Door in het laatste topic een nieuw topic te openenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:56 schreef Stevenzenl het volgende:
Oh kut, ik ben hem weer vergeten in die reeks te mikken, hoe de fuck doe ik dat eigenlijk?
Sommige mensen zien Fok! niet als het normale leven vriend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vergeet je ook 's morgens je schoenen aan te doen?
Heeft veel te maken met een simpel knopje drukken idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Sommige mensen zien Fok! niet als het normale leven vriend.
Wat lul je nou dom gast? Ik zei toch dat ik niet wist hoe het moest?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft veel te maken met een simpel knopje drukken idd.
Probeer je falen niet te verbergen.
Trouwens, een topic in een reeks zetten heeft veel te maken met schoenen aantrekken in de ochtendquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft veel te maken met een simpel knopje drukken idd.
Probeer je falen niet te verbergen.
Oh right, ik ben nu de faler hierquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:29 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zelf falen en dan een trollpic plaatsen maskeert je eigen falen niet gekkie.
Correct!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh right, ik ben nu de faler hier
Nee die er nu in staan zijn beter !!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Correct!
Anyway, Hutchinson in de basis als hij straks weer fit is?
Ha blij dat je dat zegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
Oh god, dat figuur ook weer terug.
Ey doe eens normaal tegen hem, dat was mijn schuld jeweet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Hé Stevenzenl, als je zo geil bent om nieuwe topics te openen, zorg dan ook gewoon dat je weet hoe het moet.
Mafkees!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey doe eens normaal tegen hem, dat was mijn schuld jeweet.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
Oh god, dat figuur ook weer terug.
Afrikaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mafkees!
Is er bij jullie al wat nieuws aan het front? Gaat die hele deal met die spelert van Kopenhagen nog door? Of kwam die jonge, donkere verdediger daar niet vandaan?
Ik zou niet weten wat we met die gast zouden moeten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:25 schreef psvhooli het volgende:
Ojo mag vertrekken mischien wat voor feyenoord.
Wij ook niet ,maar aangezien alles wat afvalt bij ons wel wat is voor feyenoord ,zie bakkal.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat we met die gast zouden moeten.
Want Bakkal is alles.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:28 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Wij ook niet ,maar aangezien alles wat afvalt bij ons wel wat is voor feyenoord ,zie bakkal.
Bakkal was ook voor jullie gewoon een nuttige speler geweest. Helaas weet Sliske de Rat daar niet mee om te gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:28 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Wij ook niet ,maar aangezien alles wat afvalt bij ons wel wat is voor feyenoord ,zie bakkal.
Is sliske niet wat voor jullie valt volgend seizoen ook af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bakkal was ook voor jullie gewoon een nuttige speler geweest. Helaas weet Sliske de Rat daar niet mee om te gaan.
Ahja duidelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Ja bakkal is alles , maar alles na bakkal kan ook naar feyenoord.
Die heeft een top-aanbieding van zijn huidige club (Kopenhagen inderdaad) waarmee hij de beste verdienende voetballer van de Deense competitie kon worden (9 ton per jaar) afgeslagen. Zal wel van alles spelen, schijnt ook een aardig gewilde speler te zijn in Europa.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mafkees!
Is er bij jullie al wat nieuws aan het front? Gaat die hele deal met die spelert van Kopenhagen nog door? Of kwam die jonge, donkere verdediger daar niet vandaan?
Makelaar ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:33 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Is sliske niet wat voor jullie valt volgend seizoen ook af.
En bakkal had bij ons op de bank gezeten ,dus geen nuttige speler.
Maar als jullie iemand als wijnaldum hebben dan komen wij het wel weer ophalen.
Doet het toch gewoon goed daar?quote:
Ben ik het mee eens. Hoewel Bakkal het zelf ook wel liet afweten kwa mentaliteit. Ik weet niet of hij sinds hij bij Feyenoord speelt weer wat serieuzer leeft. Maar kwa potentieel was Bakkal gewoon een volwaardige Nederlands elftal speler, die sowieso beter had kunnen zijn dan die overschatte Van der Vaart en Van Bommel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bakkal was ook voor jullie gewoon een nuttige speler geweest. Helaas weet Sliske de Rat daar niet mee om te gaan.
Ik kon wel lachen om die 0900-1800quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:46 schreef Gramulanion het volgende:
http://nos.nl/video/328595-ontspanning-en-champagne-bij-psv.html
Godverdegodver wat slecht.![]()
Die jongen presteert ook nog steeds helemaal niets. Van mij mag hij gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah Oja mag helemaal vertrekken? Dan zal ie wederom wel weer iets fouts hebben gedaan
De grap is dat hij het onder Rutten bij Twente heel goed deed. Ik had hem liever zien blijven en geen hoofdprijs betalen voor Wijnaldum, maar goed...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijnaldum is nu al beter bij PSV dan Bakkal ooit heeft laten zien. Beste aankoop imo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De grap is dat hij het onder Rutten bij Twente heel goed deed. Ik had hem liever zien blijven en geen hoofdprijs betalen voor Wijnaldum, maar goed...
Technisch veruit superieur aan Bakkal maar Bakkal is tactisch veel beter. Maar als je je laat verblinden door dribbeltjes ed, ja, dan zal je Wijnaldum vast erg goed vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wijnaldum is nu al beter bij PSV dan Bakkal ooit heeft laten zien. Beste aankoop imo.
Ben jij vergeten hoe vaak Otman zijn man liet lopen? Bakkal is alleen sterk zonder bal, goede looplijnen en dergelijke maar vaak veel te lui en ongeļnspireerd. Wijnaldum is een verademing in PSV en dat heeft niks te maken met dribbeltjes en dergelijkequote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Technisch veruit superieur aan Bakkal maar Bakkal is tactisch veel beter. Maar als je je laat verblinden door dribbeltjes ed, ja, dan zal je Wijnaldum vast erg goed vinden.
Wijnaldum moet nog een grote stap maken om al die techniek van hem efficient te gebruiken, in hoeverre hem dat lukt gaat zijn carričre bepalen.
Kandidaat .. wil niet zeggen dat ze het wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik hoor links en rechts geluiden dat PSV kampioenskandidaat numero uno zou zijn, maar hoe wordt je kampioen met een trainer die al afgedankt is? Aparte situatie...
Je bedoelt: PSV wordt geen kampioen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kandidaat .. wil niet zeggen dat ze het worden
En gaat ook niet gebeuren, zelfs al verlengde ze flappie zijn contract ..
Volgend jaar misschien.
Ja, PSV geen kampioenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je bedoelt: PSV wordt geen kampioen?
Het moet toch raar zijn voor Fred. Staat hij daar straks - ergens op een plein - met die schaal. Bier te drinken. Beetje op zijn mobiel kijken op zijn zaakwaarnemer nog heeft gebeld...
Maar wie wordt het dan? Ajax niet, Twente wordt lastig - AZ lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, PSV geen kampioenmijn slogan is Met Rutten aan het roer win je geen moer
Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar wie wordt het dan? Ajax niet, Twente wordt lastig - AZ lijkt me sterk.
Ajax.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Feyenoord of PSVquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het team begint nu pas aardig te lopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik hoor links en rechts geluiden dat PSV kampioenskandidaat numero uno zou zijn, maar hoe wordt je kampioen met een trainer die al afgedankt is? Aparte situatie...
Omdat die beste trainer ook kampioen wil worden, en zijn 3 jaar hier bij PSV met een prijs wil afsluiten. Daarom.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Is ook niet raar met zoveel nieuwe spelers. Zie je per wedstrijd zowat groeien.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:51 schreef Coehoorn het volgende:
[..]
Het team begint nu pas aardig te lopen.
Wij hebben nu meer aan Bakkal en jullie meer aan Wijnaldum, prima toch ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:05 schreef psvhooli het volgende:
Wijnaldum of bakkal , lijk me makkelijk
[ afbeelding ]
Ja hoor, als jullie denken meer aan Bakkal te hebben primaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij hebben nu meer aan Bakkal en jullie meer aan Wijnaldum, prima toch ?
Betalen voor een transfervrije speler ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hoor, als jullie denken meer aan Bakkal te hebben prima![]()
Kopen jullie Bakkal dan voor 5 mln komende zomer?
Ik dacht dat hij sowieso transfervrij was in de zomer?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
failquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Graagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Betalen voor een transfervrije speler ?
Benieuwd of jullie zijn salaris kunnen betalen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Betalen voor een transfervrije speler ?
Hoe Feyenoord nu speelt is Bakkal voor ons nuttiger, maar Wijnaldum zal uiteindelijk meer bereiken in zijn carričre omdat hij gewoon veel meer kwaliteiten heeft en zich goed ontwikkelt bij PSV.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:19 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Benieuwd of jullie zijn salaris kunnen betalen.
Maar wijnaldum is beter dan bakkal zowel bij ons psv als bij feyenoord.
Maar nu nog antwoord op mijn vraag , hoe gaan jullie zijn salaris betalen volgend seizoen ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe Feyenoord nu speelt is Bakkal voor ons nuttiger, maar Wijnaldum zal uiteindelijk meer bereiken in zijn carričre omdat hij gewoon veel meer kwaliteiten heeft en zich goed ontwikkelt bij PSV.
Er is aardig ruimte gekomen door transfers, Biseswar nu ook weg die een flink salaris had en wie weet wat er de komende zomer nog gaat gebeuren. Bakkal gaat in ieder geval in gesprek met Van Geel en dan horen we het vanzelf wel. Maar ik zou het goed begrijpen als hij voor het buitenland kiest, zeker op zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:30 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Maar nu nog antwoord op mijn vraag , hoe gaan jullie zijn salaris betalen volgend seizoen ?
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij hebben nu meer aan Bakkal en jullie meer aan Wijnaldum, prima toch ?
Ik hoop voor jullie dat bakkal blijft,maar hij zal wel een flink salaris willen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is aardig ruimte gekomen door transfers, Biseswar nu ook weg die een flink salaris had en wie weet wat er de komende zomer nog gaat gebeuren. Bakkal gaat in ieder geval in gesprek met Van Geel en dan horen we het vanzelf wel. Maar ik zou het goed begrijpen als hij voor het buitenland kiest, zeker op zijn leeftijd.
Ik zou het ook prettig vinden maar reken er eerlijk gezegd niet op, en voor een dik salaris moet je nu niet bij Feyenoord zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat bakkal blijft,maar hij zal wel een flink salaris willen.
Tactisch inderdaad. Maar kwa afmaken sla ik (de oude) Bakkal ook veel hoger aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Technisch veruit superieur aan Bakkal maar Bakkal is tactisch veel beter. Maar als je je laat verblinden door dribbeltjes ed, ja, dan zal je Wijnaldum vast erg goed vinden.
Ik had juist het idee dat Bakkal, net zoals Wijnaldum, bij PSV veel te veel kansen nodig had om te scoren. En dat de kritiek op hem was dat hij met zijn positie en spel meer doelpunten moest maken?quote:Op zondag 8 januari 2012 06:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tactisch inderdaad. Maar kwa afmaken sla ik (de oude) Bakkal ook veel hoger aan.
En dat hij zijn man wel eens liet lopen, tsja. Van Bommel doet dit ook regelmatig, maar dat vinden we een topper. Bakkal is een naar voren spelende middenvelder. Mannetjes oppakken is voor een ander.
Je haalt Afellay en Bakkal door elkaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat Bakkal, net zoals Wijnaldum, bij PSV veel te veel kansen nodig had om te scoren. En dat de kritiek op hem was dat hij met zijn positie en spel meer doelpunten moest maken?
Afellay scoorde ook niet genoeg inderdaad, maar hij stond uiteindelijk als verdedigende middenvelder opgesteld. Ik dacht dat het ook voor Bakkal gold. Ik kan me in ieder geval nog wel wat gemiste kansen herinneren waar ik flink geļrriteerd door was.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt Afellay en Bakkal door elkaar.
Raar verhaal die gast. Zou eerst tekeken bij Telster, te duur. Toen sprong de hele eredivisie er bovenop en vervolgens mag hij na een half jaar al weer weg...quote:Op zondag 8 januari 2012 11:57 schreef psvhooli het volgende:
Ibrahim dus voor een stage naar celtic beter voor die jongen,bij psv komt ie toch niet aan de bak.
Bij psv heeft hij de pech dat psv voor Ritzmaier kiest en dat betekend dat hij niet aan de bak komt.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Raar verhaal die gast. Zou eerst tekeken bij Telster, te duur. Toen sprong de hele eredivisie er bovenop en vervolgens mag hij na een half jaar al weer weg...
Ritzmaier? Nooit van gehoord. Oostenrijks supertalent?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Bij psv heeft hij de pech dat psv voor Ritzmaier kiest en dat betekend dat hij niet aan de bak komt.
Dus laten we hopen dat celtic wat wordt voor hem.
Ja , dus je heb er wel van gehoord !quote:Op zondag 8 januari 2012 21:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ritzmaier? Nooit van gehoord. Oostenrijks supertalent?
Soms he... kun je aan een achternaam wel een beetje schatten waar iemand vandaan kan komen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:04 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Ja , dus je heb er wel van gehoord !
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms he... kun je aan een achternaam wel een beetje schatten waar iemand vandaan kan komen.
Ik heb ook nog nooit van hem gehoord anders, maar ken toevallig een familie Ritzmaier uit Knittelfeld. Dus ik gok dat hij daar geboren is.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja want daarom gok je heel toevallig Oostenrijk en niet Duitsland of Zwitserland.
Ik ken alleen Freoquote:Op zondag 8 januari 2012 21:28 schreef psvhooli het volgende:
Ritzmaier nam een prominente plaats in op de scoutingslijsten van PSV. Dat liet de middenvelder in 2009 op stage komen en werd in januari 2010 concreet. Nadat de club Maxime Lestienne eerder die maand voor Club Brugge zag kiezen, haalde het de eveneens op de linkerflank georiėnteerde Ritzmaier op zestienjarige leeftijd naar Nederland. De Eindhovenaren betaalden Austria Kärnten hiervoor een standaardvergoeding voor de jeugdopleiding.
Ritzmaier sloot in Eindhoven in eerste instantie aan bij de selectie van Jong PSV. Op woensdag 26 oktober 2011 debuteerde hij officieel in de hoofdmacht van de club tijdens een met 3-0 gewonnen wedstrijd tegen FC Lisse, een duel in de derde ronde van de KNVB beker 2011/12. Daarin verving hij in de 74e minuut Kevin Strootman.
Ritzmaier maakte zijn Europese debuut voor PSV op woensdag 30 november 2011. Tijdens een uitwedstrijd bij Legia Warschau in het kader van de Europa League 2011/12 viel hij bij een tussenstand van 0-3 voor PSV in de 77e minuut in als wissel voor Marcelo. In de resterende speeltijd veranderde er niets meer aan de score. Op 15 december 2011 kreeg hij voor het eerst een basisplaats in het eerste van PSV. Hij speelde toen thuis tegen Rapid Boekarest (2-1 winst) de volledige wedstrijd.
[ afbeelding ]
Voor degene die hem niet kennen
Juist beter, hij heeft de nieuwe baan nodig. Verder is hij in de basis ok.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hij wil zijn periode bij PSV afsluiten met de schaal en beker. Anders is zijn PSV avontuur een mislukking.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Biseswar verdiende voor Feyenoord minder dan Bakkal bij PSV. Ik weet verder niet hoe het zit met de premies die spelers krijgen? Maar Bakkal zal hoe dan ook moeten inleveren. Misschien dat Vitesse wel wat in hem ziet? Dan is Bakkal gewoon weg daar. Zo niet, dan is Feyenoord een van de betere opties, lijkt me. Zo heel veel keus heeft hij immers niet. Of een buitenlandse club.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is aardig ruimte gekomen door transfers, Biseswar nu ook weg die een flink salaris had en wie weet wat er de komende zomer nog gaat gebeuren. Bakkal gaat in ieder geval in gesprek met Van Geel en dan horen we het vanzelf wel. Maar ik zou het goed begrijpen als hij voor het buitenland kiest, zeker op zijn leeftijd.
Bakkal zal voor dit seizoen sowieso ingeleverd moeten hebben. Over het algemeen wordt bij spelers die bij club gaan spelen gevraagd (minimaal) het salaris over te nemen en anders wordt vaak gevraagd spelers in te leveren.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Biseswar verdiende voor Feyenoord minder dan Bakkal bij PSV. Ik weet verder niet hoe het zit met de premies die spelers krijgen? Maar Bakkal zal hoe dan ook moeten inleveren. Misschien dat Vitesse wel wat in hem ziet? Dan is Bakkal gewoon weg daar. Zo niet, dan is Feyenoord een van de betere opties, lijkt me. Zo heel veel keus heeft hij immers niet. Of een buitenlandse club.
Volgens mij heeft Feyenoord gewoon het salaris overgenomen. Of een deel daarvan.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bakkal zal voor dit seizoen sowieso ingeleverd moeten hebben. Over het algemeen wordt bij spelers die bij club gaan spelen gevraagd (minimaal) het salaris over te nemen en anders wordt vaak gevraagd spelers in te leveren.
klopt, je hebt met een contract te maken. Maar dan zegt PSV blijf maar hierquote:Op maandag 9 januari 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Feyenoord gewoon het salaris overgenomen. Of een deel daarvan.
Inleveren aan Bakkal's kant is toch helemaal geen optie? Je hebt te maken met een contract.
En dat doen ze dus niet. Stellen zich coulant op. Vraag blijft of Feyenoord zijn gehele salaris heeft overgenomeb of een deel.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt, je hebt met een contract te maken. Maar dan zegt PSV blijf maar hier
pfff ff zoeken, heb ergens de sportweek liggen waarin het stondquote:Op maandag 9 januari 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat doen ze dus niet. Stellen zich coulant op. Vraag blijft of Feyenoord zijn gehele salaris heeft overgenomeb of een deel.
Wat verdient hij eigenlijk?
Ik weet ook niet wat de lijn van Brands is, in het verleden verhuurde PSV niet zomaar spelers. Maar kan me bij Bakkal enige soepelheid voorstellen.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
Ah, dank.
Dat zal Feyenoord niet volledig hebben overgenomen inderdaad.
Hij is transfervrij, dus het enige waar ze samen aan moeten werken is het contract. Als Bakkal graag wil blijven en Feyenoord wil hem hebben dan zullen ze samen wel een contract in elkaar timmeren.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:03 schreef psvhooli het volgende:
Hoe gaat feyenoord bakkal straks betalen als ze hem binnen willen halen ?
Hij gaat echt niet salaris inleveren, ben benieuwd.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is transfervrij, dus het enige waar ze samen aan moeten werken is het contract. Als Bakkal graag wil blijven en Feyenoord wil hem hebben dan zullen ze samen wel een contract in elkaar timmeren.
Met alle respect, beste hooligan, maar heb jij hem dat horen zeggen of is dat een aanname? Als ik 9 ton kan verdienen bij PSV of 6 ton bij Feyenoord, maar daar wel een behoorlijke publiekslieveling wezen dan is het helemaal niet zo'n rare gedachte om drie ton in te leveren en daar nog een paar seizoenen te ballen.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:35 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet salaris inleveren, ben benieuwd.
Nou, 3 ton meer is wel aantrekkelijk voor een speler als Bakkal. Maar die gaat echt niet bij PSV verlengen.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met alle respect, beste hooligan, maar heb jij hem dat horen zeggen of is dat een aanname? Als ik 9 ton kan verdienen bij PSV of 6 ton bij Feyenoord, maar daar wel een behoorlijke publiekslieveling wezen dan is het helemaal niet zo'n rare gedachte om drie ton in te leveren en daar nog een paar seizoenen te ballen.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar ik lees dat hij de zeker niet bij Feyenoord gaat tekenen en nu echt naar het buitenland zal moeten vertrekken etc. Ik zie niet echt in waarom.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, 3 ton meer is wel aantrekkelijk voor een speler als Bakkal. Maar die gaat echt niet bij PSV verlengen.
Tuurlijk jij wilt ook minder salaris verdienen als je beter gewaardeerd wordtquote:Op maandag 9 januari 2012 09:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met alle respect, beste hooligan, maar heb jij hem dat horen zeggen of is dat een aanname? Als ik 9 ton kan verdienen bij PSV of 6 ton bij Feyenoord, maar daar wel een behoorlijke publiekslieveling wezen dan is het helemaal niet zo'n rare gedachte om drie ton in te leveren en daar nog een paar seizoenen te ballen.
Als ik wekelijks een basisplaats in de Kuip heb, 6 ton per jaar verdien bij een club die internationale bekendheid heeft en dus altijd als springplank kan fungeren om eventueel over 2, 3 seizoenen richting een Stuttgart of een Aston Villa te vertrekken? Leg mij het domme gelul in die redenatie eens uit?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:43 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Tuurlijk jij wilt ook minder salaris verdienen als je beter gewaardeerd wordt![]()
Niemand levert in op zijn salaris beste man.
Beetje dom gelul.
Jij denkt dat Cocu hier bij PSV hetzelfde salaris verdiende als in zijn periode bij Barcelona?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:53 schreef psvhooli het volgende:
Nu lul je weer dom,nogmaals niemand en dan ook niemand levert in op zijn salaris.
En dat gelul over een club die internationale bekendheid heeft valt ook wel mee.
Spelen al een tijdje niet in europa dat feyenoord.
Nee en nog eens nee.
Bakkal gaat nooit inleveren op zijn salaris.
Ahhh ik lees het al, jij kent Bakkal persoonlijk...quote:Op maandag 9 januari 2012 09:53 schreef psvhooli het volgende:
Nu lul je weer dom,nogmaals niemand en dan ook niemand levert in op zijn salaris.
En dat gelul over een club die internationale bekendheid heeft valt ook wel mee.
Nee en nog eens nee.
Als je twee stappen vooruit kunt denken zijn er genoeg voetballers die wat in willen leveren om er later wellicht beter uit te komen. Bij PSV op de bank is de kans op een nieuw avontuur niet zo heel groot, als basisspeler van Feyenoord wel. En Feyenoord is internationaal gewoon nog altijd een hele grote club. Je zet ze nu weg als een, met alle respect, NEC of de Graafschap. De geschiedenis; prijzenkast en spelers, geniet nog altijd internationale faam.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:53 schreef psvhooli het volgende:
Nee en nog eens nee.
Cocu mocht weg en was aan het einde van zijn loopbaan en wilde zoals beloofd nog spelen bij psv.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jij denkt dat Cocu hier bij PSV hetzelfde salaris verdiende als in zijn periode bij Barcelona?
Dat jij dat nooit zou doen hoeft niet te betekenen dat iedereen dat nooit zou doen..
PSV is groter met de prijzenkast dan feyenoord,kijk alleen maar naar de landstitels.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je twee stappen vooruit kunt denken zijn er genoeg voetballers die wat in willen leveren om er later wellicht beter uit te komen. Bij PSV op de bank is de kans op een nieuw avontuur niet zo heel groot, als basisspeler van Feyenoord wel. En Feyenoord is internationaal gewoon nog altijd een hele grote club. Je zet ze nu weg als een, met alle respect, NEC of de Graafschap. De geschiedenis; prijzenkast en spelers, geniet nog altijd internationale faam.
Tja had Van Nistelrooy dat ook niet beloofd.. Hij had ook kunnen zeggen zoek het maar uit, ik ga na Barcelona nog ff goed knaken verdienen in de PL of in de zandbak ofzo..quote:Op maandag 9 januari 2012 10:03 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Cocu mocht weg en was aan het einde van zijn loopbaan en wilde zoals beloofd nog spelen bij psv.
Bakkal zit nog vol in zijn loopbaan.
Koeman heeft meerdere aanbiedingen gehad uit de zandbak waar hij miljoenen had kunnen verdienen maar daar had hij geen trek in.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:06 schreef psvhooli het volgende:
[..]
PSV is groter met de prijzenkast dan feyenoord,kijk alleen maar naar de landstitels.
En ik denk dat bakkal gewoon niet op salaris gaat inleveren.
Koeman zegt vandaag in de media dat hij ergens anders meer had verdiend.
Maar geloof me als er een club komt die meer salaris bied is koeman met de trein vertrokken.
Elke speler van feyenoord vertrekt bij meer salaris ,zo simpel is het.
Bakkal is Koeman niet? Bakkal is bij Feyenoord een aardige meneer aan het worden, en als je een aardige meneer in het veld bent bij Feyenoord dan trek je ook wel de aandacht van buitenlandse clubs. Er wordt dit jaar gepraat met Man City over Guidetti, vorig jaar werd er met Inter gesproken over Castaignos etc. Feyenoord is gewoon een bekende naam in het buitenland en als jouw naam daar voor een paar ton minder per seizoen aan verbonden kan worden, dan doe je er in mijn ogen helemaal niet zo dom aan om wat op je salaris in te leveren en je bankavontuur bij PSV over te slaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:06 schreef psvhooli het volgende:
[..]
PSV is groter met de prijzenkast dan feyenoord,kijk alleen maar naar de landstitels.
En ik denk dat bakkal gewoon niet op salaris gaat inleveren.
Koeman zegt vandaag in de media dat hij ergens anders meer had verdiend.
Maar geloof me als er een club komt die meer salaris bied is koeman met de trein vertrokken.
Elke speler van feyenoord vertrekt bij meer salaris ,zo simpel is het.
Geloof me in die zandbak is het einde loopbaan,dat weet koeman ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Koeman heeft meerdere aanbiedingen gehad uit de zandbak waar hij miljoenen had kunnen verdienen maar daar had hij geen trek in.
Vormer kon bij Vitesse veel meer verdienen dan bij Feyenoord maar koos toch voor Feyenoord.
Bakkal moest bij psv weg en is naar feyenoord gegaan,ik hoop voor jullie dat hij blijft maar salaris inleveren dat gaat ie niet doen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bakkal is Koeman niet? Bakkal is bij Feyenoord een aardige meneer aan het worden, en als je een aardige meneer in het veld bent bij Feyenoord dan trek je ook wel de aandacht van buitenlandse clubs. Er wordt dit jaar gepraat met Man City over Guidetti, vorig jaar werd er met Inter gesproken over Castaignos etc. Feyenoord is gewoon een bekende naam in het buitenland en als jouw naam daar voor een paar ton minder per seizoen aan verbonden kan worden, dan doe je er in mijn ogen helemaal niet zo dom aan om wat op je salaris in te leveren en je bankavontuur bij PSV over te slaan.
Onzin, genoeg trainers die daar 1 of 2 jaar zijn geweest en weer zijn teruggekeerd naar Europa.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:14 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Geloof me in die zandbak is het einde loopbaan,dat weet koeman ook.
Julliequote:Op maandag 9 januari 2012 10:16 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Bakkal moest bij psv weg en is naar feyenoord gegaan,ik hoop voor jullie dat hij blijft maar salaris inleveren dat gaat ie niet doen.
Hij is volgend seizoen zo ie zo transfervrij dus ook dat maakt hem interesant voor andere clubs.
Daar heeft ie feyenoord niet voor nodig.
huh? heb ik iets gemist?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef JaafkeGB het volgende:
OT: presentatie zanka volgende week maandag
Zaterdag 9 uur opstaan voor PSV - Vitessequote:Op maandag 9 januari 2012 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ga proberen kaarten te krijgen voor PSV - Twente zodra de vvk begint
Argh, daar wil ik ook wel heen eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zaterdag 9 uur opstaan voor PSV - Vitesse
Als je gelijk heb , zet ik je bij me favo forumers.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef JaafkeGB het volgende:
ik heb een hekel om het te zeggen, maar ik zit redelijk dicht bij het vuur.
heb een hekel om als 'insider' te praten, niks voor mij die aandacht
alleen dit feitje wou ik jullie niet onthouden
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Argh, daar wil ik ook wel heen eigenlijk
Iemand enig idee waarom Afellay uit wordt gescholden?quote:Tsjonge tsjonge
Zakaria Labyad heeft hele slechte raadgevers. Zij hebben die jonge speler gek gemaakt met astronomische bedragen uit Portugal. Het was beter geweest als zijn begeleiders tegen hem gezegd hadden: Blijf minimaal nog een jaar bij PSV, laat zien wat je kan, ook in grote binnenlandse en Europese wedstrijden. Dan komt een interessante transfer vanzelf wel. Hij lijkt ?? nu daarvoor te kiezen in plaats van de reservevank in Portugal. Maar hoe sommigen hem (en Ibrahim Afellay) uitschelden, dat slaat echt nergens op. Mond spoelen en zinnetjes doorkrassen.
Misschien vanwege niet willen verlengen contract en die laatste bekerwedstrijd niet willen spelen?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Lees dit net op weblog ed.
[..]
Iemand enig idee waarom Afellay uit wordt gescholden?
bron?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:24 schreef JaafkeGB het volgende:
zanka heeft allang getekend, moet alleen nog medisch gekeurd worden, dit is lastig met zijn huidige blessure,
maar maandag 'is ie' even in eindhoven
Dat zou wel heel erg rancuneus zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien vanwege niet willen verlengen contract en die laatste bekerwedstrijd niet willen spelen?
Je weet dat je jezelf eeuwig belachelijk maakt als het niet waar blijkt te zijn?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:24 schreef JaafkeGB het volgende:
zanka heeft allang getekend, moet alleen nog medisch gekeurd worden, dit is lastig met zijn huidige blessure,
maar maandag 'is ie' even in eindhoven
Ik erger me nog niet zo zeer aan die zgn. insiders op PN, als wel op de personen die dat blind overnemen en het als waarheid verkondigen. Zo nam op een gegeven ogenblik iedereen de El Hamdaoui/Lens ruil over, omdat een of andere idioot op AN dat als zodanig verkondigde.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:15 schreef JaafkeGB het volgende:
i know, Daarom speel ik nooit 'insider' op een forum. dit komt wel uit hoor
en die insiders zoals affelay.20 enzo.. tja. die geilen op aandacht ik niet echt, weet nog dat ik de komst van 'gini' op facebook had gezet, niemand geloofde het. week later waren ze ineens aan het vissen voor meer informatie
Strootman? Beste speler?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met down kan je moeilijk de beste speler van de Eredivisie zijn.
Kan ik me ook wel in vinden hoor.quote:
Praten ze engels? Manolev kan toch geen nederlands?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:10 schreef StijnDa het volgende:
Ik kwam Strootman, Matavz, Mertens en baas Manolev met kerst trouwens tegen in de Club 7. Lekker een drankje aan het doenWel in een privé gedeelte.
Lekker belangrijk deze vraagquote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praten ze engels? Manolev kan toch geen nederlands?
Waarschijnlijk net zo belangrijk als de vraag of Bakkal bereid is een jaartje minder te verdienen..quote:
Weet ik niet, ik was met andere mensen in gesprekquote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praten ze engels? Manolev kan toch geen nederlands?
Dszudszak was op bezoek?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:39 schreef JaafkeGB het volgende:
manolev spreekt redelijk nederlands hoor, bij de artishock weet ie tenminste redelijk te praten
grappig feit:
Matavz is heel verlegen buiten het veld, vroeg bij de artishock voor een gucci riem met een C o.i.d, mijn collega verstond het als de vraag 'waar is de wc', en nam hem dus mee naar de WC.
de lach van tyton,wijnaldum en dszudszak was zo aanstekelijk dat ik de gehele winkel (en selectie zowat) niet meer bij kwam.
Balasz.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:00 schreef JaafkeGB het volgende:
yep, week of 2-3 geleden. was hier even bijkletsen met zijn vrienden, schrok me kapot toen de halve selectie de winkel inliep.
had zelfs toen nog de Trattoria Mangiare op de kleine berg afgehuurd, dszudszi loopt nu wel met 2 bodyguards rond.
Wat ben jij voor een droeftoeter?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:07 schreef psvhooli het volgende:
Schrikken als je een psv speler of oud speler ziet
Als er nu een speler bij PSV zit die je nimmer een mooiboy kan noemen, dan is het Strootman wel. 'Mooi' is een kansloos verhaal in zijn geval.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter lijkt net een man.
Check die swagger van Strootman. Mooiboy dat het is.
het is wel een woow moment als ze de winkel binnen komen ja,quote:Op maandag 9 januari 2012 16:07 schreef psvhooli het volgende:
Als hooligan mensen uitlachen die schrikken is natuurlijk not dun.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:07 schreef psvhooli het volgende:
Jullie hebben totaal geen gevoel voor humor !quote:Op maandag 9 januari 2012 18:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als hooligan mensen uitlachen die schrikken is natuurlijk not dun.
Da's als een chirurg die even naar de bloedprikafdeling loopt om flauwvallers uit te lachen. Zo onnodig, joh.
Dit is al de derde keer dat die lamlul voorbij komt. Iedere keer onder een andere naam, heb ik zo'n flauw vermoeden. Ik zou zo zijn eerdere usernames niet meer weten...quote:Op maandag 9 januari 2012 18:10 schreef Paul-89 het volgende:
Jullie hebben er weer een parel van een user bij, of is het weer zo'n kloon ?
huh, hoe, wat hoezo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Balasz waarschijnlijk weer weg uit Dagestan. Naar alle waarschijnlijkheid op weg naar Dinamo Moskou.
neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:39 schreef J2T het volgende:
Voor 15 miljoen naar Dynamo en daar kan ook nog eens 4 miljoen bijkomen![]()
Russen zijn echt de weg kwijt.
Quick question: Is Psv vanavond nog ergens te zien?
Best goed gehandeld dan.. Voor meer verkopen dan dat je hem gekocht hebt.. En dat terwijl de speler niet overtuigd heeft..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:39 schreef J2T het volgende:
Voor 15 miljoen naar Dynamo en daar kan ook nog eens 4 miljoen bijkomen![]()
Russen zijn echt de weg kwijt.
Quick question: Is Psv vanavond nog ergens te zien?
denk niet dat PSV bij dat mooie bod ook nog een % heeft afgesproken, maar hoe oud was hij toen hij naar PSV kwam? Want misschien krijgen we dan nog wat kleingeld uit de opleidingsvergoeding.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
huh, hoe, wat hoezo?
Ah lama vi.
Psv nog een % bij doorverkoop ?
daarom gaat hij naar de volgende Russische clubquote:
Vindt je?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Doedelzak had in nederland moeten blijven.
Mertens <<< Doedelzak
hoe doet boerrichter het eigenlijk met zijn helmondse ziekte?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, mertens presteert maar een half jaar. le kneus wat ie is
Daarom heb ik ook nooit begrepen waarom jullie niet voor Tadic gingen. Helemaal omdat uiteindelijk ook nog eens Matavz werd gehaald.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
En het grote voordeel van Balasz is/was hij hoefde een tegenstander niet eens voorbij om een voorzet te geven, hij kon hem erom heen krullen.
Die heeft een tijdje niet kunnen spelen vanwege een rugblessure. (dankzij wormhoudt, goedhart etc)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoe doet boerrichter het eigenlijk met zijn helmondse ziekte?
Tadic gaat nu waarschijnlijk naar Monchengladbach als vervanger van die reus.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook nooit begrepen waarom jullie niet voor Tadic gingen. Helemaal omdat uiteindelijk ook nog eens Matavz werd gehaald.
Boerigter is een koopje, hij deed het goed vanaf het begin.. 200.000 euro kosten hij toch?....... ik hoopte dat PSV hem haalde maar helaas. Daar kun je gewoon geen verlies op maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoe doet boerrichter het eigenlijk met zijn helmondse ziekte?
Inderdaad, met Dszudszak er nog bij had Matavz er zeker al het dubbele aantal goals in liggen. En hij pikte zijn goaltjes zelf ook regelmatig mee. Dszudszak > Mertensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
En het grote voordeel van Balasz is/was hij hoefde een tegenstander niet eens voorbij om een voorzet te geven, hij kon hem erom heen krullen.
allemaal gelul. Misschien kan iemand de feiten er even bijpakken. Hoeveel goals en assists mertens, en hoeveel doedel (incl pingels)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, met Dszudszak er nog bij had Matavz er zeker al het dubbele aantal goals in liggen. En hij pikte zijn goaltjes zelf ook regelmatig mee. Dszudszak > Mertens
Dus 10 goals extra? Nu heeft Mertens er 13. Dus zoveel verschil zit er niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, met Dszudszak er nog bij had Matavz er zeker al het dubbele aantal goals in liggen. En hij pikte zijn goaltjes zelf ook regelmatig mee. Dszudszak > Mertens
nee vlugge. Mertens dit jaar tov doedel 1e seizoenshelftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
Vorig jaar Dsudzak MVP Eredivisie met.. 26 goals door hem waarvan ik dacht 14 zelf en 12 assists?
En Mertens had er 23, 10 goals 13 assists dacht ik..
Even zo uit mijn hoofd.
Geen idee van de statistieken, maar het gaat mij niet alleen om de cijfertjes. Het gaat er wat mij betreft ook om hoe hij aan het teamspel bijdraagt. En wat mij betreft was Dszudszak een speler die de spits beter liet spelen. Mertens doet dat tot nu toe nog niet. Als Mertens meer oog krijgt voor zijn medespelers en niet alleen maar binnendoor trekt (dus onvoorspelbaarder wordt), kan hij overigens wel verder komen dan Dszudszak.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
allemaal gelul. Misschien kan iemand de feiten er even bijpakken. Hoeveel goals en assists mertens, en hoeveel doedel (incl pingels)
Wat boeit mij dat nou, die vent is weg naar een of andere russische kut club, ik volg heul die competitie niet.. is die gelijk aan de eredivsie? If no, dan kun je het niet vergelijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee vlugge. Mertens dit jaar tov doedel 1e seizoenshelft
Neehee tov doedel toen hij hier was....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou, die vent is weg naar een of andere russische kut club, ik volg heul die competitie niet.. is die gelijk aan de eredivsie? If no, dan kun je het niet vergelijken.
Illuminate, maar dat Dzsudzsįk zo erg door het ijs is gezakt bij Azhni verbaast me toch wel een beetje. Bij PSV was het toch best een lieve jongen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom heeft Lyon 4 miljoen om in 1 wedstrijd te investeren?
Lange blessure ook toch...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Illuminate, maar dat Dzsudzsįk zo erg door het ijs is gezakt bij Azhni verbaast me toch wel een beetje. Bij PSV was het toch best een lieve jongen.
Net voor 15 aan Dinamo Zagred verkocht, vandaar mijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon balazs terughalen voor 3 mil
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heeft Dinano 15 miljoen om in 1 transfer te steken? en nee dit is geen begin van een superleuk mopje want ik heb geen humor.
Gelukkig heeft Dszudszak de tweede helft van het vorig seizoen ook niet meer veel betekend voor PSV (laten we vooral die mooie schalwe niet vergeten waardoor hij ook nog eens de laatste wedstrijd tegen FC Grun moest missen!)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, mertens presteert maar een half jaar. le kneus wat ie is
Stekende pijnen net boven zijn knieschijf. Werd niet gewisseld, want het viel de rest van de wedstrijd mee, nu weer pijn.quote:
Werd niet gewisseld? Hij is wel degelijk naar de kant gegaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stekende pijnen net boven zijn knieschijf. Werd niet gewisseld, want het viel de rest van de wedstrijd mee, nu weer pijn.
Het zal toch niet, he...?
Je hebt gelijk, ik kreeg bericht waarin stond dat Strootman Hutchinson verving. Die twee namen moesten omgedraaid zijn. "Hutchinson vervangt Strootman".quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Werd niet gewisseld? Hij is wel degelijk naar de kant gegaan.
Nee, want ik heb ook gelezen dat het 2-0 werd. Door de officiėle PSV Twitter zelfs.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik kreeg bericht waarin stond dat Strootman Hutchinson verving. Die twee namen moesten omgedraaid zijn. "Hutchinson vervangt Strootman".
Mijn excuses. Ben blij dat ik de tussenstand niet gepost heb, die bleek ook niet te kloppen en anders had ik nu een ban gehad.
Amateursquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, want ik heb ook gelezen dat het 2-0 werd. Door de officiėle PSV Twitter zelfs.
Hoe zit dat nou met dat contract en die optie.quote:'PSV twijfelt niet langer over optie en loopt diverse miljoenen mis'De wegen van PSV en Zakaria Labyad lijken in de zomer alsnog te scheiden. Volgens het Eindhovens Dagblad twijfelt inmiddels niemand binnen de nummer twee van de Eredivisie meer aan de status van de middenvelder, alleen wil niemand dat formeel bevestigen. Dat betekent dat de tiener in de zomer gratis vertrekt.
Labyad en PSV zijn al maanden in onderhandeling over een nieuw contract. PSV bond de middenvelder twee jaar geleden tot medio 2012 en bedong een eenzijdige optie tot de zomer van 2014. Beide partijen spraken elkaar de afgelopen dagen tegen wat betreft de geldigheid ervan. Die optie is nu ongeldig, zo claimt het regionale dagblad dinsdagavond laat. Labyad kan daardoor transfervrij vertrekken.
Labyad kan naar Sporting Portugal, waar hij meer kan verdienen dan bij PSV. De middenvelder gaf zelf twee maanden geleden, en ook vorige week, nog aan dat hij graag in Eindhoven wil blijven. Over het contractvoorstel dat PSV hem heeft gedaan, was hij daarna niet tevreden.
Wat triest is is dat PSV juristen betaalt die dachten dat deze constructie überhaupt mogelijk wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:47 schreef rubbereend het volgende:
Dat zou bestzijn. Blaas dan niet zo hoog van de toren.
Ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Nog steeds allemaal giswerk. Ik geloof het pas als het officieel naar buiten komt.
Ik denk niet dat deze juristen dat dachten. Wel vind ik het vreemd dat deze juristen zich laten lenen om onjuiste informatie naar buiten te brengen. Of werden deze 'juristen' niet eens bij naam genoemd in de media?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat triest is is dat PSV juristen betaalt die dachten dat deze constructie überhaupt mogelijk was
Ik denk het toch wel. Uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat juristen er wel vaker gigantisch naast zitten. Meestal door pure onwetendheid en/of het onvermogen om simpele regeltjes toe te passen, zoals dat FIFA-regeltje. En dat is toch niet het meest ingewikkelde juridische document dat ik ooit gezien heb.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze juristen dat dachten. Wel vind ik het vreemd dat deze juristen zich laten lenen om onjuiste informatie naar buiten te brengen. Of werden deze 'juristen' niet eens bij naam genoemd in de media?
Iedereen maakt fouten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk het toch wel. Uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat juristen er wel vaker gigantisch naast zitten. Meestal door pure onwetendheid en/of het onvermogen om simpele regeltjes toe te passen, zoals dat FIFA-regeltje. En dat is toch niet het meest ingewikkelde juridische document dat ik ooit gezien heb.
Dat is waar maar er zijn mensen zoals deze juristen die er nog betaald voor krijgen ook, maar je weet hoe advocaten zijn, het is altijd; " wij hebben de zaak gewonnen of jij hebt de zaak verloren"quote:
Ja, natuurlijk. Als je niet voor Porto of Benfica speelt, doe je niet mee om het kampioenschap en om nou te zeggen dat het een fan-tas-ti-sche competitie is? Neuh, op sportief vlak kun je beter bij PSV blijven om zo mogelijk Champions League te spelen en jaarlijks mee te doen om de titel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof de portugese competitie zo'n vooruitgang is vergeleken met de Eredivisie (geld?)
Je hebt fouten en kapitale blunders. Dit valt in de laatste categorie.quote:
Dit was toch gewoon zo'n gevalletje Castaignos?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt fouten en kapitale blunders. Dit valt in de laatste categorie.
Maar goed, gedane zaken nemen geen keer, ik hoop wel dat men in de toekomst wat zorgvuldiger te werk gaat.
iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Als je niet voor Porto of Benfica speelt, doe je niet mee om het kampioenschap en om nou te zeggen dat het een fan-tas-ti-sche competitie is? Neuh, op sportief vlak kun je beter bij PSV blijven om zo mogelijk Champions League te spelen en jaarlijks mee te doen om de titel.
Ongeldig contract idd. Alleen was Inter nog zo netjes om toch wat kleingeld voor dat jong te betalen, scheelt weer gezeik. Voor Inter is het toch maar een fooi.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit was toch gewoon zo'n gevalletje Castaignos?
Maar, waarom is het dan ineens de schuld van die 'juristen'? Die zullen heus wel geweten hebben dat zo'n contract officieel niet rechtsgeldig was, maar het er gewoon op gewaagd hebben dat niemand bezwaar zou maken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ongeldig contract idd. Alleen was Inter nog zo netjes om toch wat kleingeld voor dat jong te betalen, scheelt weer gezeik. Voor Inter is het toch maar een fooi.
Dan moeten ze dat aangeven binnen de organisatie. "het er op wagen" in het miljoenenspel rond spelers is natuurlijk nog groter wanbeleid dan gewoon uit pure incompetentie niet weten dat het contract niet rechtsgeldig isquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar, waarom is het dan ineens de schuld van die 'juristen'? Die zullen heus wel geweten hebben dat zo'n contract officieel niet rechtsgeldig was, maar het er gewoon op gewaagd hebben dat niemand bezwaar zou maken.
Reis was een compleet ander geval en ik kan het PSV niet kwalijk nemen dat ze het risico niet genomen hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:09 schreef Tarado het volgende:
Marcel Brands komt in mijn optiek nogal sullig over in dit soort gevallen, ook met Reis had hij het volkomen mis, ik heb hier al eens eerder gevraagd of hij weleens wat goed gedaan heeft bij PSV behalve voor zichzelf zorgen, en dat werd met ja afgedaan maar ik kan me niet aan het gevoel onttrekken dat hij nog weinig voor PSV verdiend heeft.
Dat begrijp ik wel maar dat hij hem niet kon bereiken etc.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reis was een compleet ander geval en ik kan het PSV niet kwalijk nemen dat ze het risico niet genomen hebben.
Wat denk je nou? Dat Brands het telefoonnummer van die gast niet had ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar dat hij hem niet kon bereiken etc.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Dat Brands het telefoonnummer van die gast niet had ofzo?Als iemand niet bereikbaar wil zijn dan doe je daar weinig tegen.
Ik neem ook de telefoon wel eens niet op...
Dan wil hij wel met die fysio contact en niet met het management he...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]tja zal wel een supporters ziekte zijn dat alleen maar korte termijn geheugen hebben, maar goed, Reis had dagelijks contact met ik meen een fysio bij de club maar hij was voor het management onvindbaar, weet je nog?
je kan ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan wil hij wel met die fysio contact en niet met het management he...Jezus Christus, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Je negeert gewoon alle argumenten die aangedragen worden en herhaalt alleen maar "Duh! Falen van Brands! Duh!!".quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan dit![]()
wel blijven doen en onze lieve heer erbij halen maar goede argumenten heb je niet want het blijft falen van Brands
Ja. Een heel normale gang van zaken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:50 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie ook niet helemaal in wat Brands en/of Reker fout gedaan zouden hebben bij Labyad.
Dat contract is blijkbaar niet rechtsgeldig. Maar als ze hem een rechtsgeldig contract hadden aangeboden, had dat nu ook afgelopen. Immers, je mag een 16-jarige geen langer contract dan 3 jaar aanbieden.
Als zo'n ventje op zijn 18e denkt 'ik ga lekker mn contract uitzitten en geld verdienen', wat waren dan de andere opties van Brands ? Hem op zijn 18e, na 2 wedstrijdjes in het eerste, een langjarig miljoenencontract aanbieden ?
Precies. Maar hij had zich wel wat beter mogen verdiepen in het juridische aspect. Als ik met 2 minuten googlen al tevoorschijn kan toveren waarom PSV zo goed als zeker geen zaak heeft dan mag je verwachten dat hij als TD ook minstens even die moeite neemt ipv blind te vertrouwen op wat zaakwaarnemers en blinde juristen zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:50 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie ook niet helemaal in wat Brands en/of Reker fout gedaan zouden hebben bij Labyad.
Dat contract is blijkbaar niet rechtsgeldig. Maar als ze hem een rechtsgeldig contract hadden aangeboden, had dat nu ook afgelopen. Immers, je mag een 16-jarige geen langer contract dan 3 jaar aanbieden.
Als zo'n ventje op zijn 18e denkt 'ik ga lekker mn contract uitzitten en geld verdienen', wat waren dan de andere opties van Brands ? Hem op zijn 18e, na 2 wedstrijdjes in het eerste, een langjarig miljoenencontract aanbieden ?
Misschien was dat gewoon een gevalletje blufpoker, om hem toch te verleiden akkoord te gaan met de betere, langere aanbieding.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies. Maar hij had zich wel wat beter mogen verdiepen in het juridische aspect. Als ik met 2 minuten googlen al tevoorschijn kan toveren waarom PSV zo goed als zeker geen zaak heeft dan mag je verwachten dat hij als TD ook minstens even die moeite neemt ipv blind te vertrouwen op wat zaakwaarnemers en blinde juristen zeggen
Het lijkt mij een normale gang van zaken dat als jij als manager een ex speler wilt bereiken en het niet lukt dat je dan eerst bij je medewerkers waarvan je weet dat die dichterbij deze persoon staan navraag doet alvorens een bericht de wereld in te sturen dat de speler onvindbaar is en hoogstwaarschijnlijk weer aan de coke zit, hoewel dat laatste waarschijnlijk een toevoeging van de media is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je negeert gewoon alle argumenten die aangedragen worden en herhaalt alleen maar "Duh! Falen van Brands! Duh!!".![]()
Blijkbaar denk je echt dat PSV geen contactgegevens van zijn spelers en zaakwaarnemers heeft.
Ik neem aan dat dat ook echt wel gebeurd is en dat Brands niet meteen na het eerste telefoontje dat niet werd opgenomen naar de krant is gestapt, denk je zelf ook niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt mij een normale gang van zaken dat als jij als manager een ex speler wilt bereiken en het niet lukt dat je dan eerst bij je medewerkers waarvan je weet dat die dichterbij deze persoon staan navraag doet alvorens een bericht de wereld in te sturen dat de speler onvindbaar is en hoogstwaarchijnlijk weer aan de coke zit, hoewel dat laatste waarschijnlijk een toevoeging van de media is.
Ik zie dat als falen, maar er zijn ook andere woorden voor
Als hij dat gedaan had dan was Reis toch niet "onvindbaar"quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat ook echt wel gebeurd is en dat Brands niet meteen na het eerste telefoontje dat niet werd opgenomen naar de krant is gestapt, denk je zelf ook niet?
Iemand die alleen wat sms'jes met de fysio en trainer uitwisselt en verder nergens op reageert, mwoh, dat vind ik vrij 'onvindbaar'. Lijkt me ook stug dat de fysio wel wist hoe, wat en waar het zat met Reis.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij dat gedaan had dan was Reis toch niet "onvindbaar"
je overtuigt me niet maar goed maakt niet uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iemand die alleen wat sms'jes met de fysio en trainer uitwisselt en verder nergens op reageert, mwoh, dat vind ik vrij 'onvindbaar'. Lijkt me ook stug dat de fysio wel wist hoe, wat en waar het zat met Reis.
Wat is er gewaagd aan, wanneer spelers geen langer contract kunnen krijgen? Het is of niks of het geluk hebben dat ze er in trappen. Dat noem ik geen wanbeleid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat aangeven binnen de organisatie. "het er op wagen" in het miljoenenspel rond spelers is natuurlijk nog groter wanbeleid dan gewoon uit pure incompetentie niet weten dat het contract niet rechtsgeldig is
Het is gewaagd omdat je a) al snel zelf gaat geloven dat het allemaal wel zal kloppen als organisatie en b) je er bepaald geen goodwill mee kweekt als een speler erachter komt dat je hem probeert te besodemieteren. Labyad heeft door de berichten van PSV echt niet ineens méér zin gekregen om bij te tekenen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er gewaagd aan, wanneer spelers geen langer contract kunnen krijgen? Het is of niks of het geluk hebben dat ze er in trappen. Dat noem ik geen wanbeleid.
http://www.nusport.nl/ere(...)ootman-valt-mee.htmlquote:Blessure van Strootman valt mee
Uitgegeven: 11 januari 2012 13:20
Laatst gewijzigd: 11 januari 2012 13:24
LA MANGA - De knieblessure van Kevin Strootman valt mee. De middenvelder van PSV trainde woensdag nog wel apart van de groep.
© ProShots
“Het voelt al weer beter, maar het blijft even wachten”, zegt hij tegen NUsport.
Strootman viel dinsdag uit in het oefenduel dat PSV speelde met Real Murcia in La Manga. De Eindhovenaren wonnen die wedstrijd met 1-0.
Trainer Fred Rutten is blij dat de kwetsuur van Strootman meevalt. “Nadat Kevin wat heeft gelopen, kreeg hij minder last. Het is jammer voor Amsterdam, maar hij is er waarschijnlijk snel weer bij.”
PSV hervat de competitie op zondag 22 januari tegen FC Utrecht.
Mijn zin ? of die uit het bericht ?quote:
Is toch niet belangrijk? Als je jaar in jaar uit met gemak kampioen wordt, is het makkelijk dingen roepen. Als je het doet wanneer je in het verleden juist het onderspit hebt gedelft, heb je meer lef mijn inziens. Tevens was het gewoon een grapje, wat een beetje ongemakkelijk z'n strot uitkomt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:13 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Mijn zin ? of die uit het bericht ?
1 ding weet ik wel, wanneer is rutten met PSV boven ajax geeindigt ?![]()
i see what u did therequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef tja77 het volgende:
Tevens was het gewoon een grapje, wat een beetje ongemakkelijk z'n strot uitkomt.
Vind het nog steeds jammer dat hij daar is gaan voetballen. Maar begrijp ook dat het risico gewoon heel groot was dat hij niet meer op niveau terug zou keren. Mocht ik hem op stap tegen komen zal ik niet schromen hem naar het toilet te volgen en hem wat coke voeren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Reis heeft al zijn eerste goal gemaakt voor de Geldwolven van Arnhem
Tweede ook al.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je dat altijd bij je dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind het nog steeds jammer dat hij daar is gaan voetballen. Maar begrijp ook dat het risico gewoon heel groot was dat hij niet meer op niveau terug zou keren. Mocht ik hem op stap tegen komen zal ik niet schromen hem naar het toilet te volgen en hem wat coke voeren.
en toen dacht ik dat er kwam:quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind het nog steeds jammer dat hij daar is gaan voetballen. Maar begrijp ook dat het risico gewoon heel groot was dat hij niet meer op niveau terug zou keren. Mocht ik hem op stap tegen komen zal ik niet schromen hem naar het toilet te volgen
Niet wat jij zou doen verwarren met wat iemand anders zou doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en toen dacht ik dat er kwam:
om hem vervolgens keihard in de kont tenemen
2x zelfs, toch rap dat ie weer op het veld staatquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begrijp wel dat het hier wat gevoelig ligt maar vind het toch leuk voor die jongen dat hij uberhaupt weer kan voetballen want het zag er toch allemaal ernstig uit toen hij zowat zijn onderbeen afscheurdequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2x zelfs, toch rap dat ie weer op het veld staat
Ik gok dat er al contact is en het een en ander is afgesproken over moment van praten e.d. Zou goed kunnen dat Bommel inderdaad wil wachten of er CL gespeeld wordt of misschien wil wachten of Milan nog een jaartje door wilquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm PSV wacht met van Bommel tot de zomer.
Als PSV CL bereikt zie ik de kans wel groot worden dat hij komt.
Daar heb ik dan ook geen probleem meequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het hier wat gevoelig ligt maar vind het toch leuk voor die jongen dat hij uberhaupt weer kan voetballen want het zag er toch allemaal ernstig uit toen hij zowat zijn onderbeen afscheurde
Ho ho één zwaluw maakt nog geen zomer. Het blijft afwachten hoe zijn knie het op de lange termijn houdt. Maar ik vind het ook heel erg opmerkelijk dat hij zo snel alweer op het veld staat tijdens een wedstrijd. Ik vraag me af of PSV dit niet had kunnen inschatten zo'n twee maanden geleden.quote:
2 maanden geleden had Reis al lang besloten niet naar PSV meer te gaan vermoed ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ho ho één zwaluw maakt nog geen zomer. Het blijft afwachten hoe zijn knie het op de lange termijn houdt. Maar ik vind het ook heel erg opmerkelijk dat hij zo snel alweer op het veld staat tijdens een wedstrijd. Ik vraag me af of PSV dit niet had kunnen inschatten zo'n twee maanden geleden.
En ik ben ook heel erg benieuwd naar zijn ontvangst in Eindhoven over 2 weken...
Oké, dan geen twee maanden, maar het moment dat hij nog niet had besloten om niet mer terug te keren bij PSV.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 maanden geleden had Reis al lang besloten niet naar PSV meer te gaan vermoed ik.
Hoe verder van 'fit' hij nog was, hoe moeilijker dat te voorspellen was hč? Als het allemaal zo simpel was had PSV gewoon die optie gelicht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Oké, dan geen twee maanden, maar het moment dat hij nog niet had besloten om niet mer terug te keren bij PSV.
Dat klopt, en daarnaast is de vraag op welk moment Reis ervoor koos om PSV de rug toe te keren (maar nog wel gebruik te maken van de medische zorg, maar dat terzijde...).quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe verder van 'fit' hij nog was, hoe moeilijker dat te voorspellen was hč? Als het allemaal zo simpel was had PSV gewoon die optie gelicht.
Als hij fit blijft zal je nog veel kunnen genieten van dat talent. 27 januari als hij onze verdediging keer op keer voor lul zetquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat klopt, en daarnaast is de vraag op welk moment Reis ervoor koos om PSV de rug toe te keren (maar nog wel gebruik te maken van de medische zorg, maar dat terzijde...).
We zullen het nooit weten, maar in ieder geval wel eeuwig zonde dat hij geblesseerd raakte. Het was geweldig om hem te zien voetballen met al zijn talent.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij fit blijft zal je nog veel kunnen genieten van dat talent. 27 januari als hij onze verdediging keer op keer voor lul zet
Ik denk eerder dat hij Tyton definitief het betaald voetbal uit schopt met een welgemikte trap tegen de harses.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blik moet voldoende zijn.
Tyton is een pool, en heeft dus een harses van gelaagd beton. Dat weet Reis ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij Tyton definitief het betaald voetbal uit schopt met een welgemikte trap tegen de harses.
Schitterend spel, dat FM.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jaaaaaaaa, tien wedstrijden onderweg in het seizoen 2018/2019 en Eastwood heeft de koppositie in de Championship gepakt. Ben benieuwd waar dit gaat eindigen
Mocht iemand ooit een speler zoeken voor Lower League Management: Joe McKee. Wat een baas. Gehaald toen ik in de League 2 speelde, waar hij een aardig aandeel had in de promotie en na een redelijk seizoen in de League 1 uitgegroeid tot een echte baas. Vorig seizoen mijn belangrijkste man (39 wedstrijden, 19 goals, 21 assists, 7.60 rating) en nu na 10 wedstrijden in de Championship 3 goals, 7 assists en 7.73 rating. HELD
Heb je nu ook in het Football Manager topic "0-2 PSV, verwacht ik!" gepost?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jaaaaaaaa, tien wedstrijden onderweg in het seizoen 2018/2019 en Eastwood heeft de koppositie in de Championship gepakt. Ben benieuwd waar dit gaat eindigen
Mocht iemand ooit een speler zoeken voor Lower League Management: Joe McKee. Wat een baas. Gehaald toen ik in de League 2 speelde, waar hij een aardig aandeel had in de promotie en na een redelijk seizoen in de League 1 uitgegroeid tot een echte baas. Vorig seizoen mijn belangrijkste man (39 wedstrijden, 19 goals, 21 assists, 7.60 rating) en nu na 10 wedstrijden in de Championship 3 goals, 7 assists en 7.73 rating. HELD
Jeugdfoto van Matavz? The fuck...lijkt hier wel 12 man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:‘In mei word ik zestien jaar en dan gaat mijn vader met PSV in gesprek’
PSV heeft interesse in de vijftienjarige Lucas Guedes. Althans, dat beweert de speler zelf. De jonge verdediger annex middenvelder speelt momenteel voor Wisla Kraków, maar staat naar eigen zeggen in de belangstelling van de Eindhovenaren. De vader van de jongeling is Cléber, een Braziliaan die zelf ook bij Wisla Kraków speelde, maar Guedes zelf heeft een Pools paspoort aangevraagd.
“Misschien ga ik naar PSV”, geeft Guedes aan in het Poolse Super Express. “Ik ben al een paar keer in Eindhoven geweest. Ik heb een aanbieding, maar ik ben nog geen zestien jaar. In mei word ik zestien jaar en dan gaat mijn vader met PSV in gesprek.”
Reker kan ook gelijk meehelpen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik zeg contract voor 2 jaar met optie voor nog 2
Neuh, maar is makkelijk scoren in Eindtje.quote:
De talentjes kunnen aardig mikken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |