Door in het laatste topic een nieuw topic te openenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:56 schreef Stevenzenl het volgende:
Oh kut, ik ben hem weer vergeten in die reeks te mikken, hoe de fuck doe ik dat eigenlijk?
Sommige mensen zien Fok! niet als het normale leven vriend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vergeet je ook 's morgens je schoenen aan te doen?
Heeft veel te maken met een simpel knopje drukken idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Sommige mensen zien Fok! niet als het normale leven vriend.
Wat lul je nou dom gast? Ik zei toch dat ik niet wist hoe het moest?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft veel te maken met een simpel knopje drukken idd.
Probeer je falen niet te verbergen.
Trouwens, een topic in een reeks zetten heeft veel te maken met schoenen aantrekken in de ochtendquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft veel te maken met een simpel knopje drukken idd.
Probeer je falen niet te verbergen.
Oh right, ik ben nu de faler hierquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:29 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zelf falen en dan een trollpic plaatsen maskeert je eigen falen niet gekkie.
Correct!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh right, ik ben nu de faler hier
Nee die er nu in staan zijn beter !!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Correct!
Anyway, Hutchinson in de basis als hij straks weer fit is?
Ha blij dat je dat zegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
Oh god, dat figuur ook weer terug.
Ey doe eens normaal tegen hem, dat was mijn schuld jeweet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Hé Stevenzenl, als je zo geil bent om nieuwe topics te openen, zorg dan ook gewoon dat je weet hoe het moet.
Mafkees!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey doe eens normaal tegen hem, dat was mijn schuld jeweet.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
Oh god, dat figuur ook weer terug.
Afrikaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mafkees!
Is er bij jullie al wat nieuws aan het front? Gaat die hele deal met die spelert van Kopenhagen nog door? Of kwam die jonge, donkere verdediger daar niet vandaan?
Ik zou niet weten wat we met die gast zouden moeten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:25 schreef psvhooli het volgende:
Ojo mag vertrekken mischien wat voor feyenoord.
Wij ook niet ,maar aangezien alles wat afvalt bij ons wel wat is voor feyenoord ,zie bakkal.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat we met die gast zouden moeten.
Want Bakkal is alles.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:28 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Wij ook niet ,maar aangezien alles wat afvalt bij ons wel wat is voor feyenoord ,zie bakkal.
Bakkal was ook voor jullie gewoon een nuttige speler geweest. Helaas weet Sliske de Rat daar niet mee om te gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:28 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Wij ook niet ,maar aangezien alles wat afvalt bij ons wel wat is voor feyenoord ,zie bakkal.
Is sliske niet wat voor jullie valt volgend seizoen ook af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bakkal was ook voor jullie gewoon een nuttige speler geweest. Helaas weet Sliske de Rat daar niet mee om te gaan.
Ahja duidelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Ja bakkal is alles , maar alles na bakkal kan ook naar feyenoord.
Die heeft een top-aanbieding van zijn huidige club (Kopenhagen inderdaad) waarmee hij de beste verdienende voetballer van de Deense competitie kon worden (9 ton per jaar) afgeslagen. Zal wel van alles spelen, schijnt ook een aardig gewilde speler te zijn in Europa.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mafkees!
Is er bij jullie al wat nieuws aan het front? Gaat die hele deal met die spelert van Kopenhagen nog door? Of kwam die jonge, donkere verdediger daar niet vandaan?
Makelaar ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:33 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Is sliske niet wat voor jullie valt volgend seizoen ook af.
En bakkal had bij ons op de bank gezeten ,dus geen nuttige speler.
Maar als jullie iemand als wijnaldum hebben dan komen wij het wel weer ophalen.
Doet het toch gewoon goed daar?quote:
Ben ik het mee eens. Hoewel Bakkal het zelf ook wel liet afweten kwa mentaliteit. Ik weet niet of hij sinds hij bij Feyenoord speelt weer wat serieuzer leeft. Maar kwa potentieel was Bakkal gewoon een volwaardige Nederlands elftal speler, die sowieso beter had kunnen zijn dan die overschatte Van der Vaart en Van Bommel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bakkal was ook voor jullie gewoon een nuttige speler geweest. Helaas weet Sliske de Rat daar niet mee om te gaan.
Ik kon wel lachen om die 0900-1800quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:46 schreef Gramulanion het volgende:
http://nos.nl/video/328595-ontspanning-en-champagne-bij-psv.html
Godverdegodver wat slecht.![]()
Die jongen presteert ook nog steeds helemaal niets. Van mij mag hij gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah Oja mag helemaal vertrekken? Dan zal ie wederom wel weer iets fouts hebben gedaan
De grap is dat hij het onder Rutten bij Twente heel goed deed. Ik had hem liever zien blijven en geen hoofdprijs betalen voor Wijnaldum, maar goed...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijnaldum is nu al beter bij PSV dan Bakkal ooit heeft laten zien. Beste aankoop imo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De grap is dat hij het onder Rutten bij Twente heel goed deed. Ik had hem liever zien blijven en geen hoofdprijs betalen voor Wijnaldum, maar goed...
Technisch veruit superieur aan Bakkal maar Bakkal is tactisch veel beter. Maar als je je laat verblinden door dribbeltjes ed, ja, dan zal je Wijnaldum vast erg goed vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wijnaldum is nu al beter bij PSV dan Bakkal ooit heeft laten zien. Beste aankoop imo.
Ben jij vergeten hoe vaak Otman zijn man liet lopen? Bakkal is alleen sterk zonder bal, goede looplijnen en dergelijke maar vaak veel te lui en ongeïnspireerd. Wijnaldum is een verademing in PSV en dat heeft niks te maken met dribbeltjes en dergelijkequote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Technisch veruit superieur aan Bakkal maar Bakkal is tactisch veel beter. Maar als je je laat verblinden door dribbeltjes ed, ja, dan zal je Wijnaldum vast erg goed vinden.
Wijnaldum moet nog een grote stap maken om al die techniek van hem efficient te gebruiken, in hoeverre hem dat lukt gaat zijn carrière bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |