Da's omdat het zo natuurlijk mogelijk moet zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het licht dat er voor gebruikt wordt altijd zo ongezellig
Helemaal in het donker met alleen een aquarium aan kan ik zeker waarderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het licht dat er voor gebruikt wordt altijd zo ongezellig
Had ik het geld maarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:31 schreef Buikboor het volgende:
Alleen als het zoutwater aquarium is, de rest is voor mietjes.
Beetje zoals schaamhaar dus eigenlijk? Of wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Aquariums mag gewoon volgens het groene boekje is veranderd een tijd geleden.
Maar OT een mooi aquarium is niks mis mee als hij goed verzorgd is
ja precies zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:36 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Beetje zoals schaamhaar dus eigenlijk? Of wat?
Nou!quote:
Als je je als man druk gaat maken of je aquarium een plus- dan wel minpumt.... Tja...quote:Nee, een pluspunt is het imo zeker niet. Alleen als je iemand al leuk vindt, is het geen groot minpunt.
Daarom wel een goed teken als hij een goed schoongemaakt aquarium heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef BB-King het volgende:
Ze vinden het al snel minder leuk als ze dat aquarium op een gegeven moment zelf moeten schoonmaken.
Mja, hoort toch bij het huishouden.
Aquafiel van me!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:58 schreef Moonah het volgende:
Nou!
[..]
Als je je als man druk gaat maken of je aquarium een plus- dan wel minpumt.... Tja...
Verklaart in dit geval wel gelijk de vislucht...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Van water worden ze nat TS
Jij bent nog maagd zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Van water worden ze nat TS
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd zekerWater glijdt niet.
Jij hebt nog nooit seks in het water gehad?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
Jij bent nog maagd zekerWater glijdt niet.
Ik voel een categorie opkomen voor FOK!verkiezingen, dequote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Een man zonder aquarium is als een man zonder penis.
Een stereotype Fokker heeft dan ook minimaal een bak van 60x40x40quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Copycat het volgende:
Jij hebt nog nooit seks in het water gehad?
Gelukkig dat ik niet voor vrouwen val!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mwah, ik als aquafielquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit seks in het water gehad?
Waarom is sporten of winkelen geen hobby en een aquarium onderhouden wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:45 schreef SeLang het volgende:
Bij vrouwen vind ik het altijd een groot pluspunt als blijkt dat ze één of meerdere hobbies hebben (om een of andere reden hebben de meeste vrouwen geen hobbies en zijn dus saaibtw sporten en winkelen zijn geen hobbies). Een groot aquarium = hobby!
Eigenlijk wel raar want een aquarium is fokking duur.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Het zijn vaak sukkels die een aquarium hebben. Of van die bijstandtypes.
Dat dingen duur zijn(telefoons, iPods, TV's etc) is nog nooit een reden geweest voor mensen in de bijstand om ze niet (op afbetaling) te kopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar want een aquarium is fokking duur.
zo ver gaat mijn kennis dan nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:17 schreef Maanvis het volgende:
Sommige vrouwen vinden het hartstikke leuk, al die gekleurde visjes. Vooral als je er dan ook nog alles van weet zoals de latijnse naamgeving, oorspronkelijke vindplaatsen en nestelgedrag.
Sommige vrouwen vinden het niks.
Ik heb 2 katten, dat vinden sommige vrouwen geweldig en sommige vinden het niks.
Het gaat er dan ook niet om hoe groot je bakkie is, maar wat je ermee doet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:19 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
zo ver gaat mijn kennis dan nietMaar ik heb wel een mooi onderhouden bakkie. De vrouwen die bij mij thuis zijn geweest hebben wel allemaal een compliment gegeven over het aquarium
Roken is ook duur en dat doen bijstand types ook graag.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar want een aquarium is fokking duur.
Waar ik persoonlijk op afknap bij vrouwen is vrouwen die 2 of 3 goudvissen in een vissenkom houden en ze ook nog een naam hebben gegevenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:19 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
zo ver gaat mijn kennis dan nietMaar ik heb wel een mooi onderhouden bakkie. De vrouwen die bij mij thuis zijn geweest hebben wel allemaal een compliment gegeven over het aquarium
60X40x40 ongeveer, goed onderhouden beetje aparte vissen (maanvissen, tetra's, platys, zwaarddragers, chychliden) erin. Wat mij opviel was dat de vrouwen die mij thuis komen meteen naar het aquarium gaan zitten staren, mij een compliment geven.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook niet om hoe groot je bakkie is, maar wat je ermee doet.
maanvissen zijn cychliden en tetra's, platy's en zwaarddragers zie je in elk aquarium wel omdat ze zo makkelijk te houden zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:24 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
60X40x40 ongeveer, goed onderhouden beetje aparte vissen (maanvissen, tetra's, platys, zwaarddragers, chychliden) erin. Wat mij opviel was dat de vrouwen die mij thuis komen meteen naar het aquarium gaan zitten staren, mij een compliment geven.
maar ze zien er wel prima uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maanvissen zijn cychliden en tetra's, platy's en zwaarddragers zie je in elk aquarium wel omdat ze zo makkelijk te houden zijn;
ja dat kloptquote:
Een serieuze reactiequote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:24 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
60X40x40 ongeveer, goed onderhouden beetje aparte vissen (maanvissen, tetra's, platys, zwaarddragers, chychliden) erin. Wat mij opviel was dat de vrouwen die mij thuis komen meteen naar het aquarium gaan zitten staren, mij een compliment geven.
wel simpel te onderhouden maar toch![]()
Dat is inderdaad niet handig nee. Je hebt wel autofeeders e.d. en als je je ecosysteem een beetje goed hebt opgebouwd kun je best een tijdje weg..maar maanden is waardeloos. Zeker als er één of twee het loodje leggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:20 schreef SeLang het volgende:
Aquarium is tof en ik zou graag een enorm aquarium willen hebben met allerlei bijzondere visjes. Maar ik ben te vaak voor lange tijd weg (maanden) dus dat lijkt me geen goed idee. Vrouwen kunnen de pot op trouwens.
die vissen vreten elkaar gewoon op, is geen probleem. groter probleem is ziektesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet handig nee. Je hebt wel autofeeders e.d. en als je je ecosysteem een beetje goed hebt opgebouwd kun je best een tijdje weg..maar maanden is waardeloos. Zeker als er één of twee het loodje leggen.
Nou, aquaria.. ik ben ermee gestopt. ben je maanden bezig de boel mooi te houden, honderden, duizenden euro's aan spullen en visjes. Een filter verstopt, paar honderd euro dode sushi... (ik had een 900liter aquarium, en ja hij was heel mooi).. ik werd er gek van, dus nu heb ik meer tijd over en kijk ik wel naar plaatjes van koraalriffen.quote:
Die vreten hun 'aquariagenoten' op.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef Luxuria het volgende:
Als er een paar lekkere garnalen in rondzwemmen zeker
Ook als die kleine herrie papegaai een erfenis is?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar ik persoonlijk op afknap bij vrouwen is vrouwen die 2 of 3 goudvissen in een vissenkom houden en ze ook nog een naam hebben gegeven. Vissenkom is niet leuk voor die beestjes en namen geven aan alles dat leeft is niet mijn ding (mijn katten hebben niet eens namen).
Of als ze wel een 60x40x40 bak hebben maar dan alleen maar simpel te houden vissen erin (guppies, zebravisjes, platy's etc).
Ultieme afknapper is als een vrouw roodwangschildpadjes houdt. Dan heb je gewoon een beestje in de dierenwinkel gekocht omdat het er leuk uit ziet maar je verdiept je echt niet in het beestje zelf en hoe het in nederland is gekomen.
En verder buiten het aquarium nog vind ik vrouwen met van die kleine pappegaaitjes (herriebeesten ) een afknapper, en vrouwen met een konijn of cavia's.
Realistisch scenarioquote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ook als die kleine herrie papegaai een erfenis is?
Helemaal geen rare vraag... Ik zit hier met zo'n herrie papegaai, was ooit van mijn schoonmoeder.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Realistisch scenario
Wat een rare vraag zeg.
ik zou me dood ergeren aan het beest. dus een afknapper.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helemaal geen rare vraag... Ik zit hier met zo'n herrie papegaai, was ooit van mijn schoonmoeder.
Gelukkig heb je katten, daar heb ik dan weer niks mee... Hmpf, relatie met maanvis onder schoenen schrijft.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zou me dood ergeren aan het beest. dus een afknapper.
Another place, another lifequote:Op zondag 8 januari 2012 00:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gelukkig heb je katten, daar heb ik dan weer niks mee... Hmpf, relatie met maanvis onder schoenen schrijft.
Dat verandert toch TOTAAL NIETS aan het feit of hij daar op afknapt of niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helemaal geen rare vraag... Ik zit hier met zo'n herrie papegaai, was ooit van mijn schoonmoeder.
Ach over x aantal jaren heeft dat beestje ons prachtige planeet toch verlaten.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat verandert toch TOTAAL NIETS aan het feit of hij daar op afknapt of niet?
Een goeie papegaai wordt zomaar 50-60.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:19 schreef Arriviste het volgende:
Ach over x aantal jaren heeft dat beestje ons prachtige planeet toch verlaten.
Maakt niet uit. De indruk is er, het beest is er.quote:En volgens mij ging het haar erom dat ze zelf niet voor dat beest heeft gekozen oid?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Wat Maanvis met al die beesten die hij opnoemt heeft, heb ik met honden.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een goeie papegaai wordt zomaar 50-60.
Maar het ging over kleintjes. Die gaan wat eerder dood.
[..]
Maakt niet uit. De indruk is er, het beest is er.
ik heb niet zoveel met honden maar ik kan ze wel tolereren. Waar ik echter op afknap is van die vrouwen die er gelijk 4 hebben en alleen maar foto's van hunzelf met die honden hebben. Alsof je identiteit aan je hond ontleentquote:Op zondag 8 januari 2012 00:24 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Wat Maanvis met al die beesten die hij opnoemt heeft, heb ik met honden.
Sowieso mensen met ziljoenen foto's van zichzelf en hun beest (en dan ook nog in verschillende lip tuitende poses)quote:Op zondag 8 januari 2012 00:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel met honden maar ik kan ze wel tolereren. Waar ik echter op afknap is van die vrouwen die er gelijk 4 hebben en alleen maar foto's van hunzelf met die honden hebben. Alsof je identiteit aan je hond ontleent.
zegt iemand die zijn online identiteit aan zijn aquarium ontleend heeft
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Sowieso mensen met ziljoenen foto's van zichzelf en hun beest (en dan ook nog in verschillende lip tuitende poses)
Wat? Je herkent jezelf erin?quote:
Ik kon al geen verband vinden tussen de foto en het onderwerp.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik poste in het verkeerde topic excuses
Ik was hier aan het posten Emo's :')quote:Op zondag 8 januari 2012 00:38 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik kon al geen verband vinden tussen de foto en het onderwerp.
ik heb 3 gousvissen gehad, wel in een aguarium, geen kom, en die hadden namen An, Jo en Vis.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar ik persoonlijk op afknap bij vrouwen is vrouwen die 2 of 3 goudvissen in een vissenkom houden en ze ook nog een naam hebben gegeven. Vissenkom is niet leuk voor die beestjes en namen geven aan alles dat leeft is niet mijn ding (mijn katten hebben niet eens namen).
Of als ze wel een 60x40x40 bak hebben maar dan alleen maar simpel te houden vissen erin (guppies, zebravisjes, platy's etc).
Ultieme afknapper is als een vrouw roodwangschildpadjes houdt. Dan heb je gewoon een beestje in de dierenwinkel gekocht omdat het er leuk uit ziet maar je verdiept je echt niet in het beestje zelf en hoe het in nederland is gekomen.
En verder buiten het aquarium nog vind ik vrouwen met van die kleine pappegaaitjes (herriebeesten ) een afknapper, en vrouwen met een konijn of cavia's.
Echt belachelijk als vrouwen daar over vallen. In plaats van blij te zijn dat ze een vriend te hebben die passioneel is over zijn hobbies wordt er meer waarde gehecht aan burgermans shit zoals kerstlichtjes. Die vriendin klinkt best wel als een trutje (nofi). Voor mij zou dat een potentiële dealbreaker zijn wat betreft relatie. (ik heb geen aquarium, maar ik bedoel een dergelijke houding).quote:Op zondag 8 januari 2012 09:46 schreef kwib het volgende:
Ik had een behoorlijke grote bak staan (formaatje badkuip) en mijn vriendin vond het echt niks. Het felle licht was inderdaad ook niet erg sfeervol als de kaarsjes aan gingen
Nou ja het is toch ook wel een beetje een rare en intensieve hobby. En vrouwen hebben het niet zo op mannen die teveel opgaan in hun hobby. Goed het kan veel erger maar toch.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:20 schreef SeLang het volgende:
[..]
Echt belachelijk als vrouwen daar over vallen. In plaats van blij te zijn dat ze een vriend te hebben die passioneel is over zijn hobbies wordt er meer waarde gehecht aan burgermans shit zoals kerstlichtjes. Die vriendin klinkt best wel als een trutje (nofi).
Draai het eens om. Als jij een vriendin hebt met interesses en hobbies waar ze passioneel over is, dat is toch juist geweldig leuk? Jammer dat dat redelijk zeldzaam is onder vrouwen....quote:Op zondag 8 januari 2012 10:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou ja het is toch ook wel een beetje een rare en intensieve hobby. En vrouwen hebben het niet zo op mannen die teveel opgaan in hun hobby. Goed het kan veel erger maar toch.
Maar de meeste hobbies zijn allemaal suf. Ik kan niets sprankelends vinden aan postzegels verzamelen/ naar de sportschool gaan/ auto pimpen/ schaatsen/ fietsen / vogels spotten/ naar de film gaan/ concerten bezoeken/ klussen/, enz....quote:Op zondag 8 januari 2012 10:30 schreef Copycat het volgende:
Het ligt er ook maar net aan wat de hobby is. Een aquarium is imo nu niet bepaald sprankelend, eerder suf. En dat straalt af.
Maar ook daarin zullen smaken verschillen.
Zo ken ik ook aquarium fetisten die ook stad en land afreizen om die speciale kreeft / koraal te vinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:41 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, een man die, zoals een goede vriend van me, zijn eigen Harley from scratch bouwt met authentieke materialen waarvoor hij stad en land afreist, vind ik toch een stuk stoerder dan die gozer met zijn postzegelverzameling.
Passioneel en "teveel opgaan in je hobby" hoeven niet persé hetzelfde te betekenenquote:Op zondag 8 januari 2012 10:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Draai het eens om. Als jij een vriendin hebt met interesses en hobbies waar ze passioneel over is, dat is toch juist geweldig leuk?
Eens.quote:Jammer dat dat redelijk zeldzaam is onder vrouwen....
Waarschijnlijk is het voor veel vrouwen inderdaad vooral belangrijk of een hobby extra punten geeft op Facebook ofzo kwa verhoging van alpha male status. Wellicht dat mannen en vrouwen op dat punt verschillen.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo ken ik ook aquarium fetisten die ook stad en land afreizen om die speciale kreeft / koraal te vinden.
Maar een mannelijke hobby moet voor jou dus iets macho's hebben om het opeens niet meer zo suf te vinden.
Ik blijf bij mijn stelling alle hobbies zijn als we er heel rationeel naar kijken in principe heel suf maar tegelijktijd een noodzakelijkheid voor mensen om de tijd te doden. Net zoals op zondagochend op fok rondslingeren aan deze defenitie voldoet.
Ja? Wordt je er al nat van?quote:
"Teveel" is per definitie niet goed, maar gewoon veel is wel leuk. Er moet natuurlijk een balans zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Passioneel en "teveel opgaan in je hobby" hoeven niet persé hetzelfde te betekenen
Alles wat voor mannen ook een goede hobby is.quote:Eens.
Maarre...wat zou jij dan een goede hobby voor vrouwen vinden?
Da's perceptie. Een goed aquarium onderhouden is soms moeilijkerquote:Op zondag 8 januari 2012 10:41 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, een man die, zoals een goede vriend van me, zijn eigen Harley from scratch bouwt met authentieke materialen waarvoor hij stad en land afreist, vind ik toch een stuk stoerder dan die gozer met zijn postzegelverzameling.
Vrouwen zijn vaak meer van het verzamelen. Da's vrij achterlijk in mijn ogenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn wel weinig vrouwen met echte diepgaandere hobby´s ja, de meesten begrijpen het ook niet als je ergens een paar uur per dag aan besteed dat zij saai vinden klinken.
Goeie! Hopen dat ze niet de kogelvis uitzoektquote:Op zondag 8 januari 2012 11:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Een echte baas nodigt zijn vriendin voor de 3e date bij hem thuis uit. Daar mag ze een vis aanwijzen, welke vervolgens voor de ogen van de dame wordt klaargemaakt. Kop eraf (met je tanden! vinden de dames mooi), fileren, in de pan of als de dame in is voor wat experimenteren, rauw.
Vervolgens is de sfeer natuurlijk wel gezet en wordt er keihard geneukt in het daglicht wat de aquarium tl verlichting op jullie werpt.
En ze leefden nog lang en gelukkig. Behalve de visjes dan.
Schuldigquote:Op zondag 8 januari 2012 11:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak meer van het verzamelen. Da's vrij achterlijk in mijn ogen.
Maar is dat perceptie of wordt zijn vriendin gewoon gestoord van het feit dat hij het bijna nergens anders meer over kan hebben. De "teveel" zoals selang het noemt.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:
Alles is uiteraard perceptie. En dat is de mijne.
In de ogen van de vriendin van die vriend van me, is zijn hobby weer een doorn.
maar waarom is de vraag?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:15 schreef mazaru het volgende:
Ja! Alle vrouwen vinden een aquarium woest aantrekkelijk.
M'n afwasstapel kan ik ook goed bijhouden. En m'n bierbuik ook, daar doe ik wekelijks m'n best voor!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:30 schreef Zertab het volgende:
Ja ik wel,dan zie je meteen dat hij tenminste iets goed bij kan houden xD
Wacht maar tot ze een kind krijgen... pfffffquote:Op zondag 8 januari 2012 10:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Draai het eens om. Als jij een vriendin hebt met interesses en hobbies waar ze passioneel over is, dat is toch juist geweldig leuk? Jammer dat dat redelijk zeldzaam is onder vrouwen....
pic?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Mylene het volgende:
Hier staat een vitrinekast met miniatuur vrachtwagens. Hobby van mijn man. Dat ding is echt een gruwel en om voor je te schamen. Maar hij zal en moet blijven staan. Zo vaak ruzie over gehad. Hij geeft geen millimeter toe. Liever een aquarium dan van die stomme model vrachtautootjes.
Baasquote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Mylene het volgende:
Hier staat een vitrinekast met miniatuur vrachtwagens. Hobby van mijn man. Dat ding is echt een gruwel en om voor je te schamen. Maar hij zal en moet blijven staan. Zo vaak ruzie over gehad. Hij geeft geen millimeter toe. Liever een aquarium dan van die stomme model vrachtautootjes.
Ik vind het duffe hobby, maar wat ben jij een kutwijf dat je daar ruzie over gaat lopen maken....quote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Mylene het volgende:
wat is dat voor lelijke plastiek zooiquote:Op zondag 8 januari 2012 19:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een IKEA vitrinekast en van dit soort model vrachtwagens.
[ afbeelding ]
Dat zegt toch wel genoeg.
Kutwijf? Waarom meteen zo schelden?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vind het duffe hobby, maar wat ben jij een kutwijf dat je daar ruzie over gaat lopen maken....
Onzin. Alsof je als man niet vreemd aangekeken wordt als je de orchideeënverzameling of lavenverzameling weg wilt hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kutwijf? Waarom meteen zo schelden?
Hij kan ze toch ook in een andere kast in een andere kamer dan de woonkamer zetten? Zeker in een woonkamer moet je het toch beide mooi vinden waar je tegenaan kijkt.
wat van dier is dan wel een pluspunt? een konijn of kat ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:53 schreef Copycat het volgende:
Als vrouwen ergens nat van worden ...
Nee, een pluspunt is het imo zeker niet. Alleen als je iemand al leuk vindt, is het geen groot minpunt.
Katten moet je ver bij haar uit de buurt houden. Zo liet ze haar vorige schoonmoeder achter die tot voor kort maar 1 kat had.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef Shispeed het volgende:
[..]
wat van dier is dan wel een pluspunt? een konijn of kat ofzo?
Misschien..heeeeel misschien is er de optie dat geen enkel dier een pluspunt is? Gek idee hoor, ik gooi ook maar wat in de hoed.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef Shispeed het volgende:
[..]
wat van dier is dan wel een pluspunt? een konijn of kat ofzo?
Dit geldt wel voor mijquote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien..heeeeel misschien is er de optie dat geen enkel dier een pluspunt is? Gek idee hoor, ik gooi ook maar wat in de hoed.
En dat een dier geen pluspunt is betekent niet automatisch dat het een minpunt is. Zwart-wit kijkers
Ik weet niet, maar als ze bij je thuiskomen dan is dat niet omdat ze gehoord hebben dat je vissen hebt.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:31 schreef Kandijfijn het volgende:
Persoonlijk hoop ik trouwens dat vrouwen voor mijn karakter en eventueel mijn uiterlijk gaan i.p.v. voor mijn vissen.
Das meestal de GHB inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als ze bij je thuiskomen dan is dat niet omdat ze gehoord hebben dat je vissen hebt.
Ik zou ze voor de zekerheid weg doen, dan hoef je je dat nooit af te vragenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:31 schreef Kandijfijn het volgende:
Persoonlijk hoop ik trouwens dat vrouwen voor mijn karakter en eventueel mijn uiterlijk gaan i.p.v. voor mijn vissen.
Wat toevallig, jouw man was laatst nog geïnterviewd door flabber.nl!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik in deze discussie terechtkom, maar wat een reactie SeLang!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vind het duffe hobby, maar wat ben jij een kutwijf dat je daar ruzie over gaat lopen maken....
Octopussen zijn gaaf.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik heb een aquarium met een octopus erin.
De meeste vinden het vreemd/gek maar zo af en toe heb je er een sadist tussen zitten die het prachtig vindt als hij weer met zijn voer (levende krabbetjes) gaat spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |