Door in het laatste topic een nieuw topic te openenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:56 schreef Stevenzenl het volgende:
Oh kut, ik ben hem weer vergeten in die reeks te mikken, hoe de fuck doe ik dat eigenlijk?
Sommige mensen zien Fok! niet als het normale leven vriend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vergeet je ook 's morgens je schoenen aan te doen?
Heeft veel te maken met een simpel knopje drukken idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Sommige mensen zien Fok! niet als het normale leven vriend.
Wat lul je nou dom gast? Ik zei toch dat ik niet wist hoe het moest?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft veel te maken met een simpel knopje drukken idd.
Probeer je falen niet te verbergen.
Trouwens, een topic in een reeks zetten heeft veel te maken met schoenen aantrekken in de ochtendquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft veel te maken met een simpel knopje drukken idd.
Probeer je falen niet te verbergen.
Oh right, ik ben nu de faler hierquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:29 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zelf falen en dan een trollpic plaatsen maskeert je eigen falen niet gekkie.
Correct!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh right, ik ben nu de faler hier
Nee die er nu in staan zijn beter !!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Correct!
Anyway, Hutchinson in de basis als hij straks weer fit is?
Ha blij dat je dat zegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
Oh god, dat figuur ook weer terug.
Ey doe eens normaal tegen hem, dat was mijn schuld jeweet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Hé Stevenzenl, als je zo geil bent om nieuwe topics te openen, zorg dan ook gewoon dat je weet hoe het moet.
Mafkees!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey doe eens normaal tegen hem, dat was mijn schuld jeweet.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
Oh god, dat figuur ook weer terug.
Afrikaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mafkees!
Is er bij jullie al wat nieuws aan het front? Gaat die hele deal met die spelert van Kopenhagen nog door? Of kwam die jonge, donkere verdediger daar niet vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |