je het wel, dan moet je goed opletten want hij lanceert zich zo uit je armen, is mij al een paar keer bijna gebeurd.
  maandag 9 januari 2012 @ 20:51:45 #141
348178 NotTheSame
pi_106616614
Aventura, je kleine man staat gewoon! En dat Zwitsal-doekjes verhaal _O- !

Susie, speen weer gevonden?

Nirak, arme Danne, net wat DJMO zegt, een wat langer sokje eroverheen doen?
En wat een kl0tebeleid bij jouw huisarts zeg! Ik hoop maar dat je naar een andere ha over kan stappen, toevallig was bij EditieNL een stuk over huisartsen die geen patiënten van elkaar overnemen... Officieel mogen ze niet weigeren, maar in de praktijk gebeurd het toch heel vaak...

J. van Jipster lekker aan het spelen geweest :D ! Heel veel succes donderdag!

Ow ja, heb zojuist eens op de weegschaal gestaan met Draak... Maar ik wil niet geloven dat onze weegschaal de waarheid spreekt!
Draakje zou nu om en nabij de 3300gram wegen, wat dus betekent dat ze in een week tijd weer zo'n 500gram is aangekomen?!
Misschien toen woensdag of vrijdag nog ff op het cb checken, mits ik uitgeslapen ben ;) .

[ Bericht 22% gewijzigd door NotTheSame op 09-01-2012 20:58:50 ]
pi_106618098
quote:
Och DML O+ Wat een schatje O+
  maandag 9 januari 2012 @ 21:17:49 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_106618246
netjes toch NTS? :)!

Nirak wat een ellende zeg -O- hopelijk is Danne snel van de ellende af!

BJ fijn dt het zoveel beter gaat met Liene! mooi meiske heb je

MP wat eng!!

Puck O+ dat is heul geen bby meer!!!

Hier gat het allemaal prima , manneke wil alleen niet een klein babytje zijn.. vandaag bij de controle van de KA..
hij tijgerde zich zo vooruit :o zo met de armpjes zoals als je doet als je onder een laag net kruipt.. en met de voetjes mee afzetten.. de KA zat ook even van :o :o :o
Ook ging hij duidelijk proberen om om te rollen..
kind is verdorie 6weekjes pas !

Verders na het verhaal bevestigde ze ook dat er sprake van allergie is , maar sprak ook uit dat we in principe zolang zijn groei goed blijft we niet terug hoeven want ik heb zelf genoeg ervaring en kennis :)

voor de statistieken is hij ruim gemeten dus donderdag nog ff bij het cb meten ook..
55 cm en 4820 , lekkere spekbollie O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_106618276
Lange sok, check. Thnx dames, goede tip. We gaan donderdag pas smeren overdag, want morgen en woensdag op kdv en wil eerst zelf zien wat er gebeurd met zo'n sok :) Dus morgen en woensdag alleen in de avond zalf erop.
pi_106618917
Puck!! Jeetje endan zo heel soepeltjes opstaan. Hij loopt ook al een heel eind zeg, wat knap!!
  maandag 9 januari 2012 @ 21:30:13 #146
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106619036
Oh kiek dat lopen! O+

Yupp, speen weer gevonden! Pheww! Maar de ander is ook uitgekookt nu, dat scheelt.
pi_106620264
Lief hè, met die beentjes ook :') O+

Evenstar fijn dat hij gewoon goed groeit, jouw Ollie ^O^
The way you rock'n'roll
pi_106620876
Ik moet o grinniken van die ene speen. Dottir gebruikt ze alleen als ze slaapt of zielig is, maar wij rouleren er 6 :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 9 januari 2012 @ 22:15:46 #149
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106621648
Ik heb ook wel 5 spenen, die van 6-12 maanden al een poosje, er zijn er vaak twee kwijt... :')
Van Bibi, zonder Winnie of I love Mama e.d. :X

Ze is er gek op, als ze gaat slapen, 's nachts, overdag in de auto of in de doek. Voorlopig mag ze van mij, over een poosje ga ik hem alleen nog met slapen of als ze heel moe en onderweg is geven.

Puck, wat een knap jongetje ben jij! :D
pi_106621829
Wij hebben 3 spenen waarvan eentje op het kdv ligt.

Ik had alvast de 12 maanden speen gekocht maar Puck vindt het niks :P
The way you rock'n'roll
  maandag 9 januari 2012 @ 22:28:35 #151
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106622376
Ik heb er dus niet zoveel, maar wel makkelijk om wat extra te hebben (ook voor kdv en zus thuis)
  maandag 9 januari 2012 @ 23:14:42 #152
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_106624682
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet o grinniken van die ene speen. Dottir gebruikt ze alleen als ze slaapt of zielig is, maar wij rouleren er 6 :D
Hier slingeren er inmiddels 3 rond.

Ik moest laatst een date met vriendinnen 10min uitstellen omdat de speen kwijt was :') waar laaaaat je die dingen! En dan maakt ie ze nog niet eens zelf kwijt!

Het zijn fantastische troostdingen idd :Y altijd bij ons!
pi_106624942
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oe MP dat is wel even schrikken zeg. Met schildje en al dus?

Knuffel voor de slechte nachten... hier gisteravond ook een keer extra wakker geweest, maar rest van de nacht ging wel goed.
Vanmorgen van 11 tot 12 geslapen en ga zo een poging doen voor dutje nr 2. Ze zat net in dr oogjes te wrijven , dus nu ingebakerd aan de borst...
Ja met schildje en ring en al...
pi_106625235
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ja met schildje en ring en al...
Nu al een grote mond dus ;)
pi_106626260
Ik heb de speen aan de staart/punt van een tutpopje van Difrax geknoopt, ideaal om spenen mee terug te vinden :D en Jelle vind ze zo 's nachts ook zelf terug
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 januari 2012 @ 23:51:23 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106626342
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:49 schreef mrien het volgende:
Ik heb de speen aan de staart/punt van een tutpopje van Difrax geknoopt, ideaal om spenen mee terug te vinden :D en Jan vind ze zo 's nachts ook zelf terug

pi_106629344
Shit, waar is de tijd gebleven.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106629378
quote:
Woah! O+

En ik hoor daar het liedje uit de musical Nijntje gaat op vakantie over het dagboek. :7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 januari 2012 @ 01:45:07 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106629395
nog vijf daagjes Clau .. dan pas in maart .. ik ben nog volop in ontkenningsfase, maar 't nadert met rasse schreden dat mijn baby ook geen baby meer is ....

trouwens, Geert heeft nu vier boven en vier onder tanden. wat komt er nu als eerste? De kiezen of de hoektanden? ik weet het even niet meer :? :')

pi_106630246
Puck, zo cute 8-)
en mooie Lena! O+

Wij hebben 3 spenen en een nieuwe, reserve speen, in de luiertas. Voor het geval dát...
Wij gebruiken nog steeds difrax combi, is het eigenlijk de bedoeling dát je een keer overgaat op de dental?
pi_106630256
En zit er verschil tussen de merken of vooral het uiterlijk? Ik wist echt niet of ik bibi difrax of ... moest kopen....
  dinsdag 10 januari 2012 @ 04:48:44 #162
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106630594
Ik vind dit tijdstip helemaal niets :( En mevrouw is ook weer heerlijk wakker....
  dinsdag 10 januari 2012 @ 06:21:11 #163
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106630702
Wat gebeurt er veel.

Sinds Kiran is gaan duimen met 12 weken moet hij geen speen meer. Dus die zoektocht hebben we niet. Zijn duim zit meestal aan zijn hand :7

Over 3 mmd heb k dus gewoon een dreumes" hoewel hij zich echt al wel als een dreumes soms gedraagd met staan en kruipen etc.

Trouwens Nirak ik zou een afspraak maken met de HA of een andere zoeken" die van mij werkt op tijd. En toen we met kleine kwamen met 2 wkn omdat er een kattenhaar in zijn oog zat, toen vroeg hij of we aan t einde van t spreekuur terug konden komen, dan had hij meer tijd voor ons, wij konden en dat was super.
Die van ons neemt echt alle tijd voor je. Ik moest paar weken terug uitstrijkje ....... Waarbij ik me nu bedenk dat ik nog voor de uitslag moet bellen :o *mental note* maar hij neemt echt tijd, even uitleggen, rustig en netjes procedure uitvoeren.

Ik hoop. Dat hij nog lang niet met pensioen gaat :P
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_106630835
Wij zitten 's avonds altijd te tellen bij Eva: er liggen 3 spenen in haar bed en 1 op de commode (die gebruiken we 's nachts als ze wakker is. Die hebben we dan bij de pak en hoeven we niet in het donker te zoeken, die krijgt ze dan en dan zoeken we een andere die we weer klaar leggen voor eventueel volgend loopje).
Maar tellen dus: er liggen er 3 in bed, maar ze gooit ze er nog wel eens uit. Dus wij tellen hoeveel spenen we horen vallen. Als ze dan gaat huilen/mopperen weten we of dat komt omdat ze geen speen meer heeft, of omdat ze in slaap aan het vallen in.
Voor het geval dat we voor jan l*l dr kamer inlopen en dr weer wakker maken.

Volgens mij heeft ze vannacht doorgeslapen trouwens. Of ik was zo moe dat ik er niets van heb meegekregen, dat kan ook. Vriendlief is klaar met zijn nachtdiensten, dus zou zomaar kunnen dat hij wel een paar keer heeft gelopen.

Claudia, wat een mooie foto O+
Doe er nog eens één van hoe ze nu is! Of moet ik een paar daagjes wachten voor een grote fotospam?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 08:10:49 #165
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_106631252
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 06:21 schreef J-net het volgende:

Trouwens Nirak ik zou een afspraak maken met de HA of een andere zoeken" die van mij werkt op tijd. En toen we met kleine kwamen met 2 wkn omdat er een kattenhaar in zijn oog zat, toen vroeg hij of we aan t einde van t spreekuur terug konden komen, dan had hij meer tijd voor ons, wij konden en dat was super.
Die van ons neemt echt alle tijd voor je. Ik moest paar weken terug uitstrijkje ....... Waarbij ik me nu bedenk dat ik nog voor de uitslag moet bellen :o *mental note* maar hij neemt echt tijd, even uitleggen, rustig en netjes procedure uitvoeren.
Probleem is niet de huisarts, die is fijn. Maar de assistentes... wat een #$*(^Q#(*%#&. :X Dat begint al op de opleiding. Daar leren ze naast medische en administrative vaardigheden ook de kneepjes van het biatch zijn. Al hebben de meesten dat niet meer nodig. Als het geen mbo opleiding zou zijn zouden we nog kunnen spreken van een ongeschreven toelatingseis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106631862
Wij hebben 2 spenen in de roulatie en die zijn bijna aan vervanging toe, kan ik daarna die van 6 maand geven. (ZES MAAND? Jeee, wat gaat het snel!)

Vanavond ga ik even kijken wat Cas doet als ik hem nog een klein flesje geef om 22:30. Afgelopen nacht werd hij weer wat onrustig.

Hoeveel flesjes mag een baby, nutrilon 2. Ik dacht 4 van 200/220 cc toch? Op het kdv krijgt hij ook nog geen fruit, dat geef ik hem do - zon.
pi_106632033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Woah! O+

En ik hoor daar het liedje uit de musical Nijntje gaat op vakantie over het dagboek. :7
Tjee, wat ken je de cd goed haha :D Klopt als een bus.

En mooie Lena, bijna jarig!

Wij hebben voor alle spenen spenendoekjes zodat hij en wij ze makkelijk terug kunnen vinden in bed.
The way you rock'n'roll
pi_106632166
Spenen zijn hier ook altijd kwijt. We hebben er 2 en als ze alle 2 uit zicht zijn heeft ie pech :@ Hij zuigt dan wel op een vingertje.
pi_106632252
We gaan op zoek naar een andere huisarts, en dan gaan we eerst op kennismaking als het aan mij ligt. Onze vorige was veeeeeel beter (heeft mn leven zo ongeveer gered), maar die was ontrvreden over de gang van zaken (snap ik :')) en vertrokken naar andere praktijk....

Manneke sliep vanmorgen gewoon door tijdens het ochtendritueel: in maxi cosi, in auto, uit auto, uit maxicosi, overhandigen aan leidster en die heeft hem in bed gelegd :') Zooooo schattig :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:28:57 #170
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106632336
Na weer wat uurtjes geslapen te hebben, werd ik begroet met een glimlach O+

Een uitstrijkje zou ik ook niet door een assistent laten doen en al helemaal niet als het horken zijn! Hoe lang na een bevalling mag/kan dat weer? Ik kon vorig jaar dus niet.
pi_106632536
Hier weigert ze de speen -O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:58:30 #172
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106632959
Is toch niet erg Bitterend?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:58:47 #173
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106632968
Ik heb ook spenendoekjes van Koeka, die heb ik er een tijdje terug afgehaald, want ze trok ze telkens uit haar mond omdat ze met het doekje ging spelen.
En ik heb zo'n Hema koordje voor onderweg, die maak ik dan aan haar vest of tutpop vast.

Mijn dochter ging gisteravond slapen, om 19.30 uur, na badje en borst.....en ze werd niet wakker gisteravond laat. Normaal als ik ga slapen, maak ik haar uiterlijk 23.30 'wakker'. Dan loop ik haar kamer op en ontwaakt ze eigenlijk meteen, maar nu draaide ze wat en bleef ze knorren....
Dus even gewacht nog in mijn eigen bed en toen om 0.00 uur maar opgehaald en in het grote bed gelegd tegen mij aan.....en ze bleef slapen!

