quote:Fifteen modern-day finalists for the Pro Football Hall of Fame were announced Saturday, Jan. 7, and they are joined by two senior nominees. A selection committee in Indianapolis will meet in Indianapolis Feb. 4 to determine the 2012 Hall of Fame class. RB Jerome Bettis (Steelers), WR Tim Brown (Raiders), , CB Jack Butler (senior - Steelers), WR Cris Carter (Eagles, Vikings), C Dermontti Dawson (Steelers), owner Edward DeBartolo Jr. (49ers), DL/LB Chris Doleman (Vikings, Falcons, 49ers), LB/DL Kevin Greene (Rams, Steelers, Panthers), DL/LB Charles Haley (49ers, Cowboys), DL Cortez Kennedy (Seahawks), RB Curtis Martin (Patriots, Jets), head coach Bill Parcells (Giants, Patriots, Jets, Cowboys), WR Andre Reed (Bills), OT Willie Roaf (Chiefs), OG Will Shields (Chiefs), OG Dick Stanfel (senior - Lions, Redskins) and CB Aeneas Williams (Cardinals, Rams) are the finalists.
Force turnovers, turn them into points, win the game.quote:Op zondag 8 januari 2012 04:36 schreef Guard het volgende:
LOL that's why you play defense... Dropped int #3
Karma is a bitch, dit soort dingen krijg je altijd een keer terugquote:Op zondag 8 januari 2012 04:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Drew staat alweer klaar om zijn stats te gaan pimpen. Helaas vinden de voters het ook allemaal maar gepimp.
Ze lieten een stat zien waarin je kon zien dat Rodgers dit jaar al in totaal 8 quarters heeft gemist omdat McCarthy hem voortijdig uit de game haalde of niet liet spelen (Lions game). Dat zou stat geile Payton nooit doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 04:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Karma is a bitch, dit soort dingen krijg je altijd een keer terug.
Daarom zou ik het wel grappig vinden als hij zich een keer blesseert omdat hij blijft staan in garbage time en dan zullen ze wel gaan huilenquote:Op zondag 8 januari 2012 04:51 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ze lieten een stat zien waarin je kon zien dat Rodgers dit jaar al in totaal 8 quarters heeft gemist omdat McCarthy hem voortijdig uit de game haalde of niet liet spelen (Lions game). Dat zou stat geile Payton nooit doen.
Daarom. Rodgers had een y/a die één yard hoger lag dan Brees. Als McCarthy hem elke keer gewoon liet spelen had hij Marino's record verpulverd. Brees gooide "slechts" 150 keer vaker de bal dan Rodgers!quote:Op zondag 8 januari 2012 04:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Daarom zou ik het wel grappig vinden als hij zich een keer blesseert omdat hij blijft staan in garbage time en dan zullen ze wel gaan huilen. Geef je back-up wat snaps dat kan je alleen maar helpen als je hem een keer nodig hebt.
Suh + Fairley go for itquote:Op zondag 8 januari 2012 05:09 schreef The_Playmaker het volgende:
En Brees staat er gewoon nog in. Van mij mag hij echt z'n been breken hoor.
Wat is dat nou voor kansloze opmerking?quote:Op zondag 8 januari 2012 05:09 schreef The_Playmaker het volgende:
En Brees staat er gewoon nog in. Van mij mag hij echt z'n been breken hoor.
quote:"We just focus on winning. We're not focused on yards and records," Saints coach Sean Payton said. "I'm serious when I say that."
Ik kijk al héél lang American football maar wat ik gisteren zag sloeg nergens op. Ik heb nog nooit een team die zo dik voorstond met nog maar één minuut op de clock nog maar even diep zien gooien. Even wat stat padding. Ja leuk, Brees vestigt een nieuw record gisteren qua passing yards in een Wild Card game maar 100 van die yards komen in garbage time. Zo'n record zegt me dus helemaal niks.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kansloze opmerking?
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Payton is gewoon bezig met flinke pat stadding de laatste weken.
Ligt eraan welke Steelers er op het veld staan. Steelers willen weleens als slappe vaatdoeken spelen als ze tegen mindere tegenstanders moeten, dan doen ze lekker hun ding in een sloppy low-scoring 14-10 win.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Moonlighter het volgende:
Als de Giants en Steelers winnen, dan heb je volgende week echt 4 top wedstrijden imo
Wild card weekend is echt in jaren niet zo saai geweest.
Zal vandaag ook niet beter worden.
Vanavond kunnen we wel lachen, gieren en brullen om Tebow![]()
Na Vanavond zullen ze Tebow voor de rest van zijn leven uitlachen in welke kamer hij ook binnenloopt.
Dan nog is dat nog geen valide reden om hem een gebroken been toe te wensen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik kijk al héél lang American football maar wat ik gisteren zag sloeg nergens op. Ik heb nog nooit een team die zo dik voorstond met nog maar één minuut op de clock nog maar even diep zien gooien. Even wat stat padding. Ja leuk, Brees vestigt een nieuw record gisteren qua passing yards in een Wild Card game maar 100 van die yards komen in garbage time. Zo'n record zegt me dus helemaal niks.
De Pats in 2007 slachten ook hun tegenstanders af maar die deden dat niet 2 minuten voor tijd nog in een game. Die deden dat al na één helft of 3 quarters. De Saints willen in de slotminuten nog even laten zien hoeveel beter ze wel niet zijn. Als de tegenstander al down and out is. Dat is triest.
Daarom verdient Brees ook de MVP niet en de voters zien dat ook goed in. Hij gooide maar liefst 150 meer passes dan Rodgers en had maar één TD pass meer. Hij speelde in totaal 8 quarters meer en nog zijn z'n cijfers niet veel beter dan Rodgers. Daarom had Rodgers ook bijna alle 50 votes als QB voor het All-Pro team en niet Brees. Weet je dat als Rodgers net zo vaak als Brees had gegooid dit zijn cijfers zouden zijn:
6000+ yd -58 TD- 8 INT![]()
Daarom zeggen die stats van Brees weinig. Brady had ook het nieuw passing record gehad als hij net zo vaak mocht gooien. Payton is gewoon bezig met flinke stat padding de laatste weken.
Patriots deden dat ook wel een toch, paar jaar terug was daar een relletje over. Voor de rest maakt mij het niet uit, dan moet je maar beter verdedigen. Ik vind het ook niet slim om je starters te blijven spelen als die wedstrijd al lang en breed binnen is, maar ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik kijk al héél lang American football maar wat ik gisteren zag sloeg nergens op. Ik heb nog nooit een team die zo dik voorstond met nog maar één minuut op de clock nog maar even diep zien gooien. Even wat stat padding. Ja leuk, Brees vestigt een nieuw record gisteren qua passing yards in een Wild Card game maar 100 van die yards komen in garbage time. Zo'n record zegt me dus helemaal niks.
De Pats in 2007 slachten ook hun tegenstanders af maar die deden dat niet 2 minuten voor tijd nog in een game. Die deden dat al na één helft of 3 quarters. De Saints willen in de slotminuten nog even laten zien hoeveel beter ze wel niet zijn. Als de tegenstander al down and out is. Dat is triest.
Daarom verdient Brees ook de MVP niet en de voters zien dat ook goed in. Hij gooide maar liefst 150 meer passes dan Rodgers en had maar één TD pass meer. Hij speelde in totaal 8 quarters meer en nog zijn z'n cijfers niet veel beter dan Rodgers. Daarom had Rodgers ook bijna alle 50 votes als QB voor het All-Pro team en niet Brees. Weet je dat als Rodgers net zo vaak als Brees had gegooid dit zijn cijfers zouden zijn:
Daarom zeggen die stats van Brees weinig. Brady had ook het nieuw passing record gehad als hij net zo vaak mocht gooien. Payton is gewoon bezig met flinke stat padding de laatste weken.
Patriots werden ook beschuldigd van running up the score.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef zjroentje het volgende:
Al ze maar vanavond van die schijt Broncos winnen.
Ze maken het de Pats toch altijd lastig.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef popolon het volgende:
De Steelers zijn aardig beaten up, die komen niet zo ver.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef zjroentje het volgende:
Al ze maar vanavond van die schijt Broncos winnen.
300 man erop, hij lag daar! <punt>quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef The_Playmaker het volgende:
Die bal werd ook lekker gespot zeg.
En geen receiver in de buurt van waar hij gooide.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef BobW het volgende:
Ik zie QBs vaker de ball zomaar weggooien als er niemand open is, maar deze penalty was omdat hij niet voorbij de line of scrimmage gooide? Die regel heb ik niet helemaal door.
Als ze de bal weggooien is het een incomplete-pass, daarvoor moet de bal wel naar een receiver toe als je buiten de box staat. Die box is achter de line of scrimmage die altijd vrijgehouden wordt voor de QB. Als de QB buiten die box komt dan moet hij in ieder geval een receiver halen of voorbij de line of scrimmage gooien. Dat gebeurde nu niet en dus is hij effectief gesackt in de endzone -> safetyquote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef BobW het volgende:
Ik zie QBs vaker de ball zomaar weggooien als er niemand open is, maar deze penalty was omdat hij niet voorbij de line of scrimmage gooide? Die regel heb ik niet helemaal door.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:48 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
En geen receiver in de buurt van waar hij gooide.
Duidelijk, bedankt!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als ze de bal weggooien is het een incomplete-pass, daarvoor moet de bal wel naar een receiver toe als je buiten de box staat. Die box is achter de line of scrimmage die altijd vrijgehouden wordt voor de QB. Als de QB buiten die box komt dan moet hij in ieder geval een receiver halen of voorbij de line of scrimmage gooien. Dat gebeurde nu niet en dus is hij effectief gesackt in de endzone -> safety
Idd, rare call.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:08 schreef The_Playmaker het volgende:
In een away game pak je de punten Smith. Dan ga je er niet telkens op 4th down voor.
Ach, hij heeft weinig verkeerds gedaan vandaag.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:28 schreef Moonlighter het volgende:
Matt Ryan 0-3 in de playoffs
Blij dat ik niet Matt Ryan ben
Ach, genoeg QBs die niet eens in de play-offs komen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:28 schreef Moonlighter het volgende:
Matt Ryan 0-3 in de playoffs
Blij dat ik niet Matt Ryan ben
Lol zero points!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:29 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ach, hij heeft weinig verkeerds gedaan vandaag.
Geen runninggame, paar dropped balls, paar tipped balls, paar slechte throws en wat slechte playcalls. Beetje makkelijk om het dan op Ryan af te schuiven.quote:
Tja, ze hadden 2 FG's kunnen schoppen maar Smith besloot om er voor te gaan. Ze hadden voor rust genoeg tijd om te scoren maar Smith deed wazig met de time outs. White liet een dure third down pass vallen. Ryan kon er deze weinig keer aan doen in tegenstelling tot vorig jaar tegen de Packers.quote:
Run, pass, pass of run, run, pass. Ze zijn ook erg creatief bij Denver.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:02 schreef Days-Of-Wild het volgende:
3 & out. Thema van de avond voor Tebow?
Maar pas op, in het 3e kwart doen ze opeens run, run, run. Daar pakken ze de Steelers meequote:Op zondag 8 januari 2012 23:03 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Run, pass, pass of run, run, pass. Ze zijn ook erg creatief bij Denver.
Als het zo doorgaat dan zien we Brady Quinn al in het derde kwart!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Maar pas op, in het 3e kwart doen ze opeens run, run, run. Daar pakken ze de Steelers mee
Je gaat natuurlijk de tegenstander nooit vooraf melden hoe fit je bent. De Pats hadden vroeger 20 spelers als "questionable" en die speelden allemaal. De Packers zullen dat volgende week ook doen met Clifton en Jennings.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef Moonlighter het volgende:
Hahaha plotseling had Ben niet meer zo last van die enkel
Volgens mij is hij ook wel een beetje zo'n toneelspeler, zo dat wij allemaal kunnen zien hoe tough hij is![]()
Steelers hebben het ook aan zichzelf te danken natuurlijk. Eerst Cotchery die een makkelijke catch dropt dat een big gain had kunnen zijn en daarna Wallace. Dat zijn domme fouten.quote:
Die regel zal ook wel aangepast worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Steelers gered door de scheids die te vroeg floot
oh nee, knieen al op grondquote:Op maandag 9 januari 2012 00:55 schreef OmniRocket het volgende:
Dit is td volgens mij,bal op goal line.
Inderdaad. Dure fout dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Steelers gered door de scheids die te vroeg floot.
Zal je zien dat steelers nu gaan scoren.
quote:Op maandag 9 januari 2012 01:02 schreef Boe-man het volgende:
Maar serieus, die kick offs daar in Denver kunnen ze beter overslaan, dit slaat toch nergens op man
Ze zijn er nog lang niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:16 schreef kidkash19 het volgende:
Dacht dat de Broncos geen kans hadden
Analysten....
Dit was de enige wedstrijd waavan zo'n beetje de uitslag al vast stond. Blijkbaar dus niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:22 schreef kidkash19 het volgende:
Ze hebben kans, dat is al meer dan men dacht
quote:
Typische Steeler win wordt dit.quote:
Ik vrees een int + winning field goalquote:
En die zijn?quote:Op maandag 9 januari 2012 01:47 schreef kidkash19 het volgende:
Of het debuut van de nieuwe OT regels
quote:
FG op je 1e possession, andere team krijgt 1 possession om een FG of TD te scoren, bij gelijk na 1OT is het 1st score win.quote:
Volgens mij is het een FG op 1st possessionquote:Op maandag 9 januari 2012 01:49 schreef PirE het volgende:
[..]
FG andere team krijgt 1 possession om een FG of TD te scoren, bij gelijk na 1OT is het 1st score win.
Scoor je gelijk een TD dan is het game-over.
Ik neem aan dat het ook game-over is als team A moet punten en team B een FG kicked, dan heb je allebei 1x de bal gehad?
Doorgestoken kaart. The game is rigged.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:53 schreef OmniRocket het volgende:
Wel knap dat ze zeggen dat de postgame show eraan komt :p
Haha same herequote:Op maandag 9 januari 2012 02:01 schreef Days-Of-Wild het volgende:
ik ben morgen niets waard op kantoor
unlimited 15 minute quarters overtime.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:05 schreef Boe-man het volgende:
Maar als ik het goed lees, kan de game voor altijd doorgaan dus, als niemand scoort?
Ja, maar dan hebben ze eigenlijk soort van allebei aangevallen danquote:Op maandag 9 januari 2012 02:03 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Als defense scoort is het dus ook over.
kloptquote:Op maandag 9 januari 2012 02:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben ze eigenlijk soort van allebei aangevallen dan
Maar als ze beiden niet scoren bedoel ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:05 schreef kidkash19 het volgende:
Nee als ze beide een FG scoren gaan normale OT regels in effect dus dan is het sudden death
Ja dat is altijd het geval in een playoff game welke OT regels je ook hebt gezien er een winnaar uit moet komenquote:Op maandag 9 januari 2012 02:06 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Maar als ze beiden niet scoren bedoel ik.
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:29 schreef PirE het volgende:
Cincinnati Bengals @ Houston Texans
Pittsburgh Steelers @ Denver Broncos
Detroit Lions @ New Orleans Saints
Atlanta Falcons @ New York Giants
Had alleen deze foutquote:
nigger richquote:Op maandag 9 januari 2012 02:11 schreef BobW het volgende:
[..]
3 uit 4, had ik ook
Maar knap hoor van Broncosook nog geld mee verdiend?
He's a winner.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:14 schreef kidkash19 het volgende:
Maar maar maar maar Tebow kan niet gooien.....
Klopt toch ook, vrij matige techniek. Maar ja, zoals iedereen kan zien is dat niet het enige.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:14 schreef kidkash19 het volgende:
Hehequote:Op maandag 9 januari 2012 02:38 schreef PirE het volgende:
Divine intervention![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"For God so loved the world, that He gave His only begotten Son, that whoever believes in Him shall not perish, but have eternal life."
twitter:newbury1310 twitterde op maandag 09-01-2012 om 02:13:14Terence Newman just said that Ike Taylor had a bad game. Now that's a bad game reageer retweet
Haha, zo voorspelbaar. Kidkash die even de haters 'zout in de wonden komt strooien'.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:14 schreef kidkash19 het volgende:
quote:"Think about this for a second. Tebow can’t write John 3:16 on his eye black so he goes out and throws for 316 yards. Oh, and he makes a believer of John. John Elway, that is".
"He did so on an NFL postseason single-game record 31.6 yards per completion. There’s your 316 again. Denver was also helped out by a clutch interception of Ben Roethlisberger. The play, of course, came on 3rd and 16. 316".
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Moonlighter het volgende:
Als de Giants en Steelers winnen, dan heb je volgende week echt 4 top wedstrijden imo
Wild card weekend is echt in jaren niet zo saai geweest.
Zal vandaag ook niet beter worden.
Vanavond kunnen we wel lachen, gieren en brullen om Tebow![]()
Na Vanavond zullen ze Tebow voor de rest van zijn leven uitlachen in welke kamer hij ook binnenloopt.
#1 defense is ook een vrij nutteloze stat in het geval van de Steelers als je er wat dieper induikt (dat moeten de experts eens wat vaker doen)quote:Op maandag 9 januari 2012 15:23 schreef kidkash19 het volgende:
De experts en media gaven hem geen kans tegen de #1 D in de NFL, eindresultaat is een win, 316 yards passing , 2 TDs, 0 INT, 50 yards rushing, 1 TD, 0 fumbles. Vergeet niet dat hij dit doet terwijl hij 4 slechte games heeft gehad en er geruchten waren dat Quinn hem zou vervangen
Marty ballquote:Bucs to interview Marty Schottenheimer
Marty Schottenheimer is 68 years old and hasn’t coached in the NFL since the Chargers fired him following the 2006 season, but that doesn’t mean he’s done.
ESPN’s Chris Mortensen reports that Schottenheimer will interview with the Buccaneers for their head-coaching vacancy on Tuesday.
Schottenheimer’s son Brian has been discussed as a head-coaching candidate this offseason, but not many people expected to hear Marty’s name mentioned for any coaching vacancies. But the Bucs apparently want an old-school coach to whip their roster into shape, and Schottenheimer is certainly that.
As coach of the Browns from 1984 to 1988, the Chiefs from 1989 to 1998, the Redskins in 2001 and the Chargers from 2002 to 2006, Schottenheimer went 200-126-1 in the regular season and 5-13 in the playoffs.
Most recently Schottenheimer was head coach of the Virginia Destroyers of the United Football League.
Vergeet niet dat dan ook nog eens hun belangrijkste speler geblesseerd raakt in de first quarter. Niet Polamalu of Harrison is de Steelers belangrijkste speler. Casey Hampton is de Steelers belangrijkste speler. In een 3-4 defense is je NT ontzettend belangrijk. In het begin kon men nog druk uitoefenen op de OL maar na het wegvallen van zowel Hampton en Keisel had Tebow soms 7 seconden de tijd om de bal te gooien. Dat is ongehoord tegen de Steelers. De OL begon te domineren en dan is de Steelers defense ineens net zo kwetsbaar als elke andere defense in de NFL.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:58 schreef PirE het volgende:
[..]
#1 defense is ook een vrij nutteloze stat in het geval van de Steelers als je er wat dieper induikt (dat moeten de experts eens wat vaker doen)
Heel kort en grof:
Losses:
2x Ravens 12-4
Texans 10-6
49ers 13-3
Wins:
- Seahawks 7-9 en Seattle was niet al te best aan het begin van het seizoen (offense was een work in progress)
- Colts 2-14
- Titans 9-7 (staan nou niet bekend als een offensive juggernaut)
- Jaguars 5-11 (een offense zonder WRs)
- Cardinals 8-8
- Patriots 13-3 (een lichtpuntje, Pats offense op 17 punten gehouden)
- 2x Bengals 9-7 (maar ook geen explosive offense)
- Chiefs 7-9
- Browns 4-12
- Rams 2-14
Dat is een me nog toch een lijst met impressive wins tegen explosieve offenses![]()
. En het is niet heel vreemd dat je defense goed lijkt als je tegen zoveel matige offenses speelt.
Dat heeft de Steelers zeker niet geholpen in deze game, maar dat veranderd niks aan het feit dat al die so-called experts maar roepen dat de Steelers de #1 defense zijn op basis van wat nutteloze inflated statistieken waarin men geen rekening houdt met echt belangrijke zaken. Het is gewoon appels met peren vergelijken. Statistieken kunnen best nuttig zijn maar dan moet je ze wel goed gebruiken.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dan ook nog eens hun belangrijkste speler geblesseerd raakt in de first quarter. Niet Polamalu of Harrison is de Steelers belangrijkste speler. Casey Hampton is de Steelers belangrijkste speler. In een 3-4 defense is je NT ontzettend belangrijk. In het begin kon men nog druk uitoefenen op de OL maar na het wegvallen van zowel Hampton en Keisel had Tebow soms 7 seconden de tijd om de bal te gooien. Dat is ongehoord tegen de Steelers. De OL begon te domineren en dan is de Steelers defense ineens net zo kwetsbaar als elke andere defense in de NFL.
En dat bashen van Big Ben in sommige media is ook zo goedkoop. Moet Big Ben dan de ballen zelf vangen en niet laten vallen zoals Cotchery en Mike Wallace?![]()
Is er misschien interesse om volgend seizoen voor elke ronde de voorspellingen bij te houden? Misschien a.d.h.v. zoiets: https://docs.google.com/s(...)fcEhTRFB1Qm03ZWh1blEquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:52 schreef PirE het volgende:
Resultatan van voorspellingen:
-rgras: 3-1
-BobW: 3-1
-PirE: 3-1
-Days-Of-Wild: 3-1
-Boe-man: 2-2
-BusterPosey: 2-2
Is wel leuk inderdaad. Zat er ook aan te denken toen ik dit staatje zag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:43 schreef rgras het volgende:
[..]
Is er misschien interesse om volgend seizoen voor elke ronde de voorspellingen bij te houden? Misschien a.d.h.v. zoiets: https://docs.google.com/s(...)fcEhTRFB1Qm03ZWh1blE
Onderhoud doet Yahoo voor je. Is hetzelfde als men hier al een altijd jaar speelt voor het regular season...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:26 schreef rgras het volgende:
Daar heb ik geen ervaring mee, is dat makkelijk te onderhouden en voor iedereen toegankelijk?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 @ 16:38 schreef FleshWound het volgende:
Lijkt me wel dat het toeval is ja. In november gooide Tim 212 yards, maar over bijbelvers Tim 2:12 hoor je ze dan weer niet.
Heh dat heb ik serieus een x gemaakt zien worden tijdens een trip in Floridaquote:
Geniaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Arnhemunited het volgende:
Hue Jackson is ontslagen door de Raiders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |