abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2012 @ 22:28:35 #151
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106622376
Ik heb er dus niet zoveel, maar wel makkelijk om wat extra te hebben (ook voor kdv en zus thuis)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 9 januari 2012 @ 23:14:42 #152
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_106624682
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet o grinniken van die ene speen. Dottir gebruikt ze alleen als ze slaapt of zielig is, maar wij rouleren er 6 :D
Hier slingeren er inmiddels 3 rond.

Ik moest laatst een date met vriendinnen 10min uitstellen omdat de speen kwijt was :') waar laaaaat je die dingen! En dan maakt ie ze nog niet eens zelf kwijt!

Het zijn fantastische troostdingen idd :Y altijd bij ons!
Trotse mamma :)
pi_106624942
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oe MP dat is wel even schrikken zeg. Met schildje en al dus?

Knuffel voor de slechte nachten... hier gisteravond ook een keer extra wakker geweest, maar rest van de nacht ging wel goed.
Vanmorgen van 11 tot 12 geslapen en ga zo een poging doen voor dutje nr 2. Ze zat net in dr oogjes te wrijven , dus nu ingebakerd aan de borst...
Ja met schildje en ring en al...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_106625235
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ja met schildje en ring en al...
Nu al een grote mond dus ;)
pi_106626260
Ik heb de speen aan de staart/punt van een tutpopje van Difrax geknoopt, ideaal om spenen mee terug te vinden :D en Jelle vind ze zo 's nachts ook zelf terug
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 januari 2012 @ 23:51:23 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106626342
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:49 schreef mrien het volgende:
Ik heb de speen aan de staart/punt van een tutpopje van Difrax geknoopt, ideaal om spenen mee terug te vinden :D en Jan vind ze zo 's nachts ook zelf terug
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106629344
Shit, waar is de tijd gebleven.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106629378
quote:
Woah! O+

En ik hoor daar het liedje uit de musical Nijntje gaat op vakantie over het dagboek. :7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 januari 2012 @ 01:45:07 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106629395
nog vijf daagjes Clau .. dan pas in maart .. ik ben nog volop in ontkenningsfase, maar 't nadert met rasse schreden dat mijn baby ook geen baby meer is ....

trouwens, Geert heeft nu vier boven en vier onder tanden. wat komt er nu als eerste? De kiezen of de hoektanden? ik weet het even niet meer :? :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_106630246
Puck, zo cute 8-)
en mooie Lena! O+

Wij hebben 3 spenen en een nieuwe, reserve speen, in de luiertas. Voor het geval dát...
Wij gebruiken nog steeds difrax combi, is het eigenlijk de bedoeling dát je een keer overgaat op de dental?
pi_106630256
En zit er verschil tussen de merken of vooral het uiterlijk? Ik wist echt niet of ik bibi difrax of ... moest kopen....
  dinsdag 10 januari 2012 @ 04:48:44 #162
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106630594
Ik vind dit tijdstip helemaal niets :( En mevrouw is ook weer heerlijk wakker....
  dinsdag 10 januari 2012 @ 06:21:11 #163
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106630702
Wat gebeurt er veel.

Sinds Kiran is gaan duimen met 12 weken moet hij geen speen meer. Dus die zoektocht hebben we niet. Zijn duim zit meestal aan zijn hand :7

Over 3 mmd heb k dus gewoon een dreumes" hoewel hij zich echt al wel als een dreumes soms gedraagd met staan en kruipen etc.

Trouwens Nirak ik zou een afspraak maken met de HA of een andere zoeken" die van mij werkt op tijd. En toen we met kleine kwamen met 2 wkn omdat er een kattenhaar in zijn oog zat, toen vroeg hij of we aan t einde van t spreekuur terug konden komen, dan had hij meer tijd voor ons, wij konden en dat was super.
Die van ons neemt echt alle tijd voor je. Ik moest paar weken terug uitstrijkje ....... Waarbij ik me nu bedenk dat ik nog voor de uitslag moet bellen :o *mental note* maar hij neemt echt tijd, even uitleggen, rustig en netjes procedure uitvoeren.

Ik hoop. Dat hij nog lang niet met pensioen gaat :P
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_106630835
Wij zitten 's avonds altijd te tellen bij Eva: er liggen 3 spenen in haar bed en 1 op de commode (die gebruiken we 's nachts als ze wakker is. Die hebben we dan bij de pak en hoeven we niet in het donker te zoeken, die krijgt ze dan en dan zoeken we een andere die we weer klaar leggen voor eventueel volgend loopje).
Maar tellen dus: er liggen er 3 in bed, maar ze gooit ze er nog wel eens uit. Dus wij tellen hoeveel spenen we horen vallen. Als ze dan gaat huilen/mopperen weten we of dat komt omdat ze geen speen meer heeft, of omdat ze in slaap aan het vallen in.
Voor het geval dat we voor jan l*l dr kamer inlopen en dr weer wakker maken.

Volgens mij heeft ze vannacht doorgeslapen trouwens. Of ik was zo moe dat ik er niets van heb meegekregen, dat kan ook. Vriendlief is klaar met zijn nachtdiensten, dus zou zomaar kunnen dat hij wel een paar keer heeft gelopen.

Claudia, wat een mooie foto O+
Doe er nog eens één van hoe ze nu is! Of moet ik een paar daagjes wachten voor een grote fotospam?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 08:10:49 #165
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_106631252
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 06:21 schreef J-net het volgende:

Trouwens Nirak ik zou een afspraak maken met de HA of een andere zoeken" die van mij werkt op tijd. En toen we met kleine kwamen met 2 wkn omdat er een kattenhaar in zijn oog zat, toen vroeg hij of we aan t einde van t spreekuur terug konden komen, dan had hij meer tijd voor ons, wij konden en dat was super.
Die van ons neemt echt alle tijd voor je. Ik moest paar weken terug uitstrijkje ....... Waarbij ik me nu bedenk dat ik nog voor de uitslag moet bellen :o *mental note* maar hij neemt echt tijd, even uitleggen, rustig en netjes procedure uitvoeren.
Probleem is niet de huisarts, die is fijn. Maar de assistentes... wat een #$*(^Q#(*%#&. :X Dat begint al op de opleiding. Daar leren ze naast medische en administrative vaardigheden ook de kneepjes van het biatch zijn. Al hebben de meesten dat niet meer nodig. Als het geen mbo opleiding zou zijn zouden we nog kunnen spreken van een ongeschreven toelatingseis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106631862
Wij hebben 2 spenen in de roulatie en die zijn bijna aan vervanging toe, kan ik daarna die van 6 maand geven. (ZES MAAND? Jeee, wat gaat het snel!)

Vanavond ga ik even kijken wat Cas doet als ik hem nog een klein flesje geef om 22:30. Afgelopen nacht werd hij weer wat onrustig.

Hoeveel flesjes mag een baby, nutrilon 2. Ik dacht 4 van 200/220 cc toch? Op het kdv krijgt hij ook nog geen fruit, dat geef ik hem do - zon.
pi_106632033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Woah! O+

En ik hoor daar het liedje uit de musical Nijntje gaat op vakantie over het dagboek. :7
Tjee, wat ken je de cd goed haha :D Klopt als een bus.

En mooie Lena, bijna jarig!

Wij hebben voor alle spenen spenendoekjes zodat hij en wij ze makkelijk terug kunnen vinden in bed.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106632166
Spenen zijn hier ook altijd kwijt. We hebben er 2 en als ze alle 2 uit zicht zijn heeft ie pech :@ Hij zuigt dan wel op een vingertje.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106632252
We gaan op zoek naar een andere huisarts, en dan gaan we eerst op kennismaking als het aan mij ligt. Onze vorige was veeeeeel beter (heeft mn leven zo ongeveer gered), maar die was ontrvreden over de gang van zaken (snap ik :')) en vertrokken naar andere praktijk....

Manneke sliep vanmorgen gewoon door tijdens het ochtendritueel: in maxi cosi, in auto, uit auto, uit maxicosi, overhandigen aan leidster en die heeft hem in bed gelegd :') Zooooo schattig :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:28:57 #170
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106632336
Na weer wat uurtjes geslapen te hebben, werd ik begroet met een glimlach O+

Een uitstrijkje zou ik ook niet door een assistent laten doen en al helemaal niet als het horken zijn! Hoe lang na een bevalling mag/kan dat weer? Ik kon vorig jaar dus niet.
pi_106632536
Hier weigert ze de speen -O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:58:30 #172
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106632959
Is toch niet erg Bitterend?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:58:47 #173
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106632968
Ik heb ook spenendoekjes van Koeka, die heb ik er een tijdje terug afgehaald, want ze trok ze telkens uit haar mond omdat ze met het doekje ging spelen.
En ik heb zo'n Hema koordje voor onderweg, die maak ik dan aan haar vest of tutpop vast.

Mijn dochter ging gisteravond slapen, om 19.30 uur, na badje en borst.....en ze werd niet wakker gisteravond laat. Normaal als ik ga slapen, maak ik haar uiterlijk 23.30 'wakker'. Dan loop ik haar kamer op en ontwaakt ze eigenlijk meteen, maar nu draaide ze wat en bleef ze knorren....
Dus even gewacht nog in mijn eigen bed en toen om 0.00 uur maar opgehaald en in het grote bed gelegd tegen mij aan.....en ze bleef slapen!

Pas midden in de nacht ergens is ze wakker geworden. :o
Vervolgens wel drie keer gedronken tot aan 06.30, maar dat maakt me niet uit.
Vanavond dus maar in haar eigen bed laten liggen, met de babyfoon aan en kijken wat ze dan doet.... :D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:05:52 #174
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106633142
Ow en even heel trots zijn......

Ons meisje kijkt een keer per dag ongeveer het filmpje van Nijntje danst, zittend in haar kinderstoel.
Als de poppetjes dan op een rij gaan dansen en hun armen opzij doen, dan doet ons mupke ook haar armpjes opzij en wiebelt ze ze heen en weer....heeft ze zelf bedacht, zo knap.
Ze is er helemaal weg van en kan er zo blij van gaan hupsen als we het aanzetten.

pi_106633202
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Tjee, wat ken je de cd goed haha :D Klopt als een bus.
We hebben de musical zelf op dvd. Die hebben we opgezet voor Ivan toen we naar Frankrijk reden afgelopen zomer. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik hem zelf inmiddels zo'n 300 keer heb gezien/gehoord. :') (Let wel, mensen, die musical duurt een uur!)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:14:18 #176
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106633311
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:41 schreef Claudia_x het volgende:
Shit, waar is de tijd gebleven.

[ afbeelding ]
Och erm.... het gaat zo snel he?
Ik verheug me al op de fotospam over een paar dagen. :D

De mijne is donderdag alweer 7 maanden. O+
pi_106633700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 07:10 schreef danic het volgende:

Claudia, wat een mooie foto O+
Doe er nog eens één van hoe ze nu is! Of moet ik een paar daagjes wachten voor een grote fotospam?
Fuck it, ik doe gewoon een megaspam. :7 Ik heb de laatste tijd weinig goede foto's gemaakt omdat m'n laptop bij de reparatieservice lag (waardoor ik foto's niet kon uploaden en veel foto's met m'n telefoon heb gemaakt), dus vergeef me de teleurstellende kwaliteit van de foto's. :+

Ik heb vooral veel foto's van Ivan en Lena samen. Samen spelen, samen eten, samen lezen in bed, samen meubels monteren, samen ziek zijn, samen wezenloos televisie kijken, samen kattenkwaad uithalen. Ze kunnen prima zelfstandig spelen en vinden het ook geen probleem om een dag zonder elkaar door te brengen, maar als ze bij elkaar zijn, zijn ze veel met elkaar bezig. En ze zijn ook erg op elkaar ingespeeld. Ik blijf het bijzonder vinden om te zien. Ivan is bovendien heel lief en zorgzaam voor haar; ze is echt zijn zusje. Van jaloezie is nauwelijks sprake.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is lastig om Lena in beeld te vangen, vind ik. Ze kan zich heel goed zelf vermaken en zit gerust een paar uur in een hoekje met wat speelgoed te rommelen. Op deze foto kijkt ze wat zielig omdat ze ziek was:

Maar ze is vooral een heel vrolijk meisje dat met de dag avontuurlijker en fysieker wordt. Ze is all over the place, gaat nog niet staan maar klimt wel als een gek, is ontzettend nieuwsgierig en is altijd daar waar de actie is. Ik moet haar de hele dag door van de vreemdste plekken vandaan plukken. Het gekke is dat Ivan rond deze tijd al liep en in die zin motorisch verder was, maar Lena vind ik avontuurlijker.

Die laatste foto is écht Lena. Ze heeft een heel idiosyncratische manier waarop ze haar neus optrekt als ze lacht. Inmiddels heeft ze wel 8 zichtbare tanden én meer haar, want jawel, het groeit! *O* En het lijkt erg op Ivans haar (toen hij een maand of 6 was :+). Het wordt steeds blonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 10-01-2012 10:38:12 ]
pi_106633786
Lena O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:57:56 #179
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106634292
Wat een mupke Claudia O+ !

En Ivan, de grote stoere broer O+
pi_106634402
Lena O+ O+ O+
The way you rock'n'roll
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:04:31 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106634464
Aaaaaaaaaahh Lena!! Wat is ze leuheuk claudia!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106635522
Ivan & Lena O+

Ik ga er spontaan van rammelen als ik die twee samen zie als broer en zus. Mijn kleine jongen als grote broer over een tijdje, wat lijkt me dat geweldig!

We denken een verklaring te hebben voor het zwaan-kleef-aan van gisteren. Kleine jongen lijkt in sprongetje te zitten. Vandaag wordt mijn planning ook weer gedwarsboomd, wilde de stad in na zijn voeding van 11 uur, maar meneer weigert wakker te worden, mijn kleine slaapkopje. Straks dan maar even het dorp in wandelen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:31:43 #183
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106637073
Lena O+
Die tandjes van haar, en ze heeft zo'n guitig koppie....
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:32:30 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106637099
Oh, wat een lieverds Claudia! O+

Ik kan juist ff geen kant op omdat mevrouw niet ff een tukkie doet, zodat ik kan douchen (en dat wil ik echt ff, want maandelijkse bende) Zulk lekker weer, wil het dorp ff in wandelen.
  Moderator dinsdag 10 januari 2012 @ 12:35:14 #185
5428 crew  miss_sly
pi_106637183
Op die laatste foto vind ik haar erg op je lijken, Claudia!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106637201
Oh, Claudia. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106637340
Lieve mooie Lena O+

En die foto's van broer en zus O+ (ik moet dat hier echt meer doen, foto's van de zusjes samen!)
pi_106638801
Jullie zouden me eens moeten zien glunderen nu. :Y)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:35 schreef miss_sly het volgende:
Op die laatste foto vind ik haar erg op je lijken, Claudia!
Wat leuk om te horen! :s)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:29:01 #189
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_106639076
Oorlog Claudia die kids van je O+

(ik moest idiosyncratische ff opzoeken ;( _O- )

Seth gaat hier heel de kamer door met de oude (roze :') ) loopkar van zijn zus. Helemaal happy dat hij nu kan komen waar hij wil...
De verlatingsangst begint nuwel te komen, zo sneu. Hij kruipt en loopt me overal achterna en vanochtend op het kdv was de eerstekeer dat hij doorhad dat ik wegging. Tranen in mijn ogen weer.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:29:49 #190
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_106639098
Aahggrrrr iPad autocorrectie...... Oorlog = ooooohhhhhhhh :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_106639522
Claudia, die foto waarop Ivan zijn zusje voert O+ Zo vreselijk lief

Hier is meisje eindelijk gaan slapen. Iedere keer dat ze bijna in slaap viel werd ze wel ergens wakker van (een buurmeisje die het leuk vond om onder Marieke haar raam te gaan lopen schelden tegen haar moeder, een postbode die het nodig vond om iets door de brievenbus te proppen wat eigenlijk niet past, een kat die in onze slaapkamer de krabpaal van anderhalve meter omgooit). Maar na een uur lang steeds wakker schikken is mevrouw dan eindelijk in dromenland. En dat zonder in te bakeren. Inbakeren wil ik eigenlijk alleen 's nachts doen om haar toch iets van een avondritme te geven, want dat ontbreekt een beetje. Zijn we zelf misschien wat te chaotisch en te ongestrucureerd voor.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:51:55 #192
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106639950
* __Isis__ gooit pil uit het raam! *rammeldebammel*

Wat een supermooi meiske zeg O+ ! En zo samen met grote broer! *;
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_106641780
Oooohhh die foto van Lena met Ivan dat Ivan die schroevendraaier in z'n hand heeft en Lena heel geboeid kijkt O+

Geweldige fotospam, wat een schatje(s)!

En die zwart wit foto van eerder vandaag is echt prachtig.
Tralalalaaa
pi_106641961
k heb die soepstengelfoto zelfs aan Manus laten zien vorige week O+ vertederend++++
pi_106643828
leuke foto's Claudia :)

Wij hebben ook naar dat filmpje zitten kijken van Nijntje...toen was ie in z'n heel erg moeilijke periode...hij werd er rustig van :)

Stiekem toch een paar foto's van Evan...
SPOILER
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:23:24 #196
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106647780
Wat een lief ventje Cleany!
pi_106649866
Mooi mannetje Cleany
pi_106650622
Cleany; ook al zo'n mooierd!
pi_106659012
Ow Evan O+ ook al zo een moppie!
pi_106659017
Wies is vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Ze heeft het RS virus en is al dagen flink benauwd, ook wil ze al dagen bijna niet drinken. Vooral omdat ze niet drinkt is ze opgenomen, hopen dat ze snel opknapt en weer gaat drinken. M'n arme muppie :'(
Vriendlief slaapt bij haar vanavond en ik ga proberen een hele nacht te slapen.

Pfff ik hoop dat alle shit hierna eindelijk eens stopt, heb er schoon genoeg van.
pi_106659269
/ah nee toch Wickie ;(
Arme Wis en arme jullie. Hoop met je mee dat de ellende hierna gewoon over is! jullie hebben toch al wel genoeg voor jullie kiezen gekregen!
pi_106659828
Aaaaah Wickie, nee hè. Gatver, houdt het dan nooit op -O-

Heel veel beterschap en een dikke :* voor jullie allemaal. Hopelijk kun je vanavond goed slapen en morgen snel weer naar je mupje toe. Zo sneu, zo'n klein kindje in zo'n ziekenhuis. Het hoort gewoon thuis bij papa en mama!

@Claudia, wat heb je toch een mooi meisje. En misschien kijkt ze wat zielig op die ene foto omdat ze wat ziekjes is, maar wat een mooi bekkie.
Ik ben ook echt flieft op die foto dat ze samen op de grond tv zitten te kijken O+ maar samen een kast in elkaar zetten waarbij Lena gebiologeerd toekijkt is ook een favoriet.
pi_106659839
Cleany wat een mooi ventje :s)

Och Wicks, wat een moeilijke tijden maken jullie door. Beterschap voor je Wiesje :* :*
The way you rock'n'roll
pi_106659932
Ah nee he Wickie heel veel sterkte voor jullie.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:31:03 #205
348178 NotTheSame
pi_106660068
Sterkte Wickie!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:33:51 #206
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_106660216
Och Wiesje toch, snel opknappen meisje!

Claudia, wat is Lena een beauty, zo fijntjes in haar gezichtje O+

He he, eindelijk werkt picasa mee en kan ik de spam erop zette.

Zo leerden we Eline een jaar geleden kennen

De tussenliggende maanden een in een spoiler vanwege de hoeveelheid
SPOILER
Jarig!

En voor nu, tot ziens in het dreumestopic!
pi_106660306
Wickie :* wat kl*te zeg... Sterkte!

@susie, ik vroeg me ook af wanneer je na een zwangerschap voor t uitstrijkje kan, kreeg vorig jaar de eerste uitnodiging. Maarja, zwanger he :)

Eerste volle dag kdv is heel goed gegaan O+

En wat een lieverds kwamen er voorbij op de foto's O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 januari 2012 @ 21:36:19 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106660369
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Nirak het volgende:
Wickie :* wat kl*te zeg... Sterkte!

@susie, ik vroeg me ook af wanneer je na een zwangerschap voor t uitstrijkje kan, kreeg vorig jaar de eerste uitnodiging. Maarja, zwanger he :)

Eerste volle dag kdv is heel goed gegaan O+

En wat een lieverds kwamen er voorbij op de foto's O+
half jaar na je bevalling kun je worden opgeroepen (vanaf je 30e).

Sterkte wickie!

SS wat een lieve spam! Tot snel in 't dreumestopic! :*

pi_106660728
Een dreumesje Eline! Leuke spam!

Oh gos, Wickie, wat verschrikkelijk rot. Jullie krijgen het echt zo erg voor jullie kiezen :X
Ik hoop dat het snel beter gaat met je kleine meisje en dat jij vannacht even goed kunt uitrusten.

:*
pi_106660880
Ik had de oproep eind december in de bus liggen, dus ze houden ongeveer 6,5 - 7 maanden na de uitgerekende datum aan..
pi_106661034
Och wickie, wat een ellende, zeg. Heel veel sterkte, ik hoop dat ze snel opknapt.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:48:11 #212
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106661060
Oh Wickie, sterkte met je meissie!

L'tiekje, dan wacht ik de oproep gewoon maar af!

Mooie fotospam Sugarsnap!
pi_106661202
En Wickie, sterkte met je meisje...
pi_106666063
net met de kleine meid bij de huisartsenpost geweest. Ze had al sinds gisteren diarree en sinds een uur of 6 was ze alleen maar aan het huilen en spugen. Geen koorts (37.6), maar om half 9 wel een waterdunne spuitpoepaanval (op mijn hand tijdens het temperaturen). HAP gebeld, want ik durfde zo de nacht niet echt in.
Op weg naar de HAP is mevrouw doodleuk in slaap gevallen om daar lekker te kunnen lachen. Maarja, dat zul je altijd zien.

De dienstdoende arts vond het overigens goed dat we gekomen waren, want mevrouw heeft één of ander virus te pakken. Als ze morgen nog steeds diarree heeft of overgeeft moeten we naar onze eigen huisarts en dat dan net zo lang totdat het voorbij is. Gaat een aantal dagen duren, dus dat wordt waarschijnlijk helemaal gebroken het weekend in.

Nu is ze eindelijk, een uur na thuiskomst, weer een beetje rustig, maar weigert te gaan slapen. We zullen zien wat de nacht brengt.
pi_106666243
He gatsie Wickie, ik lees het nu. Dat is niet niks zeg. De duvel schijt ook altijd op de grote hoop he.

Ik hoop met je mee dat het nu toch echt allemaal beter gaat worden.
:* en een dikke knuf, ook voor Wiesje
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:49:54 #216
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106666717
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door MissBliss op 11-01-2012 00:19:22 (doe normaal) ]
Signature. Punt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 00:45:40 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106668705
Vraagje, ik heb Geert tussen zes en half zeven een sinaspril kauwtablet gegeven tegen kiespijn (er zit een kies flink dwars) maar is het raadzaam om hem er dan nu nog één te geven voor de nacht, of op z'n beloop laten verder? Hij grijpt nog wel (steeds) naar z'n oortjes, maar ja .. ik zie verder geen pijn meer aan hem af

pi_106668864
Ik heb er totaal geen ervaring mee DJMO, maar ik laat even mijn gedachten de vrije loop.

Als het een snelwerkend middel is zou ik het even aankijken en niets op voorhand al geven. Als Geert vannacht toch nog/weer flink last krijgt kun je hem er altijd nog een geven. Deze vlieger gaat natuurlijk niet op als hij n het wakkerworden heel moeilijk weer inslaapt.

Als hij inderdaad moeilijk inslaapt na het wakker worden, of als het een tijdje (zeg, langer dan een half uur) duurt voordat het werkt, zou ik hem nu nog een extra sinasprilletje geven. Dan in het kader van 'better safe than sorry'
pi_106668998
even een egopostje om duidelijk te maken hoe trots ik op mijn vriend ben.

Marieke is eindelijk in slaap gevallen: bij SocialDisorder op zijn arm. Hij gaf aan dat hij dan met de kleine meid beneden blijft zitten omdat hij bang is dat ze wakker wordt als we haar in bed gaan leggen. Hij zei dat hij haar slaap/rust belangrijker vind dan die van hemzelf.

Hij zit nu dus in een onmogelijke houding in het hoekje van de bank te slapen en gaat morgen, op zijn verjaardag nota bene, als een zombie met een bochel naar zijn werk.

Ik O+ mijn vriend
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 00:59:08 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106669049
en op zijn borst laten slapen in bed SB ? Wel ongelooflijk goed van hem zeg _O_

Ik wacht wel met de sinaspril , hij is op dit moment klaarwakker met een pak luiers aan 't spelen, maar hij valt redelijk snel in slaap aan de borst gelukkig.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 01:04:36 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106669152
en nu zit ik eens naar Geert te kijken .. en vraag ik me af wat ik hem in hemelsnaam moet geven voor z'n eerste verjaardag :') zo'n beetje alles wat ik had kunnen bedenken, staat er nog van Jan :')

pi_106669422
quote:
12s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:59 schreef DJMO het volgende:
en op zijn borst laten slapen in bed SB ? Wel ongelooflijk goed van hem zeg _O_

Ik wacht wel met de sinaspril , hij is op dit moment klaarwakker met een pak luiers aan 't spelen, maar hij valt redelijk snel in slaap aan de borst gelukkig.
Inderdaad erg tof van hem. Maar het op de borst slapen in bed durven we niet aan. Niet zozeer vanwege het op de borst slapen, ze ligt immers ook regelmatig tussen ons in, maar we durven haar niet te verplaatsen. Veel te bang dat ze weer wakker wordt. Om haar in haar huidige slaap te krijgen heeft ons al anderhalf uur met heel veel huilen (door mij) en brullen (door Marieke) gekost. We willen niet het risico nemen dat ze weer compleet over de zeik gaat. Ze heeft haar slaap hard nodig (vandaag overdag heeft ze ook maar 2 keer een slaapje van 2 uur gedaan, vind ik wat magertjes voor een kindje van 6,5 week)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 01:37:13 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106669758
heb je geen paracetamol gegeven dan ?? Als ze zich zo ellendig voelt lijkt me er niets op tegen om een paracetamol 60 mg te geven ...

pi_106669861
Dan moet je dat maar net in huis hebben :S Ik heb ze vanmorgen op het boodschappenlijstje voor morgen gezet. Vandaag zouden we niet op tijd bij de apotheek kunnen zijn. morgen moet ik mijn vriend naar zijn werk brengen (ik heb de auto nodig omdat ik met Marieke naar de huisarts moet voor controle). Dan rijd ik meteen even langs de apotheek om paracetamol te halen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 01:50:33 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106669934
Je bent toch op de HAP geweest? Zit daar geen apo aan vast? Of een dienstdoende (avond) apotheek? 't is dat je niet in m'n buurt woont anders had ik je zo een doosje komen brengen :*

pi_106669984
dienstdoende apotheek zit aan de hele andere kant van de gemeente. Bovendien moet ik eerlijk toegeven dat ik er helemaal niet aan gedacht heb dat dat wel eens verlichting zou kunnen geven.
Heel erg lief van je trouwens :*

Ik ga maar eens een poging doen om te slapen. Taart voor vriendlief zijn verjaardag is uit de oven (dat projectje heeft ook enkele uren vertraging opgelopen), dus nu durf ik, Ik denk dat ik morgen een lange dag voor de boeg ga hebben.
  woensdag 11 januari 2012 @ 06:12:23 #227
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106670846
Dikkie :* voor alle zieke babietjes en ook voor mama's (en voor man van SB die vandaag jarig is met bochel en heeeeel moe)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 11 januari 2012 @ 06:40:45 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106670895
Och jee, wat een nacht voor jullie SB en DJMO. En wat een lieverd die man van je SB! En van harte gefeliciteerd dan maar!

Hier werd Anouk om 6 uur wakker, ze was een uur eerder al wat aan het pruttelen, maar heb er nog een uurtje aan weten te plakken. Ze is nu toch een kabaal aan het maken! Af en toe een gil tussendoor :D

Overigens SB: Anouk slaapt soms ook niet overdag, af en toe 10 minuten tot een half uur, ook toen ze 6 weken was... Gisteren is ze pas om 4 uur in slaap gevallen, tot 7 en toen wilde ze niet meer slapen tot 10... Mja, ze is niet ziek, dus kan mij voorstellen dat je Marieke wel in slaap wilt hebben.
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:02:53 #229
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106671369
En ik juich nog niet te hard, maar ik heb haar weer in bed en ze slaapt! Stille *O* voor mezelf en Anouk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 08:04:58 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106671385
gefeliciteerd idd met je vriend SB :* hoe is jullie nacht gegaan?

Ik heb Geert vannacht in slaap gevoed achter de pc, en ben daarna gaan slapen. Tegen mijn gewoonte in had ik een shirt aan want koud, en vanmorgen om zeven uur werd ik wakker. Doorgslapen dus :o of nou ja, een nacht van vijf uurtjes is mss niet echt een nacht doorslapen, maar lekker was het wel even :@

pi_106671435
Beterschap voor die zieke kindjes.
Sb gefeliciteerd met je vriend en volgens mij heeft ean dat virus ook gehad. Ze heeft 1 dag flink gespuugd en diarree gehad en nog 1,5 dag daarna vrij hoge koorts en toen was het over. Ik hoop dat dat bij jullie ook is.
pi_106671749
Bedankt voor jullie lieve berichtjes O+

Zo, kutnacht is achter de rug, op naar een betere ochtend. Vannacht om half 3 ben ik dan eindelijk boven op bed gaan liggen, maar ik kon de slaap echt niet vatten. Dus toen heb ik mijn kussen en dekbed maar opgepakt en ben ik beneden naast mijn vriend op de bank gaan liggen. Ik heb het nog kwart over 3 zien worden. Om half 5 werden we alledrie wakker en heb ik Marieke een klein flesje proberen te geven. Die weigerde ze compleet, maar we hebben wel van dat moment gebruik gemaakt om op bed te gaan liggen. Zij in haar wiegje bij ons op de kamer. Gelukkig was ze zo moe dat ze l snel weer sliep, al was dat wel erg onrustig. Hierdoor werd ik zelf iedere keer wakker van haar gemopper/gekreun. Om half 7 ging de wekker en heb ik haar dan eindelijk een volle fles kunnen laten drinken. En daarvan is er tot nog toe maar een klein beetje weer terug gekomen. Ze is wel weer vrolijk en logt nu op het aankleedkussen hier op de bank te slapen. Koorts lijkt gezakt te zijn, dus het is volgens mij op zijn retour.

Nu duik ik weer even onder een dekentje om wat slaap in te halen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:50:19 #233
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106671842
Hopen dat ze weer aan het opknappen is!
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:53:56 #234
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106671881
SB gefeleliciteerd met je vriend *O*

Pff en wat een zieke kindjes zeg, en ik vind dat Wickie en zeker Wies een extra knuffel verdiend :* :* :* :*

En tsjee wat een leuke foto's zag ik voorbij komen O+ Dat mogene we eigenlijk meer doen :P
Tsja en dan gooi ik er ook maar 2 online :9
Hier is die 1 week en op de onderste 7 weken, en een stuk zwaarder :+

Trouwens maat 56 word hem qua broeken vaak te klein, en sommige shirts ook. En maat 62 is eigenlijk nog veel te groot, dus alles flink omslaan qua mouwen en broekspijpjes.
Hij zit er net tussenin.
Rayen 2½ jaar!
pi_106672002
Wat fijn dat je meisje lijkt op te knappen Summer!
Wickie, wat weer ongelooflijk balen zeg voor/met Wies! -O-

Hier een redelijke nacht gehad, lekker om 22:00 een flesje gegeven en meneer besloot dat het om 05:30 wel weer tijd voor wat lol was *;

Wat een knappert TJ! O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:03:58 #236
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106672010
Wat een schatje! Is het een rustig kindje? Zo komt hij iig over. Vraag mbt. Hoesten: ons jonkie heeft een kuchje. Het klimkt als een droge hoest. Hij doet het niet vaak, paar keer per dag. Eigenlijk al best een tijdje. Omdat hij er geen last van lijkt te hebben heb ik er verder geen actie op ondernomen. Iemand hier ervaring mee?
pi_106672026
Cas hoest ook af en toe, Aventura. Al vrees ik dat dit ook is "hé, ik hoest. Nu krijg ik nog meer aandacht" *;
pi_106672105
Wat een zieke kindjes. Beterschap!
Wicky, hoe is het gegaan vannacht?

Hier een jochie van alweer 3 weken op mijn borstkas. Heeft me vannacht wat wakker gehouden. Dus Chris op school, en wij terug naar bed ;)
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:10:25 #239
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106672116
Owja en summerbreeze, wat een drama zeg! Die nacht komt gelukig nooit meer terug, moet je maar denken. Wat me in een van je posts opviel is dat je vertelt dat je Marieke al huilend (jij zelf dus) in bed legde. Nou snap ik wel dat je wanhopig was, maar onlangs zei iemand met een huilbaby dat je het beste kunt proberen om zelf rustig te blijven en bemoedigende geluiden naar je baby kunt maken. Nogmaals, dit is wel heeeeeel makkelijk gezegd hoor, en je baby was echt acuut ziek, maar mss is het toch iets om in je achterhoofd te houden als zich weer eens zo'n prutnacht aandient?
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:11:59 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106672141
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas hoest ook af en toe, Aventura. Al vrees ik dat dit ook is "hé, ik hoest. Nu krijg ik nog meer aandacht" *;
Haha, ja, ventje kijkt er ook soms een beetje melodramatisch bij. Ik zie dat steeds meer, dat hij er wat theater tussendoor gooit. Kan het niet goed omschrijven, maar ik hoor en zie precies het verschil tussen echt onbehagen en aandacht vragen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:15:32 #241
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106672221
Zoooo Cynthia, zulke nachten wil ik ook wel ;)

Aventura , eigenlijk is hij heel rustig, alleen als hij niet snel genoeg de borst krijgt of hij ligt bij je en wil anders liggen dan komt zijn temperamentje tevoorschijn. :9

Hier kucht die ook weleens en ook weleens een paar keer per dag. De ene dag niet en de andere dag weer wel.
Rayen 2½ jaar!
pi_106672288
Zulke nachten komen vast nog wel, TJ. Geniet van je kleine ventje, Cas wil al niet meer lang bij je liggen. Wel jammer maar het hoort er bij, omrollen is het helemaal en dan kan je niet lief bij je mamma blijven liggen. Alleen met zijn laatste fles, dan ligt hij heel lief halfslapend *;

Theaterwetenschappen is geen benodigde studie hier, haha. Hij weet het precies hoor! Gisteren keuvelde hij iets tegen me terwijl hij in slaap kwam. Glimlach erbij, even later knock out.
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:19:59 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106672302
Haha herkenbaar. Heel gelijkmatige knul hier, behalve als het flesje in beeld komt. (Of te laat in beeld komt). Nachten gaan weer prima, van 23 tot 7 uur, vaste prik. Het is net of hij een ingeprogrammeerde wekker heeft.
We zijn nu trouwens al een week fruit aan het proberen. Gepureerd, geprakt, uit het handje, maar hij vindt het nog niks. Vandaag ga ik banaan pureren en mengen met wat warme melk. 's kijken of dat dan gaat.
pi_106672474
Cas houdt van Peer, lekker zacht en fijn om weg te slikken. Groente vindt hij ook maar zo-zo, morgen ga ik weer aan de slag met wat nieuwe smaken en texturen :)
pi_106672544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:19 schreef Aventura het volgende:
Haha herkenbaar. Heel gelijkmatige knul hier, behalve als het flesje in beeld komt. (Of te laat in beeld komt). Nachten gaan weer prima, van 23 tot 7 uur, vaste prik. Het is net of hij een ingeprogrammeerde wekker heeft.
We zijn nu trouwens al een week fruit aan het proberen. Gepureerd, geprakt, uit het handje, maar hij vindt het nog niks. Vandaag ga ik banaan pureren en mengen met wat warme melk. 's kijken of dat dan gaat.
Hij is er nog wat jong voor maar over een paar weken zou je het ook met een klein beetje yoghurt kunnen mengen. Kijken hoe hij dat vindt...
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:36:48 #246
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_106672636
Even een update-je: Larissa kan eindelijk omrollen *O*
(Dit is belangrijk omdat ze zich regelmatig overstrekt)
Nu nog kruipen :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:38:04 #247
348178 NotTheSame
pi_106672662
Summerbreeze wat een drama! Hopelijk knapt Marieke snel op!

TimeJumper wat een schatje O+ !

The_Tankgirl wat goed van Larissa *O* !

Gisteren de hele dag een zielig meisje gehad, alleen maar gillen, krijsen en huilen. Er zat haar duidelijk iets dwars.
We gebruikten tot gistermorgen Cinababy voor de krampjes, maar gisteravond heb ik haar van ellende aan de Infacol gezet onder het mom: Baat het niet dan schaad het niet. En verrek, na een mega-poepluier en een paar flinke boeren, we hebben ons eigen rustige Draakje weer terug! Ze slaapt weer goed en het krijsen is ook afgelopen!
Alleen die 'sinaasappelgeur' :r , maar daar komen we ook wel overheen.
Wij hebben overigens wel een luidruchtige baby als ze slaapt. Ik kan er wel om lachen, allemaal die maffe geluiden. (8> vergelijkt haar wel eens met een cavia _O- !

[ Bericht 0% gewijzigd door NotTheSame op 11-01-2012 10:37:37 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:05:35 #248
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_106673234
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef wickie het volgende:
Wies is vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Ze heeft het RS virus en is al dagen flink benauwd, ook wil ze al dagen bijna niet drinken. Vooral omdat ze niet drinkt is ze opgenomen, hopen dat ze snel opknapt en weer gaat drinken. M'n arme muppie :'(
Vriendlief slaapt bij haar vanavond en ik ga proberen een hele nacht te slapen.

Pfff ik hoop dat alle shit hierna eindelijk eens stopt, heb er schoon genoeg van.
He getsie, het mag nu wel eens weer beter gaan hoor! Dikke knuffel voor jullie :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_106673843
Poeh gaat snel hier! hou het even niet bij!

wickie wat ellendig!! beterschap en sterkte!! :* :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106674042
Wickie beterschap voor je meisje.. Wat rot :(

Aventura en Cynthiaa ook hier nu begonnen met fruit en groenten.. Elise vindt dr ook nog niks aan..
pi_106674141
Ik ga vanavond en vanaf morgen weer nieuwe pogingen wagen :) Heb peren gekocht, appels, wortel, boontjes en aardappeltjes. En misschien morgen maar samen even naar Zwolle toe, even de kinder H&M onveilig maken! })
pi_106674333
Peer was hier meteen al groot succes! De appel wou ze niet. Had het zelf vers gekocht en toen in stukjes in de magnetron minuutje gekookt, gepureerd, af laten koelen (in ijsblokjesbakjes in de vriezer) en daarna ontdooien en geven. Bij sommige merken peer (bv Doyenne du comice) is het heel waterig, dan deed ik er wat rijstebloem vanille doorheen, was ook nog lekker zoet!
Soms mag je rusten, maar opgeven nooit!
pi_106674562
Wickie, beterschap met Wies!! :*
Tralalalaaa
pi_106674885
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:10 schreef Aventura het volgende:
Owja en summerbreeze, wat een drama zeg! Die nacht komt gelukig nooit meer terug, moet je maar denken. Wat me in een van je posts opviel is dat je vertelt dat je Marieke al huilend (jij zelf dus) in bed legde. Nou snap ik wel dat je wanhopig was, maar onlangs zei iemand met een huilbaby dat je het beste kunt proberen om zelf rustig te blijven en bemoedigende geluiden naar je baby kunt maken. Nogmaals, dit is wel heeeeeel makkelijk gezegd hoor, en je baby was echt acuut ziek, maar mss is het toch iets om in je achterhoofd te houden als zich weer eens zo'n prutnacht aandient?
Juist om die reden zat ik huilend op de bank terwijl mn vriend haar op bed legde. Maar heel lief dat je meedenkt
pi_106676205
oh DJMO lekker hoor!! 5 uurtjes slapen!

SB wat naar allemaal zeg!

Hier ben ik zo ongelooflijk trots!!! gisteren heeft ze heerlijk in haar ledikant geslapen! voor het eerst!
staat naast ons bed dus kan ik haar makkelijk halen voor een voeding!
ze heeft niet eens gehuild of moeilijk gedaan...lekker liggen kletsen en lachen en daarna :Z
en nu ligt ze heerlijk in de box! O+ O+
pff ben echt heel erg trots op mijn frummel *; O+
pi_106676281
Jeuj bitterend! Lekker is dat he, als je even je handen vrij kunt hebben... Knuffelen met je mini is heerlijk (ik geniet er ook altijd met volle teugen van), maar het is ook wel lekker als je even je handen vrij kunt hebben, even iets voor jezelf kunt doen...
Tralalalaaa
pi_106676360
Jazeker!!! ik ga lekker zo douchen en even stofzuigen boven!
Ik vind het ook zo fijn dat ze geen moeite hebt met slapen in haar ledikant en box...dit was 3 weken geleden niet gelukt! maar nu begint ze meer en meer zonder mama te durven hihi
O+
pi_106678042
Fijn is dat het Bitterend. Ik heb ons meisje net eindelijk op bed gekregen. Door het vele spugen en poepen gisteren en het lnge slapen vannacht had mevrouw net toch een honger/dorst. Er is een flesje van 150+5 ingegaan en een half uur laten wilde ze weer. Het advies dat ik gisteren op de hap had gekregen maar uitgevoerd: een flesje voor de helft verdunnen. Het tweede flesje bestond dus uit 120 water en 2 schepjes melkpoeder. Daar had ze de helft van op en is toen in een diepe slaap gestort.
Al slapend heb ik haar boven in haar wiegje gelegd zodat ik nu even wat 'ikke-tijd' heb. Ik merk dat ik er na de voorbije 18 uur constant met haar bezig zijn ook echt heel erg aan toe ben.

Bij het in haar wiegje leggen zag ik overigens dat ze echt niet meer mijn kleine meisje is. Ze past er bijna niet meer in :o
Ben ik even blij dat we deze wieg hebben kunnen lenen en dat we niet, zoals we eigenlijk van plan waren, een hele nieuwe hebben gekocht. Zou wel een erg dure uitgave geweest zijn voor 6 weken plezier.
pi_106678120
Cas heeft tot onze verhuizing van 1 december in een wieg geslapen :@ Werd ook een beetje krap op het laatst ;)
pi_106678688
SB idd daarom hebben wij geen wieg gekocht maar meteen een ledikant! hier kan ze tot ongeveer 3 jaar in denk ik :Y
pi_106679974
Wij hebben inderdaad ons geld ook besteed aan een ledikant. En dan meteen een juniorformaat, dus 1m40 lang, zodat we er een jaar of 5 mee zouden kunnen doen als we willen. Enige lastige van een ledikant van 70x140 is dat er niet zo makkelijk beddengoed voor te vinden is. Nu ben ik gelukkig redelijk handig met de naaimachine, dus ik kan van een tweepersoonslaken (dat is immers geschikt voor bedden van 140 breed ;)) twee of drie ledikantlakentjes naaien :D
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:24:31 #262
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106680863
Yahoooo Bitterend *O*

Toen hij pas geboren was sliep hij bij ons in de kinderwagen maar ja hij was ook maar 2770 gram.
Nu leggen wij hem er niet meer in, want hij ligt heel krap, maar dat is ook niet gek want hij weegt inmiddels 5270 gram. :D
Da's 680 gram aangekomen in 2 weken, ons dikzakje O+
Maar nu vind ik die Quinny kinderwagen ook niet echt groot

Nu lukt het al dat hij regelmatig in zijn bedje slaapt.
En ook al wonen we niet zo groot 70m2, en er zitten maar 2 deuren tussen, toch kon ik hem niet horen. Dus bleef ik regelmatig heen en weer lopen.
Dus nu maar een babyfoon gekocht. Dat zit rustiger, weet ik tenminste zeker dat ik hem kan horen ;) (en kan ik eventueel reageren, voordat die gaat krijsen ;) )
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:09:11 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106685170
Hoe super het vanmorgen ging, ik was echt trots (ze werd om 10 uur weer wakker voor eten, daarna heeft ze ontzettend lief gespeeld, ze pakte zelfs echt iets aan van mij en bracht het naar haar mond O+ ), is ze daarna niet meer gaan slapen en is ze nu vanaf 14 uur al ongebroken aan het huilen en krijsen, dikke tranen erbij, haar oogjes zijn er helemaal dik van :'( . Even in de wandelwagen toen was ze even stil, maar na 5 minuten begon het weer. Gelukkig is lief er nu en kan het even van mij overnemen. Wat er nu loos is? Waarschijnlijk echt heel moe, maar niet willen slapen. Ik kan verder ook niets ontdekken, luier is schoon en fles wil ze niet.... Zielig om haar zo te zien/horen en niet weten wat te doen.

Ik zag hier nog even een knap ventje van TJ voorbij komen! Wat een verschil al zeg! Lief om te zien.
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:14:22 #264
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106685382
Jee Susie, zonde zeg,en frustrerend omdat je eigenlijk niet kan achterhalen waarom ze huilt.
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:16:02 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106685444
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:14 schreef TimeJumper het volgende:
Jee Susie, zonde zeg,en frustrerend omdat je eigenlijk niet kan achterhalen waarom ze huilt.
Koorts heeft ze in ieder geval ook niet... dus maar blijven knuffelen, wiegen, lopen etc tot ze in slaap valt, ze is ook echt heel moe, net viel ze bijna in slaap... arm kind.
pi_106685739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef Susie het volgende:

[..]

Koorts heeft ze in ieder geval ook niet... dus maar blijven knuffelen, wiegen, lopen etc tot ze in slaap valt, ze is ook echt heel moe, net viel ze bijna in slaap... arm kind.
En even een stukje in de auto gaan rijden met de kleine? misschien dat dat helpt
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 16:27:13 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106685922
even samen warm douchen en dan snel warm aankleden in een voorverwarmd bedje leggen wil ook nog wel eens helpen bij oververmoeide baby's (warmte kalmeert ze en zorgt er voor dat ze slaperig worden )

pi_106686920
Lekker het rompertje voorverwarmen op de verwarming O+ Warme sokjes aan O+
Inderdaad DJMO, lekker een kruikje in bed.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:01:27 #269
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106687381
Susie, ik had gistermiddag zo'n middag, niet leuk.....
Toen ik op het punt stond om er een zetpil in te stoppen, viel ze in de Beco in slaap, om 17.10 en ze had sinds 11.35 niet meer geslapen.
Na een half uur was ze weer wakker en toen was het over.....

Dus dat zou ik doen, een badje en/of een zetpil. Hier helpt een badje ook vaak goed, dat zorgt ervoor dat Lientje ontspant en in een andere modus raakt.
pi_106687416
Susie -O- :* draagdoek?
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:06:28 #271
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106687592
Ze ligt nu eindelijk te slapen, schrikt af en toe nog even, maar nu is het rustig... pfew. Thanks voor de reacties :* Lijkt wel op het moment dat ik hier een bericht plaats, dat ze daarna in slaap valt! * Susie gaat dit volgende keer weer proberen :P
Draagdoek is geen optie hier Bitterend (heb er geen, dus lastig, maar daarnaast is het gewoon niets voor mij, rug en dingen enzo).
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:07:51 #272
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106687646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef Juud79 het volgende:
Susie, ik had gistermiddag zo'n middag, niet leuk.....
Toen ik op het punt stond om er een zetpil in te stoppen, viel ze in de Beco in slaap, om 17.10 en ze had sinds 11.35 niet meer geslapen.
Na een half uur was ze weer wakker en toen was het over.....

Dus dat zou ik doen, een badje en/of een zetpil. Hier helpt een badje ook vaak goed, dat zorgt ervoor dat Lientje ontspant en in een andere modus raakt.
Volgens mij reageerde ik daar gisteren nog op, dat Anouk ook vaak zo lang wakker is. Het wakker zijn vind ik niet erg, maar het huilen... dwars door je hart heen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:38:08 #273
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106688871
Wij hadden laatst nog een huilende baby, 's nachts helaas ook nog eens. Hier helpt het als een van ons hem half zittend met kussens in rug schuin rechtop vasthoudt, op onze buik en borst zeg maar. Dan valt hij uiteindelijk in slaap. Vaak schuiven we er ook een paracetamol in. Lang leve die uitvinding. Als het de baby al geen verlichting geeft, dan ons wel. Het geeft ons het gevoel dat we iets doen. Volgens mij is het ook een downer, dwz dat het slaperig maakt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:39:34 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106688917
Oh en eetupdate: banaan met melk is het ook niet. Ik stap van banaan af en probeer het morgen maar met peer.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:58:59 #275
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106692271
Banaan met melk? Yakkie :D
Die houding neem ik ook vaak al aan hoor, vind ze idd fijn, maar dat duurt helaas niet lang. Ze is nu verplaatst van box naar aankleedkussen op de bank en slaapt nu alweer een uur, maar begint alweer wat geluidjes te maken. Zal kijken hoe het straks gaat, anders maar even een paracetamol erin idd...
pi_106697155
Wij hadden een ean die overstuur was door politieagenten die het huis kwamen doorzoeken opzoek naar een 16 jarige jongen. Wij denken dat hij bij de buren zit en ze wilde niet zeggen waarom ze hem zochten.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:39:42 #277
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106697500
Dzjies f_r, dat lijkt me geen prettige ervaring..... :X
pi_106700209
Dat is vreemd FR, en vervelend ook..

Susie :* Je meisje maakt het niet alleen jou maar ook zichzelf moeilijk door amper te slapen.. Is het iets om op gezette tijden te proberen haar even in bed te leggen zodat ze kan rusten? Of gaat ze dan huilen? (ik heb er geen verstand van.. Ik roep ook maar wat ;))

Hier stond ik er vanavond even alleen voor, want mijn mevrouw moet voor dr werk tot laat weg. Dus kleine ophalen op kdv, thuis meteen in bed want moe, eten maken, flesjes enzo schoonmaken, eten opeten, spulletjes voor morgen klaarzetten, kleine wakker, spelen met kleine, kleine honger, tiet, burp, volgende tiet, weer terug naar eerste tiet (mamahonger :')), weer burp, knuffelen, kleine spelen in box en ik badje klaarmaken, kleine in bad stoppen, kleine lekker masseren en aankleden, kleine in bed, ik weer naar beneden, stofzuigen, vaatwasser inruimen, opruimen en last but not least: uitgeput om 20.30 op de bank vallen met de hond om The wedding planner te kijken :)
pi_106700312
Even trots!
Sarah zette vanmiddag 1 stapje los, schrok ervan en liet zich op haar pamperkontje vallen. Ik schrok ook en daardoor over enthousiast ;) Maar ze deed het niet nog een keer helaas. Wel liep ze met een hand los achter de poppenwagen, drie stappen heel nonchalant.. Mijn stoere kleine (maar het gaat wel erg snel allemaal hoor...)
pi_106700374
Wellicht heb je al al geprobeerd susie maar ik smeerde ean altijd in met bedtime lotion en inmiddels ben ik er weer mee begonnen. Wanneer ze 's avonds in bad gaat stop ik er rustgevend badje in. Ik weet niet of het echt helpt maar wellicht iets.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:02:31 #281
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106703071
Joh F-R das ook wat! Brrr, moet er niet aan denken.

Het in bed leggen gaat op zo'n moment echt niet Nirak, maar lief van :*
Die lotion heb ik, maar niet aan gedacht om dat 's middags te doen. Die ga ik dus ff onthouden F-R :*

Voordeel nu wel is dat ze zo uitgeput is, dat ze nu dus al vanaf 18 ligt te pitten, half uur geleden wakker is geweest, wat gedronken heeft en alweer slaapt. Ik duik er dus ook nu in, ff wat slaap meepakken! :W
pi_106704332
Even uit mijn hoofd, vanaf mijn gsm is teruglezen niet echt handig.

Wickie; wat een ellende, hoop dat het snel beter gaat met Wies. Heel veel beterschap en ik hoop dat ze snel uit het ziekenhuis mag :*

F_R; dat is wel heel bizar. Moet toch wel een hele goede reden voor zijn dat ze bij jullie huiszoeking komen doen, vervelend zeg!

MP; +O+ voor de eerste stapjes

Susie; hopelijk blijft ze lekker slapen, kun jij ook bijtanken.

TJ; wat een mooierd en wat groeit hij goed! De mijne is ouder, met bijna hetzelfde geboortegewicht en weegt net 3500 gram. Ach ja, hij groeit, dat is het belangrijkste.

Hier niks te melden, de kleine man doet het gewoon goed. Vrijdag wel even naar het inloopspreekuur van het cb om te wegen en vanwege voorkeurshouding.
pi_106704457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Poezebeest het volgende:

MP; +O+ voor de eerste stapjes

stapje he ;) Het was er maar 1.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 22:25:16 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106704504
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:20 schreef MamaPurk het volgende:
Even trots!
Sarah zette vanmiddag 1 stapje los, schrok ervan en liet zich op haar pamperkontje vallen. Ik schrok ook en daardoor over enthousiast ;) Maar ze deed het niet nog een keer helaas. Wel liep ze met een hand los achter de poppenwagen, drie stappen heel nonchalant.. Mijn stoere kleine (maar het gaat wel erg snel allemaal hoor...)
Dat herken ik nog van Jan _O- ik reageerde zó enthousiast dat hij er blijkbaar bang van geworden ofzo, hij heeft het toen weken niet meer gedaan _O-

Susie :*

Nirak: klinkt als 'n vermoeiend avondje idd. sterkte met uitrusten ;)

pi_106704902
Jeetje FR, zal voor jullie ook wel schrikken geweest zijn.
Susie, wat fijn dat ze nu even slaapt. Pak je zelf ook op tijd je rust?
Nirak, das ff aanpoten zo alleen.

Hier heeft mevrouw het weer op haar heupen. Zodra we haar in bed leggen gaat ze stilletjes liggen, maar zodra je dan beneden bent begint het jammeren en huilen. Wanneer je dan naar haar toe gaat ligt ze naar je te lachen.

Vriendlief is nu met haar op het grote bed gaan liggen, misschien dat dat wat rust brengt voor haar en dan kan SD zelf ook even wat achterstallige slaap inhalen.
En, misschien heel egoïstisch, nu heb ik ook even wat rust en daar ben ik ook wel even behoorlijk aan toe.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 22:36:47 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106705149
dat kan ook papa en mama honger zijn he SB, ze is nog zo klein. Als je haar nu die veiligheid en geborgenheid geeft waar ze blijkbaar om miept, dan heb je daar later profijt van !

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 22:39:06 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106705250
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Susie het volgende:
Joh F-R das ook wat! Brrr, moet er niet aan denken.

Het in bed leggen gaat op zo'n moment echt niet Nirak, maar lief van :*
Die lotion heb ik, maar niet aan gedacht om dat 's middags te doen. Die ga ik dus ff onthouden F-R :*

Voordeel nu wel is dat ze zo uitgeput is, dat ze nu dus al vanaf 18 ligt te pitten, half uur geleden wakker is geweest, wat gedronken heeft en alweer slaapt. Ik duik er dus ook nu in, ff wat slaap meepakken! :W
Wat Nirak bedoelt is niet afwachten tot ze moe is, maar op vaste tijdstippen in bed leggen, moe of niet. Tot rust "dwingen" zeg maar. Dus niet wachten tot ze in d'r ogen gaat wrijven, maar een half uur na de fles, hop naar bed. (jij gaf toch kv? :@ )

woensdag 11 januari 2012 @ 22:50:44 #288
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106705787
die tip heb ik idd ook gekregen; Liene oogt soms na 5 uur wakker zijn nog niet moe, dus nu stop ik haar gewoon na 2 uur wakker zijn op bed, soms een half uurtje langer, maar ik bewaak nu haar grenzen, voordat ze er zelf overheen gaat...(en dan overprikkeld is en helemaal niet meer gaat slapen).
overdag gaat dan inmiddels vrij goed, de eerste 2 dutjes in elk geval, 3e is nog lastig, maar soms neem ik dan genoegen met een dutje aan de borst...
(hier nu regeldagen dus de nachten gaan ff niet zo lekker...)

Wick; had al op je FB gepost, maar ook hier een dikke :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106705803
quote:
12s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:36 schreef DJMO het volgende:
dat kan ook papa en mama honger zijn he SB, ze is nog zo klein. Als je haar nu die veiligheid en geborgenheid geeft waar ze blijkbaar om miept, dan heb je daar later profijt van !
Die krijgt ze dus ook. Zodra we naar boven gaan nemen we haar ook mee naar beneden/op de stoel om te knuffelen. Zodra ze dan weer tekenen van vermoeidheid begint te vertonen (of gewoonweg in slaap valt) leggen we haar weer in bed. Dat stukje was ik net vergeten te vermelden zie ik nu. Vind het ook eigenlijk wel grappig dat ze ons al zo duidelijk kan laten merken wat er is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 22:54:49 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106706012
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
die tip heb ik idd ook gekregen; Liene oogt soms na 5 uur wakker zijn nog niet moe, dus nu stop ik haar gewoon na 2 uur wakker zijn op bed, soms een half uurtje langer, maar ik bewaak nu haar grenzen, voordat ze er zelf overheen gaat...(en dan overprikkeld is en helemaal niet meer gaat slapen).
overdag gaat dan inmiddels vrij goed, de eerste 2 dutjes in elk geval, 3e is nog lastig, maar soms neem ik dan genoegen met een dutje aan de borst...
(hier nu regeldagen dus de nachten gaan ff niet zo lekker...)

Wick; had al op je FB gepost, maar ook hier een dikke :*
weet je, ik zit hier nu tips te geven (te herhalen) voor mensen met baby's met slaapproblemen, maar als ik even goed kijk, slaapt geert ook vrij weinig. Heel toevallig heeft hij vandaag, semi-ingebakerd aan de borst in slaap gevallen en daarna in z'n eigen bedje gelegd, 2 uur geslapen daar. Normaal haalt hij de vijf minuten niet eens in z'n bed :')

pi_106706253
Zo, tram gemist dus even tijd :')

Het gaat ietsjes beter. Ze heeft rond half acht eindelijk een fles van 135cc gedronken. Net genoeg om niet aan de sondevoeding te hoeven.
Ze moet eerst weer beter drinken voordat ze naar huis mag. Ze is gelukkig al wat minder benauwd.
Haar flesweigeren blijft wel een probleem en daar wordt nu toch serieus naar gekeken. Vandaag is er alweer een logopediste langs geweest en morgen komt ze ook. Waarschijnlijk associeert ze drinken en flesdrinken met pijn en stopt ze daarom met drinken als ze ook maar een mini beetje ergens last van heeft.

Ik ga nu naar huis en weer slapen, morgen weer vroeg terug. Toch raar om je meissie en je lief zo achter te laten. Mette is logeren bij opa en oma, dus dadelijk een stil leeg huis...
pi_106706368
Wickie :*
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 23:03:59 #293
5428 crew  miss_sly
pi_106706439
Wickie, wat een narigheid voor jullie meisje. En voor jullie zelf dan dus ook. Ik hoop dat ze gauw opknapt, goed fles leert drinken en Fin thuis kan zijn bij jullie. En dat dan alle ellende eindelijk eens achter de rug is en jullie kunne genieten :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106713027
quote:
12s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

Wat Nirak bedoelt is niet afwachten tot ze moe is, maar op vaste tijdstippen in bed leggen, moe of niet. Tot rust "dwingen" zeg maar. Dus niet wachten tot ze in d'r ogen gaat wrijven, maar een half uur na de fles, hop naar bed. (jij gaf toch kv? :@ )
Dat bedoelde ik inderdaad :)
pi_106713067
Bah, zo goed als het gisteren met mn meissie ging, zo slecht ging het vannacht. Ze heeft de hele nacht flinke buikpijn gehad waar paracetamol niet tegen blijkt te werken. Ik heb dus de gehele nacht met haar op de bank gezeten en geen oog dicht gedaan. Dat zet de slaapmeter op 5 uur in de afgelopen 48 uur waarvan een half uur in de laatste 24. Vriendlief gaat vandaag dus thuiswerken zodat ioc nu even wat slaap kan gaan inhalen. Maar dan moet mijn lichaam niet blijven teren op de aanwezige adrenaline waardoor ik nu dus niet kan slapen en alleen maar af en aan kan janken van vermoeidheid en frustratie om het feit dat ik niks kan doen tegen de pijn van mijn (inmiddels weer vrij vrolijke) meisje.

/egopost, sorry, moest er even uit.
  donderdag 12 januari 2012 @ 07:30:26 #296
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106713094
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 07:18 schreef Nirak het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik inderdaad :)
Totaaaaaal verkeerd gelezen, sorry. :@ Maar inderdaad dat moet ik ook proberen te doen. Bemerk inderdaad dat ik dat niet doe, omdat ze nog zo leuk en lief aan het "spelen" is. Totdat het in ene brullen wordt en tja...
Maarrrrrr... ze heeft geslapen tot 5:45 en nu ligt ze sinds 6:30 weer in bed (ik lag er ook naast, ze slaapt nog in de wieg naast ons, maar ik kon de slaap niet meer vatten) en sinds een kwartier slaapt ze echt *O* . Daarvoor was het nog wat piepen en speen uitspugen enzo, ben benieuwd voor hoe lang! ;)

Maar DMJO, als Geert er verder geen last van heeft, dan is het toch niet erg? (en ja, kv ;) )

@Wickie; dat lijkt me ook ontzettend erg, zo'n leeg huis! Arme Wies ook! Hoop dat het echt snel de goede kant op gaat! :*
  donderdag 12 januari 2012 @ 07:31:52 #297
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106713104
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 07:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, zo goed als het gisteren met mn meissie ging, zo slecht ging het vannacht. Ze heeft de hele nacht flinke buikpijn gehad waar paracetamol niet tegen blijkt te werken. Ik heb dus de gehele nacht met haar op de bank gezeten en geen oog dicht gedaan. Dat zet de slaapmeter op 5 uur in de afgelopen 48 uur waarvan een half uur in de laatste 24. Vriendlief gaat vandaag dus thuiswerken zodat ioc nu even wat slaap kan gaan inhalen. Maar dan moet mijn lichaam niet blijven teren op de aanwezige adrenaline waardoor ik nu dus niet kan slapen en alleen maar af en aan kan janken van vermoeidheid en frustratie om het feit dat ik niks kan doen tegen de pijn van mijn (inmiddels weer vrij vrolijke) meisje.

:*
Helpt Cinababy of iets dergelijks niet tegen de buikpijn? ik roep ook maar wat, maar snap zelf ook niets van baby's :@
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:04:42 #298
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_106713312
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 07:30 schreef Susie het volgende:

[..]

Totaaaaaal verkeerd gelezen, sorry. :@ Maar inderdaad dat moet ik ook proberen te doen. Bemerk inderdaad dat ik dat niet doe, omdat ze nog zo leuk en lief aan het "spelen" is. Totdat het in ene brullen wordt en tja...
Maarrrrrr... ze heeft geslapen tot 5:45 en nu ligt ze sinds 6:30 weer in bed (ik lag er ook naast, ze slaapt nog in de wieg naast ons, maar ik kon de slaap niet meer vatten) en sinds een kwartier slaapt ze echt *O* . Daarvoor was het nog wat piepen en speen uitspugen enzo, ben benieuwd voor hoe lang! ;)

Das beter dan 4:00 he! :Y

Bij ons was het de FIJN methode (hoe simpel kan het zijn), eten, spelen, slapen die goed werkte. Cyclus van ongeveer 3 uur. Inmiddels wijken we er nog wel eens vanaf, bezoekjes, thuiskomen van kdv etc. Dat komt meestal vanzelf goed na de eerste maaltijd daarna.

Danne wil soms na het douchen nog niet meteen slapen. Normaliter heeft ie minder dan een minuut mopperen nodig. Als het overgaat in krijsen dan haalt een van de mama's hem op en mag hij beneden even tot rust komen. Als hij dan weg begint te zakken breng ik hem terug en is het goed.

Meestal zitten we om half negen met zn tweeen voor de tv :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 januari 2012 @ 08:07:26 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106713326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 07:26 schreef SummerBreeze het volgende:

kindigest :)

pi_106713328
Hier zitten we de afgelopen paar avonden wat later voor de tv.

Bartje heeft er toch wat moeite mee om 's avonds in slaap te komen lijkt het. Soms is het iets heel simpels, zoals een vieze luier, soms kom je er gewoon niet achter.

Hij brult, totdat hij je hoort, begint te lachen als je binnenkomt, en zodra je de trap weer afloopt is het weer brullen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')