Pas midden in de nacht ergens is ze wakker geworden. :o
Vervolgens wel drie keer gedronken tot aan 06.30, maar dat maakt me niet uit.
Vanavond dus maar in haar eigen bed laten liggen, met de babyfoon aan en kijken wat ze dan doet.... :D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:05:52 #174
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106633142
Ow en even heel trots zijn......

Ons meisje kijkt een keer per dag ongeveer het filmpje van Nijntje danst, zittend in haar kinderstoel.
Als de poppetjes dan op een rij gaan dansen en hun armen opzij doen, dan doet ons mupke ook haar armpjes opzij en wiebelt ze ze heen en weer....heeft ze zelf bedacht, zo knap.
Ze is er helemaal weg van en kan er zo blij van gaan hupsen als we het aanzetten.

pi_106633202
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Tjee, wat ken je de cd goed haha :D Klopt als een bus.
We hebben de musical zelf op dvd. Die hebben we opgezet voor Ivan toen we naar Frankrijk reden afgelopen zomer. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik hem zelf inmiddels zo'n 300 keer heb gezien/gehoord. :') (Let wel, mensen, die musical duurt een uur!)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:14:18 #176
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106633311
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:41 schreef Claudia_x het volgende:
Shit, waar is de tijd gebleven.

[ afbeelding ]
Och erm.... het gaat zo snel he?
Ik verheug me al op de fotospam over een paar dagen. :D

De mijne is donderdag alweer 7 maanden. O+
pi_106633700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 07:10 schreef danic het volgende:

Claudia, wat een mooie foto O+
Doe er nog eens één van hoe ze nu is! Of moet ik een paar daagjes wachten voor een grote fotospam?
Fuck it, ik doe gewoon een megaspam. :7 Ik heb de laatste tijd weinig goede foto's gemaakt omdat m'n laptop bij de reparatieservice lag (waardoor ik foto's niet kon uploaden en veel foto's met m'n telefoon heb gemaakt), dus vergeef me de teleurstellende kwaliteit van de foto's. :+

Ik heb vooral veel foto's van Ivan en Lena samen. Samen spelen, samen eten, samen lezen in bed, samen meubels monteren, samen ziek zijn, samen wezenloos televisie kijken, samen kattenkwaad uithalen. Ze kunnen prima zelfstandig spelen en vinden het ook geen probleem om een dag zonder elkaar door te brengen, maar als ze bij elkaar zijn, zijn ze veel met elkaar bezig. En ze zijn ook erg op elkaar ingespeeld. Ik blijf het bijzonder vinden om te zien. Ivan is bovendien heel lief en zorgzaam voor haar; ze is echt zijn zusje. Van jaloezie is nauwelijks sprake.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is lastig om Lena in beeld te vangen, vind ik. Ze kan zich heel goed zelf vermaken en zit gerust een paar uur in een hoekje met wat speelgoed te rommelen. Op deze foto kijkt ze wat zielig omdat ze ziek was:

Maar ze is vooral een heel vrolijk meisje dat met de dag avontuurlijker en fysieker wordt. Ze is all over the place, gaat nog niet staan maar klimt wel als een gek, is ontzettend nieuwsgierig en is altijd daar waar de actie is. Ik moet haar de hele dag door van de vreemdste plekken vandaan plukken. Het gekke is dat Ivan rond deze tijd al liep en in die zin motorisch verder was, maar Lena vind ik avontuurlijker.

Die laatste foto is écht Lena. Ze heeft een heel idiosyncratische manier waarop ze haar neus optrekt als ze lacht. Inmiddels heeft ze wel 8 zichtbare tanden én meer haar, want jawel, het groeit! *O* En het lijkt erg op Ivans haar (toen hij een maand of 6 was :+). Het wordt steeds blonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 10-01-2012 10:38:12 ]
pi_106633786
Lena O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:57:56 #179
348178 NotTheSame
pi_106634292
Wat een mupke Claudia O+ !

En Ivan, de grote stoere broer O+
pi_106634402
Lena O+ O+ O+
The way you rock'n'roll
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:04:31 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106634464
Aaaaaaaaaahh Lena!! Wat is ze leuheuk claudia!
pi_106635522
Ivan & Lena O+

Ik ga er spontaan van rammelen als ik die twee samen zie als broer en zus. Mijn kleine jongen als grote broer over een tijdje, wat lijkt me dat geweldig!

We denken een verklaring te hebben voor het zwaan-kleef-aan van gisteren. Kleine jongen lijkt in sprongetje te zitten. Vandaag wordt mijn planning ook weer gedwarsboomd, wilde de stad in na zijn voeding van 11 uur, maar meneer weigert wakker te worden, mijn kleine slaapkopje. Straks dan maar even het dorp in wandelen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:31:43 #183
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106637073
Lena O+
Die tandjes van haar, en ze heeft zo'n guitig koppie....
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:32:30 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106637099
Oh, wat een lieverds Claudia! O+

Ik kan juist ff geen kant op omdat mevrouw niet ff een tukkie doet, zodat ik kan douchen (en dat wil ik echt ff, want maandelijkse bende) Zulk lekker weer, wil het dorp ff in wandelen.
  Moderator dinsdag 10 januari 2012 @ 12:35:14 #185
5428 crew  miss_sly
pi_106637183
Op die laatste foto vind ik haar erg op je lijken, Claudia!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106637201
Oh, Claudia. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106637340
Lieve mooie Lena O+

En die foto's van broer en zus O+ (ik moet dat hier echt meer doen, foto's van de zusjes samen!)
pi_106638801
Jullie zouden me eens moeten zien glunderen nu. :Y)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:35 schreef miss_sly het volgende:
Op die laatste foto vind ik haar erg op je lijken, Claudia!
Wat leuk om te horen! :s)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:29:01 #189
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_106639076
Oorlog Claudia die kids van je O+

(ik moest idiosyncratische ff opzoeken ;( _O- )

Seth gaat hier heel de kamer door met de oude (roze :') ) loopkar van zijn zus. Helemaal happy dat hij nu kan komen waar hij wil...
De verlatingsangst begint nuwel te komen, zo sneu. Hij kruipt en loopt me overal achterna en vanochtend op het kdv was de eerstekeer dat hij doorhad dat ik wegging. Tranen in mijn ogen weer.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:29:49 #190
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_106639098
Aahggrrrr iPad autocorrectie...... Oorlog = ooooohhhhhhhh :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_106639522
Claudia, die foto waarop Ivan zijn zusje voert O+ Zo vreselijk lief

Hier is meisje eindelijk gaan slapen. Iedere keer dat ze bijna in slaap viel werd ze wel ergens wakker van (een buurmeisje die het leuk vond om onder Marieke haar raam te gaan lopen schelden tegen haar moeder, een postbode die het nodig vond om iets door de brievenbus te proppen wat eigenlijk niet past, een kat die in onze slaapkamer de krabpaal van anderhalve meter omgooit). Maar na een uur lang steeds wakker schikken is mevrouw dan eindelijk in dromenland. En dat zonder in te bakeren. Inbakeren wil ik eigenlijk alleen 's nachts doen om haar toch iets van een avondritme te geven, want dat ontbreekt een beetje. Zijn we zelf misschien wat te chaotisch en te ongestrucureerd voor.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:51:55 #192
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106639950
* __Isis__ gooit pil uit het raam! *rammeldebammel*

Wat een supermooi meiske zeg O+ ! En zo samen met grote broer! *;
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_106641780
Oooohhh die foto van Lena met Ivan dat Ivan die schroevendraaier in z'n hand heeft en Lena heel geboeid kijkt O+

Geweldige fotospam, wat een schatje(s)!

En die zwart wit foto van eerder vandaag is echt prachtig.
Tralalalaaa
pi_106641961
k heb die soepstengelfoto zelfs aan Manus laten zien vorige week O+ vertederend++++
pi_106643828
leuke foto's Claudia :)

Wij hebben ook naar dat filmpje zitten kijken van Nijntje...toen was ie in z'n heel erg moeilijke periode...hij werd er rustig van :)

Stiekem toch een paar foto's van Evan...
SPOILER
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:23:24 #196
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106647780
Wat een lief ventje Cleany!
pi_106649866
Mooi mannetje Cleany
pi_106650622
Cleany; ook al zo'n mooierd!
pi_106659012
Ow Evan O+ ook al zo een moppie!
pi_106659017
Wies is vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Ze heeft het RS virus en is al dagen flink benauwd, ook wil ze al dagen bijna niet drinken. Vooral omdat ze niet drinkt is ze opgenomen, hopen dat ze snel opknapt en weer gaat drinken. M'n arme muppie :'(
Vriendlief slaapt bij haar vanavond en ik ga proberen een hele nacht te slapen.

Pfff ik hoop dat alle shit hierna eindelijk eens stopt, heb er schoon genoeg van.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')