abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2012 @ 04:25:30 #1
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106550766
quote:
Fifteen modern-day finalists for the Pro Football Hall of Fame were announced Saturday, Jan. 7, and they are joined by two senior nominees. A selection committee in Indianapolis will meet in Indianapolis Feb. 4 to determine the 2012 Hall of Fame class. RB Jerome Bettis (Steelers), WR Tim Brown (Raiders), , CB Jack Butler (senior - Steelers), WR Cris Carter (Eagles, Vikings), C Dermontti Dawson (Steelers), owner Edward DeBartolo Jr. (49ers), DL/LB Chris Doleman (Vikings, Falcons, 49ers), LB/DL Kevin Greene (Rams, Steelers, Panthers), DL/LB Charles Haley (49ers, Cowboys), DL Cortez Kennedy (Seahawks), RB Curtis Martin (Patriots, Jets), head coach Bill Parcells (Giants, Patriots, Jets, Cowboys), WR Andre Reed (Bills), OT Willie Roaf (Chiefs), OG Will Shields (Chiefs), OG Dick Stanfel (senior - Lions, Redskins) and CB Aeneas Williams (Cardinals, Rams) are the finalists.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_106550852
Third down = first down.
pi_106550877
3rd & 2 dat kan weer een 4th down worden
pi_106550878
The Lions are making Pierre Thomas look like Barry Sanders. :X
  zondag 8 januari 2012 @ 04:34:53 #6
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106550892
Nou dat was spannend :O
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_106550894
Ah daar was ie: this could all be about who has the ball last...
  Redactie Frontpage zondag 8 januari 2012 @ 04:34:59 #8
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_106550895
Mischien is tackle practice iets voor de Lions in het offseason
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_106550914
En weer een dropped INT....
  zondag 8 januari 2012 @ 04:36:09 #10
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106550916
Ik zou gewoon voor de TD gaan als ik de Saints was. Met een FG kunnen de Lions de lead pakken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_106550919
LOL that's why you play defense... Dropped int #3
  zondag 8 januari 2012 @ 04:38:16 #12
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106550935
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 04:36 schreef Guard het volgende:
LOL that's why you play defense... Dropped int #3
Force turnovers, turn them into points, win the game.

Zo simpel is het, doe je het niet en de kans is groot dat je verliest.
  zondag 8 januari 2012 @ 04:39:34 #13
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106550945
TD Saints.
pi_106550954
Mighty mouse! *O*
  zondag 8 januari 2012 @ 04:43:10 #15
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106550965
10 points win voor de Saints is wel goed voor mijn portemonnee, dus Brees zal de boel wel weer verpesten omdat meneer zo nodig stats wil opleuken.
pi_106550974
Ik geloof het wel, de Lions kunnen echt helemaal niets of niemand stoppen, al was het flagfootball.
pi_106550980
Yep. Game over.
  zondag 8 januari 2012 @ 04:45:52 #18
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106550996
En daar komt de Labrador voor nog een extra TD :(
pi_106550999
Drew staat alweer klaar om zijn stats te gaan pimpen. Helaas vinden de voters het ook allemaal maar gepimp. ;)
  zondag 8 januari 2012 @ 04:47:50 #20
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551019
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 04:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Drew staat alweer klaar om zijn stats te gaan pimpen. Helaas vinden de voters het ook allemaal maar gepimp. ;)
Karma is a bitch, dit soort dingen krijg je altijd een keer terug ;).
  zondag 8 januari 2012 @ 04:48:50 #21
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551033
TD Saints, Labrador blij ^O^
  Redactie Frontpage zondag 8 januari 2012 @ 04:48:54 #22
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_106551037
Zet de deur helemaal open :N
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_106551057
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 04:47 schreef PirE het volgende:

[..]

Karma is a bitch, dit soort dingen krijg je altijd een keer terug ;).
Ze lieten een stat zien waarin je kon zien dat Rodgers dit jaar al in totaal 8 quarters heeft gemist omdat McCarthy hem voortijdig uit de game haalde of niet liet spelen (Lions game). Dat zou stat geile Payton nooit doen. :')
  zondag 8 januari 2012 @ 04:51:23 #24
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551059
Dankzij die TD verdien ik dus niks aan deze wedstrijd....
  zondag 8 januari 2012 @ 04:52:26 #25
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551078
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 04:51 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ze lieten een stat zien waarin je kon zien dat Rodgers dit jaar al in totaal 8 quarters heeft gemist omdat McCarthy hem voortijdig uit de game haalde of niet liet spelen (Lions game). Dat zou stat geile Payton nooit doen. :')
Daarom zou ik het wel grappig vinden als hij zich een keer blesseert omdat hij blijft staan in garbage time en dan zullen ze wel gaan huilen :'). Geef je back-up wat snaps dat kan je alleen maar helpen als je hem een keer nodig hebt.
  zondag 8 januari 2012 @ 04:57:21 #26
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551129
TD Megatron
pi_106551132
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 04:52 schreef PirE het volgende:

[..]

Daarom zou ik het wel grappig vinden als hij zich een keer blesseert omdat hij blijft staan in garbage time en dan zullen ze wel gaan huilen :'). Geef je back-up wat snaps dat kan je alleen maar helpen als je hem een keer nodig hebt.
Daarom. Rodgers had een y/a die één yard hoger lag dan Brees. Als McCarthy hem elke keer gewoon liet spelen had hij Marino's record verpulverd. Brees gooide "slechts" 150 keer vaker de bal dan Rodgers! 8)7

Maar je hebt gelijk. Ik had ze dan ook graag tegen de Falcons gezien na wat ze de vorige keer flikten.
  zondag 8 januari 2012 @ 05:00:17 #28
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551157
Dik 4 minuten nog. Beetje coach probeert nu de klok weg te runnen, paar 1st downs en het is over. Saints zullen wel voor een TD gaan.
  zondag 8 januari 2012 @ 05:01:52 #29
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551172
Zo voorspelbaar
pi_106551184
Dit is echt belachelijk. Ik hoop echt dat de Packers hun compleet afslachten en dat McCarthy Rodgers 4 TD's laat goooien en daarna Flynn ook nog 2 TD's laat gooien. ^O^
  zondag 8 januari 2012 @ 05:03:16 #31
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551187
Weer een milestone voor Brees _O_ _O_ _O_ :r :r :r

Knap hoor :')
  zondag 8 januari 2012 @ 05:05:06 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106551204
Het enige wat ik wilde was geen blowout. Is het toch aan 't worden. ;(
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_106551227
En Brees staat er gewoon nog in. Van mij mag hij echt z'n been breken hoor. :')
  zondag 8 januari 2012 @ 05:09:57 #34
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551236
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 05:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Suh + Fairley go for it :D
  zondag 8 januari 2012 @ 05:10:47 #35
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551242
blow-out it is.
  zondag 8 januari 2012 @ 05:11:28 #36
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551249
Hij struikelde, jammer dat hij zijn enkel niet breekt :(.
  zondag 8 januari 2012 @ 05:32:44 #37
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106551449
Volgende week voor Niners rooten en ik heb een bloedhekel aan dat team :D. Het zal wel kansloos zijn maar Harbaugh heeft ook een paar keer van het grote "USC" gewonnen.

Redactie Frontpage zondag 8 januari 2012 @ 12:31:23 #38
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_106554917
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 05:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat is dat nou voor kansloze opmerking? :N
  zondag 8 januari 2012 @ 13:56:23 #39
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106557659
quote:
"We just focus on winning. We're not focused on yards and records," Saints coach Sean Payton said. "I'm serious when I say that."
:') :')

De Saints hebben een beetje de schijn tegen omdat ze maar blijven scoren en ze laten Brees gewoon staan ook al hebben ze een dikke lead in het 4e kwart. Wat de Saints aan het eind van het seizoen deden leek verdacht veel op statwhoring om maar het record van Marino te breken.

De offense moet scoren en de defense moet dat tegenhouden, simpel maar ergens slaat de meter door en dan wordt het scoren om te scoren. Wat ze tegen de Falcons deden is gewoon niet slim. Je speelt 2x per jaar tegen dat team, die gasten vergeten dit niet en ze zullen de volgende keer extra hard hun best doen om meneer Brees eens lekker hard te hitten (ik geef ze geen ongelijk). Mocht dat gebeuren dan moet meneer Payton gewoon zijn bek dicht houden en niet gaan lopen huilen.

Het is leuk als je een record meepakt maar ik vind het persoonlijk niet slim als het een doel wordt. Je doel is de Super Bowl winnen, niet één of ander passing record pakken. Tuurlijk, het is hun keuze om Brees te laten staan als de game op zak is. En terugkijkend is het wel logisch dat Brees blijft staan in een play-off game zodat hij de winst bij elkaar kan kneelen. Het zijn de play-offs je speelt @home, I got it.
Ze hebben met Brees een geweldige QB en die moet je beschermen. Zijn O-line doet dat best goed maar je kan richting het einde van een blow-out regular season game ook gewoon zeggen: Chase (Daniel zijn back-up) doe je ding. Ze hadden dit in de laatste 3 games van regular season kunnen doen en ook in die blow-out tegen de Colts was dat een mogelijkheid geweest. Ze nemen dan een onnodig risico en het pakt goed uit (record is binnen :')) maar het kan ook backfiren (injury) en dan valt de hele wereld terecht over Payton.

Ik vond het echt leuk dat de Saints de Super Bowl wonnen in 2009 en het was voor mij een leuk team om naar te kijken, maar dit seizoen is dat toch wel omgeslagen. Het is niet het winnen, maar de manier waarop die me tegen staat.

Tot slot: Brees/Payton play-off record als ze on the road spelen: 0-2.
pi_106560316
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor kansloze opmerking? :N
Ik kijk al héél lang American football maar wat ik gisteren zag sloeg nergens op. Ik heb nog nooit een team die zo dik voorstond met nog maar één minuut op de clock nog maar even diep zien gooien. Even wat stat padding. Ja leuk, Brees vestigt een nieuw record gisteren qua passing yards in een Wild Card game maar 100 van die yards komen in garbage time. Zo'n record zegt me dus helemaal niks.

De Pats in 2007 slachten ook hun tegenstanders af maar die deden dat niet 2 minuten voor tijd nog in een game. Die deden dat al na één helft of 3 quarters. De Saints willen in de slotminuten nog even laten zien hoeveel beter ze wel niet zijn. Als de tegenstander al down and out is. Dat is triest.

Daarom verdient Brees ook de MVP niet en de voters zien dat ook goed in. Hij gooide maar liefst 150 meer passes dan Rodgers en had maar één TD pass meer. Hij speelde in totaal 8 quarters meer en nog zijn z'n cijfers niet veel beter dan Rodgers. Daarom had Rodgers ook bijna alle 50 votes als QB voor het All-Pro team en niet Brees. Weet je dat als Rodgers net zo vaak als Brees had gegooid dit zijn cijfers zouden zijn:

6000+ yd -58 TD- 8 INT 8)7

Daarom zeggen die stats van Brees weinig. Brady had ook het nieuw passing record gehad als hij net zo vaak mocht gooien. Payton is gewoon bezig met flinke stat padding de laatste weken.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Playmaker op 08-01-2012 15:41:27 ]
pi_106561249
Als de Giants en Steelers winnen, dan heb je volgende week echt 4 top wedstrijden imo
Wild card weekend is echt in jaren niet zo saai geweest.
Zal vandaag ook niet beter worden.

Vanavond kunnen we wel lachen, gieren en brullen om Tebow >:)
Na Vanavond zullen ze Tebow voor de rest van zijn leven uitlachen in welke kamer hij ook binnenloopt.
if you ain't cheating you ain't trying
pi_106561947
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Payton is gewoon bezig met flinke pat stadding de laatste weken.
:P
I lolled
pi_106562044
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:38 schreef Guard het volgende:

[..]

:P
I lolled
o|O

Het was een lange nacht! :+
  zondag 8 januari 2012 @ 15:57:22 #44
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_106562753
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Moonlighter het volgende:
Als de Giants en Steelers winnen, dan heb je volgende week echt 4 top wedstrijden imo
Wild card weekend is echt in jaren niet zo saai geweest.
Zal vandaag ook niet beter worden.

Vanavond kunnen we wel lachen, gieren en brullen om Tebow >:)
Na Vanavond zullen ze Tebow voor de rest van zijn leven uitlachen in welke kamer hij ook binnenloopt.
Ligt eraan welke Steelers er op het veld staan. Steelers willen weleens als slappe vaatdoeken spelen als ze tegen mindere tegenstanders moeten, dan doen ze lekker hun ding in een sloppy low-scoring 14-10 win.
pi_106564068
quote:

[..]

Ik kijk al héél lang American football maar wat ik gisteren zag sloeg nergens op. Ik heb nog nooit een team die zo dik voorstond met nog maar één minuut op de clock nog maar even diep zien gooien. Even wat stat padding. Ja leuk, Brees vestigt een nieuw record gisteren qua passing yards in een Wild Card game maar 100 van die yards komen in garbage time. Zo'n record zegt me dus helemaal niks.

De Pats in 2007 slachten ook hun tegenstanders af maar die deden dat niet 2 minuten voor tijd nog in een game. Die deden dat al na één helft of 3 quarters. De Saints willen in de slotminuten nog even laten zien hoeveel beter ze wel niet zijn. Als de tegenstander al down and out is. Dat is triest.

Daarom verdient Brees ook de MVP niet en de voters zien dat ook goed in. Hij gooide maar liefst 150 meer passes dan Rodgers en had maar één TD pass meer. Hij speelde in totaal 8 quarters meer en nog zijn z'n cijfers niet veel beter dan Rodgers. Daarom had Rodgers ook bijna alle 50 votes als QB voor het All-Pro team en niet Brees. Weet je dat als Rodgers net zo vaak als Brees had gegooid dit zijn cijfers zouden zijn:

Daarom zeggen die stats van Brees weinig. Brady had ook het nieuw passing record gehad als hij net zo vaak mocht gooien. Payton is gewoon bezig met flinke stat padding de laatste weken.
Dan nog is dat nog geen valide reden om hem een gebroken been toe te wensen.
pi_106566224
quote:

[..]

Patriots deden dat ook wel een toch, paar jaar terug was daar een relletje over. Voor de rest maakt mij het niet uit, dan moet je maar beter verdedigen. Ik vind het ook niet slim om je starters te blijven spelen als die wedstrijd al lang en breed binnen is, maar ja.
Ja, schrok je toch even he!
  Redactie Frontpage zondag 8 januari 2012 @ 17:37:07 #47
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_106567051
quote:

[..]

Patriots werden ook beschuldigd van running up the score.
Saints zijn een passing team. Zowel Brees als Stafford hebben 43 pass attempts. Misschien moeten ze niet gooien op het eind, maar waarom zou je anders spelen dan je altijd doet? Om de tegenstander te sparen? Dit zijn de 12 beste teams van de 32 beste ter wereld. Als je dan de tegenstander niet kan tegenhouden, tja jammer dan, dan ben je niet goed genoeg.

Ik denk eerder dat ze zo doorspelen om het ritme vast te houden. Inhouden heeft de kans op onnodige blessures, dus gaan tot het eind. OK de laatste minuut is wat anders, dan kneel je het uit. Misschien heb je gelijk, doen ze aan stat padding, maar dan nog vind ik de opmerking ongepast.

Als je de cijfers van Rodgers en Brees naast elkaar zet en ze behalve aantal passes en yards gelijk zijn, dan is Rodgers dus een stuk efficienter. Prima toch? Ik kan er niet mee zitten dat de een veel meer gooit dan misschien nodig is. Defenses blijven volgens mij ook doorgaan tot het eind, dus waarom offense niet?
pi_106567546
Enige verschil is dat ze bij de Patriots al naar 3 quarters begonnen te zeuren
Patriots deden dit niet in de laatste 4 minuten van de game
if you ain't cheating you ain't trying
  zondag 8 januari 2012 @ 18:55:18 #49
67174 Dos37
Come on Twente
pi_106570114
Eten op en ik zit klaar, let's go Giants *O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]