quote:Fifteen modern-day finalists for the Pro Football Hall of Fame were announced Saturday, Jan. 7, and they are joined by two senior nominees. A selection committee in Indianapolis will meet in Indianapolis Feb. 4 to determine the 2012 Hall of Fame class. RB Jerome Bettis (Steelers), WR Tim Brown (Raiders), , CB Jack Butler (senior - Steelers), WR Cris Carter (Eagles, Vikings), C Dermontti Dawson (Steelers), owner Edward DeBartolo Jr. (49ers), DL/LB Chris Doleman (Vikings, Falcons, 49ers), LB/DL Kevin Greene (Rams, Steelers, Panthers), DL/LB Charles Haley (49ers, Cowboys), DL Cortez Kennedy (Seahawks), RB Curtis Martin (Patriots, Jets), head coach Bill Parcells (Giants, Patriots, Jets, Cowboys), WR Andre Reed (Bills), OT Willie Roaf (Chiefs), OG Will Shields (Chiefs), OG Dick Stanfel (senior - Lions, Redskins) and CB Aeneas Williams (Cardinals, Rams) are the finalists.
Force turnovers, turn them into points, win the game.quote:Op zondag 8 januari 2012 04:36 schreef Guard het volgende:
LOL that's why you play defense... Dropped int #3
Karma is a bitch, dit soort dingen krijg je altijd een keer terugquote:Op zondag 8 januari 2012 04:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Drew staat alweer klaar om zijn stats te gaan pimpen. Helaas vinden de voters het ook allemaal maar gepimp.
Ze lieten een stat zien waarin je kon zien dat Rodgers dit jaar al in totaal 8 quarters heeft gemist omdat McCarthy hem voortijdig uit de game haalde of niet liet spelen (Lions game). Dat zou stat geile Payton nooit doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 04:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Karma is a bitch, dit soort dingen krijg je altijd een keer terug.
Daarom zou ik het wel grappig vinden als hij zich een keer blesseert omdat hij blijft staan in garbage time en dan zullen ze wel gaan huilenquote:Op zondag 8 januari 2012 04:51 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ze lieten een stat zien waarin je kon zien dat Rodgers dit jaar al in totaal 8 quarters heeft gemist omdat McCarthy hem voortijdig uit de game haalde of niet liet spelen (Lions game). Dat zou stat geile Payton nooit doen.
Daarom. Rodgers had een y/a die één yard hoger lag dan Brees. Als McCarthy hem elke keer gewoon liet spelen had hij Marino's record verpulverd. Brees gooide "slechts" 150 keer vaker de bal dan Rodgers!quote:Op zondag 8 januari 2012 04:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Daarom zou ik het wel grappig vinden als hij zich een keer blesseert omdat hij blijft staan in garbage time en dan zullen ze wel gaan huilen. Geef je back-up wat snaps dat kan je alleen maar helpen als je hem een keer nodig hebt.
Suh + Fairley go for itquote:Op zondag 8 januari 2012 05:09 schreef The_Playmaker het volgende:
En Brees staat er gewoon nog in. Van mij mag hij echt z'n been breken hoor.
Wat is dat nou voor kansloze opmerking?quote:Op zondag 8 januari 2012 05:09 schreef The_Playmaker het volgende:
En Brees staat er gewoon nog in. Van mij mag hij echt z'n been breken hoor.
quote:"We just focus on winning. We're not focused on yards and records," Saints coach Sean Payton said. "I'm serious when I say that."
Ik kijk al héél lang American football maar wat ik gisteren zag sloeg nergens op. Ik heb nog nooit een team die zo dik voorstond met nog maar één minuut op de clock nog maar even diep zien gooien. Even wat stat padding. Ja leuk, Brees vestigt een nieuw record gisteren qua passing yards in een Wild Card game maar 100 van die yards komen in garbage time. Zo'n record zegt me dus helemaal niks.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kansloze opmerking?
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Payton is gewoon bezig met flinke pat stadding de laatste weken.
Ligt eraan welke Steelers er op het veld staan. Steelers willen weleens als slappe vaatdoeken spelen als ze tegen mindere tegenstanders moeten, dan doen ze lekker hun ding in een sloppy low-scoring 14-10 win.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Moonlighter het volgende:
Als de Giants en Steelers winnen, dan heb je volgende week echt 4 top wedstrijden imo
Wild card weekend is echt in jaren niet zo saai geweest.
Zal vandaag ook niet beter worden.
Vanavond kunnen we wel lachen, gieren en brullen om Tebow![]()
Na Vanavond zullen ze Tebow voor de rest van zijn leven uitlachen in welke kamer hij ook binnenloopt.
Dan nog is dat nog geen valide reden om hem een gebroken been toe te wensen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik kijk al héél lang American football maar wat ik gisteren zag sloeg nergens op. Ik heb nog nooit een team die zo dik voorstond met nog maar één minuut op de clock nog maar even diep zien gooien. Even wat stat padding. Ja leuk, Brees vestigt een nieuw record gisteren qua passing yards in een Wild Card game maar 100 van die yards komen in garbage time. Zo'n record zegt me dus helemaal niks.
De Pats in 2007 slachten ook hun tegenstanders af maar die deden dat niet 2 minuten voor tijd nog in een game. Die deden dat al na één helft of 3 quarters. De Saints willen in de slotminuten nog even laten zien hoeveel beter ze wel niet zijn. Als de tegenstander al down and out is. Dat is triest.
Daarom verdient Brees ook de MVP niet en de voters zien dat ook goed in. Hij gooide maar liefst 150 meer passes dan Rodgers en had maar één TD pass meer. Hij speelde in totaal 8 quarters meer en nog zijn z'n cijfers niet veel beter dan Rodgers. Daarom had Rodgers ook bijna alle 50 votes als QB voor het All-Pro team en niet Brees. Weet je dat als Rodgers net zo vaak als Brees had gegooid dit zijn cijfers zouden zijn:
6000+ yd -58 TD- 8 INT![]()
Daarom zeggen die stats van Brees weinig. Brady had ook het nieuw passing record gehad als hij net zo vaak mocht gooien. Payton is gewoon bezig met flinke stat padding de laatste weken.
Patriots deden dat ook wel een toch, paar jaar terug was daar een relletje over. Voor de rest maakt mij het niet uit, dan moet je maar beter verdedigen. Ik vind het ook niet slim om je starters te blijven spelen als die wedstrijd al lang en breed binnen is, maar ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik kijk al héél lang American football maar wat ik gisteren zag sloeg nergens op. Ik heb nog nooit een team die zo dik voorstond met nog maar één minuut op de clock nog maar even diep zien gooien. Even wat stat padding. Ja leuk, Brees vestigt een nieuw record gisteren qua passing yards in een Wild Card game maar 100 van die yards komen in garbage time. Zo'n record zegt me dus helemaal niks.
De Pats in 2007 slachten ook hun tegenstanders af maar die deden dat niet 2 minuten voor tijd nog in een game. Die deden dat al na één helft of 3 quarters. De Saints willen in de slotminuten nog even laten zien hoeveel beter ze wel niet zijn. Als de tegenstander al down and out is. Dat is triest.
Daarom verdient Brees ook de MVP niet en de voters zien dat ook goed in. Hij gooide maar liefst 150 meer passes dan Rodgers en had maar één TD pass meer. Hij speelde in totaal 8 quarters meer en nog zijn z'n cijfers niet veel beter dan Rodgers. Daarom had Rodgers ook bijna alle 50 votes als QB voor het All-Pro team en niet Brees. Weet je dat als Rodgers net zo vaak als Brees had gegooid dit zijn cijfers zouden zijn:
Daarom zeggen die stats van Brees weinig. Brady had ook het nieuw passing record gehad als hij net zo vaak mocht gooien. Payton is gewoon bezig met flinke stat padding de laatste weken.
Patriots werden ook beschuldigd van running up the score.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |