Nee hoor, maar om de straat op te gaan en eisen dat "ze" ook "top" functies willen bekleden en dat "ze" ook meer kunnen dan achter het aanrecht staan, daar hebben ze helemaal gelijk in maar dat zijn keuzes die je maakt of een carrière of een gezin.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gemakkelijk klant ben jij dan, laat je door alles en iedereen verneuken en wacht dan totdat iemand anders jouw komt helpen.
Zodra mensen op plekken neergezet worden waar ze niet thuishoren, alleen maar om belangenverenigingen tevreden te stellen, is de emancipatie te ver doorgeschoten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gemakkelijk klant ben jij dan, laat je door alles en iedereen verneuken en wacht dan totdat iemand anders jouw komt helpen.
Ik zeg zelden wijf. Maar dit zijn echte wijven die de maatschappij hebben verziekt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzijwijven zijn dan ook geen vrouwen meer.
Nou, dat heb je dan toch bijna een week volgehouden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Godsamme, wat een kutpost zeg.
De tering.
Als je in dit leven niet om hetgeen vraagt wat je wilt hebben, zul je het ook nooit krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar om de straat op te gaan en eisen dat "ze" ook "top" functies willen bekleden en dat "ze" ook meer kunnen dan achter het aanrecht staan, daar hebben ze helemaal gelijk in maar dat zijn keuzes die je maakt of een carrière of een gezin.
Allemaal leuk en aardig maar door deze acties zit men tegenwoordig in een tweeverdien-maatschappij en maar klagen dat alles duur en onbetaalbaar is.
Deze redenering lijkt me gespeend van validiteit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef betyar het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar door deze acties zit men tegenwoordig in een tweeverdien-maatschappij en maar klagen dat alles duur en onbetaalbaar is.
Je krijgt ook niet alles, hoeft ook niet. Waarom zou je dat willen? Ergens recht op hebben is niet gelijk aan je recht nemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je in dit leven niet om hetgeen vraagt wat je wilt hebben, zul je het ook nooit krijgen.
Blijft echter onverlet dat, net zoals parodiuz aangeeft, je echter niet alles zomaar krijgt, echter wel gelijke kansen.
Maar iedereen heeft het recht op eigen lotsbestemming, zodoende vind ik het begrijpelijk dat vrouwen op een gegeven moment zich daar ook voor zijn gaan inzetten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Je krijgt ook niet alles, hoeft ook niet. Waarom zou je dat willen? Ergens recht op hebben is niet gelijk aan je recht nemen.
Mensen die alleen maar willen nemen ten kostte van wat dan ook zijn in mijn ogen niet goed voor deze wereld.
Valt mee, mijn vriendin is opgevoed met de opzij op de salontafel en het is één van de liefste en meest sociaal begane mensen die ik ken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zeg zelden wijf. Maar dit zijn echte wijven die de maatschappij hebben verziekt.
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft het recht op eigen lotsbestemming, zodoende vind ik het begrijpelijk dat vrouwen op een gegeven moment zich daar ook voor zijn gaan inzetten.
Dat jij nu liever vrouwen onderdrukt en ze als rechtenloze entiteit ziet doet daar niets aan af.
Ik hoef nergens vrouwen te onderdrukken om te stellen dat ze hun 'recht', in nederland, politiek wel gehaald hebben en dat clubjes als opzij of andere feministische bolwerken de boel uit hun verband halen door te stellen dat vrouwen overal even goed in zijn als mannen, wat andersom ook niet geld, maar wel als argument gebruikt word om oncapabele vrouwen als 'moetje' op te hoog gegrepen posities te krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft het recht op eigen lotsbestemming, zodoende vind ik het begrijpelijk dat vrouwen op een gegeven moment zich daar ook voor zijn gaan inzetten.
Dat jij nu liever vrouwen onderdrukt en ze als rechtenloze entiteit ziet doet daar niets aan af.
Ik kijk dan ook niet naar een individu.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt mee, mijn vriendin is opgevoed met de opzij op de salontafel en het is één van de liefste en meest sociaal begane mensen die ik ken.
Dat is iets anders dan het afgeven op een tweeverdienmaatschappij als natuurlijk verschijnsel van inflatie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoef nergens vrouwen te onderdrukken, om te stellen dat ze hun 'recht', in nederland, politiek wel gehaald hebben en dat clubjes als opzij of andere feministische bolwerken de boel uit hun verband halen door te stellen dat vrouwen overal even goed in zijn als mannen, wat andersom ook niet geld, maar wel als argument gebruikt word om oncapabele vrouwen als 'moetje' op te hoog gegrepen posities te krijgen.
Ik wens uw zwijgrecht nogmaals te benadrukken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef JoaC het volgende:
Als het gebruikmaken van rechten niet meer vanzelfsprekend mag zijn, ruilen we de samenleving in voor een enge totalitaire maatschappij...
NIETESquote:
de tweeverdienersmaatschappij bestaat nog geen vijftig jaar en is altijd onderhevig aan inflatie, alhoewel je tegenwoordig niet echt meer kan spreken van die tweeverdienersmaatschappij zoals deze in de jaren 80 en 90 gebruikelijk was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan het afgeven op een tweeverdienmaatschappij als natuurlijk verschijnsel van inflatie.
Een groep bestaat nu eenmaal uit individuen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet naar een individu.
Helaas is dat wel zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan het afgeven op een tweeverdienmaatschappij als natuurlijk verschijnsel van inflatie.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Als mensen zoals mlg worden geband is dat altijd terecht.
quote:
Met minder vrouwen op de arbeidsmarkt was het gemiddeld gezinsinkomen lager geweest, dus goedkopere huizen etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de tweeverdienersmaatschappij bestaat nog geen vijftig jaar en is altijd onderhevig aan inflatie, alhoewel je tegenwoordig niet echt meer kan spreken van die tweeverdienersmaatschappij zoals deze in de jaren 80 en 90 gebruikelijk was.
Dat is een feit, maar je punt met deze dooddoener is?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Een groep bestaat nu eenmaal uit individuen.
Dat je uit je nek lult met algemeenheden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is een feit, maar je punt met deze dooddoener is?
Nee want:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:33 schreef Tem het volgende:
Nah, mlg zijn bans zijn vaak nogal overtrokken m.i.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, is hetzelfde als:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat je uit je nek lult met algemeenheden.
Hij heeft een positieve opmerking over Ilja Leonard Pfeijffer gemaakt. Dergelijk wangedrag dient bestraft te worden.quote:
generaliseringen klinkt stoerderquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat je uit je nek lult met algemeenheden.
Voordat je dingen als 'scheiden' had was er ook een te kort op de woningmarkt, babyboomers die tot hun 35ste een zolderkamertje moesten delen in afwachting van een nieuwe vinex woning ed, andere tijden had er nog een leuke docu over hoe het in de jaren 50 en 60 was met de woningnood, en als je dan door blijft fokken heeft het er weinig mee te maken of mama ook een baan heeft, lijkt me.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:33 schreef JoaC het volgende:
[..]
Met minder vrouwen op de arbeidsmarkt was het gemiddeld gezinsinkomen lager geweest, dus goedkopere huizen etc.
Een dichter, en nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft een positieve opmerking over Ilja Leonard Pfeijffer gemaakt. Dergelijk wangedrag dient bestraft te worden.
Schatje, die foto stamt uit de jaren dat vrouwen dat allemaal nog niet hadden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoef nergens vrouwen te onderdrukken om te stellen dat ze hun 'recht', in nederland, politiek wel gehaald hebben en dat clubjes als opzij of andere feministische bolwerken de boel uit hun verband halen door te stellen dat vrouwen overal even goed in zijn als mannen, wat andersom ook niet geld, maar wel als argument gebruikt word om oncapabele vrouwen als 'moetje' op te hoog gegrepen posities te krijgen.
Maar de krapte op de arbeidsmarkt ook, met alle inflatie tot gevolg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:33 schreef JoaC het volgende:
[..]
Met minder vrouwen op de arbeidsmarkt was het gemiddeld gezinsinkomen lager geweest, dus goedkopere huizen etc.
piano'squote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik heb een heel mooi keyboard gekregen en we hebben een piano thuis, maar ik heb geen zin om te oefenen
precies algemeenheden net als.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, is hetzelfde als:
- De islam is oké.
Ik ken een moslim die niet gelovige wilt doden dus islam is slecht.
- Niet
Wel
- Niet
Wel.
Je weet niet eens waar je het over hebt maar het klinkt stoer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Door die wijven is de wereld naar de klote gegaan.
Als ik een vrouwenblad lees ben ik een vrouw?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. Beetje simpel allemaal.
Waar was je dan goed in? En waarom ben je dat nu niet meer?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef Disana het volgende:
Ik ben de wijven die zich aan hekken vastketenden, voor stemrecht vochten, hun bh's verbrandden en een feministisch blad schreven dankbaar. Zij hebben de weg voor mij gebaand om te doen wat ik wilde en waar ik goed in was.
Arbeidsmigratie, genocide, alles is mogelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar de krapte op de arbeidsmarkt ook, met alle inflatie tot gevolg.
Mooi, maar ze moeten dan ook niet zeuren dat ze geen tijd voor het gezin hebben en dat de kinderopvang zo duur is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef Disana het volgende:
Ik ben de wijven die zich aan hekken vastketenden, voor stemrecht vochten, hun bh's verbrandden en een feministisch blad schreven dankbaar. Zij hebben de weg voor mij gebaand om te doen wat ik wilde en waar ik goed in was.
Daar gaat het niet om. Nog niet zo lang geleden had ik niet kunnen studeren en had ik met een schare kinderen aan mijn schort achter het aanrecht gestaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar was je dan goed in? En waarom ben je dat nu niet meer?
Onzin natuurlijk. Omdat ik een andere mening ergens over heb weet ik niet waar ik over praat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
precies algemeenheden net als.
[..]
Je weet niet eens waar je het over hebt maar het klinkt stoer.
Mij ontgaat het punt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik een vrouwenblad lees ben ik een vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |