Verklaart in dit geval wel gelijk de vislucht...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Van water worden ze nat TS
Jij bent nog maagd zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Van water worden ze nat TS
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd zekerWater glijdt niet.
Jij hebt nog nooit seks in het water gehad?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
Jij bent nog maagd zekerWater glijdt niet.
Ik voel een categorie opkomen voor FOK!verkiezingen, dequote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Een man zonder aquarium is als een man zonder penis.
Een stereotype Fokker heeft dan ook minimaal een bak van 60x40x40quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Copycat het volgende:
Jij hebt nog nooit seks in het water gehad?
Gelukkig dat ik niet voor vrouwen val!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mwah, ik als aquafielquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit seks in het water gehad?
Waarom is sporten of winkelen geen hobby en een aquarium onderhouden wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:45 schreef SeLang het volgende:
Bij vrouwen vind ik het altijd een groot pluspunt als blijkt dat ze één of meerdere hobbies hebben (om een of andere reden hebben de meeste vrouwen geen hobbies en zijn dus saaibtw sporten en winkelen zijn geen hobbies). Een groot aquarium = hobby!
Eigenlijk wel raar want een aquarium is fokking duur.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Het zijn vaak sukkels die een aquarium hebben. Of van die bijstandtypes.
Dat dingen duur zijn(telefoons, iPods, TV's etc) is nog nooit een reden geweest voor mensen in de bijstand om ze niet (op afbetaling) te kopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar want een aquarium is fokking duur.
zo ver gaat mijn kennis dan nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:17 schreef Maanvis het volgende:
Sommige vrouwen vinden het hartstikke leuk, al die gekleurde visjes. Vooral als je er dan ook nog alles van weet zoals de latijnse naamgeving, oorspronkelijke vindplaatsen en nestelgedrag.
Sommige vrouwen vinden het niks.
Ik heb 2 katten, dat vinden sommige vrouwen geweldig en sommige vinden het niks.
Het gaat er dan ook niet om hoe groot je bakkie is, maar wat je ermee doet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:19 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
zo ver gaat mijn kennis dan nietMaar ik heb wel een mooi onderhouden bakkie. De vrouwen die bij mij thuis zijn geweest hebben wel allemaal een compliment gegeven over het aquarium
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |