abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2013 @ 07:59:27 #201
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_122778691
Ken iemand het probleem dat, als je in een browser (eender welke), in een tekstvak (bijvoorbeeld het FOK-reageervak), tekst typt, en dan backspace-t, de cursor verspringt en op de raarste plekken woorden plat?

Erg irritant, heb nog geen oplossing gevonden.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_123317826
mijn adapter (tf101) heeft het nu echt volledig begeven... iemand tips voor een (liefst goedkoop) alternatief?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator vrijdag 31 mei 2013 @ 21:22:58 #203
42184 crew  DaMart
pi_127264994
Weet iemand hoe je op een normale manier met het vaste toetsenbord van de tf300t trema's op de klinkers krijgt? Als ik een ë wil typen, krijg ik een e (zonder trema dus).

De enige manier waarop het tot nu toe gelukt is, is door het hardwaretoetsenbord uit te zetten. Dan kan ik wel typen met het toetsenbord, maar staat ook het halve scherm weer vol met het toetsenbord op de touchscreen, ook niet handig dus.

Alt-codes werken overigens ook niet.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 17:36:09 #204
67670 Skv
Cynist.
pi_127291988
Firmware up to date? Ik had dat probleem ook, maar na de laatste update was het opgelost.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_127292759
Wat is er in vredesnaam gebeurd met de transformer lijn? De tf300 is niet meer in alle kleuren te krijgen, de infinity is gewoon TOTAAL niet meer te krijgen, en er is nog altijd niks nieuws aangekondigd.. (behalve de transformer book, maar dat is wat anders)

Asus was zo goed bezig, ik hoop dat ze dat snel weer hervatten..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 18:25:23 #206
42184 crew  DaMart
pi_127293310
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 17:36 schreef Skv het volgende:
Firmware up to date? Ik had dat probleem ook, maar na de laatste update was het opgelost.
Ja, volgens mijn tablet is het systeem up-to-date :).
pi_127388293
Lol. Mijn post 2 hoger is beantwoord:
http://pocketnow.com/2013(...)ad-infinity-unveiled
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:55:40 #208
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_127416343
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:02 schreef Ceased2Be het volgende:
mijn adapter (tf101) heeft het nu echt volledig begeven... iemand tips voor een (liefst goedkoop) alternatief?
Mijn adapter deed ook raar. Bleek dat de stekker niet goed in elkaar zat. Die bestaat namelijk uit twee delen en die moeten goed contact maken.

Verder wel leuk om te melden dat mijn TF101 nu Cyanogenmod 10 draait. Draait vrij goed, iig sneller, maar de browser crasht wel vrij vaak.
heitieh
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 10:13:39 #209
42184 crew  DaMart
pi_130049395
Even een vraagje. Van de week is de T-toets van het docking-station van mijn TF300t losgekomen. Nu ben ik gisteren een uur aan het kloten geweest om hem terug te krijgen, maar hij blijft los liggen. Ik heb ook het witte 'veer'-gedeelte losgehaald, maar ook daarmee lukte het niet.

Iemand hier die dit ook al eens heeft meegemaakt en het wel is gelukt om de toets weer vast te zetten? Zo ja, hoe deed je dat? :P.
pi_130349191
Sinds gisteren een transformer in bezit. Heb hem tweedehands 'moeten' kopen (200e), nieuw is hij nog moeilijk te krijgen of duur.
Heb alleen het idee dat hij soms wat traag is, trager dan hij zou moeten zijn. Draai er 4.2.1 op, mogelijk een oorzaak? Las meerdere negatieve verhalen over de nieuwe Jelly Bean en traagheid.
pi_130349277
De TF101? Of een nieuwere versie?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130349334
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:
De TF101? Of een nieuwere versie?
TF300, 32GB. Merk wel dat hij met touchbediening lekkerder werkt. Resolutie van docking touchpad lijkt niet zo hoog te zijn, bij langzaam scrollen hapert het een beetje.
pi_130349370
Is bij mijne ook zo. Het is ook een gedateerd ding.
pi_130349461
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef Skv het volgende:
4.2.1. werkte op mijn TF101 nog verbazend soepel eigenlijk, had verwacht dat de TF300 daar dan toch nog beter mee overweg zou moeten kunnen
pi_130349477
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef Skv het volgende:
toch zou hij volgens reviews vlekkeloos moeten werken, al werkte het toen nog op ICS.
Verder weinig ervaring met tablets, nooit behoefte aan 1 gehad dus geen echt referentiemateriaal.
pi_130658995
Wellicht een rare vraag, maar zouden jullie hem op dit moment nog aanschaffen?
Zo nee, welke tablet raden jullie mij aan? Ik schaf hem voornamelijk aan voor m'n studie, om aantekeningen op te maken en practicumhandleidingen niet te hoeven printen e.d.
Daarom vind ik het keyboard dock ook zo handig.
pi_130664466
Daar is ie prima voor. :) Vind alleen browsen teleurstellend langzaam. Mijn S4 telefoon is echt een stuk sneller.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:24:16 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130668341
En Android is ook niet zozeer gericht op het maken van aantekeningen e.d. maar meer op entertainment.
Dus een Windows RT of iets gaan halen is ook altijd een idee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 september 2013 @ 09:01:35 #219
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_130733901
Ik zag de TF101 nog bij de mediamarkt liggen voor een stevig bedrag. Veel te duur voor zo'n oude tablet, toch??

Die van mij laadt heel slecht op. Alleen als ik de tablet uit zet tijdens het laden, wordt ie een beetje geladen.

Ik begon me te ergeren aan de performance en de stabiliteit. (Ik draai CM10 erop, maar dat is al met al niet aan te raden. Je draait wel een nieuwere android versie, maar je krijgt er best wel veel crashes voor terug.) Ik heb dus maar een nieuwe tablet gekocht en na lang nadenken ben ik voor de ipad gegaan. Ik zat te twijfelen tussen de ipad en de Nexus, maar de ipad is in mijn ogen net iets beter.
heitieh
pi_130735067
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:24 schreef shiznuts het volgende:
En Android is ook niet zozeer gericht op het maken van aantekeningen e.d. maar meer op entertainment.
Dus een Windows RT of iets gaan halen is ook altijd een idee.
Mwah, gewoon aantekeningen maken op mijn TF101 met die standaard note-app (en een speciaal pennetje) gaat goed, maar nog niet zo soepel als gewoon pen & papier.

Volgende tablet wordt waarschijnlijk een galaxy of een nexus, ben er nog niet over uit.
pi_130740305
Heb gisterenavond de transformer TF300 met docking besteld :) ben benieuwd!
pi_130791456
Misschien is dit een stomme vraag, maar ik zie dat de docking in de stand staat dat de tablet is ´dichtgeklapt´. Ik krijg de houder voor de tablet nu niet omhoog. Moet ik de tablet nu in deze stand in de docking klikken, of is er een manier om de houder nu al omhoog te zetten=
pi_130806144
Gewoon in dichte stand er in klikken en dan omhoog klappen. Waarom heb je overigens nu nog deze tablet gekocht? Hij is al licht gedateerd.
pi_130806263
Vanwege de gunstige prijs en de goede reviews die ik erover heb gelezen. Ook de bijgeleverde docking (in mijn versie) is voor mij ideaal, omdat ik hem voor mijn studie ga gebruiken. Bovendien heb ik geen high-end tablet nodig, dus het maakt voor mij niet veel uit dat hij al licht gedateerd is.
pi_130806319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef christiman het volgende:
Misschien is dit een stomme vraag, maar ik zie dat de docking in de stand staat dat de tablet is ´dichtgeklapt´. Ik krijg de houder voor de tablet nu niet omhoog. Moet ik de tablet nu in deze stand in de docking klikken, of is er een manier om de houder nu al omhoog te zetten=
volgens mij kun je he gewoon omhoog drukken trekken als je aan die rand trekt en achterover trekt.
lukt althans wel bij die van mij :)

ik moet nu alleen zien dat ik een nieuwe oplader krijg/ koop want het usb laad snoer is kapot gegaan tijdens mijn vakantie. ;(
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_130806346
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:46 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

volgens mij kun je he gewoon omhoog drukken trekken als je aan die rand trekt en achterover trekt.

ik moet nu alleen zien dat ik een nieuwe oplader krijg/ koop want het usb laad snoer is kapot gegaan tijdens mijn vakantie. ;(
Heb voor mijn TF101 bij dealexteme een nieuwe gekocht voor 6 dollar ofzo.
pi_130806351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:46 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

Ik heb hem erin geklikt in de dichte stand, toen kon ik hem zonder problemen openklappen :)
pi_130806357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:44 schreef christiman het volgende:
Vanwege de gunstige prijs en de goede reviews die ik erover heb gelezen. Ook de bijgeleverde docking (in mijn versie) is voor mij ideaal, omdat ik hem voor mijn studie ga gebruiken. Bovendien heb ik geen high-end tablet nodig, dus het maakt voor mij niet veel uit dat hij al licht gedateerd is.
je kunt hem altijd nog rooten en dan een wat lichte android versie er op zetten :) ^O^
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_130806401
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:44 schreef christiman het volgende:
Heb je de versie met of zonder simkaartslot? Dat vind ik nou echt een uitkomst :)
pi_130806439
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Heb je de versie met of zonder simkaartslot? Dat vind ik nou echt een uitkomst :)
Zonder :)
pi_130806469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:50 schreef christiman het volgende:

[..]

Zonder :)
Dat is jammer. Mag ik vragen wat je er voor hebt betaald?
pi_130806494
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat is jammer. Mag ik vragen wat je er voor hebt betaald?
300 euro, nieuw. Paste precies in mijn budget dat ik eraan wilde spenderen.
pi_130806541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef christiman het volgende:

[..]

300 euro, nieuw. Paste precies in mijn budget dat ik eraan wilde spenderen.
Hmm, dat is nog best aan de prijs imho. Ik heb vorig jaar de 32GB zwarte met dock en sim-slot voor 350 gekocht. Anyway, het is een leuk ding. Ga je 'm rooten?
pi_130806592
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Hmm, dat is nog best aan de prijs imho. Ik heb vorig jaar de 32GB zwarte met dock en sim-slot voor 350 gekocht. Anyway, het is een leuk ding. Ga je 'm rooten?
Voorlopig niet, wellicht als ik problemen ondervind met prestaties :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')