Wachten hoeft niet meer:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:04 schreef Yi-Long het volgende:
De Transformer is toch al uit? Moet de OP dan niet aangepast worden, aangezien daar over mei enzo gepraat wordt...!?
Paar maanden geleden een review opgezocht omdat ik ook wel interesse had, maar ze hadden nog wat kleine minpuntjes te melden, dus persoonlijk wacht ik eigenlijk op een iets betere en krachtigere opvolger.
ik zal hem vanacht of morgen aanpassen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:04 schreef Yi-Long het volgende:
De Transformer is toch al uit? Moet de OP dan niet aangepast worden, aangezien daar over mei enzo gepraat wordt...!?
Paar maanden geleden een review opgezocht omdat ik ook wel interesse had, maar ze hadden nog wat kleine minpuntjes te melden, dus persoonlijk wacht ik eigenlijk op een iets betere en krachtigere opvolger.
Thanksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:09 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Wachten hoeft niet meer:
Asus Eee Pad Transformer Prime #1
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 schreef Asus Nederland op twiiter het volgende:
Vandaag is de uitrol gestart voor VS & TW, later deze week start WW, waar ook Nederland toe behoort. ^CD
En het wordt nog beter:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 schreef Asus Singapore op facebook het volgende:
ASUS Singapore Hi all, for SG, we will be getting it via FOTA on 12 Jan 2012. Thanks.
quote:Gabriele Gab: also og transformer?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 schreef Asus Singapore op facebook het volgende:
Hi Gabriele Gab, are you referring to TF101? If so, it will be getting the update as well tomorrow. Thanks.
Kan dat ook niet met een browser met tabbladen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik via youtube muziek wil luisteren dan moet ik die pagina er voor houden en kan ik geen andere dingen doen.
Kan ik dit ook instellen zodat ik ook andere dingen kan gaan doen b.v. internetten?
Nee helaas niet, dan kapt die meteen met afspelen, zodra ik weer op tabblad youtube klik speelt die meteen weer af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:04 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Kan dat ook niet met een browser met tabbladen?
Met een beetje geluk vanacht/morgen vroegquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik heb eind december ook een transformer incl. dock aangeschaft bij BCC! Uiteindelijk met de cashbackactie 320 euro voor beide betaald
Maarrre wat betreft de Ice cream update, heeft iemand hem al binnen?
Niet dus, uitgesteld tot eind deze maand. Bron facebook asusquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Met een beetje geluk vanacht/morgen vroeg
Wat een kutstreekquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Niet dus, uitgesteld tot eind deze maand. Bron facebook asus
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Niet dus, uitgesteld tot eind deze maand. Bron facebook asus
Oke ben benieuwdquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Nieuwste versie van android (4.0)
In je browser de useragent veranderen. Ergens in de settings kan het.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:43 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik ben net overgestapt van ipad naar asus transformer. Ben er nog niet van overtuigd dat het een goede zet is. De ipad werkt sneller. Waarschijnlijk een domme vraag, hoe kom ik op de normale mp pagina ipv de mobiele mp pagina?
Dat, maar je kunt in de browser ook aangeven dat hij standaard als 'Desktop' behandeld moet worden ipv 'mobile client'quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:18 schreef ColtZ40 het volgende:
Pagina aanpassen aan schermformaat uitvinken bij de instellingen werkt.
Upgrade ligt nu bij Google.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:38 schreef IkWilbert het volgende:
http://www.androidpolice.(...)y-early-february-12/
Update naar ICS staat nu gepland voor begin februari
Schiet dan eens op googlequote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:08 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Upgrade ligt nu bij Google.
http://www.slashgear.com/asus-transformer-ics-update-in-final-google-checks-17209519/
Wordt de cache en andere info niet gewist bij het afsluiten van de browser?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:49 schreef Ayca het volgende:
Iemand enig idee waarom opera mij steeds uitlogt op bijvoorbeeld FOK!?
Nu moet ik steeds switchen naar de normale browser als ik iets wil posten.
Dat heb ik ook altijd op me mobiel! Moet je "koppelen aan dit ip" ofzo afvinken voordat je inlogt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:30 schreef Ayca het volgende:
Ik sluit de browser niet af?
Druk op bijvoorbeeld op MyAt, dan moet ik inloggen, dat lukt, maar dan gaat hij weer offline.
Of huidige Macs. Gaat om de Intel CPU.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus alleen voor apparaten waar normaal iets van windows op draait of windows o zou kunnen draaien?
Klinkt als een applicatie die zwaar aan het crashen is.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik sinds een paar dagen nu het probleem dat als het scherm op zwart gaat, de hele transformer gewoon uit gaat.
En ik de power knop dus een tijdje in gedrukt moet houden om hem weer aan te zetten.
Ik heb al een factory reset geprobeerd maar dat hielp ook niet.![]()
Iemand een oplossing.
Gelukkigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik hd gelukkig nog een andere backup er op staan en dat ik die geïnstalleerd had ging hij weer normaal uit en waar aan met de powerknop, dus van standby naar gebruiks modus en weer terug.![]()
De officiele van Asus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:01 schreef Burdie het volgende:
Zijn er al fatsoenlijke sleeves te koop eigenlijk?
Laatst op ArtsCow een sleeve laten bedrukken voor mijn transformer:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:29 schreef _Flea_ het volgende:
Ik heb op Ebay ook een simpele sleeve besteld puur voor bescherming.
Ben Asus nu al zat, die van mij gaat de deur uitquote:
Ja dat zeggen ze al sinds decemberquote:
3.2 voldoet bij mij nog primaquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze al sinds december
Same here, en ik moet toch nog even wachten voordat PRIME is geupdate naar 4.0 dus heb er ook niet zo'n haast mee. En heb liever dat ze het uitstellen en bugfixen dan dat er dadelijk eerst nog 3 patches overheen gaan voordat het functioneert.quote:
Heb je problemen dan? 3.2 werkt toch goed? Ik heb liever dat het iets langer duurt en dat het goed is dan een update vol bugs e.d.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
En dan verwachten ze ook nog dat we begrip tonen vor de uitstel![]()
terwijl het al een aantal keer is uitgesteld.
Wat moeten ze er nog aan doen dan voordat ze hem kunnen uitbrengen?
Juist zo is datquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Same here, en ik moet toch nog even wachten voordat PRIME is geupdate naar 4.0 dus heb er ook niet zo'n haast mee. En heb liever dat ze het uitstellen en bugfixen dan dat er dadelijk eerst nog 3 patches overheen gaan voordat het functioneert.
En en wat zijn jou ervaringen momenteel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef IkWilbert het volgende:
ICS is beschikbaar om te downloaden!
Mijn transformer draait nu op android 4.03
* RobertNL grijpt naar TFquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:59 schreef Joooo-pi het volgende:
FOK! nu niet meer met vertraging in het invoervak met desktopversie
edit: zo zeg, dat draait echt top![]()
Ben benieuwdquote:
Goed, browsen stuk sneller en wat kleine veranderingen qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En en wat zijn jou ervaringen momenteel?![]()
Ah dat is zeker goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:29 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Goed, browsen stuk sneller en wat kleine veranderingen qua uiterlijk.
En browser crahses? (moet eerst nog unrooten, oops momentjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Yep!
Best dom van Asus, want zo hoef ik nog lang geen nieuwe te kopen![]()
Vanmiddag wel 1xquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En browser crahses? (moet eerst nog unrooten, oops momentje)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef ColtZ40 het volgende:
Het is ook gewoon een kutding. Ook met 4.0.3
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ok.
Angrybirds is al 2x gecrashed. Ik denk dat de stabiliteit het grootste probleem is
Quote van iemand op Tweakersquote:Dat spontane rebooten kan je oplossen door Load Monitor te installeren. Dan in de app Menu > Settings > Alles Aanvinken. Linkje naar de market: http://goo.gl/qP6e2.
Krijg niet echt gevonden wat er staat in loadmonitor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Quote van iemand op Tweakerstis te proberen denk ik
En daarom heb ik em veranderd naar patroon, gewoon de boven/midden of onder van links naar rechts doen en donequote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:22 schreef Lod het volgende:
Het is een minimaal probleem, maar dan toch.
Ik ben gewend om dat slotje een willekeurige kant op te slepen. Nu moet ik het een bepaalde richting opslepen. Sterker nog: het moet zelfs precies op het slotje op de cirkel vallen. Een paar millimeter ernaast en er gebeurd niks.
Wat is dan het nut van een cirkel? Maak er dan een gewone schuifbalk van.
En ik heb ook geen enkele behoefte aan het maken van een foto, terwijl dat ding geblokkeerd is.
Toch wazig. Batt stond op 98% :-Squote:Op zondag 26 februari 2012 22:12 schreef _Flea_ het volgende:
Hmmm, ineens gaat ie weer aan. Toch ergens een drain.
Wow wat een snelheid met Chrome. Zijn alleen nog wat rare bugs. Dockingtoetsenbord werkt niet goed. Shift+C delete bij mij letters. FN toetsen werken ook niet. Tevens scrollt mijn Logitech V470 muis niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef RobertNL het volgende:
Fok! via de TF![]()
Google Chorme Beta![]()
![]()
Hier wel af en toe vastlopers (vooral bij dichtklappen van het scherm). Verder is het naar mijn idee een verbetering, alles lijkt net iets soepeler te lopen.
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik vroeg me iets af maar heb momenteel m'n TF101 niet bij me. Kan het laadstekkertje op 2 manieren in de tablet worden gestopt? Zou je in dat geval dan ook de tablet andersom in de dock kunnen plaatsen zodat het eigenlijk een houder wordt, zonder dat het toetsenbord ervoor staat?
Gewoon een wild idee wat net in me op kwam
Jup, sinds ICS-updatequote:Op zondag 4 maart 2012 11:55 schreef _Flea_ het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van spontane reboots? En dan bedoel ik niet in Angry Birds.
Jep valt ie in een keer uit, wordt t scherm zwart en zie ik het Asus logo..quote:Op zondag 4 maart 2012 11:55 schreef _Flea_ het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van spontane reboots? En dan bedoel ik niet in Angry Birds.
Was vergeten af te kloppenquote:
Ik kreeg 'm laatst bijna niet meer aan. Moest 'm aan de lader leggen en 10 minuten later wilde hij wel aan. Batterij was gewoon 98%. Is iets niet helemaal goed mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn ding wou niet meer aan, ging zomaar op zwart![]()
Batt was 80%momenteel is die weer aan het opstarten, hoop dat het maar 1malig is
Ik heb 'm ook. Bedankt voor de tip. De stabiliteit was sinds ics dramatisch. Hopelijk is dat nu beterquote:Op zondag 18 maart 2012 02:15 schreef _Flea_ het volgende:
Krijg net een nieuwe update voor de TF101 binnen. Zal zo ff kijken welke versie het is.
Laatste week nog geen enkele crash gehad, maar toch maar even updatenquote:Op zondag 18 maart 2012 08:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook. Bedankt voor de tip. De stabiliteit was sinds ics dramatisch. Hopelijk is dat nu beter
Nog steeds android 4.0.3
Hier nu ook meer crashes, maar nog niet zoveel als sommige anderen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef Lod het volgende:
Vanmorgen geupdate. Zo juist de eerste spontane reboot al weer gehad.
Die app flipt hem helemaal als hij in het dock zit of als je de gyro op horizontaal geblokkeerd hebtquote:Op zondag 18 maart 2012 18:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb vandaag nog maar 1 spontane reboot gehad.
DrawSomething crasht ook vaak, maar dat kan 'm ook in de app zitten
Gewoon even ASUS contacten, en tot die tijd (tergend langzaam) aan de PC opladen (met USB 3.0 gaat het wel sneller)quote:Op zondag 25 maart 2012 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pffff oplader lijkt stuk te zijn, hij wil niet meer opladen...Fraai...
Heb ik allebei niet en dan is het wel goed te doenquote:Op maandag 26 maart 2012 08:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Die app flipt hem helemaal als hij in het dock zit of als je de gyro op horizontaal geblokkeerd hebt
[..]
OKe zal dat even doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier nu ook meer crashes, maar nog niet zoveel als sommige anderen.
[..]
Die app flipt hem helemaal als hij in het dock zit of als je de gyro op horizontaal geblokkeerd hebt
[..]
Gewoon even ASUS contacten, en tot die tijd (tergend langzaam) aan de PC opladen (met USB 3.0 gaat het wel sneller)
Heb ik ook wel eens. Volgens mij maakt de stekker dan niet goed contact.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vreemd ineens wil die weer gewoon opladen
Ja uhh OF je stelt gewoon in de normale browser in dat hij geen mobiele sites moet openenquote:
Dat kan, maar nu komt het over alsof dat de enige oplossing is. Sommige mensen willen gewoon stock houden en dan alleen de instelling veranderen.quote:Op zondag 1 april 2012 12:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgens mij vinden veel tf gebruikers opera de beste browser, dus zo gek is die tip niet
quote:Settings > Overig
[_] Gebruik op mobiel
Als je deze layout ook op mobiele devices wilt gebruiken (ipv de mobiele layout) schakel je deze optie in.
Chromequote:Op zondag 1 april 2012 15:32 schreef shiznuts het volgende:
Eerst moest ik er niks van hebben en vond ik de standaard browser en Opera wel fijn.
Maar ze hebben 'em goed verbeterd in de afgelopen tijd.
Firefox daarentegen...Wat een faalproduct.
Nu is Chrome er toch ook, of gingen ze daar mee bezig?
Dolphin is fijn ja.quote:Op zondag 1 april 2012 15:20 schreef delano.888 het volgende:
Als je dan toch browsers aan het wisselen bent. Voor mij werkt deze in alle opzichten perfect:
https://play.google.com/s(...).dolphin.browser.pad
Dan moet je naar dit topic:quote:Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef GotC het volgende:
Net de Asus Transformer Pad TF300T incl dock gekocht
Ah okquote:Op zondag 29 april 2012 13:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan moet je naar dit topic:
Asus Eee Pad Transformer Prime #2 nu MET gps (soms)
Aangezien het eigenlijk een (plastic) prime is.
Nog steeds af en toe een reboot, maar ipv een bootloop wordt het nu een doorstartquote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
heb hem er ook even opgegooid.... eens kijken wat het biedt
als je vrouw er tevreden mee is wel lijkt mequote:Op maandag 28 mei 2012 16:50 schreef maxmit het volgende:
Ik heb zojuist voor de verjaardag van m'n vrouw een Asus Transformer TF300 besteld. Besteld ja, want hij was natuurlijk nergens meer te krijgen ivm alle kortingen overal.
Heb ik een goeie keus gemaakt?
Het is een enorm irritante bug iig! Hoop wel dat het opgelost gaat worden. Straks ff mailen naar Asus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef DaMart het volgende:
Dan ben ik gelukkig niet de enige. Dat verkleint de kans dat het aan mijn tablet ligt weer en maakt de kans groter dat het een bug is in Android.
Ik heb ze net een berichtje gestuurd. Ik heb overigens ontdekt dat het probleem zich niet voordoet als je de toetsenbordindeling aanpast naar 'Android Nederlands'. Dat is alleen wat onhandiger ingedeeld als je het dock niet hebt aangesloten en ik weet ook niet of er naast de indeling nog functionele verschillen zitten tussen Android- en Asus-indeling.quote:Op zaterdag 24 november 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een enorm irritante bug iig! Hoop wel dat het opgelost gaat worden. Straks ff mailen naar Asus.
In NL ga je die (bijna) niet vinden. Asus levertijd die dingen niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:30 schreef J83 het volgende:
Ai, mijn oplader heeft het gisteravond begeven. Doet helemaal niets meer. Heeft iemand tips om snel aan een nieuwe te komen?
Vannacht heeft mijn tablet een software-update gedownload die het probleem op het eerste gezicht lijkt te hebben verholpenquote:Op zaterdag 24 november 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een enorm irritante bug iig! Hoop wel dat het opgelost gaat worden. Straks ff mailen naar Asus.
Ik heb kernel-versie 3.1.10-0003. Als je die nu nog niet hebt, komt hij binnenkort waarschijnlijk wel binnen via de automatische update.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Skv het volgende:
Heb sinds vorige week de Asus TF300 (3G). Krijg het alleen niet voor elkaar om met het dock speciale karakters te maken. (door 'e = é, "e = ë etc). Als ik de ' gebruik, geeft 'ie alleen een spatie weer.. Zag dat het hierboven ook werd genoemd. Al een oplossing gevonden?
DaMart, welke softwareversie heb je? Als ik zoek naar updates vindt ie niks.
Nog een maandje, dan komt er vast weer een nieuwe seriequote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef shiznuts het volgende:
Pfff... wat een kudtkick.
(Geintje) Maar ik dacht minstens dat ze na een jaar (aankondiging TF700/300 was CES2012) eens met iets nieuws zouden komen... Je hebt nu natuurlijk o.a. de Nexus 10 en Samsungs 10.1 Note die vrij origineel en recent zijn. Ik heb altijd wel een hoge waardering voor Asus gehad rond de Transformer-serie, maar 't is toch al een tijdje aardig stil, of heb ik iets gemist?
Ze zullen wel drukker zijn met alle Windows 8 tablets...
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb kernel-versie 3.1.10-0003. Als je die nu nog niet hebt, komt hij binnenkort waarschijnlijk wel binnen via de automatische update.
Tnx kan hem alleen bij Amazone.de vinden. Heb je er ervaring mee? Enig idee hoelang verzenden duurt vanuit het oosten?quote:
quote:The Transformer tf300 which just came out has almost the exact same size, except its 0.1 in thicker, so will this cover still work for it do you think? Asus hasn't released a cover for the new one yet.
Anders kijken of je deze kunt vinden, is een case/smart cover combi: http://www.tabletsmagazin(...)r-de-tf300-en-tf700/quote:I think it will still work. You can always purchase the cover and return it later.
Omdat ik mijn Dock niet altijd wil meenemen..quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:14 schreef Skv het volgende:
Waarom wil je een cover? Je beschermt het scherm toch als als je 'm in t dock zet en 'm dichtklapt?
Ja, volgens mijn tablet is het systeem up-to-datequote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:36 schreef Skv het volgende:
Firmware up to date? Ik had dat probleem ook, maar na de laatste update was het opgelost.
Mijn adapter deed ook raar. Bleek dat de stekker niet goed in elkaar zat. Die bestaat namelijk uit twee delen en die moeten goed contact maken.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:02 schreef Ceased2Be het volgende:
mijn adapter (tf101) heeft het nu echt volledig begeven... iemand tips voor een (liefst goedkoop) alternatief?
TF300, 32GB. Merk wel dat hij met touchbediening lekkerder werkt. Resolutie van docking touchpad lijkt niet zo hoog te zijn, bij langzaam scrollen hapert het een beetje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:
De TF101? Of een nieuwere versie?
4.2.1. werkte op mijn TF101 nog verbazend soepel eigenlijk, had verwacht dat de TF300 daar dan toch nog beter mee overweg zou moeten kunnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef Skv het volgende:
Is bij mijne ook zo. Het is ook een gedateerd ding.
toch zou hij volgens reviews vlekkeloos moeten werken, al werkte het toen nog op ICS.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef Skv het volgende:
Is bij mijne ook zo. Het is ook een gedateerd ding.
Mwah, gewoon aantekeningen maken op mijn TF101 met die standaard note-app (en een speciaal pennetje) gaat goed, maar nog niet zo soepel als gewoon pen & papier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:24 schreef shiznuts het volgende:
En Android is ook niet zozeer gericht op het maken van aantekeningen e.d. maar meer op entertainment.
Dus een Windows RT of iets gaan halen is ook altijd een idee.
volgens mij kun je he gewoon omhoog drukken trekken als je aan die rand trekt en achterover trekt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef christiman het volgende:
Misschien is dit een stomme vraag, maar ik zie dat de docking in de stand staat dat de tablet is ´dichtgeklapt´. Ik krijg de houder voor de tablet nu niet omhoog. Moet ik de tablet nu in deze stand in de docking klikken, of is er een manier om de houder nu al omhoog te zetten=
Heb voor mijn TF101 bij dealexteme een nieuwe gekocht voor 6 dollar ofzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
volgens mij kun je he gewoon omhoog drukken trekken als je aan die rand trekt en achterover trekt.
lukt althans wel bij die van mij
ik moet nu alleen zien dat ik een nieuwe oplader krijg/ koop want het usb laad snoer is kapot gegaan tijdens mijn vakantie.
Ik heb hem erin geklikt in de dichte stand, toen kon ik hem zonder problemen openklappenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
volgens mij kun je he gewoon omhoog drukken trekken als je aan die rand trekt en achterover trekt.
lukt althans wel bij die van mij
ik moet nu alleen zien dat ik een nieuwe oplader krijg/ koop want het usb laad snoer is kapot gegaan tijdens mijn vakantie.
je kunt hem altijd nog rooten en dan een wat lichte android versie er op zettenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:44 schreef christiman het volgende:
Vanwege de gunstige prijs en de goede reviews die ik erover heb gelezen. Ook de bijgeleverde docking (in mijn versie) is voor mij ideaal, omdat ik hem voor mijn studie ga gebruiken. Bovendien heb ik geen high-end tablet nodig, dus het maakt voor mij niet veel uit dat hij al licht gedateerd is.
Heb je de versie met of zonder simkaartslot? Dat vind ik nou echt een uitkomstquote:Op woensdag 4 september 2013 10:44 schreef christiman het volgende:
Vanwege de gunstige prijs en de goede reviews die ik erover heb gelezen. Ook de bijgeleverde docking (in mijn versie) is voor mij ideaal, omdat ik hem voor mijn studie ga gebruiken. Bovendien heb ik geen high-end tablet nodig, dus het maakt voor mij niet veel uit dat hij al licht gedateerd is.
Zonderquote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je de versie met of zonder simkaartslot? Dat vind ik nou echt een uitkomst
Dat is jammer. Mag ik vragen wat je er voor hebt betaald?quote:
300 euro, nieuw. Paste precies in mijn budget dat ik eraan wilde spenderen.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is jammer. Mag ik vragen wat je er voor hebt betaald?
Hmm, dat is nog best aan de prijs imho. Ik heb vorig jaar de 32GB zwarte met dock en sim-slot voor 350 gekocht. Anyway, het is een leuk ding. Ga je 'm rooten?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef christiman het volgende:
[..]
300 euro, nieuw. Paste precies in mijn budget dat ik eraan wilde spenderen.
Voorlopig niet, wellicht als ik problemen ondervind met prestatiesquote:Op woensdag 4 september 2013 10:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmm, dat is nog best aan de prijs imho. Ik heb vorig jaar de 32GB zwarte met dock en sim-slot voor 350 gekocht. Anyway, het is een leuk ding. Ga je 'm rooten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |