De officiele van Asus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:01 schreef Burdie het volgende:
Zijn er al fatsoenlijke sleeves te koop eigenlijk?
Laatst op ArtsCow een sleeve laten bedrukken voor mijn transformer:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:29 schreef _Flea_ het volgende:
Ik heb op Ebay ook een simpele sleeve besteld puur voor bescherming.
Ben Asus nu al zat, die van mij gaat de deur uitquote:
Ja dat zeggen ze al sinds decemberquote:
3.2 voldoet bij mij nog primaquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze al sinds december
Same here, en ik moet toch nog even wachten voordat PRIME is geupdate naar 4.0 dus heb er ook niet zo'n haast mee. En heb liever dat ze het uitstellen en bugfixen dan dat er dadelijk eerst nog 3 patches overheen gaan voordat het functioneert.quote:
Heb je problemen dan? 3.2 werkt toch goed? Ik heb liever dat het iets langer duurt en dat het goed is dan een update vol bugs e.d.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
En dan verwachten ze ook nog dat we begrip tonen vor de uitstel![]()
terwijl het al een aantal keer is uitgesteld.
Wat moeten ze er nog aan doen dan voordat ze hem kunnen uitbrengen?
Juist zo is datquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Same here, en ik moet toch nog even wachten voordat PRIME is geupdate naar 4.0 dus heb er ook niet zo'n haast mee. En heb liever dat ze het uitstellen en bugfixen dan dat er dadelijk eerst nog 3 patches overheen gaan voordat het functioneert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |