Draai het eens om. Als jij een vriendin hebt met interesses en hobbies waar ze passioneel over is, dat is toch juist geweldig leuk? Jammer dat dat redelijk zeldzaam is onder vrouwen....quote:Op zondag 8 januari 2012 10:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou ja het is toch ook wel een beetje een rare en intensieve hobby. En vrouwen hebben het niet zo op mannen die teveel opgaan in hun hobby. Goed het kan veel erger maar toch.
Maar de meeste hobbies zijn allemaal suf. Ik kan niets sprankelends vinden aan postzegels verzamelen/ naar de sportschool gaan/ auto pimpen/ schaatsen/ fietsen / vogels spotten/ naar de film gaan/ concerten bezoeken/ klussen/, enz....quote:Op zondag 8 januari 2012 10:30 schreef Copycat het volgende:
Het ligt er ook maar net aan wat de hobby is. Een aquarium is imo nu niet bepaald sprankelend, eerder suf. En dat straalt af.
Maar ook daarin zullen smaken verschillen.
Zo ken ik ook aquarium fetisten die ook stad en land afreizen om die speciale kreeft / koraal te vinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:41 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, een man die, zoals een goede vriend van me, zijn eigen Harley from scratch bouwt met authentieke materialen waarvoor hij stad en land afreist, vind ik toch een stuk stoerder dan die gozer met zijn postzegelverzameling.
Passioneel en "teveel opgaan in je hobby" hoeven niet persé hetzelfde te betekenenquote:Op zondag 8 januari 2012 10:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Draai het eens om. Als jij een vriendin hebt met interesses en hobbies waar ze passioneel over is, dat is toch juist geweldig leuk?
Eens.quote:Jammer dat dat redelijk zeldzaam is onder vrouwen....
Waarschijnlijk is het voor veel vrouwen inderdaad vooral belangrijk of een hobby extra punten geeft op Facebook ofzo kwa verhoging van alpha male status. Wellicht dat mannen en vrouwen op dat punt verschillen.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo ken ik ook aquarium fetisten die ook stad en land afreizen om die speciale kreeft / koraal te vinden.
Maar een mannelijke hobby moet voor jou dus iets macho's hebben om het opeens niet meer zo suf te vinden.
Ik blijf bij mijn stelling alle hobbies zijn als we er heel rationeel naar kijken in principe heel suf maar tegelijktijd een noodzakelijkheid voor mensen om de tijd te doden. Net zoals op zondagochend op fok rondslingeren aan deze defenitie voldoet.
Ja? Wordt je er al nat van?quote:
"Teveel" is per definitie niet goed, maar gewoon veel is wel leuk. Er moet natuurlijk een balans zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Passioneel en "teveel opgaan in je hobby" hoeven niet persé hetzelfde te betekenen
Alles wat voor mannen ook een goede hobby is.quote:Eens.
Maarre...wat zou jij dan een goede hobby voor vrouwen vinden?
Da's perceptie. Een goed aquarium onderhouden is soms moeilijkerquote:Op zondag 8 januari 2012 10:41 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, een man die, zoals een goede vriend van me, zijn eigen Harley from scratch bouwt met authentieke materialen waarvoor hij stad en land afreist, vind ik toch een stuk stoerder dan die gozer met zijn postzegelverzameling.
Vrouwen zijn vaak meer van het verzamelen. Da's vrij achterlijk in mijn ogenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn wel weinig vrouwen met echte diepgaandere hobby´s ja, de meesten begrijpen het ook niet als je ergens een paar uur per dag aan besteed dat zij saai vinden klinken.
Goeie! Hopen dat ze niet de kogelvis uitzoektquote:Op zondag 8 januari 2012 11:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Een echte baas nodigt zijn vriendin voor de 3e date bij hem thuis uit. Daar mag ze een vis aanwijzen, welke vervolgens voor de ogen van de dame wordt klaargemaakt. Kop eraf (met je tanden! vinden de dames mooi), fileren, in de pan of als de dame in is voor wat experimenteren, rauw.
Vervolgens is de sfeer natuurlijk wel gezet en wordt er keihard geneukt in het daglicht wat de aquarium tl verlichting op jullie werpt.
En ze leefden nog lang en gelukkig. Behalve de visjes dan.
Schuldigquote:Op zondag 8 januari 2012 11:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak meer van het verzamelen. Da's vrij achterlijk in mijn ogen.
Maar is dat perceptie of wordt zijn vriendin gewoon gestoord van het feit dat hij het bijna nergens anders meer over kan hebben. De "teveel" zoals selang het noemt.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:
Alles is uiteraard perceptie. En dat is de mijne.
In de ogen van de vriendin van die vriend van me, is zijn hobby weer een doorn.
maar waarom is de vraag?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:15 schreef mazaru het volgende:
Ja! Alle vrouwen vinden een aquarium woest aantrekkelijk.
M'n afwasstapel kan ik ook goed bijhouden. En m'n bierbuik ook, daar doe ik wekelijks m'n best voor!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:30 schreef Zertab het volgende:
Ja ik wel,dan zie je meteen dat hij tenminste iets goed bij kan houden xD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |