Altijd leuk, die lageresolutiefilmpjes waarbij je zelf mag gokken waar de bal isquote:

Mjah, Davy raakt echt heeelemaal niks meer. En Robin had een Davy, in betere vorm dan nu, vorig jaar ook al een keer te pakken,quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
pff Haase tegen Davy..dat had ook een stuk beter kunnen zijn. Aan de andere kant zit hij wel in het kwart der wisselvallige spelers en kan hij zomaar minimaal de kwart halen als hij zijn niveau weer eens haalt..

Huh? Dan zou fed toch eerder later spelen? Reken er maar op dat het woensdag zal wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:03 schreef BobW het volgende:
Beginnen ze maandag met het bovenste deel? En dus woensdagavond Federer?
Ben alleen bang dat door Davis Cup Federer op dinsdag mag spelen. Maar daar hebben meer last van natuurlijk.

Het zal wel woensdag worden! En waarschijnlijk maandagavond een flutprogramma. Dinsdag DelPo en Berdych.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:03 schreef BobW het volgende:
Beginnen ze maandag met het bovenste deel? En dus woensdagavond Federer?
Ben alleen bang dat door Davis Cup Federer op dinsdag mag spelen. Maar daar hebben meer last van natuurlijk.

Maandag/dinsdag eerste ronde, woensdag is eerste en tweede ronde, donderdag is 2de en kwart vrijdag is kwart, zaterdag halve en zondag de finale.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef BobW het volgende:
O ik had in mijn hoofd dat eerste ronde op maandag en dinsdag was en tweede ronde op woensdag/donderdag. Maar eerste ronde is dus maandag/dinsdag/woensdag?

quote:Op zondag 12 februari 2012 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
Federer speelt op woensdagavond om 19.30 uur. En als hij wint, speelt hij de tweede ronde op donderdagavond om 19.30 uur.

quote:Op zondag 12 februari 2012 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
Federer speelt op woensdagavond om 19.30 uur. En als hij wint, speelt hij de tweede ronde op donderdagavond om 19.30 uur.

Hoe kom je aan die informatie dat Federer morgen om 17.00 tegen DelPo speelt? Klote, ik ben pas om half 7 daar.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
Fed speelt om 17.00 een trainingspartijtje tegen del Potro morgen, voor de liefhebbers.
Morgenavond van de partij, zoon is dan ballenjongen.
Ik vind het trouwens erg raar dat het schema voor court 1 ook niet op de site staat. Maar ik vind wel meer raar aan dit toernooi![]()

quote:Toernooizege voor Sijsling
QUIMPER - Igor Sijsling heeft zondag het challengertoernooi in het Franse Quimper gewonnen.
De Amsterdammer rekende in de finale met 6-3 6-4 af met de Tunesiër Malek Jaziri.
Met de zege op zak mag Sijsling komende week zijn opwachting maken bij het ABN Amro-toernooi in Rotterdam. Hij kreeg vrijdag van toernooidirecteur Richard Krajicek de laatste wildcard.
Sijsling bracht vorig jaar de challenger in Alphen aan den Rijn op zijn naam. Hij maakte geen deel uit van het Nederlandse Daviscupteam dat het in Den Bosch opnam tegen Finland.
© ANP

Avond sessie mag er ook niet voor 18.00 in, dit is voor de dagsessie.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie dat Federer morgen om 17.00 tegen DelPo speelt? Klote, ik ben pas om half 7 daar.

Er is volgens mij niets op court 1. De OoP van de ATP geeft ook alleen deze vier wedstrijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
Fed speelt om 17.00 een trainingspartijtje tegen del Potro morgen, voor de liefhebbers.
Morgenavond van de partij, zoon is dan ballenjongen.
Ik vind het trouwens erg raar dat het schema voor court 1 ook niet op de site staat. Maar ik vind wel meer raar aan dit toernooi![]()

Jawel hoor, er zijn ballenkinderen ingedeeld op court 1.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is volgens mij niets op court 1. De OoP van de ATP geeft ook alleen deze vier wedstrijden.

Dit dus. Ik vermoed dat er nog zat tickets zijn voor morgen overdagquote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef Norrage het volgende:
Wat is dit nou weer voor iets achterlijks, doe er maar weer een demo pot hoor....alles voor het geld.
ABN WTT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |