quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dan moet ie alleen op dinsdag spelen en verliest ie.
Kan toch?quote:
Gaat niet gebeurenquote:
Klopt niet helemaal, in een game van 6 punten zitten 5 pauzes tussen punten, niet 6. Dus het laatste punt voor een kant wissel moet niet mee gerekend worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:40 schreef TheGeneral het volgende:
Over de werkelijke speeltijd van de finale op de AO, van MTF:
[..]
Ik ga a.s. zaterdag, maandagavond, dinsdagavond, woensdag hele dag, donderdagavond..quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga maandagavond, woensdagavond, donderdagdag en avond. En ik betaal alleen voor de woensdag. Als ik nu geen Federer zie!
Iets wat ik mij al een tijdje afvroeg: Hoeveel training krijgen die ballen kinderen daar nou voor? 1 middagje ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ga a.s. zaterdag, maandagavond, dinsdagavond, woensdag hele dag, donderdagavond..
Alleen dinsdag betalen, de rest van de week is zoonlief ballenjongen. Grote kans lijkt me, dat hij Fed z'n ballen aan gaat geven
Overigens mag zoonlief ook naar de finale maar ik nietEn aangezien ik niet heen en weer ga rijden naar Rotterdam, zal ik de finale niet eens kunnen zien
![]()
Enige reden om kinderen te hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ga a.s. zaterdag, maandagavond, dinsdagavond, woensdag hele dag, donderdagavond..
Alleen dinsdag betalen, de rest van de week is zoonlief ballenjongen. Grote kans lijkt me, dat hij Fed z'n ballen aan gaat geven
Overigens mag zoonlief ook naar de finale maar ik nietEn aangezien ik niet heen en weer ga rijden naar Rotterdam, zal ik de finale niet eens kunnen zien
![]()
Het verbaasde mij enorm maar niet eensquote:Op maandag 6 februari 2012 17:38 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Iets wat ik mij al een tijdje afvroeg: Hoeveel training krijgen die ballen kinderen daar nou voor? 1 middagje ofzo?
Dat zou wel verklaren waarom mensen hun kinderen zo pushen wanneer het op tennis aan komtquote:Op maandag 6 februari 2012 17:38 schreef Salamando het volgende:
[..]
Enige reden om kinderen te hebben![]()
.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier echt uren naar kijken.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Jojo in een cel zetten en verplicht hier naar laten kijkenquote:
Ik zie nu de stand pasquote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de wedstrijd niet gezien?quote:
Tuurlijk wel! Maar ik heb 5 min zitten kijken voor ik de opmerking van chris doorhad.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd niet gezien?
Dit was hét moment van de pot
(samen met een misschien wel net zo grote kans van Djoko in de 4e set om op een beslissende break te komen)
Ik weet nu niet of ik hier serieus op moet ingaan of niet, iemand die me kan helpen bij het maken van deze beslissing?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ze hebben blijkbaar gestemd over wie de GOAT is. Zie http://www.rogerfederer.c(...)zeiten-gewaehlt.html. Beetje gaar, want Federer werd daar 1, Nadal 2, Sampras 3 en Laver 4. Wat voor criteria hanteren die mensen dan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik hier serieus op moet ingaan of niet, iemand die me kan helpen bij het maken van deze beslissing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |